Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Jurnal de bord - Suzuki IGNIS 1.3GLX+
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Ignis
Bogdan101352
Salut.

Poate ajuta pe cineva, sau poate ramane doar un text bun de aruncat - insa o sa scriu tot ce mi-se intampla de cand am facut imprumutul la banca si pana la 100.000km (sper! smile.gif ) cu (viitorul) noul meu Ignis 1.3GLX+ rosu wink.gif.

Faza 1: joi (15.03) seara cerut imprumut la BCR (nevoi personale - din cauza ca nu detin nici o proprietate...you know). Vineri - "ridicat" banii (lasat in cont, de fapt). Wow! (primul imprumut din viata mea...am fost impresionat ce repede s-au miscat)

Faza 2: miercuri 21.03 - in sfarsit am plimbat un ignis prin curte pe la b&s. Am facut cinzecijdemii de ore de-acasa pana pe soseaua de centura, printr-un bucuresti PLLLLIIIIIIIN. Bleah. Tico m-a scos din toate situatiile neplacute: desi are 220.000km la bord, tot se-nfige. As vrea ca Ignis-ul sa ma tina tot asa mult si cu putine investitii!!! Probabil ca va intrebati "de ce prin curte?!"...pentru ca era ditai-coada pe soseaua de centura (~5km pana la intersectie), deci daca as fi plecat pe sosea m-as fi intors intr-o ora, doua.
Oricum m-am inteles din prima cu masina, ca si cum as fi condus numai Ignis pana atunci...nici n-am turat-o pana-n 1000000000 de ture la plecarea de pe loc, si nici nu mi-am razuit pasagerii de pe parbriz la franare. Am schimbat a 2-a la 20km/h din relfex, desi masina cred ca mai mergea cu viteza intai - fara sa urle - mult si bine. Directia te unge pe suflet, desi nici la Ticolino nu face muschi tragand de volan. Parca conduci o jucarie. Oglinzile retrovizoare sunt mari si bune, vezi tot ce-ti trebuie. Am 1,82 si, dupa ce am condus m-am dus confortabil din pdv al pozitiei scaunului soferului , m-am dus si in spate sa vad cat spatiu am la picioare. E super bine!
M-am declarat multumit si am intrebat ce culori au posibilitatea sa aduca repede: rosu, gri deschis si gri petrol. Am optat pentru rosu wink.gif. Colegii mei probabil ca or sa se strice de ras de-atatea mistouri...dar asta e: NU E MASINA DE FEMEIE ! tongue.gif.

Faza 3: Joi 22.03 am semnat contractul (prin fax - nu mai suport inca un drum pana acolo!!!!) si mi-au spus ca in maxim 3 saptamani am masina. Acum sunt in stand-by. (Daca stau bine sa calculez, in 3 saptamani e si Pastele...cam nasol din pdv al livrarii, nu?!). Totodata am transmis si banii - ~10700 EUR. M-am interesat, si la livrare o sa mai platesc: montarea sistemului de alarma (mi-l cumpar eu, pentru ca la ei au preturi mari) si aprox 200eur+TVA pentru hartzogaraie (vama, numere provizorii) si "pachetul legislativ" (celebrul trio: triunghi, trusa medicala si stingator). RCA-ul o sa-l fac tot acolo, deci cam inca 150 RON. Total aproximativ: 1500 RON.

Pana acum mi-a placut atitudinea celor de la b&s, desi stiu ca am sunat-o pe domnisoara de la vanzari de jdemii de ori (deh, o data isi ia omu' masina prima data!) si am tot stresat-o cu intrebari. blush.gif Nota 10 pentru rabdare.
Ionut-35
Ciudat, nu-ti dau nimic moka ca le-ai achitat integral. Macar niste presuri acolo. Mie acum 2 ani jumate dealer-ul din Constanta mi-a dat alarma UNGO pentru Ignis 1.5, 4x4, 13.025 euro CASH.
Astept impresiile tale in continuare.
offtopic.gif
Legat de aglomeratia din Bucuresti, am "dormit" shi yo ~2 ore saptamana trecuta pe 21-03 incercand sa traversez orasul de la Otopeni la Bucuresti Mall. wallbash.gif In tot timpul asta politzaii isi petreceau timpul prin intersectiile mai importante vorbind intre ei sau la telefon. :thumbdown:
Florin50070
nici mie nu mi-au dat nimica ca le-am dat 12.200 Euro cash, ba dimpotriva le-am dat 1 milion pentru presuri pentru ca nu erau in dotarea masinii blink.gif, plus ca trusa, triunghiul si celelalte le-am primit dupa vreo 6 luni plus ca problema de aici inca nu s-a rezolvat :argue:

