IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

forester 2009

This topic is about forester 2009, the author, kroko, wrote about: STI aftomat ?? /ohmy.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":o" border="0" alt="ohmy.gif" /> ... To read more just scroll down

5 Pages V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> forester 2009
kroko
post Dec 4 2009, 11:08 PM
Post #81


Powered by: Scoobaru
*****

Group: Membri
Posts: 350
Joined: 14-November 08
Member No.: 118.534



STI aftomat ?? ohmy.gif


--------------------
Subaru: ala din avatar....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Dec 5 2009, 11:53 AM
Post #82


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Nu se mai fac nici STi-urile astea ca pe vremuri.... ermm.gif

Oricum, banuiesc ca va fi doar "de dreapta" ca si alalalt, nu?


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raducuGR
post Dec 10 2009, 08:01 PM
Post #83


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 101
Joined: 25-January 09
From: GRECIA
Member No.: 119.070



Foresteru si mocirla....unui prieten de pe aici din Grecia cu un Forester 09 i s-o aprins pe autostrada becul de temperatura a apei...speriat s-o oprit si deschizind capota o vazut motorul ca fierbea lichidul de racire imprastiat peste tot....a doua zi la service explicatia a fost ca radiatorul i se umpluse pur si simplu de noroi...i l-au dat jos si a fost spalat bine...na ce facuse tipul cu o zi inainte:
http://www.youtube.com/watch?v=wvSofR2vxV0 asadar atentie la noroi...!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colonelu'
post Dec 10 2009, 09:15 PM
Post #84


specialist
******

Group: Membri
Posts: 630
Joined: 11-December 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 19.067



QUOTE (raducuGR @ Dec 10 2009, 08:01 PM) *
Foresteru si mocirla....unui prieten de pe aici din Grecia cu un Forester 09 i s-o aprins pe autostrada becul de temperatura a apei...speriat s-o oprit si deschizind capota o vazut motorul ca fierbea lichidul de racire imprastiat peste tot....a doua zi la service explicatia a fost ca radiatorul i se umpluse pur si simplu de noroi...i l-au dat jos si a fost spalat bine...na ce facuse tipul cu o zi inainte:
http://www.youtube.com/watch?v=wvSofR2vxV0 asadar atentie la noroi...!

Dar pe el nu l-a dus mintea sa fi insistat cu jetul de apa direct asupra radiatorului (prin fantele grilei fata) cand a spalat masina? Pai toata mizeria aia s-a uscat de la caldura radiatorului si s-a transformat intr-o adevarata platosa fata de curentul de aer venit din fata si era si normal sa-i fiarba motorul.

Mai rau a patit un fost coleg de servici, care era sofer pe un VW Transporter. Dupa un numar mare de km parcursi (nu mai stiu exact acum) motorul a inceput sa dea semne de oboseala: se incalzea puternic pana cand incepea sa fiarba. Au fost cu masina la tot felul de "doctori", au reparat capital motorul, au schimbat cateva pompe de apa si termostate, au pus in instalatia de racire diverse substante de curatire, etc etc, totul fara nici un efect. In final au ajuns la un mecanic care dupa ce a ascultat cu atentie tot ce au facut la motor, a intrebat: Ati curatat radiatorul? Raspunsul: Daaa, am pus Cooling Flush si nimic! Dar el spune: Nu in interior, ci pe exterior ati spalat radiatorul?...
Ce se intamplase? In perioada calda, sunt anumite zone unde intalnesti roiuri intregi de insecte, formand adevarati nori. La multimea mare de km pe care ii facuse masina aia, ajunsese sa colecteze pe radiator o asa cantitate de insecte moarte incat acestea se solidificasera intr-o crusta ce acoperea mare parte din radiator. In felul acesta, radiatorul nu mai putea sa-si exercite functia de racire a motorului determinand astfel supraincalzirea lui.

Concluzie: Cand mergeti la spalatorie, rugati baietii sa va bage turbojetul prin fantele grilei fata si sa actioneze direct pe radiator ca sa mai dea jos din murdaria care patrunde prin grila.


--------------------
Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007

Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Dec 10 2009, 09:26 PM
Post #85


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



pffff ... pai asa se intra in namol ? 36182451.gif ... greseala se plateste ce pot a spune ...36182451.gif ...plus ca nush cum a cules atat noroi ... nu am reusit io cu hiluxu in namoale mai mari sa murdaresc radiotorul , cred ca tine si de cum sunt proiectate difuzoarele de aer in fata la radiator ...


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Dec 31 2009, 12:51 AM
Post #86


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



lucruri urate se tot intampla cand e vorba de putin noroi...

...eu am trecut cu Opelul printr-o balta aparent inofensiva care era in fapt o balta de noroi ce a binevoit sa se lipeasca si sa se usuce pe paletele de la ventilatorul ce raceste radiatorul, dat fiind ca nu s-a lipit uniform cand a pornit ventilatorul maina mea facea ca un telefon pus pe vibratii, inchipuiti-va cum am sarit eu ca ars din masina in mijocul intersectiei la P-ta Unirii (7-8 seara, ora de varf) crezand ca mi-sa rupt un tampon de la motor si e gata gata sa sara in aer ca se rupe conductela de alimentare si ia foc ...


nu e asa de important cum intri in noroi ci cum iesi de acolo si ce faci dupa acaia (valabil si in viata de zi cu zi) ...


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 08:08 PM