IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Proaspat proprietar de Ignis

This topic is about Proaspat proprietar de Ignis, the author, Corbu', wrote about: cribo25 si mihaitza2007 Mobil 1 5W40 NU EXISTA Acel ulei este Mobil Synt S 5W40 si e varianta ieftina de la Mobil. Ce este bun si scump este Mobil 1 s ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Proaspat proprietar de Ignis
Corbu'
post Dec 7 2008, 10:48 PM
Post #21


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 7-December 08
From: Brasov
Member No.: 118.713



cribo25 si mihaitza2007 Mobil 1 5W40 NU EXISTA !!! Acel ulei este Mobil Synt S 5W40 si e varianta ieftina de la Mobil. Ce este bun si scump este Mobil 1 si este 0W40 / 5W30 / 5W50 toate cu tehnologie SuperSyn, dar 100% nu exista in varianta 5W40, inca o data 5W40 este Mobil Synt S. Mai toti inghit galusca si ii zic Mobil 1, dar e un fel de Dacia by Renault la uleiurile Mobil.
Nu ar fi in sine un ulei prost, dar este imbuteliat in Turcia sau mai rau si in Romania....uneori in interior nu este nici pe departe ulei Mobil, uleiul original fiind inlocuit la imbuteliere. Mai bine un Mobil 1 0W40 luat dintr-o sursa sigura. Este mai scump, dar macar e original. Parerea mea.

Mobil Synt S 5W40 vs Mobil 1 0W40.

This post has been edited by Corbu': Dec 7 2008, 10:51 PM


--------------------
Suzuki Ignis GS 1.3 VVT / 2007
Logan Ambition 1.6 MPI + GPL / 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cobra21
post Dec 8 2008, 08:19 AM
Post #22


sofer
***

Group: Membri
Posts: 75
Joined: 13-October 08
From: Zalau
Member No.: 118.252



io cred ca tot pe castrol raman pentru ca pana amu nu am avut probleme cu el si cum a patit cineva ca a trebuit sa schimbe la 2000k io am parcurs cam 8000 de atunci si nu am avut probleme de genul ca motorul scoate un sunet puternic. Dupa parerea mea toate uleiurile is bune daca il pui pe ala care itit scrie cartea technica (daca gasesti asa ceva cum ar fi Shel-ul)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihaitza2007
post Dec 8 2008, 09:29 AM
Post #23


sofer
***

Group: Membri
Posts: 80
Joined: 28-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.514



QUOTE (Corbu' @ Dec 7 2008, 10:48 PM) *
cribo25 si mihaitza2007 Mobil 1 5W40 NU EXISTA !!! Acel ulei este Mobil Synt S 5W40 si e varianta ieftina de la Mobil. Ce este bun si scump este Mobil 1 si este 0W40 / 5W30 / 5W50 toate cu tehnologie SuperSyn, dar 100% nu exista in varianta 5W40, inca o data 5W40 este Mobil Synt S. Mai toti inghit galusca si ii zic Mobil 1, dar e un fel de Dacia by Renault la uleiurile Mobil.
Nu ar fi in sine un ulei prost, dar este imbuteliat in Turcia sau mai rau si in Romania....uneori in interior nu este nici pe departe ulei Mobil, uleiul original fiind inlocuit la imbuteliere. Mai bine un Mobil 1 0W40 luat dintr-o sursa sigura. Este mai scump, dar macar e original. Parerea mea.

Mobil Synt S 5W40 vs Mobil 1 0W40.

