Problema cu Ford Mondeo, Ford Mondeo ! |
This topic is about Problema cu Ford Mondeo, the author, Mariustom, wrote about: 1) Din ce oraș ești ? 2) Nu ți se aprinde nici un martor/bec în bord ? 3) Vreun test/diagnoză nu ai făcut ? Posibile cauze: senzor arbore cotit sau po ... To read more just scroll down
Problema cu Ford Mondeo, Ford Mondeo ! |
Jun 18 2012, 07:01 PM
Post
#121
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
2) Nu ți se aprinde nici un martor/bec în bord ? 3) Vreun test/diagnoză nu ai făcut ? Posibile cauze: senzor arbore cotit sau pompa joasă de presiune. Atunci când se oprește motorul încearcă să scoți furtunul de retur de la filtru și poate ai surpriza ca filtrul să fie gol. Cauza ? Pompa de joasă presiune ce am înțeles că se poate repara E posibil chiar să fie motorină în filtru, dar să n-ai presiune ) De aceea e necesar un test Să ne spui concluziile și răspunsurile la întrebări Baftă |
|
|
Jun 19 2012, 11:00 AM
Post
#122
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 18-June 12 Member No.: 138.604 |
1) Sunt din Galati
2) Nu mi se aprinde niciun motor/bec in bord 3) Am mai fost si am fost chiar azi iar la ford si i-am facut test si mi-au zis ca le-a dat o eroare la pompa injectie si furtunul aer intrare admisie spart. Mi-au mai spus cand imi mai face masina asa, sa torn apa rece pe pompa sa vad daca dupa porneste. |
|
|
Jun 19 2012, 12:04 PM
Post
#123
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Furtunul de admisie se vede ca e crapat? Daca da, schimba-l rapid, pana nu intra praf care sa-ti strice turbina.
-------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Jun 19 2012, 12:38 PM
Post
#124
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 18-June 12 Member No.: 138.604 |
|
|
|
Jul 1 2012, 12:43 PM
Post
#125
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 1-July 12 Member No.: 138.716 |
|
|
|
Jul 1 2012, 03:17 PM
Post
#126
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Cauza poate fi una dintr-un luuung șir. Cel mai bine mergi și fă un test/diagnoză la un Service serios.
|
|
|
Jul 1 2012, 03:59 PM
Post
#127
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 1-July 12 Member No.: 138.716 |
posibil sa fie motorina de vina ?am avut proasta inspiratie sa nu bag de la peco cu o saptamina in urma
|
|
|
Jul 1 2012, 04:24 PM
Post
#128
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Posibil ca filtrul de motorină să se fi îmbâcsit/înfundat sau să apară probleme la pompa de injecție ...
Ca un fapt divers: deși am avut ocazia să bag motorină aproape gratis, NICIODATĂ n-am făcut-o, DOAR de la pompă am luat. |
|
|
Jul 2 2012, 05:46 PM
Post
#129
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 1-July 12 Member No.: 138.716 |
am aflat care este problema ..actuatorul de la turbina de turbo s-a prajit ..de ce ..nu stiu ..variantele sunt urmatoarele ...second hand ..dar nu se prea vind separat de turbina..sau reparatie ..se pare ca sunt cateva firme in bucuresti care repara contra sumei de 200 de euro cu factura si garantie un an ..ma poate ajuta cineva cu un sfat ?? ...de nou nu se pune problema ..vine impreuna cu turbina si toata joaca face cam 1500 de euro
|
|
|
Jul 3 2012, 11:17 AM
Post
#130
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Vezi dacă te ajută cu ceva ...
http://www.youtube.com/watch?v=65NYnIHWjJM...nel&list=UL Se poate schimba doar actuatorul |
|
|
Jul 9 2012, 07:49 AM
Post
#131
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 8-July 12 Member No.: 138.794 |
am un ford mondeo tddi din 2002 si in timpul mersului se intrerupe, iar la relanti merge bine. Se intrerupe in sarcina. Are ide cinva ce ar avea.
This post has been edited by Seri: Jul 9 2012, 12:18 PM |
|
|
Aug 18 2012, 07:33 PM
Post
#132
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 18-August 12 Member No.: 139.215 |
salutari la toata lumea !