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=8038

tot asa-s cu ambreiajul, desi mi-au promis ca se rezolva, fiind un defect de fabricatie
Bogdan101352
Pai...in cazul tau exista OPC. Protectia Consumatorilor. Sau ii ameninti (in sensul ca daca nu rezolva repede, chiar o sa pui in aplicare - dar intai ii anunti...ca asa e politicos) ca le vei face publicitate negativa si vei scrie firmei Suzuki. Poate ajuta...
Florin50070
chiar asta am facut zilele astea. sunt curios ce urmeaza. si chestia cu "politicos" cred ca glumesti. daca mai poti fi politicos dupa 7 luni de telefoane si asteptari. de fapt asta trebuia sa postez in alt topic, stim noi care :bash:
Bogdan101352
Gata, AM MASINA NOUA!!! band.gif
Rosie ca focu' (Ignis)...merge ca vantu' ...
Am mai platit inca ~1100 RON care inseamna taxe acte, RCA si montarea alarmei (Maat 7500 Extreme 2 - 420 RON, dar nu de la B&S).

Ce sa spun...inca nu-mi dau seama ca am masina noua. Ne-am inteles din prima, motoru' mi-a murit o singura data: am vrut sa plec tare si am uitat ca nu sunt cu Tico smile.gif .

AM PRIMIT IN PLUS fata de specificatiile din site (drept pentru care multumesc!!!):
- "fustele" negre - aparatori
- eleron spate
- covorase

O groaza de bani, daca stai sa calculezi. Deci, inca o data, multumesc! AU fost super de treaba si mi-au facut si toate actele (cu totul a durat 45 de minute de cand am ajuns si pana am plecat - cu tot cu prezentarea masinii), ca sa nu mai fac inca un drum pe centura aia de tot __________ .

Maine cred ca pun si poze, pentru ca ARATA SUPER BIIINEEEE smile.gif.
sprite
Bravo, s-o stapanesti sanatos si fara probleme! Asteptam poza! smile.gif
Bogdan101352
300 de km...ieri m-am suit din nou pe Tico si pe un volkswagen Lupo...Doamne, cum or putea oamenii astia sa conduca cu ambreiajul ala tare biggrin.gif
Masinuta pare electrica, atata zgomot face. Am citit pe undeva pe aici ca vitezele trebuie schimbate la turatii si kilometri/ora "nenaturali": de genul a II-a dupa 20 de km/h...FALS. Merge fara sa se supere si cu un condus decent! Daca vrei motocicleta, aia poate merge si pana la 80.
Deci, a IIa merge si dupa ce ai plecat de pe loc, si dupa ce ai atins 25 de km/h. Masina nu se supara.
Cezar81667
dar, ceva poze de interior nu-s? biggrin.gif
Bogdan101352
Primii 1500 km, o luna de la achizitionare.
Ce-mi place:
- "se-nfige" smile.gif
- are zgomot de masina electrica
- nu mi-e frica de capace de canal suprainaltate, sau de drumuri romanesti
- senzatie extraordinara la condus - o data ce te-ai obisnuit si te muti pe alti masini, iti dai seama ca-ti lipseste feelingul de ignis
- schimbarea vitezei se face extraordinar de fix: maneta pocneste intr-un mod placut, care ajunge sa-ti lipseasca daca schimbi masina.

Ce nu-mi place (cred ca asta intereseaza mai tare):
- sa ma uit la inidcatorul de consum instantaneu cand plec de pe loc sau in viteza a II-a: uneori (30% din cazuri) la plecare de pe loc indica si 60l/100km, iar intr-a doua 11-13 l / 100.
- NU ARE posibilitatea de a opri jetul de aer de pe consola centrala!!! naspa rau as zice.
- nu pot stinge lumina interioara cand am usa deschisa
- ca la mai toate masinile asiatice, uneori cuplarea marsarierului se face mai greu - necesitand o manevra in plus pentru a nu forta: miscarea masinii putintel inainte. (aceeasi problema si la tico, si la cielo)

