am lada 1200 pe gaz |
This topic is about am lada 1200 pe gaz, the author, Mihai41416, wrote about: Salut !!! Am de curand o lada 1200 si am montata o instalatie de GPL.Consumul e cam 10 la drum intins, in oras 12 ......oricum destul de bine zic eu. ... To read more just scroll down
am lada 1200 pe gaz |
Mar 1 2005, 02:50 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 1-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.409 |
|
|
|
Mar 1 2005, 09:29 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 93 Joined: 10-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.200 |
Hmmmm, cum iti consuma tie 14%???? Mergeai cu acceleratia la podea???
Si eu merg destul de sportiv cu ea si nu sare de 10% in oras. La 130km/h se duce relativ repede sau te rogi de ea?? A mea de la 110 te rogi de ea si nu are carburator schimbat sau alte modificari la motor. Iar in legatura cu carburatoru tau, trebuie sa te duci la un service care regleaza carburatoare pe banc, astea de lada sunt mai pretentioase pune si tu cateva poze cu masina ta! norok |
|
|
Mar 2 2005, 09:37 AM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 237 Joined: 12-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.329 |
decat gaz mai bine o cutie in cinci trepte si un carbelitor calumea .... parerea mea
|
|
|
Mar 2 2005, 09:43 AM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 237 Joined: 12-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.329 |
|
|
|
Mar 16 2005, 08:22 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 237 Joined: 12-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.329 |
|
|
|
Sep 18 2005, 07:35 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 44 Joined: 25-August 05 From: Braila (Braila) Member No.: 54.191 |
Domnilor cred ca am o problema cu uleiul sau cu pompa de ulei. Daca a mai patit cineva asa ceva si a rezolvat problema sa-mi spuna si mie cum a facut si eu ii multumesc anticipat. Iata despre ce-i vorba: in primul rind va pot spune ca merg numai pe GPL de 3 ani (38 000 km) ; luna trecuta am facut schimbul de ulei (la ralanti se aprindea becul de la pres. ulei dar numai daca motorul era incins bine) .Am avut un ELF 20w50 cu care am mers cam 12 500 km dar a fost complectat periodic cu VAVOLINE 15W40 pentru ca am avut pierderi pe la simeringul de la distributie si pe la garnitura de la capacul superior (culbutori). Cred ca am pus cam 1 litru de Vavoline. Abia dupa ce am schimbat uleiul acela a aparut problema asta; cind pornesc motorul si acesta-i rece becul de la presiune ulei sta aprids cam 5-6 secunde. Nepermis de mult avind in vedere ca atunci cind aveam uleiul cel vechi becul se stingea odata cu pornirea motorului. Acum nu se mai aprinde becul la ralamti (am cu acest ulei aprox.2000km) compresie este destula (masurata) dar parca pompa de ulei se "dezamorseaza" cit timp se raceste motorul. Acum am LIQUI MOLY 15W40. Cam asta-i si daca a mai patit cineva asa ceva si a rezolvat-o sa-mi spuna si mie cum a facut. Mentionez ca am o Lada 1200 si nu stiu ce presiune am la ulei ci doar daca am sau nu. Bafta multa.
|
|
|
Sep 19 2005, 07:58 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
Se poate sa nu fie de la pompa
Eu am patiti asa ceva odata : se sprindea becul del aulei chiar si inmers, dar am schimbat sonda de presiune si nu mai e nici o problema : poti sa faci o proba asa, sonda nu e scumpa si se gaseste pe partea cu delcoul, langa busonul de golire a antigelului din motor Dar la tine cred ca e mai degraba de la noul ulei…nu stiu ce calitate au liqi moly… Si ce filtru ai pus ? daca nu e original de lada poate sa fie si de acolo Si mai merita o chestie : la un schimb de ulei pune in uleiul vechi inainte de a-l schimba « Engine Flush », lasa-l 5 minute la ralanti si apoi chimba uleiul ; asta curata motorul si circuitul de ulei super-bine La mine inainte ramanea aprins becul de la ulei o secunda dupa pornirea motorului, dupa engine flush se stinge instantaneu ! Deci : engine flush, filtru si ulei… succes -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Sep 19 2005, 07:59 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
Se poate sa nu fie de la pompa
Eu am patiti asa ceva odata : se sprindea becul del aulei chiar si inmers, dar am schimbat sonda de presiune si nu mai e nici o problema : poti sa faci o proba asa, sonda nu e scumpa si se gaseste pe partea cu delcoul, langa busonul de golire a antigelului din motor Dar la tine cred ca e mai degraba de la noul ulei…nu stiu ce calitate au liqi moly… Si ce filtru ai pus ? daca nu e original de lada poate sa fie si de acolo Si mai merita o chestie : la un schimb de ulei pune in uleiul vechi inainte de a-l schimba « Engine Flush », lasa-l 5 minute la ralanti si apoi chimba uleiul ; asta curata motorul si circuitul de ulei super-bine La mine inainte ramanea aprins becul de la ulei o secunda dupa pornirea motorului, dupa engine flush se stinge instantaneu ! Deci : engine flush, filtru si ulei… succes -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Sep 19 2005, 10:38 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
Probabil ca data trecuta ai avut un filtru cu o supapa mai buna, plus ca 20w50 era mai gros si nu se scurgea tot in baie. Daca nu o turezi pana stinge becul n-are nik 1-2-3 sec.
|
|
|
Sep 30 2005, 05:48 PM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 29-September 05 From: Bucuresti Member No.: 57.082 |
vreau sa imi cumpar si eu o instalatie second pt lada mea 1200 stiti pe cineva care vinde asa ceva?? 9 milionae nu dau pe ea de la magazin+k nu vreau sa ma plimb sa o omologhez la rar. si pe deasupra vreau sa o instalez eu pt k mi-au spus unii k cica "nu pot" de parca ce noi astia care ne facem singuri masinile suntem mai fraieri k mecanicii sau ce
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 09:42 PM |