Oprire motor in mers, Noroc ca sunt un pilot de exceptie |
This topic is about Oprire motor in mers, the author, vlademir, wrote about: QUOTE (noname29 Nov 9 2010, 0840 PM) Aceeasi problama mi sa intamplat is mie acum 3 zile . Incercam sa ies din parcare si brusc sa oprit am pornit pan ... To read more just scroll down
Oprire motor in mers, Noroc ca sunt un pilot de exceptie |
Jul 19 2011, 10:21 AM
Post
#21
|
|
pilot Group: Membri Posts: 338 Joined: 5-October 07 From: Suceava/Bucuresti Member No.: 114.935 |
Aceeasi problama mi sa intamplat is mie acum 3 zile . Incercam sa ies din parcare si brusc sa oprit am pornit pana am dat cu masalieru iar sa oprit bingo ! mam gandit ca e de la combustibil probabil vreo 10 litri mai avea chiar trebuia sa merg la peco. Am alimentat si acceasi faza o singura data sa oprit (cu fulul) nu stiu care a fi problema . Mentionez ca numai dimineata mi se intampla. Si vroiam sa va mai intreb daca la voi este la fel pornesc dimineata motorul sta turat la 1500 ture dupa 3 minute scade sub mie 700 probabil ! mentionez ca este cu cutie automata subarelul 26000km !!! Am tras un ochi la turometru, chiar inainte sa se opreasca. Am remarcat ca aveam ambreiajul apasat la maximum, masina in franare (piciorul era pe frana), aerul conditionat mergea tare, iar turometrul s-a dus brusc spre 100 pentru ca apoi, mortua est, sa raman in sensul giratoriu fara motor. -------------------- Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6 |
|
|
Jul 19 2011, 05:28 PM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Dupa up=date-ul de soft am mai facut cca. 1500 km.
Pe caldurile astea, compresorul mergand in regim de uragan - nu a mai fost nicio problema. Am intrebat in service ce anume bug rezolva up-date-ul dar nu au stiut sa-mi spuna exact -cei de la SMT nu au dat foarte multe detalii - dar pare-se ca era o problema de genul: cateodata (nu se stie cand si de ce), cand se comanda pornirea compresorului, computerul de bord .... taia alimentarea cu carburant ! Aaaa - si din ce zic ei, nu are nicio treaba tipul de carburant (eu, dupa faza cu opritul trecusem de la OMV Sprint Diesel - ma rog, OMV Diesel mai nou - la OMV Premium Diesel / Maxx Motion fiind denumirea actuala). -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Jul 21 2011, 09:43 PM
Post
#23
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 27-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.613 |
Salut, ..... Ideea principala este ca se intampla cu cat mai des cu cat aerul conditionat merge mai tare;..... A inceput sa-mi faca si mie la fel. Deocamdata rar si aleatoriu, dar in principiu simptomele sunt aceleasi. @bogdaro - dupa schimbarea injectoarelor ai mai avut probleme ? Incheie epopeea, nu ne lasa in suspans ! Salut, Scuze, dar nu am mai intrat pe forum de ceva vreme Problema cu oprirea motorului nu a mai aparut dupa schimbarea injectoarelor. Acum imi da batai de cap clapeta de acceleratie se pare; am la bord martorii de check engine si vdsc off aprinsi; dupa cateva vizite in service in care ei au sters mesajul de eroare si martorii s-au reaprins, s-a ajuns la concluzia ca e o problema cu clapeta de acceleratie si trebuie schimbata. S-au trimis iarasi masuratorile in Jap. si acum astept sa ma cheme in service pentru inlocuire (tot pe garantie). Problema mea mare e ca garantia s-a termiat si ce o fi de acum incolo e pe cheltuiala subsemantului. Sunt putin ingrijorat; de masina oricum sunt dezamagit la maxim. -------------------- Subaru Legacy 2.0D 2008
|
|
|
Aug 29 2011, 09:11 PM
Post
#24
|
|
pilot Group: Membri Posts: 338 Joined: 5-October 07 From: Suceava/Bucuresti Member No.: 114.935 |
-------------------- Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6 |
|
|
Aug 29 2011, 10:40 PM
Post
#25
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Nu mai tin minte daca ai scris ... ai resoftat-o recent? Eu am resoftat-o in ianuarie si de atunci n-am mai patit-o. Am in schimb alta problema care ma enerveaza. Daca opresc motorul din neatentie, dureaza o vesnicie pana sa-l pot reporni. Trebuie sa aduc cheia pe pozitie pe care intra in butuc si sa astept vreo 4-5 sec, dupa care sa pun contactul, astept pana se sting martorii si abia apoi pleaca. In total sunt vreo 10-12 sec, timp in care stau ca bou' in mijlocul drumului blocand traficul. Nu mi s-a intamplat decat de cateva ori insa ultima oara recent, la o "cocoasa" de la o trecere de pietoni si m-am simtit ca naiba. Daca dau la cheie imediat, pur si simplu nu se intampla nimic, de ca si cum n-as avea baterie. Mai fac si altele asa sau doar a mea? This post has been edited by hdi: Aug 29 2011, 10:41 PM -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Aug 30 2011, 07:19 AM
Post
#26
|
|
pilot Group: Membri Posts: 338 Joined: 5-October 07 From: Suceava/Bucuresti Member No.: 114.935 |
Nu, nu am resoftat-o, aștept să ajung la București.
