Help - Search - Members - Calendar
Full Version: am lada 1200 pe gaz
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Mihai41416
Salut !!! Am de curand o lada 1200 si am montata o instalatie de GPL.Consumul e cam 10 la drum intins, in oras 12 ......oricum destul de bine zic eu. Diferenta de putere intre benzina si gaz nu se cunoaste foarte tare ......atat ca pe benzina imi consuma cam 13-14 la suta si urca la 130 km la ora si pe gaz doar la 120 km /h. Pornirea pe gaz e OK mult mai buna ca pe benzina.....dimineata la -15 grade porneste la prima cheie.....si mai e o chestie pe gaz o data pornita si cu socul putin tras nu se mai opreste sa fi nevoit sa mai pornesti o data si inca o data.....chiar si fara soc tras daca o accelerez de 2 ori nu se mai opreste chiar daca motorul este rece. :minigun: Cred ca ladita mea are si ceva probleme cu carburatorul pt ca pe benzina nu isi tine deloc ralantiul si cand accelerez brusc da in nas...smile.gif Am vazut pe forum o poza cu o lada frumoasa postata de unul gabryel si nu mai stiu cum ......m-ar interesa adresa lui de mail sau nr de tel....vreau sa ii cer detalii referitoare la masinuta lui.....e foarte reusita....asa ca daca ma puteti ajuta cu mailul sau nr lui de tel va sunt recunoscator.Multumesc !!! biggrin.gif Pe curand !!!
Adi40207
Hmmmm, cum iti consuma tie 14%???? Mergeai cu acceleratia la podea???
Si eu merg destul de sportiv cu ea si nu sare de 10% in oras. La 130km/h se duce relativ repede sau te rogi de ea?? A mea de la 110 te rogi de ea si nu are carburator schimbat sau alte modificari la motor. Iar in legatura cu carburatoru tau, trebuie sa te duci la un service care regleaza carburatoare pe banc, astea de lada sunt mai pretentioase blink.gif pune si tu cateva poze cu masina ta! norok
EMaiL40336
decat gaz mai bine o cutie in cinci trepte si un carbelitor calumea .... parerea mea
EMaiL40336
cat a costat instalatia cu montat si reglat cu totul
EMaiL40336
SAMBATA 19.03.2005 ORA 16.00 INTALNIRE IN POLITEHNICA LA COLOANA INFINITULUI
dan54198
Domnilor cred ca am o problema cu uleiul sau cu pompa de ulei. Daca a mai patit cineva asa ceva si a rezolvat problema sa-mi spuna si mie cum a facut si eu ii multumesc anticipat. Iata despre ce-i vorba: in primul rind va pot spune ca merg numai pe GPL de 3 ani (38 000 km) ; luna trecuta am facut schimbul de ulei (la ralanti se aprindea becul de la pres. ulei dar numai daca motorul era incins bine) .Am avut un ELF 20w50 cu care am mers cam 12 500 km dar a fost complectat periodic cu VAVOLINE 15W40 pentru ca am avut pierderi pe la simeringul de la distributie si pe la garnitura de la capacul superior (culbutori). Cred ca am pus cam 1 litru de Vavoline. Abia dupa ce am schimbat uleiul acela a aparut problema asta; cind pornesc motorul si acesta-i rece becul de la presiune ulei sta aprids cam 5-6 secunde. Nepermis de mult avind in vedere ca atunci cind aveam uleiul cel vechi becul se stingea odata cu pornirea motorului. Acum nu se mai aprinde becul la ralamti (am cu acest ulei aprox.2000km) compresie este destula (masurata) dar parca pompa de ulei se "dezamorseaza" cit timp se raceste motorul. Acum am LIQUI MOLY 15W40. Cam asta-i si daca a mai patit cineva asa ceva si a rezolvat-o sa-mi spuna si mie cum a facut. Mentionez ca am o Lada 1200 si nu stiu ce presiune am la ulei ci doar daca am sau nu. Bafta multa.
Horia49540
Se poate sa nu fie de la pompa
Eu am patiti asa ceva odata : se sprindea becul del aulei chiar si inmers, dar am schimbat sonda de presiune si nu mai e nici o problema : poti sa faci o proba asa, sonda nu e scumpa si se gaseste pe partea cu delcoul, langa busonul de golire a antigelului din motor
Dar la tine cred ca e mai degraba de la noul ulei…nu stiu ce calitate au liqi moly…
Si ce filtru ai pus ? daca nu e original de lada poate sa fie si de acolo
Si mai merita o chestie : la un schimb de ulei pune in uleiul vechi inainte de a-l schimba « Engine Flush », lasa-l 5 minute la ralanti si apoi chimba uleiul ; asta curata motorul si circuitul de ulei super-bine
La mine inainte ramanea aprins becul de la ulei o secunda dupa pornirea motorului, dupa engine flush se stinge instantaneu !
Deci : engine flush, filtru si ulei…
succes
Horia49540
Se poate sa nu fie de la pompa
Eu am patiti asa ceva odata : se sprindea becul del aulei chiar si inmers, dar am schimbat sonda de presiune si nu mai e nici o problema : poti sa faci o proba asa, sonda nu e scumpa si se gaseste pe partea cu delcoul, langa busonul de golire a antigelului din motor
Dar la tine cred ca e mai degraba de la noul ulei…nu stiu ce calitate au liqi moly…
Si ce filtru ai pus ? daca nu e original de lada poate sa fie si de acolo
Si mai merita o chestie : la un schimb de ulei pune in uleiul vechi inainte de a-l schimba « Engine Flush », lasa-l 5 minute la ralanti si apoi chimba uleiul ; asta curata motorul si circuitul de ulei super-bine
La mine inainte ramanea aprins becul de la ulei o secunda dupa pornirea motorului, dupa engine flush se stinge instantaneu !
Deci : engine flush, filtru si ulei…
succes
Ionut45405
Probabil ca data trecuta ai avut un filtru cu o supapa mai buna, plus ca 20w50 era mai gros si nu se scurgea tot in baie. Daca nu o turezi pana stinge becul n-are nik 1-2-3 sec.
Stefan57089
vreau sa imi cumpar si eu o instalatie second pt lada mea 1200 stiti pe cineva care vinde asa ceva?? 9 milionae nu dau pe ea de la magazin+k nu vreau sa ma plimb sa o omologhez la rar. si pe deasupra vreau sa o instalez eu pt k mi-au spus unii k cica "nu pot" blink.gif de parca ce noi astia care ne facem singuri masinile suntem mai fraieri k mecanicii sau ce
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.