Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Costuri intretinere Audi A4 2003
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Audi
utilizator_306335
Salutare ! Am studiat mai intai posturile vechi despre costurile de intretinere ale masinii insa bineinteles ca as dori sa stiu cum au evoluat ele in 2011 de aceea am dorit sa deschid acest topic . Consider ca raspunsurile sau informatiile ce vor fi postate aici sunt diferite si prezinta interes intrucat vorbim de anul curent 2011 . Ma intereseaza si pe mine sa achizitionez un Audi A4 din 2003 cu motor de 1.9 TDI . Prima intrebare : la cat se ridica costurile de intretinere ?
- filtre / ulei / bujii / placute / distributie / pompe / kit ambreiaj / etc ( orice altceva )
O a 2-a intrebare : care sunt problemele bine stiute care apar cel mai des la acest model de masina ? Sunt binevenite si exemple cu pretul reparatiei inclus .
De altfel o comparatie intre motorul de 1.9 si cel de 2.5 ar fi binevenita dpdv al fiabilitatii . Sunt mai reusite cele de 1.9 sau cele de 2.5 ? Diferenta de consum este mare luand in considerare un condus agresiv la turatii mari ?
Citisem acum cativa ani ceva de genul " masa acestui model de masina este prea mare pentru motorul de 1.9 TDI " si ca ar fi mai potrivit cel de 2.5 TDI...
Ce tip de ulei recomandati pentru vara / iarna ? Ce presiune in roti considerati ca este cea mai potrivita ?
Orice tip de informatie este binevenita .
Multumesc anticipat .
navajo
1.9 TDI PD e cel mai reusit motor.
2.5 TDI cauta sa iei din 2004 incolo. Au probleme mari la axele cu came. Recomand sa iei codul motorului si sa verifici ce fel de axe cu came are.

Masa unui A4 nu este prea mare pentru motorul de 1.9 TDI, dar a unui A6, da.

Imi dau seama ca nu ai avut nicio masina pana acum.

utilizator_306335
QUOTE (navajo @ Sep 24 2011, 11:32 PM) *
1.9 TDI PD e cel mai reusit motor.
2.5 TDI cauta sa iei din 2004 incolo. Au probleme mari la axele cu came. Recomand sa iei codul motorului si sa verifici ce fel de axe cu came are.

Masa unui A4 nu este prea mare pentru motorul de 1.9 TDI, dar a unui A6, da.

Imi dau seama ca nu ai avut nicio masina pana acum.





Ce te face sa crezi asta ?!
navajo
Asta

QUOTE
Ce tip de ulei recomandati pentru vara / iarna ? Ce presiune in roti considerati ca este cea mai potrivita ?


Si nu numai.

Daca vrei condus agresiv la turatii mari iti iei benzinar.
utilizator_306335
QUOTE (navajo @ Sep 25 2011, 02:30 AM) *
Asta

QUOTE
Ce tip de ulei recomandati pentru vara / iarna ? Ce presiune in roti considerati ca este cea mai potrivita ?


Si nu numai.

Daca vrei condus agresiv la turatii mari iti iei benzinar.




Inteleg . Am avut 2 loganuri 1.4 si un VW Passat de 1.8 .
Stiu valorile la ulei ma interesa ce marca folosesc posesorii de audi caci poti alege din mai multe .
Presiunea in roti o gasesti in informatiile masinii insa eram curios sa aflu si pareri personale .
Nu neaparat as vrea o masina ca sa alerg cu ea. Pur si simplu coduc agresiv la turatii mari des , stiu ca benzina este pentru asa ceva .
Titi1988
condus sportiv=> benzina
consum redus=> diesel
dieselul este mult mai pretentios decat un benzinar. daca ai de gand sa conduci agresiv la turatii mari cum sa te uiti la 1.9 tdi??? turned.gif
daca 1.8 este prea setos check out 1.4 tsi 122 cp thumbsup.gif
utilizator_306335
QUOTE (Titi1988 @ Sep 25 2011, 05:26 PM) *
condus sportiv=> benzina
consum redus=> diesel
dieselul este mult mai pretentios decat un benzinar. daca ai de gand sa conduci agresiv la turatii mari cum sa te uiti la 1.9 tdi??? turned.gif
daca 1.8 este prea setos check out 1.4 tsi 122 cp thumbsup.gif



