IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

ambreiaj lipicios

This topic is about ambreiaj lipicios, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> ambreiaj lipicios
Ciprian86626
post Dec 14 2009, 10:19 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



ca sa nu credeti ca una doua intreb pe forum la fiecare ciripit va spun din start ca in ultimele doua luni am dat cutia jos la outback de 4 ori. e drept, doar de trei ori a avut legatura cu ambreiajul

prima data am schimbat kitul si volanta. cu acea ocazie a cazut din cutie o bucata de metal care s-a dovedit a fi un colt din diferentialul central. asta a picat si el la scurt timp. dar asta e alta poveste.

dupa ce am schimbat kitul de ambreiaj si volanta au inceput doua probleme: masina avea un huruit (ca zgomotul cd-ului care se invarte in aparat) si, in anumite conditii, decupla cu intarziere. adica daca masina curge usor intr-antaia si calc frana si ambreiajul are o intarziere in decuplare si masina se zguduie. de asemenea la pronire daca merg cu ambreiajul patinat tremura din toate incheieturile.

pe chestia asta am mai dat cutia jos de doua ori. odata au uns furca si a doua oara au schimbat-o (nu am inteles de ce in conditiile in care schimbat kit si volanta a fost vreo 8500 ron de ce nu au schimbat si furca de 300 de ron de am mai dat cutia jos de inca doua ori). sper macar sa nu mai apara huruitul ala acum.

dar am ramas cu ambreiajul lipicios. black out total pe problema asta la SMT. nici nu s-a rezolvat nici nu am primit vreo explicatie, nici cel putin "habar nu avem". asa ca desi am prierdut nu stiu cate ore m-am apucat tot eu sa caut pe internet. si, surpriza, chiar se intampla

Sometimes the problem is not with slipping, but with sticking. If your clutch won't release properly, it will continue to turn the input shaft. This can cause grinding, or completely prevent your car from going into gear. Some common reasons a clutch may stick are:

Broken or stretched clutch cable - The cable needs the right amount of tension to push and pull effectively.
Leaky or defective slave and/or master clutch cylinders - Leaks keep the cylinders from building the necessary amount of pressure.
Air in the hydraulic line - Air affects the hydraulics by taking up space the fluid needs to build pressure.
Misadjusted linkage - When your foot hits the pedal, the linkage transmits the wrong amount of force.
Mismatched clutch components - Not all aftermarket parts work with your clutch.


poate s-au gandit la toate astea si nu mi-au spus mie.

am facut eu tot felul de teste si singurul simptom pe care pot sa il reproduc oricand este asta: pe liber daca calc frana la maxim si apoi ambreiajul se aude un tacanit pe la 2/3 din cursa ambreiajului si se simte si in pedala de frana.

la forester unde am schimbat de curand kitul nu am niciuna dintre chestiile astea.

ati mai patit asa ceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th May 2024 - 11:50 PM