Atunci asta este jucarie chinezeasca http://www.selectroprod.bizoo.ro/vanzare/5...r-Mobil-1-5w-40


--------------------
SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Corbu'
post Dec 8 2008, 12:33 PM
Post #24


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 7-December 08
From: Brasov
Member No.: 118.713



Ala e pentru motoare Turbo Diesel, poza e mica si nu se vede, dar recomandarea principala este motoare turbo diesel, nu pe benzina, eu unul nu as pune asa ceva in motor. Pot sa zica pe site ce or vrea, daca pe cutie scrie Turbo Diesel eu zic ca e clar. Din cate vad este relativ nou ca produs, in vara nu am gasit nici urma de el pe net. Foloseam atunci Castrol TXT Softec 5W40 si cum nu se mai fabrica acest sortiment cautam echivalentul de la Mobil 1 ... si nu gaseam decat Mobil Synt S 5W40, am luat pana la urma Mobil 1 0W40 si nu mi-a parut rau. E un ulei bun pentru iernile mai friguroase din Brasov cu drumuri scurte in care uleiul nu ajuge la temperatura, iar vara a facut fata cu brio la ~3000 KM cu 45 grade in Turcia. Dupa 13.000 KM nu a scazut deloc nivelul, bashca merg si pe benzina si pe GPL. Asta pentru Logan.

Referitor insa la Ignis 1.3 nu sunt inca lamurit care ar fi cea mai buna alegere. A incercat cineva Mobil 1 0W40 in acest motor? Este prea mult W40 (prea gros) sau sa incerc un Mobil1 0W30 / Mobil1 5W30 ESP Formula? Masina nu o am de noua si vreau sa ii schimb uleiul preventiv, pana acum serviceul s-a facut la B&S Motors si habar nu am ce ulei i-au pus. Pe luneta e un sticker cu Mobil 1 asa ca inclin sa cred ca au pus ceva Mobil, as pune Shell Helix Ultra 5W30, dar la noi nu se gaseste.

This post has been edited by Corbu': Dec 8 2008, 12:36 PM


--------------------
Suzuki Ignis GS 1.3 VVT / 2007
Logan Ambition 1.6 MPI + GPL / 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin50070
post Dec 8 2008, 07:08 PM
Post #25


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 280
Joined: 29-June 05
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 50.063



Eu cred ca si pentru Castrol e valabil ce a scris Corbu mai sus. Poate si asta se ambaleaza cine stie pe unde iar cel original e bun. Eu nu mai risc. Am ramas la Mobil 1 5W30 ESP. E foarte bun. Am sa incerc o data si 0W40 sa vad cum e.


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihaitza2007
post Dec 8 2008, 08:12 PM
Post #26


sofer
***

Group: Membri
Posts: 80
Joined: 28-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.514



Daca vreti ulei produs in Germania, atunci cumparati Aral. DAca tot sunteti pesimisti cu privire la provenienta uleiului, mergeti afara si cumparati de acolo. Eu unul cred ca fiecare dintre noi suntem putin subiectivi atunci cand postam aici, asa ca cel mai important este sa facem schimbul de ulei la timp si daca masina nu tuseste dupa aceasta, inseamna ca am ales un ulei bun.


--------------------
SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Corbu'
post Dec 8 2008, 09:06 PM
Post #27


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 7-December 08
From: Brasov
Member No.: 118.713



Totusi referitor la ulei, Suzuki recomanda Shell. Dar de care anume recomanda? Pe forum unii ziceau de Shell Helix Ultra ce este 5W40, altii pomeneau de Shell Helix Ultra Extra ce este 5W30. Care este pana la urma adevarul, unde scrie negru pe alb care dintre cele doua sortimente este mai bun pentru motorul 1.3 VVT (si Ignis si Swift)?

Ca fapt divers, pe situl Shell UK pentru Ignis/Swift cu motoare pe benzina 1.3/1.5 se recomanda:
QUOTE
Premium > Shell HELIX ULTRA 5W-40
Standard > Shell HELIX PLUS 10W-40


This post has been edited by Corbu': Dec 8 2008, 09:09 PM


--------------------
Suzuki Ignis GS 1.3 VVT / 2007
Logan Ambition 1.6 MPI + GPL / 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ntire2002
post Dec 9 2008, 11:35 AM
Post #28