Corect Titi . Dar am deviat de la subiectul topicului tongue.gif
HalbaSus
La A4 eu nu mi-as face griji pentru intretinerea "normala" (filtre, ulei, etc), cel putin nu pentru un 1.9/2.0 TDI, o revizie costa undeva intre 400 si 600 de lei (daca nu o faci la reprezentanta). Problema e cu suspensiile, care in romania tind sa se incadreze la capitolul consumabile.... cand aveam A4 cam odata la 2 ani bagam vreo 800 de lei in diverse bucsi/brate suspensie/etc... si nu cred ca exista o perioada mai lunga de 3 luni in care chiar toate chestiile legate de suspensie sa fie 100% in regula, la revizia anuala se constatatu diverse probleme la bucsaraie/brate de suspensie, etc... nu ca ti-ai da seama cand conduci masina... tocmai de aceea faceam "revizia" suspensie odata la 2 ani... daca as fi fost maniac as fi putut s-o fac si de 2 ori pe an...

Treaba cu benzina=sportiv/diesel=economie nu mai e demult valabila, decat daca impunem si gama de pret/clasa/etc. Adica un A4 benzinar de 30.000 de euro va fi mai sportiv decat un A4 de 30.000 dizal... dar un A4 dizal de 30.000 de euro va fi mai sportiv decat un logan benzinar biggrin.gif (Ok, am exagerat putin, dar cred ca s-a inteles ideea)
navajo
Daca vrei sa te si distrezi, nu prea ai nimerit-o cu A4 tdi.
Cauta ceva genul asta
http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...amp;tabNumber=1

si gasesti multe la un pret mult mai mic.Poate gasesti o Toyota Celica, chiar 4x4 la 200CP, sunt chiar ieftine.
utilizator_306335
QUOTE (HalbaSus @ Sep 25 2011, 10:51 PM) *
La A4 eu nu mi-as face griji pentru intretinerea "normala" (filtre, ulei, etc), cel putin nu pentru un 1.9/2.0 TDI, o revizie costa undeva intre 400 si 600 de lei (daca nu o faci la reprezentanta). Problema e cu suspensiile, care in romania tind sa se incadreze la capitolul consumabile.... cand aveam A4 cam odata la 2 ani bagam vreo 800 de lei in diverse bucsi/brate suspensie/etc... si nu cred ca exista o perioada mai lunga de 3 luni in care chiar toate chestiile legate de suspensie sa fie 100% in regula, la revizia anuala se constatatu diverse probleme la bucsaraie/brate de suspensie, etc... nu ca ti-ai da seama cand conduci masina... tocmai de aceea faceam "revizia" suspensie odata la 2 ani... daca as fi fost maniac as fi putut s-o fac si de 2 ori pe an...

Treaba cu benzina=sportiv/diesel=economie nu mai e demult valabila, decat daca impunem si gama de pret/clasa/etc. Adica un A4 benzinar de 30.000 de euro va fi mai sportiv decat un A4 de 30.000 dizal... dar un A4 dizal de 30.000 de euro va fi mai sportiv decat un logan benzinar biggrin.gif (Ok, am exagerat putin, dar cred ca s-a inteles ideea)



E ok ce-mi spui tu ... 400-600 lei revizia si 800 lei in diverse la 2 ani . Masina buna smile.gif
Ce poti sa-mi spui despre distributie si turbina ? Ai idee la ce bani se ridica ?
Alte probleme de ordin tehnic ai mai avut ?
HalbaSus
Distributia am schimbat-o la reprezentanta impreuna cu pompa servo (facea un sunet ciudat in viraje) si impreuna au fost vreo 4000-4500 lei... nu stiu cat a costat distributia si cat a costat pompa servo, dar atat au costat impreuna.
Titi1988
QUOTE (HalbaSus @ Sep 25 2011, 08:51 PM) *
Treaba cu benzina=sportiv/diesel=economie nu mai e demult valabila, decat daca impunem si gama de pret/clasa/etc. Adica un A4 benzinar de 30.000 de euro va fi mai sportiv decat un A4 de 30.000 dizal... dar un A4 dizal de 30.000 de euro va fi mai sportiv decat un logan benzinar biggrin.gif (Ok, am exagerat putin, dar cred ca s-a inteles ideea)


Nu m-am referit la masina sportiva, am scris foarte clar condus sportiv, adica cum pornesti masina iesi din parcare/curte si ii dai talpa direct. Un diesel, in aceste conditii, se defecteaza mult mai repede decat un benzinar. sa mai adaug ca ii o dimineata geroasa de iarna?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2021 Invision Power Services, Inc.