Fiabilitate Renault Megane |
This topic is about Fiabilitate Renault Megane, the author, Mihai13, wrote about: Salut, V-as ruga pe posesorii de Renault Megane sa imi spuneti si mie cum sta masina asta cu fiabilitatea, de mers stiu cum merge dar nu stiu cat de f ... To read more just scroll down
Fiabilitate Renault Megane |
Jul 8 2003, 07:44 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 8-July 03 From: Bucuresti Member No.: 14.134 |
V-as ruga pe posesorii de Renault Megane sa imi spuneti si mie cum sta masina asta cu fiabilitatea, de mers stiu cum merge dar nu stiu cat de fiabila e. Vreau sa cumpar una de 2-3 ani (Clasic sau break) si sa stiu la ce sa ma stept. Multumesc. |
|
|
Jul 8 2003, 08:48 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 3-June 03 From: Bucuresti Member No.: 13.052 |
Eu unul chiar am una de vanzare, daca esti interesat, mail la <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:lucianchiriac@xnet.ro">***********.ro</a><!-- BBCode auto-mailto end --> sau tel. 0722 274099. Sunt foarte multumit de masina, pina acum am 31.000 km fara probleme. La ultima revizie la 30K in afara de schimburile obisnuite: diverse filtre, ulei, etc. s-au schimbat placutele de frina si niste bucsi la capetele de bara stabilizatoare. Ce-i drept, am facut niste drumuri mai dure in ultimele luni.
|
|
|
Jul 13 2003, 04:33 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 27 Joined: 28-March 03 From: Bistrita (Bistrita) Member No.: 10.858 |
O firma colaboratoare cu firma noastra are 3 Megane Diesel Turbo si la doua s-a dus
turbina pana la 35.ooo km si la a treia au avut probleme cu electronica. Lor le para rau ca au cumparat Renault si spun ca-si vor cumpara Ford pentru cei trei ani de garantie fara limita de KM. Eu unul am Clio Simbol 33K si e naspa, la toate capitolele, in afara de umblatul prin oras. In rest probleme cu electronica si cutia de viteze. Nici pana azi Renault nu si-a respectat contractul de reparatii in garantie. Hotareste tu... Aurelian |
|
|
Jul 14 2003, 03:37 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 3-June 03 From: Bucuresti Member No.: 13.052 |
|
|
|
Jul 15 2003, 05:30 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 7-April 03 From: Bucuresti Member No.: 11.267 |
Singura lor problema este sistemul de fixare a cutiei de viteze care se cam balanseaza la schimbarea regimului de mers (nici acum nu prea m-am obisnuit cu treaba asta). La 160km/h pe autoband are 4000 de turatii. Consum mediu 8.6l/100 km (in oras nu prea depasesc 3000 turatii la accelerare). Una peste alta eu zic ca face banii! Daniel. |
|
|
Nov 23 2004, 01:18 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 23-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.275 |
tocmai mi-am cumparat un megane din 2002.
ai grija la motoarele de 1.6 16V au o problema cu bobinele care se ard destul de repede eu am schimbat intr-o luna doua.nu e distractiv daca te gandesti ca una e la 3 mil. in rest numai de bine !!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Jan 24 2005, 10:38 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE Eu unul am Clio Simbol 33K si e naspa, la toate capitolele, in afara de umblatul prin oras.
Mircea te-ai urcat macar o singura data in clio....?? Ce intelegi tu prin "naspa"....? Iar cu turbinele "no coment"....ce spui tu este o raritate... |
|
|
Jan 25 2005, 10:13 AM
Post
#8
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
poti gasi toate comentariile mele asupra meganului la "megane bicorp bun sau nu?"
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Jan 26 2005, 12:21 PM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 7-October 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 33.960 |
S-o luam pe rind: suspensiile sint proaste. Daca ai noroc, in termenul dde garantie 20.000 km ti le schimba, de preferat cu unele cica facute in Brazilia, mai adecvate drumurilor romanesti.
Apoi: piesele care incorporeaza plastic sint scumpe si proaste. Pe urma: am schimbat un injector dupa primii 40.000 km, fara un motiv serios aparent. In caz de buseala, ornamentele (plastic, nichel etc.) sint scumpe, parca-s din argint. Musai CASCO! Sint fiabile: cutia de viteze si directia (bieletele le schimbi cam dupa 60.000 km, dar cam repede, daca e sa compari cu alte marci). Al meu are 70.000 km si relativ e bine sanatos... |
|
|
Jan 26 2005, 12:22 PM
Post
#10
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pai sa fi masochist sa nu-ti faci casco !