Intrebare: este adevarat ca nu trebuie sa depasesc 3000 de ture pana in 10 000 km? Parca am vazut undeva scris chestia asta, m-am uitat in manual si nu zice absolut nimic.
Bogdan101352
Intrebare: e normal ca la frana de motor sa imi arate consum instantaneu 4.1 l/100 ??? Am discutat si cu alti proprietari de masini cu indicatoare de consum instantaneu si ziceau ca la ei, la frana de motor, arata 0/100; in plus, am auzit aceeasi idee la TopGear odata...
Choixalacreme
RAspuns: NU cred ca e normal.
La mine la GV, arata fix 0L/100 km
Sorin71828
Si atunci cind folosesti frina de motor ai un consum, mai mic, dar consum, in niciun caz nu poate fi 0. Din cite imi amintesc displayul de la Ignis nu arata consumul instantaneu sub 4,1. Deci daca ai un consum sa zicem de 2,3 displayul arata tot 4,1. Displayul arata 0 doar atunci cind esti la relanti, ceea ce iar nu este f.f.corect, fiindca si atunci ai un consum minim.

Dar informatiile oferite de display sint importante pt. sofer, atunci cind merge la drum lung si isi alege o viteza adecvata pt. a obtine un consum optim. In nicun caz aceste informatii nu sint importante atunci cind pleci de pe loc , urci un deal, depasesti in forta ( fiindca te ingrozesc ) sau stai la semafor...

Dar pt. exactitatea informatiei am sa verific zilele astea - cele afirmate mai sus... o sa revin
Bogdan101352
smile.gif

Cum NAIBA se impatureste talonul astfel incat sa il bag in plasticul cu care a venit? biggrin.gif
Florin50070
biggrin.gif pe mine m-a oprit politia si neavand altceva de facut, mi-a impaturit el corect certificatul in folie; eu l-am pus de nu se mai vedeau datele masinii smile.gif
Bogdan101352
biggrin.gif
Cred ca am facut 2 vanzari de Suzuki Ignis...au trecut oameni pe langa mine si m-au intrebat cat consuma, cat costa, daca am probleme, numarul de telefon de la reprezentanta... Adevarul e ca arata BESTIAL cand e nou spalata - asa rosie cum e...
Bogdan101352
Pana la urma cum e cu rodajul...tre' sa astept 10.000 km ca sa pot sa trec de 3000 sau nu?! Ca in carte chiar n-am gasit.
Andrei Suzuki
Eu zic ca nu are nimic.A mea vede rosu de pe la 4k si nu are nimic.
en100892
pe mine inca m-or sfatuit cei de la sara motors s-o las sub 3000 RPM macar primii 5000 de km.....
motorul oricum e nou si stii si tu pana se "aseaza" un pic e bine totusi sa nu-l fortezi.....
dar, daca nu ai de gand s-o tii mai mult de 100000 de km, da-i talpa.....
Bogdan101352
cred ca am "vandut" 3 masini pana acum.... hihihi
masterp
Ok....back again.
Primi 10.000, deci revizie; costul revizie a fost (TOTAL) 490 RON, care a inclus:
- schimb ulei
- schimb filtru ulei
- schimb filtru benzina
- verificare "ochiometrica"
- schimb filtru de polen (optiunea mea; fara asta pretul ar fi fost ~350)

Serviciul a fost I R E P R O S A B I L: aveam programare la ora 8 dimineata, insa am intarziat. Nu s-au suparat deloc. Am predat cheia si m-am asezat la masa. In jumatate de ora a venit doamna de la receptie si mi-a zis ca e gata masina si ca pot sa platesc.
Nu tu spaga, nu tu nimic. Simplu, clar si eficient.

Acum - parerea mea despre masina dupa 10.000: masina e super ok, acum ca s-a "lasat" motorul fac de ras multe masini "de firma buna" (desi NU asta e pasiunea mea) - ex> Toyota Avensis D4D cu care am mers bara la bara pana cand l-am lasat eu sa treaca, ca eram in oras.
en112736
de curiozitate, unde ai facut revizia si ce ulei ti-au bagat?
bbogdanmircea
QUOTE(masterp @ Nov 9 2007, 06:52 AM) *
Ok....back again.
Primi 10.000, deci revizie; costul revizie a fost (TOTAL) 490 RON, care a inclus:
- schimb ulei
- schimb filtru ulei
- schimb filtru benzina
- verificare "ochiometrica"
- schimb filtru de polen (optiunea mea; fara asta pretul ar fi fost ~350)

Serviciul a fost I R E P R O S A B I L: aveam programare la ora 8 dimineata, insa am intarziat. Nu s-au suparat deloc. Am predat cheia si m-am asezat la masa. In jumatate de ora a venit doamna de la receptie si mi-a zis ca e gata masina si ca pot sa platesc.
Nu tu spaga, nu tu nimic. Simplu, clar si eficient.

