IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Jurnal de bord - Suzuki IGNIS 1.3GLX+

This topic is about Jurnal de bord - Suzuki IGNIS 1.3GLX+, the author, masterp, wrote about: QUOTE (sandorcsaba Apr 20 2008, 0654 PM) QUOTE (Andrei Suzuki Apr 18 2008, 0551 AM) Eu asa tin minte ca mi-au pus la revizie.Am cumparat un bidon de 4 ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Jurnal de bord - Suzuki IGNIS 1.3GLX+
masterp
post Apr 21 2008, 03:18 PM
Post #41


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 8-November 07
Member No.: 115.386



QUOTE (sandor-csaba @ Apr 20 2008, 06:54 PM) *
QUOTE (Andrei Suzuki @ Apr 18 2008, 05:51 AM) *
Eu asa tin minte ca mi-au pus la revizie.Am cumparat un bidon de 4L si unu mic,de 1L.Si mi-au dat inapoi jumatate din bidonul mic.

Uleiul ESSO ULTRON 5w40 e bun pt.IGNIS?



In principiu orice ulei 5w40 e bun...acum cred ca tine de fiecare: ce incredere are in anumite marci de ulei. Eu, de exemplu, prefer MOBIL deoarece din asta am folosit si la vechiul Tico, si m-a dus pana la 260 000 km fara sa-i schimb segmentii (si inca mai merge - nu scoate fum pe teava de esapament).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin50070
post May 3 2008, 10:02 PM
Post #42


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 280
Joined: 29-June 05
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 50.063



m-am luat dupa Andrei si am montat ieri filtru sport Pipercross. impresii dupa cateva drumuri: respiratie mai buna, parca am usurat motorul de ceva, la regim normal trage ceva mai bine nu mult si se simte cu adevarat doar de la 4000 rpm in sus unde mananca asfaltul. imi place la nebunie dar incerc sa ma abtin cand ma gandesc cum papa benzina. problema a fost cu montatul debitmetrului pentru care a trebuit sa comand o teava de inox cu gaura corespunzatoare
ceva sugestii de unde sa-si ia aer mai rece? prin tubul ala se incalzeste cam tare dupa o vreme

This post has been edited by Florin50070: May 3 2008, 10:06 PM
Attached File(s)
Attached File  HPIM4441.JPG ( 1.21MB ) Number of downloads: 44
 


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xplicit
post Dec 3 2008, 03:34 PM
Post #43


sofer
***

Group: Membri
Posts: 80
Joined: 27-October 08
From: Brasov
Member No.: 118.386



salut.


m-am gandit sa scriu si eu la jurnalul de bord....


am venit aseara cu ignisul meu de la fak si vreau sa zic ca i-am dat in guru pana mi-a taiat gazu (in a2a)....avea 90 la hora.

altfel sunt f multumit de el, consum mic......mers semi-sportiv...8,7-9% in oras...da sunt convins ca se poate si mai bine.

Voiam sa ii pun senzori de parcare dar cred ca investesc banii astia in sunet pt ca basul la ignis e slab(foarte). zici ca asculti muzica la cutiuta muzicala a bunicii. ma gandesc la un miez de 800 de wati...am vazt sony la 3,5 milioane.

am auzit ca firele la ignis sunt subtiri....sper sa duca miezu ala de 800. a. i. sa nu am surprize,zurprize.....sau mai bine il leg direct la baterie?

sfaturi...daca este,care este.



--------------------
23 de ani ..... 93 de cai.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
masterp
post Dec 3 2008, 07:59 PM
Post #44


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 8-November 07
Member No.: 115.386



Back again...30k.