-------------------- |
|
|
Jan 26 2005, 04:46 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE Sorin Lucian33967-S-o luam pe rind: suspensiile sint proaste. Daca ai noroc, in termenul dde garantie 20.000 km ti le schimba, de preferat cu unele cica facute in Brazilia, mai adecvate drumurilor romanesti.
Apoi: piesele care incorporeaza plastic sint scumpe si proaste. Pe urma: am schimbat un injector dupa primii 40.000 km, fara un motiv serios aparent. De unde ai scoso frate cu Brazilia.... Intamplator la service am vazut la un megane sedan, adica facut in turcia, lovit schimbanui-se amorizoarele si pe ele scria renalt-belgia... Tot cu b incepe.... De acord cu ornamentele din plastic...sunt fffff scumpe (dar nu exagerat fata de alte firme ex. skoda) |
|
|
Jan 27 2005, 05:34 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 7-October 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 33.960 |
Asa m-au mintit aia, asa iti spun si eu: Brazilia. Sigur nu confund cu Belgia. Cind ajung acasa (ca nu-s cu ea) ma uit. Vom reveni. :argue:
|
|
|
Feb 13 2005, 12:36 PM
Post
#13
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 13-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.356 |
Pâna la revizia de 90.000km nu am avut mari probleme (30.000km-bucse bara; 48.000km-bobina injector; 60.000km-completare agent frigorific) si am facut reviziile la fiecare 15.000km cu operatiunile programate.
La revizia de 90.000km am schimbat in plus fata de operatiunile programate: discuri frâna fata, pivoti, bielete, pompa de apa, kit distributie, curea alternator+role. Inginerul de la service mi-a spus ca uzura pompei de apa, a pivotilor, bieletelor si discurilor de frâna este normala la acest parcurs si ca masina a fost exploatata corect. As dori sa aflu si alte pareri. Altfel, sunt multumit de masina. |
|
|
Feb 13 2005, 12:39 PM
Post
#14
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 13-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.356 |
Pâna la revizia de 90.000km nu am avut mari probleme (30.000km-bucse bara; 48.000km-bobina injector; 60.000km-completare agent frigorific) si am facut reviziile la fiecare 15.000km cu operatiunile programate.
La revizia de 90.000km am schimbat in plus fata de operatiunile programate: discuri frâna fata, pivoti, bielete, pompa de apa, kit distributie, curea alternator+role. Inginerul de la service mi-a spus ca uzura pompei de apa, a pivotilor, bieletelor si discurilor de frâna este normala la acest parcurs si ca masina a fost exploatata corect. As dori sa aflu si alte pareri. Altfel, sunt multumit de masina. |
|
|
Feb 13 2005, 12:49 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Cu exceptia bobinei injector si bucsea bara nimic nu este anormal...
Cureaua de distributie ai schimat-o la 90000? Stiam ca se schimba mai repede....pe la 60000 Cel de la service a avut dreptate, masina a fost exploatata corect. Amortizoarele le-ai schimbat pana acum ? |
|
|
Feb 13 2005, 01:18 PM
Post
#16
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 13-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.356 |
Sigur, la revizia de 60.000km a fost schimbat kit-ul de distributie conform operatiunilor planificate. Acum a trebuit schimbat din nou deoarece, prin defectarea pompei de apa, cureaua a fost stropita cu lichid de racire si trebuia schimbata, lucru cu care am fost de acord. Pâna la urma au schimbat si rolele, dar nu este problema fiindca nu voi mai schimba kit-ul de distributie la 120.000km ci la 150.000km.
Cu amortizoarele nu am avut probleme, dar o ruda a schimbat ambele amortizoare pe spate din cauza ca s-au rupt. |
|
|
Feb 14 2005, 08:15 AM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Ce inseamna kit distributie?
Te-am intrebat pt ca o cunostinta si-a schimbat amortizoarele la mecedes (l-a luat de nou prin 2001-c nu stiu cat - mare oricum, bine ingrijit ) la 85000 kM... Si a a mai avut o problema cu el la nu stiu ce pompa...oricum stiu ca l-a indoit reparatiile...si timpul de asteptare pana i-a adus piesa... |
|
|
Feb 14 2005, 11:39 PM
Post
#18
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 13-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.356 |
Kit-ul de distributie include cureaua de distributie si rolele intinzatoare.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 12:33 AM |