Acum - parerea mea despre masina dupa 10.000: masina e super ok, acum ca s-a "lasat" motorul fac de ras multe masini "de firma buna" (desi NU asta e pasiunea mea) - ex> Toyota Avensis D4D cu care am mers bara la bara pana cand l-am lasat eu sa treaca, ca eram in oras.


Felicitari pentru achizitie. Nu faci si niste posturi despre consum in oras extraurban?
Versiunea ta 1.3GLX+ ce pret a avut?
Ai computer de bord?
Cati bani a costat pana la urma masina cu tot cu taxe si alte chestii adik un total?
Probabil ca in curand o sa am si eu posibilitatea de a face un credit si Suzuki Ignis e masinutza la care visez, desi inca n-am condus nici una.
Dac o voi cumpara noua sau Sh din Ungaria asta inca mai e de stabilit.
Bafta si asteptam opiniile tale in continuare.
masterp
QUOTE(bbogdanmircea @ Nov 16 2007, 06:12 PM) *
Felicitari pentru achizitie. Nu faci si niste posturi despre consum in oras extraurban?
Versiunea ta 1.3GLX+ ce pret a avut?
Ai computer de bord?
Cati bani a costat pana la urma masina cu tot cu taxe si alte chestii adik un total?
Probabil ca in curand o sa am si eu posibilitatea de a face un credit si Suzuki Ignis e masinutza la care visez, desi inca n-am condus nici una.
Dac o voi cumpara noua sau Sh din Ungaria asta inca mai e de stabilit.
Bafta si asteptam opiniile tale in continuare.

OK.
Consumul este dupa cum conduci (evident); eu am obtinut cam 8.5 in oras (vara) si 7, 7.5 in afara (merg cu 110-120 de obicei). La 90 computerul de bord arata 5.9 sau 6...

Cutia de viteze e un pic cam ciudatica, maneta e dura, dar m-am obisnuit cu ea sa "pocneasca" cand schimb viteza si acum mi-se pare ok.
Masina a costat 10600 euro, dupa care am mai dat inca aproximativ 800 euro pentru restul (440 euro casco, taxa prima inmatriculare, inscriere...).
masterp
OK....
20 000 km (de fapt ~20300).

Am facut iar revizia, si mi-au schimbat:
-filtru ulei
-filtru benzina
-filtru polen
-ulei motor (~5l) Mobil Synth 5w40
-ulei cutie viteze

Toata afacerea face cam 600, insa am prins o PROMOTIE (vezi in www.bsmotors.ro > la sectiunea stiri) si mi-au dat cam 150 discount.
Asa ca REVIZIA DE 20.000 = 450.

La telefon, cand ma interesasem cat m-ar costa sa stiu cati bani cash iau la mine, mi-a zis doamna de-acolo "cam 11 milioane daca schimbam si placutele de frana" -> drept care m-am cam ingalbenit, dar pana la urma cred ca s-a uitat la alta masina.

Mircea109037
QUOTE (masterp @ Apr 17 2008, 06:26 AM) *
OK....
20 000 km (de fapt ~20300).

Am facut iar revizia, si mi-au schimbat:
-filtru ulei
-filtru benzina
-filtru polen
-ulei motor (~5l) Mobil Synth 5w40
-ulei cutie viteze

Toata afacerea face cam 600, insa am prins o PROMOTIE (vezi in www.bsmotors.ro > la sectiunea stiri) si mi-au dat cam 150 discount.
Asa ca REVIZIA DE 20.000 = 450.

La telefon, cand ma interesasem cat m-ar costa sa stiu cati bani cash iau la mine, mi-a zis doamna de-acolo "cam 11 milioane daca schimbam si placutele de frana" -> drept care m-am cam ingalbenit, dar pana la urma cred ca s-a uitat la alta masina.


Unde au incaput 5 litri de ulei in motorul de 1.3 ?!?!?!! unsure.gif
masterp
QUOTE (Mircea109037 @ Apr 17 2008, 02:16 PM) *
QUOTE (masterp @ Apr 17 2008, 06:26 AM) *
OK....
20 000 km (de fapt ~20300).