am un ford mondeo din sept. 2008 achizitionat de nou incepind de pe la 21.000km incep sa apara primele probleme ( cam din aprilie 2011 ) in timp ce rulez cu masina , indiferent de viteza , se aprinde martorul ESP , se "taie" toata puterea masinii si apare mesaj " engine malfunction " si sa trag pe dreapta. opresc motorul 1 min. si cind il repornesc pot sa plec iar cu masina m-i s-a intimplat de nenumerate ori ( 7-8 ori ) , de fiecare data am mers cu masina la service ( GARANTIE ) si nu reuseau sa-i dea de capat , pt. ca spun ei vedeau masajul de eroare dar nu le indica defectiunea intr-un tirziu si la exasperarea mea , acum 2 luni , "calculatorul " a indicat defectiune 1 injector pe care l-au schimbat in garantie dupa o luna apar iar problemele , aceleasi drumuri la service si le-a mai dat calculatorul inca 2 injectoare ( in total 3 schimbate ) nimeni de la service nu mi-a putut explica motivul care a generat defectarea celor 3 injectoare ( cred ca va pica si al 4-lea ) ATI MAI AUZIT DE ASA CEVA LA O MASINA NOUA ??? AM ACUM 33000KM. Si am inceput sa regret ca am dat o gramada de bani pe un FORD MONDEO . multumesc anticipat pt. raspunsuri ! |
|
|
Dec 5 2012, 02:59 PM
Post
#133
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 5-December 12 Member No.: 140.263 |
Salut, am si eu o intrebare, dupa ce am agatat putin dedesubtul masinii de o bordura,nu foarte grav(s a uitat un mecanic si a zis ca nu s a agatat nimic) mi s au dat acele peste cap la prima pornire dar a mers,am ajuns acasa si am vrut sa vad daca mai porneste si pauza...nu mai mergea,la fel ,acele peste cap toate si nu schita nici un gest ca ar vrea sa porneasca,mi a adus cineva bateria si a pornit fara probleme cu a lui,mi a luat baterie noua 80kw, pt ca am un ford mondeo din 2005 diesel,130cp,a mers vreo saptamana cu bateria noua dupa care exact aceeasi faza cu acele si cu resetat ul cd playerului si toate astea si iar nu porneste...bateria veche avea 1 an,sa zicem ca putea fi de la ea dar asta are o saptamana,nu ma pricep dar nu cred ca se mai pune problema sa fie de la ea,nu? Oricum,cred ca si vechea baterie e buna,farurile se aprindeau, etc
Are cineva vreo idee ce ar putea fi? Am uitat sa spun ca aveam de cateva zile un miros de ars cand dadeam drumul la AC,nu foarte puternic dar se simtea,am verificat si eu antigelul si era gol,l am umplut,masina nu s a oprit sau sa se aprinda ceva prin borda inafara de ABS dar care se stingea dupa cateva secunde de la pornirea motorului! Merci fain anticipat! |
|
|
Dec 5 2012, 11:25 PM
Post
#134
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Acele din bord se dau peste cap când tensiunea scade sub un anumit prag.
Asta poate să însemne și baterie terminată (o excludem, bateria ta zici că-i bună), dar poate să însemne și un scurt-circuit sau contact slab, ceea ce se poate corela cu mirosul de ars. Iar faptul că nu mai aveai antigel ... Mergi și la alt mecanic, mai bun |
|
|
Dec 7 2012, 07:06 PM
Post
#135
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 7-December 12 Member No.: 140.280 |
am un ford mondeo de 2001....2000 diesel tddi
pana acum cateva zile turbina imi cupla normal....la 1850-2000 turatii ..deci incepea sa traga bine de la turatia asta acum nu mai trage...mai exact trage greu pana la 2750 turatii...si de acolo incepe sa traga turbina normal..puternic.. ce sa intamplat??ce as putea face?trebuie reglata rurbina din nou la turatia care era normal?....mentionez k nu am furtun spart ..neprins....nu se aude fasait....cunosc problemele astea cu furtunele....va multumesc |
|
|
Apr 16 2013, 10:37 PM
Post
#136
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 16-April 13 Member No.: 141.391 |
sall am un ford mondeo din 2003....tdci 115 cai... si am o problema cu el ...inainte merge si in mers mi sa aprins beculetu ala in bord cu cerculet de la bujii.....le.am schimbat si acum iar mi sa aprins....si nu mai are putere masina mai mult de 120 km nu merge ...am fost la ford la reprezentanta in bucuresti si mi.au zis k e un injector dar nu stie care ..apoi tot in aceasi zi am fost tot la un servis ford tot din bucuresti si aceasi problema mi.au zis....mi.au cerut 1800 de euro pt toate 4 inj sa le refaca si ca imi curata rezervorul si ce mai fac ei acolo ......bun am curatat eu rezervorul am schimbat toate filtrele am facut schimbul de uleii .....si nu mai imi porneste masina ce sa aibe ????acum macar sa o pornesc si sa vad ce fac mai departe .....
|
|
|
Apr 19 2013, 06:24 PM
Post
#137
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 18-April 13 Member No.: 141.407 |
pompa si injectoarele de verificat. amindoua odata. nu cu jumatati de masura.
mai exact, injectoarele date jos si curatate, iar la pompa lasat returul sa curga intr-un pet si pus magnetul pe pet sa vezi daca ai pilitura. |
|
|
May 10 2013, 03:24 PM
Post
#138
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 10-May 13 Member No.: 141.530 |
|
|
|
May 16 2013, 12:39 AM
Post
#139
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 18-April 13 Member No.: 141.407 |
verifica returul la injectoare, verifica sa ai codurile injectoarelor in calculator, si verifica sa nu iti bage pompa pilitura. cam astea ar fi principalele cauze. debitmetrul nu are nici o treba cu relantiul. daca era defect ajungeai cu greu pe la 100km/ora si se plafona masina. sau undeva pe la viteza aia. din ce ai spus, eu merg pe sistemul de injectie.
|
|
|
Dec 12 2013, 04:31 AM
Post
#140
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 9-December 13 Member No.: 142.868 |
am un ford mondeo tdci 2.0 130cp, problema mea este in felul urmator: dupa o plecare mai brusca de pe loc se aprinde becu de bujii si capacitatea mororului scade la jumadate , pur si simplu nu mai trage parca a murit turbina, din cate stiu turbo nu moare dintr-o data , deci i-am curatat injectoarele, ca asa mi-sa spus la servis , tot nimik,de 4 zile merg la servisu respectiv si nu ii dau de capat, are cineva o idee? becul la bujii indica defectiune pe partea electrica, posibil contact imperfect la vrun injector,sau injector ars.. eu am avut un injector ars si aceleas simtome avea si a mea... acum consuma f mult, nu scade sub 7,6 l% stie cineva cv despre asta? |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd May 2024 - 09:45 AM |