Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rover 75
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Rover
dmc_max
Va salut
vreau sa plec in Germania si as dori sa achizitionez un Rover75 diesel 2.0 de peste 2002
As dori sa stiu daca se merita sa iau masina ca asta ?
Cum e cu intretinerea ? (daca e scumpa ) si daca gasesc piese de schimb
Si nu in ultimul rand intre ea si o octavia ce ati alege voi
Sincer la lux si la aspect bate clar Rocverul dar la motor....???
Va multumesc!
dringadrian
QUOTE(dmc_max @ Jan 15 2008, 12:00 AM) *
Va salut
vreau sa plec in Germania si as dori sa achizitionez un Rover75 diesel 2.0 de peste 2002
As dori sa stiu daca se merita sa iau masina ca asta ?
Cum e cu intretinerea ? (daca e scumpa ) si daca gasesc piese de schimb
Si nu in ultimul rand intre ea si o octavia ce ati alege voi
Sincer la lux si la aspect bate clar Rocverul dar la motor....???
Va multumesc!


Am Rover 620 SDi, varianta dinaintea lui 75 si sunt foarte multumit. Rover 75 are motor BMW asa ca nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme.
T u d o r
Din ce se stie, 75-ul ar fi un model nereusit dpdv al fiabilitatii. Unde mai pui ca service-ul e scump ca naiba si piesele la fel. Eu m-as orienta spre un model mai des intalnit pe meleagurile noastre, sincer.
Roverul e o masina cu imagine, luxoasa, dar eu nu as lua-o, sincer.
workaholic_ro
QUOTE( T u d o r @ Jan 22 2008, 10:39 AM) *
Din ce se stie, 75-ul ar fi un model nereusit dpdv al fiabilitatii. Unde mai pui ca service-ul e scump ca naiba si piesele la fel. Eu m-as orienta spre un model mai des intalnit pe meleagurile noastre, sincer.
Roverul e o masina cu imagine, luxoasa, dar eu nu as lua-o, sincer.


Caroserie gavanizata, grund in baie anodica, bucsarai si alte fitze schimbabile fara sa arunci 70% din suspensie, electronica Siemens, alarma din fabrica pe toate modelele, clima pe doua zone impecabila, despre zgomotul din interior nici n-are rost sa vorbim...nu situ despre ce nereusite vorbesti.
Ce-i drept la turbo-ul de 1,8 crapa garnitura de chiulasa, la V6 trbuie sa cureti periodic (la 30000-50000) uleiul condensat in servosistemele de la alimentare (sunt 3), ai grija sa n-o lovesti in Romania ca ai dat de dracu', n-o tine subturata (dupa moda romaneasca, "economica"), ca nu-i place si daca soferul e inalt nu prea mai ramane loc pt. locul din spate, desi dihania are 4,75 lungime. Nu mi se pare grav. Si, sa nu uit, "benzinarul" nu-i masina de oras, papa ca o gravida langa borcanul cu muraturi...
V8-ul nu stiu ce bube are, s-au facut doar vreo 300 si nu m-am intalnit inca cu unul.
Dieselul e BMW si are probleme de BMW, nu neaparat mai putine decat V6 care e chiar un motor bun.
Pacat ca si-au rupt gatul dar cred ca motivele sunt economice. Nu erau tocmai ieftine la clasa lor si nu le ajungea piata din Anglia ca sa tina doua fabrici maricele. Dincoace de garla e greu sa te bati cu BMW si Audi, masini bune si inconjurate de un puternic folclor. Oricum, astept cu drag sa vad cum le umple chinezul de tinnichele si beculete, cica va ataca Europa la anul.

Nu vreau sa fie cu suparare, masina e si o chestie de gust, dar iti recomand sa te dai jos din Octavia si sa te urci in 75 si mai vorbim smile.gif
adrian.simo
Am un Rover 75 2.0 CDTI din 2005 cu transmisie automata.
Sunt foarte multumit de el.
Consuma mult in oras, desi e diesel.
Comfortul la volan este foarte bun.
chat noir
Salut.Am un rover 75 din 2004 motor 2000 cdti transmisie automatica.Iarna am un consum si de 14 la suta in oras,iar vara cam 11.5,12 litri la suta.Afara consumul e 5.7,6,la viteze pana in 120 km ora.In schimb compenseaza prin lux,frumusete,confort.Din cand in cand se aprinde becul de la airbaguri,am inteles ca e o pb. obisnuita la 75.Iti recomand sa-ti iei cu motorul diesel,binenteles daca te tine buzunarul in cazul unor defectiuni sau accident deoarece piesele sunt intr-adevar cam scumpe..De asemenea recomand cauciucuri cu talon inalt deoarece are o garda la sol f. mica.
T u d o r
Din pacate, talonul mai inalt sau mai jos nu influenteaza garda la sol a masinii, pentru ca roata are acelasi diametru, indiferent de talon.
cristea_ct
Salutare! Am o mare rugăminte. Sambătă am lovit 75-ul meu și am nevoie de aripa stanga fată și capota. Stie cineva de unde le pot procura mai reprede? Vă mulțumesc anticipat.
Pentru cei care mai citesc topicul, si care nu sunt posesori de Rover, vă spun că pe mine toate filtrele și uleiul de schimb m-au costat 330 lei iar manopera, la Nea Gelu, încă 7o lei. Acum o saptamana am schimbat plăcuțele de frînă, ambele seturi m-au costat 180 lei. Eu consider ca nu este scump sa ai un Rover. Este ca orice alta masina. yes.gif


