IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Megane Estate 1.5DCI/80CP vs motor benzina cu mai multi CP

This topic is about Megane Estate 1.5DCI/80CP vs motor benzina cu mai multi CP, the author, Andreea1, wrote about: Care e recomandabila, ar fi acelasi pret la circa 115CP/benzina, in jur de 15.000 Euro cu toate taxele incluse. E posibil, de ex. sa am probleme cu 80 ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Megane Estate 1.5DCI/80CP vs motor benzina cu mai multi CP
Andreea1
post May 10 2004, 10:08 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 29-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.134



Care e recomandabila, ar fi acelasi pret la circa 115CP/benzina, in jur de 15.000 Euro cu toate taxele incluse.

E posibil, de ex. sa am probleme cu 80 CP/ masina cu 4 pers de greutati normale+bagaje / pe un drum in panta, sa zicem la Cioplea? Si nu intr-a intaia.
Stiu ca e recomandat motorul 1.9 dci, dar parca nu merita diferenta de pret.

Nu ma intereseaza acceleratia, sa 'iau fata' altora pe autostrada, doar sa functioneze in conditii mai dificile, pe frig, in pante, etc.
Nu ma ajuta mult experienta celor cu Clio, pentru ca e deja o masina invechita pe care o vor scoate (daca nu e scoasa deja) din productie.

Observati ca e vorba de Renault Estate, construit in 2004, care nu e inca pe renault.ro si la care probabil s-au remediat multe din problemele tehnice ale altor modele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 10 2004, 10:24 PM
Post #2


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



clio? scos din productie ? nu prea cred !

acum : despre motorul de 1.5 dci 80 cp montat pe megane II pot sa-ti spun urmatoarele :
am mers cu o asemenea masina doar ca era o berlina (cu 4 usi ). motorul merge respectabil , doar sa nu ceri ceva special de la el. trage binisor si poti sa mergi linistit cu 100-120 . la 140 deja incep problemele. consumul la 100 km/h este undeva pe la 3.5 %. in masina eram 5 persoane , fara bagaje .

am mers si cu 1.6 16v 115cp , care era sub capota unui hatchback(5 usi). motorul este exemplar si am ramas f placut impresionat de reprizele si viata pe care o are , este o diferenta f mare pana la diesel.

asa ca daca iti doresti o masina ieftina , dpv al intretinerii ia diesel, daca iti doresti o masina mai fasneatza ia benzina.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andreea1
post May 11 2004, 01:47 AM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 29-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.134



Merci pentru sfaturi.

Banuiesc ca nici motorul pe benzina nu costa extrem de mult, mai ales ca nu ar fi prea des rulat la peste 100.

Dar motorul de 80 la peste 140/h si cu ceva mai putine persoane (sau mai slabutze) ar avea probleme?
Si problemele cam de ce gen ar fi: tehnice, risti sa strici ceva, sau mai mult de confort: zgomote, vibratii?

Scuze de intrebari da-s relativ incepatoare in ale masinilor 'adevarate'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 11 2004, 01:53 AM
Post #4


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



lipsa de putere nu este echivalenta cu lipsa de confort. pur si simplu la peste 140 km/h motorul nu mai are viata in el. va urca din ce in ce mai greu si va deveni mai zgomotos. nu va vibra sau altceva doar ca nivelul acustic va creste.

benzinarul va urca mai usor si nivelul acustic va fi oarecum mai scazut.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel25838
post May 18 2004, 05:29 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 18-May 04
From: Bucuresti
Member No.: 25.831



Eu am 1.6 16V. Consuma 10 in oras cu AC pe auto si 6-7 in afara, in functie de stil, tot cu AC.
Pe langa asta trebuie sa te gandesti cat de mult mergi cu ea, adica daca iti scoti banii pe diferenta de pret (nu numai la achizitie, ci si la intretinere).
Si, pana la urma, du-te la un concesionar si cere test-drive cu amandoua ca sa te convingi.
Eu am ales intre 1.5 dCi si 1.6i pe a doua pentru ca are calitati dinamice mai bune. Chiar daca e cuplul mai jos la dCi si consumul e mai mic m-am gandit ca, pe autostrazile din afara tarii, sa nu poti sa mergi cu peste 160 linistit nu e chiar placut.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Feb 5 2005, 09:55 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Nu poti accepta pareri de la proprietari de Clio, deoarece Clio e mult mai usor decat ce ai tu. La 80 de c.p., Clio se descurca de minune, iar tu daca ai asa masina mare, ce cauti cu asa motor? Chestiile astea trebuiesc gandite de cand iti cumperi o masina, daca faci compromisuri, e treaba ta! De ce nu ai luat dci-ul de 100 c.p., eu il luam, dar pe Clio nu a venit in Romania, desi e in cartile tehnice available.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 05:58 AM