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 16-January 08
Member No.: 116.083



pentru cei care doresc sa tina masina mai mult de 3-4 ani se recomanda Shell Helix Ultra Extra, Mobil1 5w30 ESP....etc...
uleiuri care incep de pe la 50-60 ron per litru.
pentru restul, se poate baga si Floriol, ca doar urmatorul proprietar va segmenta motorul.... whistling.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cribo25
post Dec 9 2008, 08:53 PM
Post #29


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 31-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.297



QUOTE (Corbu' @ Dec 7 2008, 09:48 PM) *
cribo25 si mihaitza2007 Mobil 1 5W40 NU EXISTA !!! Acel ulei este Mobil Synt S 5W40 si e varianta ieftina de la Mobil. Ce este bun si scump este Mobil 1 si este 0W40 / 5W30 / 5W50 toate cu tehnologie SuperSyn, dar 100% nu exista in varianta 5W40, inca o data 5W40 este Mobil Synt S. Mai toti inghit galusca si ii zic Mobil 1, dar e un fel de Dacia by Renault la uleiurile Mobil.
Nu ar fi in sine un ulei prost, dar este imbuteliat in Turcia sau mai rau si in Romania....uneori in interior nu este nici pe departe ulei Mobil, uleiul original fiind inlocuit la imbuteliere. Mai bine un Mobil 1 0W40 luat dintr-o sursa sigura. Este mai scump, dar macar e original. Parerea mea.

Mobil Synt S 5W40 vs Mobil 1 0W40.

Reiau pt. precizari de amanunt: 1- am scris gresit Mobil 1 este vorba de Mobil Synt S 5W-40 care a fost pus in motor la prima revizie in service. In motor aveam , dupa cum este eticheta pe capota Shell Helix dar nu precizeaza si ce tip (acesta pus de fabricant). Masina avea 2 Km la bord.
Dupa inlocuire cu noul ulei nu am remarcat nici o diferenta in rau privind functionarea motorului in nici o situatie: pornire, zgomot diferit, demaraj mai slab, consum de combustibil etc.
Ca este fabricat sau imbuteliat nu stiu unde, este altceva. Dar noi de unde punem benzina in rezervoare zeci de mii de Km? Nu de la pompele romanesti, asa ca...ce e mai riscant ?

Datele tehnice au fost insa corecte pt. ce am postat anterior, cu referire acest ulei. Cititi amanunte aici:
http://www.mobil.com/Poland-English/Lubes/...ynt_S_5W-40.asp


--------------------
Suzuki Ignis 1,3 GLX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Corbu'
post Dec 9 2008, 09:23 PM
Post #30


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 7-December 08
From: Brasov
Member No.: 118.713



cribo25 o rugaminte de amanunt daca se poate:

Poti sa verifici un pic cum este teava de esapament la masina ta? Normal ar trebui sa fie curata fara nici o depunere neagra (funingine) daca totul e OK, da un mic control si zi ce vezi (poti sa dai si cu degetul daca ai dubii biggrin.gif). In mod normal daca uleiul nu e potrivit esapamentul se face negru...

P.S. La diesel nu se aplica din motive evidente.

This post has been edited by Corbu': Dec 9 2008, 09:24 PM


--------------------
Suzuki Ignis GS 1.3 VVT / 2007
Logan Ambition 1.6 MPI + GPL / 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cribo25
post Dec 9 2008, 09:34 PM
Post #31


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 31-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.297



Are culoarea metalului din care e facuta, fara nimic negru sau depunere, sau gen funingine.


--------------------
Suzuki Ignis 1,3 GLX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cribo25
post Dec 9 2008, 09:43 PM
Post #32


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 31-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.297



Si inca ceva: in cartea tehnica a masini dau o paleta destul de larga de uleiuri ce accepta acest motor, de la specificatia SE (cel mai slab posibil ) pina la SL - cel mai bun. Asa ca sper ca este prea multumit cu full syntetic pus.


--------------------
Suzuki Ignis 1,3 GLX
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th May 2024 - 07:11 AM