cristea_ct
Chiar nu este nimeni care sa-mi dea un sfat, o informatie?
claude32
QUOTE(cristea_ct @ Feb 26 2008, 03:26 PM) *
Chiar nu este nimeni care sa-mi dea un sfat, o informatie?

Cauta pe www.landatelier.ro este un magazin din bucuresti care are toate piesele ptr rover 75 si sunt si cele mai ieftine.
claude32
QUOTE(workaholic_ro @ Jan 31 2008, 11:44 AM) *
QUOTE( T u d o r @ Jan 22 2008, 10:39 AM) *
Din ce se stie, 75-ul ar fi un model nereusit dpdv al fiabilitatii. Unde mai pui ca service-ul e scump ca naiba si piesele la fel. Eu m-as orienta spre un model mai des intalnit pe meleagurile noastre, sincer.
Roverul e o masina cu imagine, luxoasa, dar eu nu as lua-o, sincer.


Caroserie gavanizata, grund in baie anodica, bucsarai si alte fitze schimbabile fara sa arunci 70% din suspensie, electronica Siemens, alarma din fabrica pe toate modelele, clima pe doua zone impecabila, despre zgomotul din interior nici n-are rost sa vorbim...nu situ despre ce nereusite vorbesti.
Ce-i drept la turbo-ul de 1,8 crapa garnitura de chiulasa, la V6 trbuie sa cureti periodic (la 30000-50000) uleiul condensat in servosistemele de la alimentare (sunt 3), ai grija sa n-o lovesti in Romania ca ai dat de dracu', n-o tine subturata (dupa moda romaneasca, "economica"), ca nu-i place si daca soferul e inalt nu prea mai ramane loc pt. locul din spate, desi dihania are 4,75 lungime. Nu mi se pare grav. Si, sa nu uit, "benzinarul" nu-i masina de oras, papa ca o gravida langa borcanul cu muraturi...
V8-ul nu stiu ce bube are, s-au facut doar vreo 300 si nu m-am intalnit inca cu unul.
Dieselul e BMW si are probleme de BMW, nu neaparat mai putine decat V6 care e chiar un motor bun.
Pacat ca si-au rupt gatul dar cred ca motivele sunt economice. Nu erau tocmai ieftine la clasa lor si nu le ajungea piata din Anglia ca sa tina doua fabrici maricele. Dincoace de garla e greu sa te bati cu BMW si Audi, masini bune si inconjurate de un puternic folclor. Oricum, astept cu drag sa vad cum le umple chinezul de tinnichele si beculete, cica va ataca Europa la anul.

Nu vreau sa fie cu suparare, masina e si o chestie de gust, dar iti recomand sa te dai jos din Octavia si sa te urci in 75 si mai vorbim smile.gif
Salutare ptr cei ce au rover 75! Eu am unul pe benzina v6 si nu l-as da pe nicio mortaciune de Octavia sau passat. am 150 de cp si sunt foarte multumit de masina din toate punctele de vedere. cei care zic ca intretinerea e scumpa,inseamna cu nu au avut niciodata Rover...Un filtru de ulei-23ron si filtru aer 35ron...asa ca...
claude32
QUOTE(dmc_max @ Jan 14 2008, 10:00 PM) *
Va salut
vreau sa plec in Germania si as dori sa achizitionez un Rover75 diesel 2.0 de peste 2002
As dori sa stiu daca se merita sa iau masina ca asta ?
Cum e cu intretinerea ? (daca e scumpa ) si daca gasesc piese de schimb
Si nu in ultimul rand intre ea si o octavia ce ati alege voi
Sincer la lux si la aspect bate clar Rocverul dar la motor....???
Va multumesc!

Ti-ai luat pana la urma? Daca da,ai facut cea mai buna alegere.
claude32
QUOTE( T u d o r @ Jan 22 2008, 08:39 AM) *
Din ce se stie, 75-ul ar fi un model nereusit dpdv al fiabilitatii. Unde mai pui ca service-ul e scump ca naiba si piesele la fel. Eu m-as orienta spre un model mai des intalnit pe meleagurile noastre, sincer.
Roverul e o masina cu imagine, luxoasa, dar eu nu as lua-o, sincer.

