Rover 75, pro - contra |
This topic is about Rover 75, the author, dmc_max, wrote about: Va salut vreau sa plec in Germania si as dori sa achizitionez un Rover75 diesel 2.0 de peste 2002 As dori sa stiu daca se merita sa iau masina ca asta ... To read more just scroll down
Rover 75, pro - contra |
Jan 15 2008, 12:00 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 30-December 07 Member No.: 115.933 |
vreau sa plec in Germania si as dori sa achizitionez un Rover75 diesel 2.0 de peste 2002 As dori sa stiu daca se merita sa iau masina ca asta ? Cum e cu intretinerea ? (daca e scumpa ) si daca gasesc piese de schimb Si nu in ultimul rand intre ea si o octavia ce ati alege voi Sincer la lux si la aspect bate clar Rocverul dar la motor....??? Va multumesc! |
|
|
Jan 22 2008, 10:18 AM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 22-January 08 Member No.: 116.132 |
Va salut vreau sa plec in Germania si as dori sa achizitionez un Rover75 diesel 2.0 de peste 2002 As dori sa stiu daca se merita sa iau masina ca asta ? Cum e cu intretinerea ? (daca e scumpa ) si daca gasesc piese de schimb Si nu in ultimul rand intre ea si o octavia ce ati alege voi Sincer la lux si la aspect bate clar Rocverul dar la motor....??? Va multumesc! Am Rover 620 SDi, varianta dinaintea lui 75 si sunt foarte multumit. Rover 75 are motor BMW asa ca nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme. |
|
|
Jan 22 2008, 10:39 AM
Post
#3
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Din ce se stie, 75-ul ar fi un model nereusit dpdv al fiabilitatii. Unde mai pui ca service-ul e scump ca naiba si piesele la fel. Eu m-as orienta spre un model mai des intalnit pe meleagurile noastre, sincer.
Roverul e o masina cu imagine, luxoasa, dar eu nu as lua-o, sincer. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 31 2008, 01:44 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 31-January 08 Member No.: 116.237 |
Din ce se stie, 75-ul ar fi un model nereusit dpdv al fiabilitatii. Unde mai pui ca service-ul e scump ca naiba si piesele la fel. Eu m-as orienta spre un model mai des intalnit pe meleagurile noastre, sincer. Roverul e o masina cu imagine, luxoasa, dar eu nu as lua-o, sincer. Caroserie gavanizata, grund in baie anodica, bucsarai si alte fitze schimbabile fara sa arunci 70% din suspensie, electronica Siemens, alarma din fabrica pe toate modelele, clima pe doua zone impecabila, despre zgomotul din interior nici n-are rost sa vorbim...nu situ despre ce nereusite vorbesti. Ce-i drept la turbo-ul de 1,8 crapa garnitura de chiulasa, la V6 trbuie sa cureti periodic (la 30000-50000) uleiul condensat in servosistemele de la alimentare (sunt 3), ai grija sa n-o lovesti in Romania ca ai dat de dracu', n-o tine subturata (dupa moda romaneasca, "economica"), ca nu-i place si daca soferul e inalt nu prea mai ramane loc pt. locul din spate, desi dihania are 4,75 lungime. Nu mi se pare grav. Si, sa nu uit, "benzinarul" nu-i masina de oras, papa ca o gravida langa borcanul cu muraturi... V8-ul nu stiu ce bube are, s-au facut doar vreo 300 si nu m-am intalnit inca cu unul. Dieselul e BMW si are probleme de BMW, nu neaparat mai putine decat V6 care e chiar un motor bun. Pacat ca si-au rupt gatul dar cred ca motivele sunt economice. Nu erau tocmai ieftine la clasa lor si nu le ajungea piata din Anglia ca sa tina doua fabrici maricele. Dincoace de garla e greu sa te bati cu BMW si Audi, masini bune si inconjurate de un puternic folclor. Oricum, astept cu drag sa vad cum le umple chinezul de tinnichele si beculete, cica va ataca Europa la anul. Nu vreau sa fie cu suparare, masina e si o chestie de gust, dar iti recomand sa te dai jos din Octavia si sa te urci in 75 si mai vorbim |
|
|
Feb 8 2008, 12:34 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 8-February 08 Member No.: 116.318 |
Sunt foarte multumit de el. Consuma mult in oras, desi e diesel. Comfortul la volan este foarte bun. |
|
|
Feb 17 2008, 04:43 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 17-February 08 Member No.: 116.399 |
Salut.Am un rover 75 din 2004 motor 2000 cdti transmisie automatica.Iarna am un consum si de 14 la suta in oras,iar vara cam 11.5,12 litri la suta.Afara consumul e 5.7,6,la viteze pana in 120 km ora.In schimb compenseaza prin lux,frumusete,confort.Din cand in cand se aprinde becul de la airbaguri,am inteles ca e o pb. obisnuita la 75.Iti recomand sa-ti iei cu motorul diesel,binenteles daca te tine buzunarul in cazul unor defectiuni sau accident deoarece piesele sunt intr-adevar cam scumpe..De asemenea recomand cauciucuri cu talon inalt deoarece are o garda la sol f. mica.
