IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Mitsubishi Colt - Crash Test

This topic is about Mitsubishi Colt - Crash Test, the author, Gabriel40254, wrote about: Am incercat sa gasesc informatii despre rezultatele obtinute de Colt la crash test, dar nu am gasit pe nici un site. Parerile despre aceasta masina am ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Mitsubishi Colt - Crash Test
Gabriel40254
post May 23 2005, 01:18 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 11-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.247



Am incercat sa gasesc informatii despre rezultatele obtinute de Colt la crash test, dar nu am gasit pe nici un site. Parerile despre aceasta masina am vazut ca in general sint foarte bune.
M-ar interesa parerea voastra despre siguranta oferita de Colt, si eventual adresa unui site care sa publice informatii detaliate despre aceasta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post May 23 2005, 08:22 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



http://www.mitsubishi-motors.com/corporate...afety-test.html


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu43725
post May 23 2005, 10:51 PM
Post #3


sofer
***

Group: Membri
Posts: 70
Joined: 1-April 05
From: Ploiesti
Member No.: 43.718



1.http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=7&id2=85
Iata unul din motivele pentru care (inca?) Mitsubishi nu a dus Colt-ul la testele NCAP. Nu cred ca pot concura noianul de "5 stele" obtinute de francezi si nemti in ultima vreme.
E clar ca pe site-ul Mitsu ei o sa se laude ca au inventat masina cu 4 roti!
Problema e ... cat de tare te streseaza (intereseaza) rezultatele la teste !
2. Daca te duci pe forum la Ford-isti, la Peugeot-isti, etc. vei vedea ca masinile lor sunt cele mai laudate blink.gif (si nu e nimic anormal in asta).
3. Eu mi-am luat Colt (e pe vine).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel40254
post May 24 2005, 07:22 AM
Post #4


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 11-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.247



Multumesc pentru raspunsuri.
Eu inca oscilez intre un Colt si un Renault Modus si de aceea ma interesam despre crash test-ul la Colt. D p d v al consumului Coltul pare mai bun (totusi are motor de 95 CP in comparatie cu 115 CP la Modus) dar cu siguranta oferita de el tot nu sint lamurit. Am vazut un Colt "victima" a unei rasturnari la peste 100 km/h: desi exteriorul era cam in totalitate distrus, interiorul nu era foarte afectat. Totusi mi-ar fi placut sa stiu cite stele ar aduna la un test EURONCAP pentru a putea face o comparatie intre cele doua.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel40254
post May 24 2005, 07:42 AM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 11-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.247



Madalina, am vazut ceea ce scriu cei de la Mitsubishi pe site-ul lor, dar nu sint convins ca la noi Colt-ul (de exemplu cel de 1.3 Invite) este echipat cu tot ceea ce scrie acolo. Din cite stiu eu are doar airbag-uri fata pt sofer si pasager si airbag-uri laterale, dar nu si cele "cortina". Iar de toti senzorii care sint descrisi acolo nu am citit pe nici o prezentare disponibila in showroom-uri. Poate ai mai multe detalii daca esti posesoare de Colt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu43725
post May 24 2005, 07:21 PM
Post #6


sofer
***

Group: Membri
Posts: 70
Joined: 1-April 05
From: Ploiesti
Member No.: 43.718



1.http://www.autoexpress.co.uk/grouptest/641/verdict/supermini_sweep.html
http://www.km77.com/marcas/mitsubishi/colt.../mediciones.asp
niste comparatii directe...
2."Am vazut un Colt "victima" a unei rasturnari la peste 100 km/h"
ai ceva detalii ?
3. Renault isi construieste masinile pentru a obtine 5 stele la NCAP (asta pentru ca testele sunt standard, deci cunoscute din timp si ei s-au antrenat pentru asta). Parerea mea e ca, daca se schimba un pic modul de testare (ca la examene), se va vedea cine merita in realitate 5 stele pentru siguranta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post May 24 2005, 07:26 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Nu sunt posesoare de Colt. Cel mai bine iei articolul, te duci la dealer si ii intrebi aia are, dar cealalta si spui ca vrei s avezi scris in contract ce spun ei ca are masina.

Apoi, daca tu nu crezi ca varianata pentru Romania are toti acei senzori si airbaguri, crezi la crash-test ar trimite varianta pentru Romania sau varianata cel mai bine echipata din punct de vedere al sigurantei?


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maff
post May 24 2005, 08:39 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.261
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.944



Testele alea sunt facute standard tocmai pe anumite criterii, ce ar fi sa le schimbe in functie de masina care vine la test?Nu cred ca sunt facute sa se afle in treaba.In afara de testele europene mai sunt si testele americane care sunt mai dure......acolo ies in evidenta masinile cu adevarat bune.Insa marea majoritate a criteriilor cred ca sunt aceleasi.


