Admisie aer rece Swift, costuri minime |
This topic is about Admisie aer rece Swift, the author, yir, wrote about: Pentru cei interesati in realizarea unei admisii de aer rece am sa prezint ce am facut eu. Se ia un tub de hota cu diametrul de 80 sau 75mm (eu am avu ... To read more just scroll down
Admisie aer rece Swift, costuri minime |
Aug 16 2008, 10:48 AM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Se ia un tub de hota cu diametrul de 80 sau 75mm (eu am avut de 80mm), preferabil cu diametrul de 75mm intrucat o sa fie mai usor de adaptat la forma ovala a intrarii in cutia filtrului de aer. Capatul tubului pe unde trage aer se pozitioneaza ca in poze, orientat pe directia inainte. Odata cu noul tub se vor elimina si usoarele restrictii create de palnia originala de plastic si tubul de cauciuc. Dupa modificare, in mers temperatura in admisie citita cu o interfata OBD2 este identica cu temperatura afisata pe bord . Cu tubul original aveam in admisie o temperatura cu aproximativ 12-14 garde mai mare decat cea exterioara, asta in conditiile in care temperatura exterioara era mai mica decat in cazul testului cu admisia modificata. In urma modificarilor motorul urca mai repede in ture iar cuplul este disponibil de la o turatie mai mica.
Attached File(s)
Resize_of_IMG_0831.JPG ( 435.01K )
Number of downloads: 70
Resize_of_IMG_0832.JPG ( 375.48K ) Number of downloads: 67 Resize_of_IMG_0833.JPG ( 362.31K ) Number of downloads: 63 -------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Aug 16 2008, 03:43 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 253 Joined: 6-December 07 From: Bucuresti Member No.: 115.734 |
Tnahks man, am sa iti dau o bere cu proxima ocazie;)
-------------------- Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
|
|
|
Oct 12 2008, 08:47 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 59 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.948 |
Pentru cei interesati in realizarea unei admisii de aer rece am sa prezint ce am facut eu. Se ia un tub de hota cu diametrul de 80 sau 75mm (eu am avut de 80mm), preferabil cu diametrul de 75mm intrucat o sa fie mai usor de adaptat la forma ovala a intrarii in cutia filtrului de aer. Capatul tubului pe unde trage aer se pozitioneaza ca in poze, orientat pe directia inainte. Odata cu noul tub se vor elimina si usoarele restrictii create de palnia originala de plastic si tubul de cauciuc. Dupa modificare, in mers temperatura in admisie citita cu o interfata OBD2 este identica cu temperatura afisata pe bord . Cu tubul original aveam in admisie o temperatura cu aproximativ 12-14 garde mai mare decat cea exterioara, asta in conditiile in care temperatura exterioara era mai mica decat in cazul testului cu admisia modificata. In urma modificarilor motorul urca mai repede in ture iar cuplul este disponibil de la o turatie mai mica. Trage ceva mai bine intradevar. Este mai elastica masina. Am mers pe acelasi principiu. Cred ca nu se mai sufoca, motorul, primind ceva aer mai rece. Admisia o pastrez pana la revizie... Noroc. This post has been edited by teodor swift 1.3: Oct 12 2008, 08:48 PM |
|
|
Oct 12 2008, 09:36 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Pentru varianta a2a trebuie tot un tub de hota dar cu diametrul de 6 sau 6.3 cm , nu stiu sigur daca de 6cm se gaseste pe piata dar varianta de 6.3cm sigur se produce si e preferata. Partea "complicata" e ca tubul trebuie trecut in partea opusa iesirii din cutia filtrului de aer deoarece priza de aer va fi facuta in plasticul care se afla in stanga radiatorului privind din fata. Pe langa decupajul care trebuie facut pentru a scoate tubul sau a pune priza de aer mai trebuie data jos si o bucata de plastic care se afla in grila fata. Daca mai are cineva idei cel mai bine e sa le dicutam pentru a ajunge la un rezultat cat mai bun. -------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Oct 13 2008, 10:38 PM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 24-September 08 From: Bucuresti Member No.: 118.032 |
Cum cu o admisie buna se pot imbunatati performantele motorului acum sunt in lucru la varianta a2a. Nu ca varianta 1 nu ar fi buna, dar de ce nu... Pentru varianta a2a trebuie tot un tub de hota dar cu diametrul de 6 sau 6.3 cm , nu stiu sigur daca de 6cm se gaseste pe piata dar varianta de 6.3cm sigur se produce si e preferata. Partea "complicata" e ca tubul trebuie trecut in partea opusa iesirii din cutia filtrului de aer deoarece priza de aer va fi facuta in plasticul care se afla in stanga radiatorului privind din fata. Pe langa decupajul care trebuie facut pentru a scoate tubul sau a pune priza de aer mai trebuie data jos si o bucata de plastic care se afla in grila fata. Daca mai are cineva idei cel mai bine e sa le dicutam pentru a ajunge la un rezultat cat mai bun. te-ai gandit si ce o sa se intample cand o sa mergi pe o ploaie torentiala? iti spun eu: toata apa pe care o vei prinde in mers se va duce direct in motor. daca era asa de simplu nu crezi ca se gandeau de la inceput sa o faca asa? -------------------- Citroen C1 1.0VVT-i tunat (si fulgerat :)))...): MAK Fever 5R wheels, Sebring exhaust, K&N 57i High-Flow intake kit, Philips X-Treme Power lights, Denso Iridium Power performance spark plugs and more...