|
|
|
Feb 17 2008, 04:59 PM
Post
#7
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Din pacate, talonul mai inalt sau mai jos nu influenteaza garda la sol a masinii, pentru ca roata are acelasi diametru, indiferent de talon.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 25 2008, 12:08 AM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 24-February 08 Member No.: 116.480 |
Salutare! Am o mare rugãminte. Sambãtã am lovit 75-ul meu ºi am nevoie de aripa stanga fatã ºi capota. Stie cineva de unde le pot procura mai reprede? Vã mulþumesc anticipat.
Pentru cei care mai citesc topicul, si care nu sunt posesori de Rover, vã spun cã pe mine toate filtrele ºi uleiul de schimb m-au costat 330 lei iar manopera, la Nea Gelu, încã 7o lei. Acum o saptamana am schimbat plãcuþele de frînã, ambele seturi m-au costat 180 lei. Eu consider ca nu este scump sa ai un Rover. Este ca orice alta masina. |
|
|
Feb 26 2008, 05:26 PM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 24-February 08 Member No.: 116.480 |
Chiar nu este nimeni care sa-mi dea un sfat, o informatie?
|
|
|
Mar 11 2008, 03:53 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 11-March 08 Member No.: 116.626 |
|
|
|
Mar 11 2008, 03:59 PM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 11-March 08 Member No.: 116.626 |
Din ce se stie, 75-ul ar fi un model nereusit dpdv al fiabilitatii. Unde mai pui ca service-ul e scump ca naiba si piesele la fel. Eu m-as orienta spre un model mai des intalnit pe meleagurile noastre, sincer. Roverul e o masina cu imagine, luxoasa, dar eu nu as lua-o, sincer. Caroserie gavanizata, grund in baie anodica, bucsarai si alte fitze schimbabile fara sa arunci 70% din suspensie, electronica Siemens, alarma din fabrica pe toate modelele, clima pe doua zone impecabila, despre zgomotul din interior nici n-are rost sa vorbim...nu situ despre ce nereusite vorbesti. Ce-i drept la turbo-ul de 1,8 crapa garnitura de chiulasa, la V6 trbuie sa cureti periodic (la 30000-50000) uleiul condensat in servosistemele de la alimentare (sunt 3), ai grija sa n-o lovesti in Romania ca ai dat de dracu', n-o tine subturata (dupa moda romaneasca, "economica"), ca nu-i place si daca soferul e inalt nu prea mai ramane loc pt. locul din spate, desi dihania are 4,75 lungime. Nu mi se pare grav. Si, sa nu uit, "benzinarul" nu-i masina de oras, papa ca o gravida langa borcanul cu muraturi... V8-ul nu stiu ce bube are, s-au facut doar vreo 300 si nu m-am intalnit inca cu unul. Dieselul e BMW si are probleme de BMW, nu neaparat mai putine decat V6 care e chiar un motor bun. Pacat ca si-au rupt gatul dar cred ca motivele sunt economice. Nu erau tocmai ieftine la clasa lor si nu le ajungea piata din Anglia ca sa tina doua fabrici maricele. Dincoace de garla e greu sa te bati cu BMW si Audi, masini bune si inconjurate de un puternic folclor. Oricum, astept cu drag sa vad cum le umple chinezul de tinnichele si beculete, cica va ataca Europa la anul. Nu vreau sa fie cu suparare, masina e si o chestie de gust, dar iti recomand sa te dai jos din Octavia si sa te urci in 75 si mai vorbim |
|
|
Mar 11 2008, 04:21 PM
Post
#12
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 11-March 08 Member No.: 116.626 |
Va salut vreau sa plec in Germania si as dori sa achizitionez un Rover75 diesel 2.0 de peste 2002 As dori sa stiu daca se merita sa iau masina ca asta ? Cum e cu intretinerea ? (daca e scumpa ) si daca gasesc piese de schimb Si nu in ultimul rand intre ea si o octavia ce ati alege voi Sincer la lux si la aspect bate clar Rocverul dar la motor....??? Va multumesc! Ti-ai luat pana la urma? Daca da,ai facut cea mai buna alegere. |
|
|
Mar 11 2008, 04:25 PM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 11-March 08 Member No.: 116.626 |
Din ce se stie, 75-ul ar fi un model nereusit dpdv al fiabilitatii. Unde mai pui ca service-ul e scump ca naiba si piesele la fel. Eu m-as orienta spre un model mai des intalnit pe meleagurile noastre, sincer. Roverul e o masina cu imagine, luxoasa, dar eu nu as lua-o, sincer. Daca ar fii dupa tine, toti am avea numai volkswagen-uri si Skode...si asa nu mai ai loc de ele prin Romania.Oricum piesele la Rover75 sunt ca la passat,la pret. |
|
|
Mar 14 2008, 05:23 PM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 30-December 07 Member No.: 115.933 |
salutare
mi-am luat pana la urma foarte multumit de el sper sa nu se strice curand multumesc tuturor |
|
|
Mar 14 2008, 07:44 PM
Post
#15
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 24-February 08 Member No.: 116.480 |
Felicitãri !!!
