Suzuki Swift vs. Fiat GP |
This topic is about Suzuki Swift vs. Fiat GP, the author, Sorin71828, wrote about: Iata un test drive facut de baietii de la revista Top Gear : "Nu, n-am avut ocazia să testăm mașina cu care suedezul PG Andersson a câștigat anul aces ... To read more just scroll down
Suzuki Swift vs. Fiat GP |
Apr 19 2007, 04:19 PM
Post
#21
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
"Nu, n-am avut ocazia să testăm mașina cu care suedezul PG Andersson a câștigat anul acesta raliul de casă din mondialul de raliuri, dar dacă mașina de teste ar fi fost vopsită în culorile de curse, cu greu am fi făcut diferența. Suzuki Swift arată bestial și, spre deosebire de multe mașini din clasa mică, are un aer de masculinitate. Așa că, băieți, puteți urca fără grijă la volan, nu va râde nimeni de voi, ca atunci când vă dați macho la volanul unei Lancia Ypsilon. Sub capotă am avut motorul de 1,3 litri, care dezvoltă 92 CP, diferența față de motorul de 1,5 litri fiind de doar 10 CP. Cei 92 de cai se simt imediat ce ai apăsat piciorul pe accelerație, dar un pilotaj prea sportiv se simte și la consumul de combustibil. Ce mai contează însă dacă te simți la volan ca un pilot de curse? Asta până la 100 km/h. Viteza de top este undeva la 175 km/h, și parcă ar mai fi fost nevoie de o treaptă în cutia de viteze pentru ca Swift-ul să ajungă mai bine la această valoare. Test Suzuki Swift 1,5 GS condus sportiv, consum 7,2 % Tr. I. – 50, II – 90, III. – 140, IV. – 180. |
|
|
Apr 20 2007, 09:56 AM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
QUOTE(Sorin71828) Test Suzuki Swift 1,5 GS condus sportiv, consum 7,2 % Tr. I. – 50, II – 90, III. – 140, IV. – 180.
Testul asta l-ai facut personal sau l-ai gasit undeva? Pe pagina TopGear nu am gasit decat articolul. Consumul mi se pare absolut corect! Eu am trecut de la masina care consuma 16 in oras, la Twingo, care consuma cam 6... Pot sa va zic ca in momentul cand am schimbat masina, am condus 450 de kilometri in continuu si nu-mi venea sa cred ca nu se termina benzina... Acum, daca trec pe Swift, nu mi se pare o diferenta chiar atat de mare. Trebuie sa spun ca m-am cam hotarat pentru un 1.5 GS cu 5 usi, in mare parte datorita voastra si vreau sa va multumesc pentru sfaturile si parerile schimbate! Din nou trebuie sa spun ca mi se pare o vesnicie pana miercuri cand va fi gata dosarul pt. leasing. Ieri a fost ziua mea si a trecut destul de repede, week-endul va trece si el ca sunt rupt de oboseala, dar de luni pana miercuri cred ca nu dorm... In plus, cine stie daca nu se vinde "Neagra" pe care am pus ochii pana atunci si va mai trebui sa astept inca o saptamana. -------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
Apr 20 2007, 12:08 PM
Post
#23
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 106 Joined: 14-December 06 From: Bucuresti Member No.: 94.920 |
QUOTE(Catalin103986) Trebuie sa spun ca m-am cam hotarat pentru un 1.5 GS cu 5 usi...
Felicitari, e cea mai buna alegere! Stai linistit, intre 1.3 si 1.5 nu e diferenta decat de... un litru la suta. -------------------- 2007 Suzuki Swift 1,3 GS
2003 Matiz 0,8 E |
|
|
Apr 20 2007, 12:31 PM
Post
#24
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
QUOTE Felicitari, e cea mai buna alegere! Stai linistit, intre 1.3 si 1.5 nu e diferenta decat de... un litru la suta.
Si diferenta de performanta? De 3 litri ? . M-as orienta catre varianta sport, dar nu-mi place cu 3 usi... mi-a ajuns. -------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
Apr 20 2007, 03:07 PM
Post
#25
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
QUOTE Testul asta l-ai facut personal sau l-ai gasit undeva?
... testul de consum este scos din revista "totalcar.hu" Swift M13A - Ignis M13A VVT |
|
|
Apr 23 2007, 09:51 PM
Post
#26
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
Well, fratilor, sunt cu un picior in "Swift Club". Azi am dat comanda Sift 1.5 GS 5 usi, negru... saptamana viitoare las Twingo "la vatra". Azi am testat si GP. Frumoasa foc! Fina, inchegata, cu performante medii... cel putin la prima vedere. Am condus varianta dynamic de 77 de cai... Vreau sa va spun ca Twingo il bate binisor la sprint, cu toate ca are doar 60 de cai. Dezamagire totala! Swiftul de 1.3 e de departe mai puternic. Sa vedem ce poate 1.5-ul.
-------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
May 22 2007, 01:10 AM
Post
#27
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
@Sorin. Esti sigur ca motorul de 1.5 e VVT? Nu am gasit scris nicaieri in acte si nici nu are insemnul pe aripa ca si Ignis. In rest sunt foarte multumit. Am facut deja 600 de km si imi place de mor. Consumul de pe computerul de bord a fost cu 0,3L mai mic decat cel calculat de mine din plin in plin, iar ultimul consum afisat, mers exclusiv in oras si ceva mai turata - pana in 4000 ocazional este de 7,9. Sunt curios cat va fi la pompa.
-------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
May 22 2007, 05:43 PM
Post
#28
|
|
sofer Group: Membri Posts: 88 Joined: 22-April 07 From: Timisoara Member No.: 104.545 |
Pt consumuri, recomand www.spritmonitor.de (engl si ger) , mai ales pina a-ti cumpara masina.
-------------------- 2007 Suzuki Ignis 1.3DDIS GLX Z13DT
|
|
|
May 23 2007, 12:07 AM
Post
#29
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
Felicitari ! Nici pe Ignisul meu nu scrie pe aripa VVT ! pe unele scrie pe altele nu, pesemne ca au momente de criza la embleme !!!
Cit priveste motorul de 1,5 reiese clar ca este VVT. ( din revistele de specialitate ) Vezi de ex. automagazin.hu : MÛSZAKI ADATOK : Megnevezés 1.5 VVT Szelepek száma 16 Lökettérfogat (cm3) 1490 FuratŚlöket 78,0Ś78,0 Sûrítési arány 9,5:1 Emisszió Euro–4 Teljesítmény [kW(LE)/min] 75(102)/6000 Nyomaték (Nm)/min 133/4000 si aici este o fotografie cu un suzuki fara emblema VVT ! |
|
|
May 24 2007, 10:51 PM
Post
#30
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 158 Joined: 14-April 07 From: Oradea Member No.: 103.979 |
Multumesc!
Asa e! Si pe site-ul Suzuki.hu, asa scrie. Mai am de tras vreo 300 km in rodaj si dupa aia o sa trecem si prin zona rosie... Abia astept. Pana atunci, mi se pare ca trage excelent si pana in 3500-4000. Incepe sa se simta puterea adevarata de undeva de la 2500 in sus, insa nici pana acolo nu ajunge greu... Pana acum cu Twingo intotdeauna plecam sageata de pe loc, asta insemnand ca scoteam tot ce putea masinuta aia din ea... Cu Swift-ul nu trebuie sa depasesc 3000 rpm pentru a obtine acelasi efect. -------------------- Saab 9-3 ARC 1.9 TiD 150 HP |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 04:34 AM |