Costuri intretinere Audi A4 2003, Costuri intretinere Audi A4 2003 in 2011 |
This topic is about Costuri intretinere Audi A4 2003, the author, utilizator_306335, wrote about: Salutare Am studiat mai intai posturile vechi despre costurile de intretinere ale masinii insa bineinteles ca as dori sa stiu cum au evoluat ele in 20 ... To read more just scroll down
Costuri intretinere Audi A4 2003, Costuri intretinere Audi A4 2003 in 2011 |
Sep 24 2011, 10:06 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 10-December 09 Member No.: 122.511 |
- filtre / ulei / bujii / placute / distributie / pompe / kit ambreiaj / etc ( orice altceva ) O a 2-a intrebare : care sunt problemele bine stiute care apar cel mai des la acest model de masina ? Sunt binevenite si exemple cu pretul reparatiei inclus . De altfel o comparatie intre motorul de 1.9 si cel de 2.5 ar fi binevenita dpdv al fiabilitatii . Sunt mai reusite cele de 1.9 sau cele de 2.5 ? Diferenta de consum este mare luand in considerare un condus agresiv la turatii mari ? Citisem acum cativa ani ceva de genul " masa acestui model de masina este prea mare pentru motorul de 1.9 TDI " si ca ar fi mai potrivit cel de 2.5 TDI... Ce tip de ulei recomandati pentru vara / iarna ? Ce presiune in roti considerati ca este cea mai potrivita ? Orice tip de informatie este binevenita . Multumesc anticipat . |
|
|
Sep 24 2011, 10:32 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 22-October 08 From: San Severino Member No.: 118.346 |
1.9 TDI PD e cel mai reusit motor.
2.5 TDI cauta sa iei din 2004 incolo. Au probleme mari la axele cu came. Recomand sa iei codul motorului si sa verifici ce fel de axe cu came are. Masa unui A4 nu este prea mare pentru motorul de 1.9 TDI, dar a unui A6, da. Imi dau seama ca nu ai avut nicio masina pana acum. -------------------- BMW 325i
|
|
|
Sep 24 2011, 11:33 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 10-December 09 Member No.: 122.511 |
1.9 TDI PD e cel mai reusit motor. 2.5 TDI cauta sa iei din 2004 incolo. Au probleme mari la axele cu came. Recomand sa iei codul motorului si sa verifici ce fel de axe cu came are. Masa unui A4 nu este prea mare pentru motorul de 1.9 TDI, dar a unui A6, da. Imi dau seama ca nu ai avut nicio masina pana acum. Ce te face sa crezi asta ?! |
|
|
Sep 25 2011, 01:30 AM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 22-October 08 From: San Severino Member No.: 118.346 |
QUOTE Ce tip de ulei recomandati pentru vara / iarna ? Ce presiune in roti considerati ca este cea mai potrivita ? Si nu numai. Daca vrei condus agresiv la turatii mari iti iei benzinar. -------------------- BMW 325i
|
|
|
Sep 25 2011, 03:24 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 10-December 09 Member No.: 122.511 |
Asta QUOTE Ce tip de ulei recomandati pentru vara / iarna ? Ce presiune in roti considerati ca este cea mai potrivita ? Si nu numai. Daca vrei condus agresiv la turatii mari iti iei benzinar. Inteleg . Am avut 2 loganuri 1.4 si un VW Passat de 1.8 . Stiu valorile la ulei ma interesa ce marca folosesc posesorii de audi caci poti alege din mai multe . Presiunea in roti o gasesti in informatiile masinii insa eram curios sa aflu si pareri personale . Nu neaparat as vrea o masina ca sa alerg cu ea. Pur si simplu coduc agresiv la turatii mari des , stiu ca benzina este pentru asa ceva . |
|
|
Sep 25 2011, 05:26 PM
Post
#6
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
condus sportiv=> benzina
consum redus=> diesel dieselul este mult mai pretentios decat un benzinar. daca ai de gand sa conduci agresiv la turatii mari cum sa te uiti la 1.9 tdi??? daca 1.8 este prea setos check out 1.4 tsi 122 cp -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Sep 25 2011, 09:06 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 10-December 09 Member No.: 122.511 |
condus sportiv=> benzina consum redus=> diesel dieselul este mult mai pretentios decat un benzinar. daca ai de gand sa conduci agresiv la turatii mari cum sa te uiti la 1.9 tdi??? daca 1.8 este prea setos check out 1.4 tsi 122 cp Corect Titi . Dar am deviat de la subiectul topicului |
|
|
Sep 25 2011, 09:51 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
La A4 eu nu mi-as face griji pentru intretinerea "normala" (filtre, ulei, etc), cel putin nu pentru un 1.9/2.0 TDI, o revizie costa undeva intre 400 si 600 de lei (daca nu o faci la reprezentanta). Problema e cu suspensiile, care in romania tind sa se incadreze la capitolul consumabile.... cand aveam A4 cam odata la 2 ani bagam vreo 800 de lei in diverse bucsi/brate suspensie/etc... si nu cred ca exista o perioada mai lunga de 3 luni in care chiar toate chestiile legate de suspensie sa fie 100% in regula, la revizia anuala se constatatu diverse probleme la bucsaraie/brate de suspensie, etc... nu ca ti-ai da seama cand conduci masina... tocmai de aceea faceam "revizia" suspensie odata la 2 ani... daca as fi fost maniac as fi putut s-o fac si de 2 ori pe an...