A, era sa uit, si probabil un SSS pe drum... TRAIASCA CRIZA AUTO SI REDUCERILE DE PRETURI PE CARE LE VA ADUCE!!! :))) |
|
|
Oct 13 2008, 10:55 PM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 24-September 08 From: Bucuresti Member No.: 118.032 |
uite de asa ceva ai tu nevoie . cand ploua rau eu ii bag un dop din burete/carpa in capatul de sus de langa filtru. oricum apa chiar daca urca (si la viteza chiar urca), nu se duce direct in filtru pt. ca este mult loc pe langa si in plus filtrul sport este impregnat cu ulei, deci apa nu este absorbita) -------------------- Citroen C1 1.0VVT-i tunat (si fulgerat :)))...): MAK Fever 5R wheels, Sebring exhaust, K&N 57i High-Flow intake kit, Philips X-Treme Power lights, Denso Iridium Power performance spark plugs and more...
A, era sa uit, si probabil un SSS pe drum... TRAIASCA CRIZA AUTO SI REDUCERILE DE PRETURI PE CARE LE VA ADUCE!!! :))) |
|
|
Oct 14 2008, 07:59 AM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Pe un forum frantuzesc sunt prezentate mai multe modele de admisii si nimeni nu a avut probleme cu apa. Modelele japoneze au priza de aer direct in grila fata.
In pozele prezentate de tine diferenta de presiune intre partea din fata a tubului si partea de langa filtru e mult mai mare decat in cazul in care tubul era legat la o cutie, ceea ce are ca efect o viteza mult mai mare a aerului prin tub antrenand si apa atunci cand este. Daca filtrul este impregnat cu ulei asta inseamna ca nu absoarbe apa in el asa cum ar absorbi hartia de la un filtru normal, dar apa trece prin el . E posibil sa ii schimb pozitia dar ideea de baza ramane. O sa vad cata apa trage sau nu dupa ce o montez pe masina -------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Oct 15 2008, 09:52 AM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Am gasit o alta zona cu aer rece la discretie, posibil inclusiv in stationare. Momentan renunt la ideea de priza aer in grila fata. Oricum am vazut ca o sa apara o admisie Greedy special pentru swift care arata foarte bine.
Are cineva idee unde gasesc tub de hota de 6cm diametru? Pe unde am cautat am gasit doar minim 7.5cm -------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Oct 15 2008, 05:14 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 253 Joined: 6-December 07 From: Bucuresti Member No.: 115.734 |
Am gasit o alta zona cu aer rece la discretie, posibil inclusiv in stationare. Momentan renunt la ideea de priza aer in grila fata. Oricum am vazut ca o sa apara o admisie Greedy special pentru swift care arata foarte bine. Are cineva idee unde gasesc tub de hota de 6cm diametru? Pe unde am cautat am gasit doar minim 7.5cm Greedy nu a dat faliment? http://www.autoblog.com/2008/09/10/japanes...res-bankruptcy/ -------------------- Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
|
|
|
Oct 15 2008, 05:45 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Nu stiam . Oricum pozele sunt dintr-un catalog de tuning si le-am preluat de pe un forum frantuzesc.
Attached File(s)
-------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Jan 17 2009, 02:27 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Acu am dat si eu de topicu asta.Nu crezi ca ar fi fost mai bine daca ai fi renuntat la cutia de rezonanta?Si suna si mai bine. Eu prima oara asa am facut la ignis,pana sa ii pun filtru conic.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Jan 17 2009, 03:15 PM
Post
#12
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Nu vreau sa dau jos rezonatorul pentru ca ar face prea mult zgomot si nu prea ma impac cu ideea . Comparativ cu Swift-ul de 1.3 si SSS la Swift-ul de 1.5 cred ca o oarecare restrictie pe admisie este data de clapeta de acceleratie. Momentan vreau o admisie care sa traga aer rece si in stationare pentru o plecare mai buna de pe loc.
-------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 04:45 PM |