Repornirea se face imediat, nu mai dau cheia înapoi, în poziția în care intră în butuc. -------------------- Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6 |
|
|
Sep 10 2011, 07:47 AM
Post
#27
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Sunt din ce în ce mai convins că are legătură cu aerul condiționat. Dacă aerul e la maximum, de obicei imediat după ce ai pornit, opririle motorului sunt mai frecvente. Ai dreptate - e legat de aerul coonditionat. Cam ai dreptate. Si eu eram cu aerul muncind din greu in ambele situatii cand mi s-a oprit. Nu mai tin minte daca ai scris ... ai resoftat-o recent? .... Daca cititi si pagina anterioara, o sa vedeti ca eu am facut o resoftare strict pentru aceasta problema prin iulie. De atunci am facut cca. 8000 km si nu am mai avut nicio problema cu opritul motorului ! Faceti-va timp si treceti prin service pentru resoftare. E o chestie de maximum 30 de minute ... -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Sep 13 2011, 11:41 AM
Post
#28
|
|
pilot Group: Membri Posts: 338 Joined: 5-October 07 From: Suceava/Bucuresti Member No.: 114.935 |
La orice service? La Iasi habar nu aveau de resoftare.
-------------------- Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6 |
|
|
Sep 13 2011, 01:09 PM
Post
#29
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
In principiu ar trebui sa se poata facce la orice service din reteaua Subaru.
Daca cei de la Iasi nu stiu (inca) de asta, roaga-i sa dea un telefon la SMT. Nici cei din Sibiu nu stiau la data respectiva (bine, era si o versiune de soft abia iesita) - au sunat la SMT pentru a semnala problema si a intreba daca s-au mai lovit de ea, iar raspunsul a fost cel stiut: up-date de soft. -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Feb 23 2012, 11:30 AM
Post
#30
|
|
pilot Group: Membri Posts: 338 Joined: 5-October 07 From: Suceava/Bucuresti Member No.: 114.935 |
S-a dovedit ca resoftarea s-a facut la Iasi, cred ca automat, cei de acolo nu mi-au spus nimic.
In schimb, la Brasov, la supermeseriasul de acolo (nu glumesc, e chiar meserias), am constatat ca nu-mi schimbase nimeni filtrul de combustibil de 130.000km. Si asta ar fi fost cauza. Asa ca din suflet va sfatuiesc sa mergeti la service-uri autorizate Subaru (in special la Iasi si Bucuresti), nici nu stiti ce pierdeti... Eu am iesit din garantie, asa ca i-am pupat din mers. This post has been edited by vlademir: Feb 23 2012, 11:31 AM -------------------- Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6 |
|
|
Feb 23 2012, 03:04 PM
Post
#31
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
In schimb, la Brasov, la supermeseriasul de acolo (nu glumesc, e chiar meserias), am constatat ca nu-mi schimbase nimeni filtrul de combustibil de 130.000km. Si asta ar fi fost cauza. Asa ca din suflet va sfatuiesc sa mergeti la service-uri autorizate Subaru (in special la Iasi ...) Mie cei de la Brasov mi l-au schimbat la 60000 km. Eu nu am amintit dar ei m-au intrebat daca pot sa-l schimbe iar eu am fost de acord. La Iasi Comautotrading nu e dealer BMW in principal ? -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Feb 23 2012, 10:07 PM
Post
#32
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Eu l-am schimbat la 40000km dar oricum, nu se mai oprise de mai bine de un an.
-------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd May 2024 - 11:38 PM |