IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

probleme carburator

This topic is about probleme carburator, the author, andreifun, wrote about: va salut, sunt nou pe aciulea si am si eu o problema cu un carb dublu corb tip ozone vacuumatic, am tot cautat un topic mai explicit ca sa nu mai desc ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> probleme carburator, reglaj
andreifun
post Feb 12 2013, 12:04 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 12-February 13
Member No.: 140.886



va salut, sunt nou pe aciulea si am si eu o problema cu un carb dublu corb tip ozone vacuumatic, am tot cautat un topic mai explicit ca sa nu mai deschid altu, dar nimic, asa ca imi cer scuze daca mai exista si am deschis altu cu acelasi subiect. care este problema? dupa ce l-am cumparat, l-am demontat pentru a il curata.l-am curatat, l-am montat, dar probabil din greseala am inversat jigloarele de consum intre camere, adica pe cel de pe prima camera de 107 l-am pus pe a doua si invers.a mers bine dar consuma 15%. mentionez ca este montat de o dacia 1300. am mai avut o dacia 1310 tot cu un carb ca asta(daia mi-am si luat altu la fel, pt ca pe cealalta masina nu sarea de 6,5 - 7l/100 indiferent cum as fi mers cu ea).in fine. am pus jigloru de 107 pe prima camera dar acu are moment knd se plafoneaza knd incerc sa accelerez. in mers balbaie motoru....motoru are vreo 3000 - 4000 de km e facut in vara luna iunie cu piese noi si set borgo. ce sa-i mai fac, cum sa-l reglez ?un manual ceva? sau de unde sa cumpar un set/kit de reparatie(garnituri, jigloare, pompa spirt etc).
in cazul in care mai gasesc un set/kit de reparatie cum imi dau seama ce tip de carb e? sau de la ce masina/an...?k sa stiu ce cer la magazin.o sa revin si cu niste poze cu carb eventual seria de pe el. mersi anticipat

This post has been edited by andreifun: Feb 12 2013, 12:06 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 12 2013, 12:47 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Cumpara un weber monocameral si bati la consum o masina moderna. Iar ala nu e asa criminal de curatat si reparat.

Problema e ca la carburatoarele foarte sofisticate reglajul e aproape imposibil pentru un amator. Cel de oltcit de exemplu e cvasi-imposibil sa-l mai pui la punct daca ai umblat unde nu trebuie.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andreifun
post Feb 12 2013, 05:26 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 12-February 13
Member No.: 140.886



chiar nu mai este nimeni cu lada? sa-mi spuna si mie niste sfaturi despre curatare, cu ce sa curat, reglare etc.....?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 12 2013, 06:51 PM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Mariustom e ladist de nadejde... sau era...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Feb 14 2013, 11:07 AM
Post #5


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



offtopic.gif Ohhh, mulțumesc de apreciere smile.gif
Sunt, dar ... doar în suflet sad.gif

On topic: @andreifun, ai un mp.
Să-mi zici dacă ți-a fost de folos whistling.gif

PS: scuze de întârziere, "traficul e de vină" biggrin.gif

This post has been edited by Mariustom: Feb 14 2013, 11:09 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 11:59 AM