--------------------
Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise
Expect less than a fool, and you shall be satisfied
Expect but a fool, and you should be gratified
Expect more than a fool, and you are but a fool yourself
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu43725
post May 24 2005, 11:12 PM
Post #9


sofer
***

Group: Membri
Posts: 70
Joined: 1-April 05
From: Ploiesti
Member No.: 43.718



Iata concluziile unor suedezi (din 2000):
 There was a strong and consistent overall correlation between Euro NCAP scoring and risk of serious and fatal injury
 No overall relationship between Euro NCAP scoring and minor injury could be detected
 High ranked vehicles, as a group, had a lower risk of serious and fatal injury across 90-110% of average impact severity, indicating that in crashes of such severity, there have not been any drawbacks of the high test speed in Euro NCAP.
 Overall, high ranked vehicles produce approximately 30% less fatal and serious injuries compared to low-ranked vehicles.
1. E clar ca testul nu e degeaba
2. Ca orice test, e perfectibil
3. Daca un sofer de Dacie sta 10 zile in spital, unul de Modus sta numai 7. (sper ca aveti simtul umorului)
4. Am aflat ca NCAP cumpara la intamplare un exempar (de Colt) de pe piata si il testeaza (probabil ca si la ei sunt liste si mai dureaza...)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel40254
post May 25 2005, 11:21 AM
Post #10


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 11-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.247



In legatura cu "victima": am vazut Colt-ul in service la M Car. O rasturnare la 100 Km/h. Partea frontala distrusa total, nu cred ca din motor se mai putea face ceva. Din interior totul era scos, dar nu se vedeau deformatii majore, iar din explicatiile pe care le-am primit am inteles ca pasagerii au fost OK, airbag-urile si-au facut datoria. Mai multe detalii nu am.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan-Valeriu48...
post Jun 2 2005, 09:16 AM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 1-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 48.165



Testele EURO NCAP sunt celebre si veridice tocmai ptr. ca sunt facute pe masini de serie. Producatorul masinii isi trimite el masina la teste, ci masina este cumparata in configuratie standard, fara optiuni suplimentare dintr-un showroom (dealer), in mod aleator (nici nu se anunta de unde) si testata.
Producatorul afla ca i-a fost testata masina abia cand EURO NCAP-ul anunta rezultatele. Iar momentul testaraii este la latitudinea EURO NCAP.
In privinta testelor, nu sunt asa de standard pe cat se crede printre novici, ci mai bine spus nici nu sunt descrise complet. Asa ca nu poti face o masina sa se comporte perfect la EURO NCAP, ci o faci plecand de la observatiile lor, astfel incat sa obtii rezultate maxime, ceea ce e in favoarea noastra pana la urma, nu?

Sunt un viitor posesor de COLT CZ3 (variana 2005 in 3 usi)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan-Valeriu48...
post Jun 2 2005, 09:31 AM
Post #12


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 1-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 48.165



Reformulez (erata la mesajul meu de mai sus): NU isi trimite producatorul masina la teste
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu43725
post Jun 2 2005, 08:28 PM
Post #13


sofer
***

Group: Membri
Posts: 70
Joined: 1-April 05
From: Ploiesti
Member No.: 43.718



"In privinta testelor, nu sunt asa de standard pe cat se crede printre novici, ci mai bine spus nici nu sunt descrise complet."
1.Novicii au cautat printre documentele secrete ale NCAP si au gasit descrierea lor completa:
http://www.euroncap.com/content/test_proce...s.php?area_ID=3
2.La testarea masinii e invitat si un reprezentant al producatorului (altfel acesta poate contesta testul!).
3."Asa ca nu poti face o masina sa se comporte perfect la EURO NCAP"
Francezilor le reuseste din ce in ce mai bine (la anu' vor avea 6 stele).
4. Ceva e bun si pentru noi, ai dreptate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Sep 5 2006, 10:28 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(Gabriel40254)
Am incercat sa gasesc informatii despre rezultatele obtinute de Colt la crash test, dar nu am gasit pe nici un site. Parerile despre aceasta masina am vazut ca in general sint foarte bune.
M-ar interesa parerea voastra despre siguranta oferita de Colt, si eventual adresa unui site care sa publice informatii detaliate despre aceasta.


Legat de siguranta... cine vrea sa vada cat de sigur este Coltul la impact se poate convinge de unul singur fara a citi articole pe net...la M-Car in curte sunt doua Colt-uri care au suferit impact frontal, motoarele varza, practic partea din fata aproape ca lipsea, dar de unde incepe parbrizul, stalpii, erau intacte, usile se deschideau perfect, absolut nimic contorsionat, repet parbrize intacte si bineinteles aibagurile explodate pasagerii practic neavand absolut nici o problema...incredibil....


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian89067
post Oct 26 2006, 04:22 PM
Post #15


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 5-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 89.060



Colt a obtinut 4 stele in testele NCAP ceea ce este bine daca tinem cont ca minusul nu tine de protectia pasagerilor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius43590
post Oct 30 2006, 10:39 AM
Post #16


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 279
Joined: 30-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.583



desi e deprecat subiectul trebuie luat in calcul MODELUL.

Cu numai 2 airbaguri "single-stage", 4* e un rezultat mai mult decat multumitor. Uitativa ce si cate airbaguri au masinile de 5*.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th May 2024 - 11:37 AM