Consum Logan 1.4 |
This topic is about Consum Logan 1.4, the author, RUE, wrote about: vezi foto ... To read more just scroll down
Consum Logan 1.4 |
Dec 6 2009, 05:11 PM
Post
#21
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
This post has been edited by RUE: Dec 6 2009, 05:13 PM
Attached File(s)
-------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Dec 6 2009, 09:12 PM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 183 Joined: 31-August 09 Member No.: 120.804 |
Multumesc frumos RUE. Intr-adevar, arderea e mai bine controlata la motorul cu 16 valve.
|
|
|
Dec 15 2009, 11:10 AM
Post
#23
|
|
Administrator Group: Root Admin Posts: 1.991 Joined: 23-April 04 Member No.: 2 |
Am reparat masina!!!!
Am fost la Adras, mare dealer, mare service. Am stat o ora jumate ca li se stricase usa de la garaj si nu mai puteau sa bage masini inauntru, dupa ce au reparat usa mi-au intrat in fata doi pilosi. Intr-un final mi-au luat si masina mea, cica s-au uitat la parametrii computerului si e ok. Mi-au zis ceva de genul, citez.: "Masina e in parametrii, nu am facut nici o modificare, e dereglata umpic de la mersul prin oras, am mai umblat la setari." Ce intelegeti voi am inteles si eu. Am incercat eu sa le explic cum sta treaba si dupa cum ma asteptam, m-au luat drept gospodina nestiutoare, si-mi explicau in ce conditii se calculeaza consumul de e dat in carte. La final mi-au zis sa fac 30km pe autostrada si daca tot consuma mult sa ma duc inapoi. Distractia m-a costat 40 lei. Consumul pe CB a crescut de la 11.3 la 12.6. -------------------- |
|
|
Dec 17 2009, 10:49 AM
Post
#24
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 16-December 09 Member No.: 122.599 |
Motor neaparat la 90 gr C, strada relativ libera, masina in 2000 rpm cu a 3-a, si apasat acceleratia la blana. Cum a ajuns la 3000 rpm, lasa in frina de motor pina la 2000 rpm, iar apasata blana, iar la 3000 rpm lasat din nou in frina de motor, iar apasat blana, dar dusa turatia pina la 4000 rpm si pe urma frina de motor. Numai asa poti face cursa totala la vane si poti curata vanele geometriei variabile. Odata curatate se poate tura cu acceleratia la fund de la 2000 rpm pina la 2500 rpm si frina de motor, deci nu mai este nevoie de bruscare pina la 4000 rpm. se poate face si cu a 4-a, dar creste viteza prea mult, din cauza asta se face numai in a 3-a. Este bine ca la orice exterior sa accelerezi cel putin odata la maxim, de la 2000 rpm pina la 2500 rpm, asta ca sa obligi vanele sa-si faca cursa si sa curete funinginea adunata prin oras datorita mersului subturat. Cum ninsoarea de zilele aste ne-a obligat sa mergem in regim de "melc" este bine sa-i dam si blana ; dar atentie ca este periculos acum. Poate doar pe autostrada unde nu-ti apare nimeni in fata din strazile laterale - cum se intampla in Bucurestiul asta minunat ! This post has been edited by utilizator_311879: Dec 17 2009, 10:51 AM |
|
|
Dec 17 2009, 11:52 AM
Post
#25
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
de acum o sa o fac si intentionat. -------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 12:40 PM |