Aºteptãm ºi primele impresii |
|
|
Jul 14 2008, 01:13 PM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 14-July 08 Member No.: 117.497 |
75-ul CDT este o masina deosebita
trebuie luata in considerare tehnologia common rail pe care o inglobeaza inca din 1999 cand putine marci se puteau lauda cu ea; motorul CDT de 115 CP de la BMW alaturi de o cutie manuala are performante inalte iar consumul este mult sub cel realizat de motorizarea de 136CP impreuna cu o cuite automata (undeva la 8,5L in oras si 5-6L extraurban). ca si electronica se poate bate cu modelele din 2005-2006 (aici se pot observa in timp mici deficiente - in principiu parte senzoriala insa 75 nu va ramane niciodata in mijlocul drumului, computerul de bord fiind "instruit" sa simuleze valori default in cazul senzorilor defecti). ca si intretinere costurile se situeaza mult sub ale unui model francez dar nu va asteptati sa fie preturi de opel. din fericire 75 se va defecta destul de greu si dupa multi ani de birjarit.avantajul major consta in faptul ca turcii nu au gustat din segmentul pietei de piese de schimb in cazul rover-ului 75 deci piesele de schimb vor fi de calitate. |
|
|
Jul 14 2008, 01:48 PM
Post
#17
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
dar nu va asteptati sa fie preturi de opel. Reformulez putin: "rugati-va ca preturile sa nu fie de Opel!" -------------------- |
|
|
Jul 23 2008, 08:16 AM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 23-July 08 Member No.: 117.564 |
Salutare!!!
Tocmai am intrat si eu de 3 zile in clubul rover-istilor, cu un model 75 2.0 CDTI, 131 cp, din 2004, facelift. Din cate vad ca ati scris pe aici sper sa nu-mi para rau ca l-am luat, pana acum sunt multumit dar pana nu-l vad pe calculator am asa o oarecare jena.... V-as ruga sa-mi recomandati un service unde sa-i pot face niste teste si un service, daca nu e acelasi, unde se pot face schimburile mai ieftin, daca exista asa ceva, gen nea Gelu cum scria cineva mai sus. Acum am intrata apa intr-o semnalizare si de asta imi da eroare de scurtcircuit si nu imi merg semnalizarile fata, am o pozitie arsa, imi da eraore la airbag si nu mi-a pornit o data ori din cauza bateriei ori din cauza scurtului, o sa vad. De mers...merge super, super confortabila, i-am dat numai 190 si nu se simtea nimik. |
|
|
Oct 30 2008, 01:42 AM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 30-October 08 From: Zaragoza Member No.: 118.414 |
Rover 75 o masina eleganta, o masina care te face sa intorci capul dupa ea. Tata e posesorul unui rover 75 2,0 cdti, 2004, facelift. Pot spune k e destul de economic, raportat la gabaritul ei si la greutate (1.600 kg) La interior putin simpla as zice eu, dar, elegantza interiorului, te face sa te simti k intr-o adevarata limuzina, care are o prestantza deosebita pe sosea, incomparabila, as spune eu cu alte marci. Foarte spatioasa la interior, un portbagaj imens, senzor de ploaie, deschidere portbagaj din telecomanda, webasto (incalzire auxiliara la compartimentul motor care porneste automat la deschiderea usii sau capotei), motor bmw, bine-nteles distributie pe lant.f. silentioasa la interior si f. usor de condus. cu alte cuvinte, o limuzina excelenta, pentru plimbari mai lungi. Asemenea mici probleme cu senzorul de airbag de la scaunul de la sofer, care uneori se mai aprinde. am inteles k ar fi ceva tipic. in rest... cum zice romanul, ¨jos palaria¨!
|
|
|
May 8 2010, 11:19 AM
Post
#20
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 8-May 10 Member No.: 125.621 |
vad ca toti vb numai de diesel. eu am un 2.0 litri benzina, v6. ce parere aveti despre acesta?
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 05:53 AM |