USTURATOR.
M-a costat 1000 lei toata chestia (970 something) ceea ce mi s-a parut cam mult. Iata ce am platit:
- cele obisnuite:
- ulei 5l (mobil one)
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru polen
- lichid de frana
- verificat si reglat directie
- verificat si aerisit frana

Nu ma asteptam sa coste atat de mult, dar asta e...data viitoare o sa incerc la alt service ca aici parca s-au pus pe jecmanit.
In plus e a doua oara cand imi da 1 l de ulei nefolosit, dar platit...ca sa nu mai spun ca am intrebat daca pot veni cu uleiul meu (acelasi tip) si mi-au spus ca se poate dar nu imi mai dau garantie daca se strica ceva, ca "de unde stim noi ca uleiul e original". Data viitoare o sa ma infig putintel in ei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xplicit
post Dec 4 2008, 12:37 PM
Post #45


sofer
***

Group: Membri
Posts: 80
Joined: 27-October 08
From: Brasov
Member No.: 118.386



QUOTE (masterp @ Dec 3 2008, 03:59 PM) *
Back again...30k.

USTURATOR.
M-a costat 1000 lei toata chestia (970 something) ceea ce mi s-a parut cam mult. Iata ce am platit:
- cele obisnuite:
- ulei 5l (mobil one)
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru polen
- lichid de frana
- verificat si reglat directie
- verificat si aerisit frana

Nu ma asteptam sa coste atat de mult, dar asta e...data viitoare o sa incerc la alt service ca aici parca s-au pus pe jecmanit.
In plus e a doua oara cand imi da 1 l de ulei nefolosit, dar platit...ca sa nu mai spun ca am intrebat daca pot veni cu uleiul meu (acelasi tip) si mi-au spus ca se poate dar nu imi mai dau garantie daca se strica ceva, ca "de unde stim noi ca uleiul e original". Data viitoare o sa ma infig putintel in ei.



e adevarat faptul ca ai platit cam mult, dar una peste alta eu zic ca ai o masina super si in timp se amortizeaza cheltuiala pt ca nu investesti in piese asa mult(cu conditia sa nu se strice prea multe la ea, iar premisele sunt ca acest lucru sa fie posibil.)


sentimentul pe care il ai in ignis e super...

am mers azi cu masina lu' taicamiu (vw passat) si aveam impresia ca sunt incoltit,parca nu aveam loc sa ma misc acolo ca sa nu mai zic de garda la sol...zici ca esti lipit de pamant...si apoi mai e si sunetul ala de diesel care nu imi place....prefer tot ignisul meu vvt.

personal nu as da ignisul pe un passat....never.ever


--------------------
23 de ani ..... 93 de cai.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ntire2002
post Dec 4 2008, 12:43 PM
Post #46


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 16-January 08
Member No.: 116.083



970 ron ?!?!

pe mine la 30k km m-a costat 32000 ft uleiul si 9500 ft manopera plus restul (filtre).
deci 41500 ft x 0,15 (1,5 ron era 100 forinti) deci am platit in jur de 620 ron....
scump dom'le, scump, o diferenta de 350 ron nu se justifica.....
numai daca nu cumva in banii astia e inclus si datul la pompa a unei hostese pe perioada manoperei.... whistling.gif

This post has been edited by ntire2002: Dec 4 2008, 12:45 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cribo25
post Dec 6 2008, 05:57 PM
Post #47


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 31-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.297



QUOTE (xplicit @ Dec 4 2008, 11:37 AM) *
sentimentul pe care il ai in ignis e super...

am mers azi cu masina lu' taicamiu (vw passat) si aveam impresia ca sunt incoltit,parca nu aveam loc sa ma misc acolo ca sa nu mai zic de garda la sol...zici ca esti lipit de pamant...si apoi mai e si sunetul ala de diesel care nu imi place....prefer tot ignisul meu vvt.

personal nu as da ignisul pe un passat....never.ever

Asa este si parca prind aripi cind merg cu el...pozitie inalta, demaraj OK, te strecori usor, nu esti robul gropilor si denivelarilor.
Mai am o batrinica Skoda Felicia care a ramas in familie si cind trec de la una la alta contrastul e si mai evident.


--------------------
Suzuki Ignis 1,3 GLX
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th May 2024 - 03:07 PM