Daca ar fii dupa tine, toti am avea numai volkswagen-uri si Skode...si asa nu mai ai loc de ele prin Romania.Oricum piesele la Rover75 sunt ca la passat,la pret.
dmc_max
salutare

mi-am luat pana la urma
foarte multumit de el
sper sa nu se strice curand
multumesc tuturor
cristea_ct
Felicitări !!! thumbsup.gif
Așteptăm și primele impresii
etd02
75-ul CDT este o masina deosebita
trebuie luata in considerare tehnologia common rail pe care o inglobeaza inca din 1999 cand putine marci se puteau lauda cu ea;
motorul CDT de 115 CP de la BMW alaturi de o cutie manuala are performante inalte iar consumul este mult sub cel realizat de motorizarea de 136CP impreuna cu o cuite automata (undeva la 8,5L in oras si 5-6L extraurban).
ca si electronica se poate bate cu modelele din 2005-2006 (aici se pot observa in timp mici deficiente - in principiu parte senzoriala insa 75 nu va ramane niciodata in mijlocul drumului, computerul de bord fiind "instruit" sa simuleze valori default in cazul senzorilor defecti).
ca si intretinere costurile se situeaza mult sub ale unui model francez dar nu va asteptati sa fie preturi de opel.
din fericire 75 se va defecta destul de greu si dupa multi ani de birjarit.avantajul major consta in faptul ca turcii nu au gustat din segmentul pietei de piese de schimb in cazul rover-ului 75 deci piesele de schimb vor fi de calitate.
klm
CITAT(etd02 @ Jul 14 2008, 02:13 PM) *
dar nu va asteptati sa fie preturi de opel.

Reformulez putin: "rugati-va ca preturile sa nu fie de Opel!"
Cipic
Salutare!!! rolleyes.gif

Tocmai am intrat si eu de 3 zile in clubul rover-istilor, cu un model 75 2.0 CDTI, 131 cp, din 2004, facelift. Din cate vad ca ati scris pe aici sper sa nu-mi para rau ca l-am luat, pana acum sunt multumit dar pana nu-l vad pe calculator am asa o oarecare jena.... V-as ruga sa-mi recomandati un service unde sa-i pot face niste teste si un service, daca nu e acelasi, unde se pot face schimburile mai ieftin, daca exista asa ceva, gen nea Gelu cum scria cineva mai sus. Acum am intrata apa intr-o semnalizare si de asta imi da eroare de scurtcircuit si nu imi merg semnalizarile fata, am o pozitie arsa, imi da eraore la airbag si nu mi-a pornit o data ori din cauza bateriei ori din cauza scurtului, o sa vad. De mers...merge super, super confortabila, i-am dat numai 190 si nu se simtea nimik.
FREEZER
Rover 75 o masina eleganta, o masina care te face sa intorci capul dupa ea. Tata e posesorul unui rover 75 2,0 cdti, 2004, facelift. Pot spune k e destul de economic, raportat la gabaritul ei si la greutate (1.600 kg) La interior putin simpla as zice eu, dar, elegantza interiorului, te face sa te simti k intr-o adevarata limuzina, care are o prestantza deosebita pe sosea, incomparabila, as spune eu cu alte marci. Foarte spatioasa la interior, un portbagaj imens, senzor de ploaie, deschidere portbagaj din telecomanda, webasto (incalzire auxiliara la compartimentul motor care porneste automat la deschiderea usii sau capotei), motor bmw, bine-nteles distributie pe lant.f. silentioasa la interior si f. usor de condus. cu alte cuvinte, o limuzina excelenta, pentru plimbari mai lungi. Asemenea mici probleme cu senzorul de airbag de la scaunul de la sofer, care uneori se mai aprinde. am inteles k ar fi ceva tipic. in rest... cum zice romanul, šjos palariaš!
ady_benz
vad ca toti vb numai de diesel. eu am un 2.0 litri benzina, v6. ce parere aveti despre acesta?
robico
salut,sunt nou aici,am adus zilele trecute un rover 75 caravan fabr. pe 05.12.2001 si cine stie as dorii sa-mi spuna la ce euro se incadreaza,.motorul e 1951cm diesel,iar ca dotari e full
robico
vand radiocasetofon rover original 99% nou,0764775631-250lei
thomycc
QUOTE (robico @ Nov 3 2010, 10:33 AM) *
salut,sunt nou aici,am adus zilele trecute un rover 75 caravan fabr. pe 05.12.2001 si cine stie as dorii sa-mi spuna la ce euro se incadreaza,.motorul e 1951cm diesel,iar ca dotari e full



daca e motorul CDT. 1950 cm3, 85kW si are codul de motor : 204D2 , este Euro 3, altfel mai mult ca sigur Euro 2. Euro 4 nu exista !
mikiy
QUOTE (ady_benz @ May 8 2010, 12:19 PM) *
vad ca toti vb numai de diesel. eu am un 2.0 litri benzina, v6. ce parere aveti despre acesta?