Treaba cu benzina=sportiv/diesel=economie nu mai e demult valabila, decat daca impunem si gama de pret/clasa/etc. Adica un A4 benzinar de 30.000 de euro va fi mai sportiv decat un A4 de 30.000 dizal... dar un A4 dizal de 30.000 de euro va fi mai sportiv decat un logan benzinar (Ok, am exagerat putin, dar cred ca s-a inteles ideea) -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Sep 25 2011, 09:52 PM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 22-October 08 From: San Severino Member No.: 118.346 |
Daca vrei sa te si distrezi, nu prea ai nimerit-o cu A4 tdi.
Cauta ceva genul asta http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...amp;tabNumber=1 si gasesti multe la un pret mult mai mic.Poate gasesti o Toyota Celica, chiar 4x4 la 200CP, sunt chiar ieftine. -------------------- BMW 325i
|
|
|
Sep 25 2011, 11:39 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 10-December 09 Member No.: 122.511 |
La A4 eu nu mi-as face griji pentru intretinerea "normala" (filtre, ulei, etc), cel putin nu pentru un 1.9/2.0 TDI, o revizie costa undeva intre 400 si 600 de lei (daca nu o faci la reprezentanta). Problema e cu suspensiile, care in romania tind sa se incadreze la capitolul consumabile.... cand aveam A4 cam odata la 2 ani bagam vreo 800 de lei in diverse bucsi/brate suspensie/etc... si nu cred ca exista o perioada mai lunga de 3 luni in care chiar toate chestiile legate de suspensie sa fie 100% in regula, la revizia anuala se constatatu diverse probleme la bucsaraie/brate de suspensie, etc... nu ca ti-ai da seama cand conduci masina... tocmai de aceea faceam "revizia" suspensie odata la 2 ani... daca as fi fost maniac as fi putut s-o fac si de 2 ori pe an... Treaba cu benzina=sportiv/diesel=economie nu mai e demult valabila, decat daca impunem si gama de pret/clasa/etc. Adica un A4 benzinar de 30.000 de euro va fi mai sportiv decat un A4 de 30.000 dizal... dar un A4 dizal de 30.000 de euro va fi mai sportiv decat un logan benzinar (Ok, am exagerat putin, dar cred ca s-a inteles ideea) E ok ce-mi spui tu ... 400-600 lei revizia si 800 lei in diverse la 2 ani . Masina buna Ce poti sa-mi spui despre distributie si turbina ? Ai idee la ce bani se ridica ? Alte probleme de ordin tehnic ai mai avut ? |
|
|
Sep 26 2011, 07:22 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Distributia am schimbat-o la reprezentanta impreuna cu pompa servo (facea un sunet ciudat in viraje) si impreuna au fost vreo 4000-4500 lei... nu stiu cat a costat distributia si cat a costat pompa servo, dar atat au costat impreuna.
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Sep 26 2011, 08:29 PM
Post
#12
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Treaba cu benzina=sportiv/diesel=economie nu mai e demult valabila, decat daca impunem si gama de pret/clasa/etc. Adica un A4 benzinar de 30.000 de euro va fi mai sportiv decat un A4 de 30.000 dizal... dar un A4 dizal de 30.000 de euro va fi mai sportiv decat un logan benzinar (Ok, am exagerat putin, dar cred ca s-a inteles ideea) Nu m-am referit la masina sportiva, am scris foarte clar condus sportiv, adica cum pornesti masina iesi din parcare/curte si ii dai talpa direct. Un diesel, in aceste conditii, se defecteaza mult mai repede decat un benzinar. sa mai adaug ca ii o dimineata geroasa de iarna? -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 09:30 PM |