nu amai scris nimeni aici din 2010 ?

m-am ales de curind si eu cu un rover 75 2.0 cdt 2001 insa deocamdata sint rezervat in privinta lui , intradevar e frumos la interior sta fb pe drum insa cred ca nu-i place subturat deloc , ba din contra zici ca da sa moara , citeodata nu se accelereaza ,,,, citeodata se accelereaza dar ,,sta pe loc ,, probleme cu inchiderea , cam ....nemultumit deocamdata ,

scz admin ...pt postare gresita !
failsafe
nu stiu cum functioneaza modele diesel, dar fratele meu are benzinarul de 1.8 16 valve.
nr1: consumul daca mergi putin mai agresiv ajunge si chiar sare de 10 %. consumul mediu. daca stai sa te gandesti e oarecum logic. masina e foarte mare si foarte grea. toate dotarile pe care le are normal ca adauga la greutatea masinii. asa ca nu e prea sportiva.

nr2: e drept ca piesele care se schimba de obicei, consumabilele nu or sa-ti rupa buzunarul, dar pentru problemele atipice, va spun ca o sa va friga la portofel. un senzor de turatie schimbat la contempo, singurul service autorizat rover in brasov a costat 19 milioane. sa nu va spun ca asta nici macar nu a rezolvat problema masinii, care se tura singura cand avea ea chef mai ales cand e foarte frig afara. tot la nr 2 va spun ca eroarea de airbag a avut-o si el, a disparut singura la un moment dat. apoi eroare de abs pe care nu stie nimeni sa o repare. chiar si la contempo au zis ba ca e una, ba ca e alta, altii au zis altceva fiecare cu parerea lui. pe tester nu te lamuresc cu multe. unii au spus de senzor, altii ca trebuie schimbat rulmentul de abs si multe alte optiuni pe care nici nu le mai stiu. inca o chestie aici. pentru o piesa oarecare de plastic care s-a rupt, mi s-a spus ca trebuie inlocuita toata admisia, adica peste 14 de milioane. norocul a fost ca am putut repara piesa. toate astea nu le spun din auzite, sunt probleme care au aparut in 3 ani de cand are masina.

nr 3: am auzit pe unii care lauda confortul masinii. v-am spus ca masina fratelui meu e adusa din germania, unde probabil a fost modificata putin. suspensiile sunt foarte foarte tari, faptul ca a schimbat amortizoarele nu a rezolvat decat foarte putin problema. sa te fereasca dumnezeu sa iei o groapa mai mare sau o bordura. asta e totusi posibil sa fie problema doar la masina fratelui meu care pe langa faptul ca probabil are suspensiile schimbate are si jante de 18 cu cauciuc cu talon de 40 adica nu mai mare de 2 degete pentru cei neinitiati. ce-i drept, cu suspensia tare si cauciucuri foarte late de 225 nu simti curbele poti sa ai si 140.

pe partea cealalta a monezii:

adevarul e ca o masina foarte foarte aratoasa. dotari foarte multe, (bord din mahon, dublu climatronic, senzori parcare, comenzi pe volan, trapa electrica, piele, catifea si multe altele) deci vizual e o masina de top, foarte luxoasa.

daca tragem linie, totusi nu stiu daca mi-as lua si eu rover. poate as opta pentru ceva mai des intalnit pe la noi.
ionut1234
QUOTE (cristea_ct @ Mar 14 2008, 05:44 PM) *
Felicitări !!! thumbsup.gif
Așteptăm și primele impresii

am o problema cu un rover 75 mi se opreste in mers si dupa porneste 2 3 minute si se opreste .ce poate sa aiba
Goleadorin
Stie cineva la un rover 75, din 2002, cu un motor de 1.9 benzina cam cat ar costa schimbarea volanului de pe dreapta pe stanga si eventual inmatricularea pe romania?
RUE
Fratele meu a luat un 1.8 benzina 2002 anul trecut in toamna cu volan pe dreapta si a avut proces in instanta iar prin februarie o inmatricula.
a costat f putin dar acum nu mai e posibil cu timbrul. poate faza aia cu partajul..
apoi a picat discul de ambreaj... cam 2000 lei cu manopera cred.
apoi a calat motorul: boala lor! a descoperit ca ii toca apa de la un moment dat avand o fisura in chiuloasa intre cilindri undeva.
a luat al motor sh si care manca apa dar a avut chiuloasa buna si acum e la zi cu ea... conduce tot pe dreapta...
1. motorul e cu probleme la rasa asta de 1.8i
2. gasesti masini ieftine cu totul dar au de obicei problema similara...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.