Am facut iar revizia, si mi-au schimbat:
-filtru ulei
-filtru benzina
-filtru polen
-ulei motor (~5l) Mobil Synth 5w40
-ulei cutie viteze

Toata afacerea face cam 600, insa am prins o PROMOTIE (vezi in www.bsmotors.ro > la sectiunea stiri) si mi-au dat cam 150 discount.
Asa ca REVIZIA DE 20.000 = 450.

La telefon, cand ma interesasem cat m-ar costa sa stiu cati bani cash iau la mine, mi-a zis doamna de-acolo "cam 11 milioane daca schimbam si placutele de frana" -> drept care m-am cam ingalbenit, dar pana la urma cred ca s-a uitat la alta masina.


Unde au incaput 5 litri de ulei in motorul de 1.3 ?!?!?!! unsure.gif


Eh...au mai dat si pe langa... smile.gif
Andrei Suzuki
Intra 4,5 in motoru de 1,3.
Florin50070
Ulei cutie de viteze la 20.000 ? De ce ??!!
Mircea109037
QUOTE (Andrei Suzuki @ Apr 17 2008, 09:39 PM) *
Intra 4,5 in motoru de 1,3.


Pe ce te bazezi cand spui asta ? In manualul de utilizare scrie clar ca intra 3,8 litri, iar in service manual pentru motorul de 1.3, la pagina 38 este dat urmatorul tabel:
Oil pan capacity About 3.6 liters (7.6/6.3 US/lmp pt.)
Oil filter capacity About 0.2 liter (0.4/0.3 US/lmp pt.)
Others About 0.3 liter (0.6/0.5 US/lmp pt.)
Total About 4.1 liters (8.7/7.2 US/lmp pt.)
Andrei Suzuki
Eu asa tin minte ca mi-au pus la revizie.Am cumparat un bidon de 4L si unu mic,de 1L.Si mi-au dat inapoi jumatate din bidonul mic.
masterp
QUOTE (Andrei Suzuki @ Apr 18 2008, 05:51 AM) *
Eu asa tin minte ca mi-au pus la revizie.Am cumparat un bidon de 4L si unu mic,de 1L.Si mi-au dat inapoi jumatate din bidonul mic.

smile.gif
Si mie la fel...deci 4 l si-un pic.
masterp
QUOTE (Florin50070 @ Apr 17 2008, 06:53 PM) *
Ulei cutie de viteze la 20.000 ? De ce ??!!

....nu mi-aduc aminte sigur, s-ar putea sa nu fie. Ma mai uit pe factura si va spun sigur
ntire2002
QUOTE (Mircea109037 @ Apr 17 2008, 03:16 PM) *
Unde au incaput 5 litri de ulei in motorul de 1.3 ?!?!?!! unsure.gif


pai or fi uitat sa-i puna si lui capacul de la motor..... whistling.gif
in motorul meu am bagat 4 litri (-200 ml care au iesit pe la capac..... rolleyes.gif ), si cu toate astea pe joja nivelul mi se pare cam sus.....
deci nu are cum sa bage 5 litri

Others About 0.3 liter (0.6/0.5 US/lmp pt.) ala ce inseamna? ce se scurge din greseala pe langa ? rolleyes.gif

masterp, uleiul ala de cutie poate sa nu fie decat pe factura, ca nu m-ar mira....
de filtru de benzina iti spun sincer ca nici nu stiam ca se schimba la 20000km....daca nu scriai tu....
o sa vad daca e cazul sa-l schimb si eu.....ca pe altii nu i-a durut capul s-o faca....
Andrei Suzuki
Nici eu n-am auzit nimic de schimbat filtru benzina pana acum (~56k km),iar uleiul la cutie l-am schimbat la 40k.
masterp
QUOTE (masterp @ Apr 18 2008, 07:24 AM) *
QUOTE (Florin50070 @ Apr 17 2008, 06:53 PM) *
Ulei cutie de viteze la 20.000 ? De ce ??!!

....nu mi-aduc aminte sigur, s-ar putea sa nu fie. Ma mai uit pe factura si va spun sigur



OK, am fost ametit rau de tot!!!!!!!!!!!11

Pe factura:
- schimb ulei
- schimb filtru ulei
- schimb filtru polen
- filtru polen
- verificat placute frana

Imi cer scuze pt. dezinformare!.
Florin50070
Andrei, daca vrem sa punem poze cu superbele noastre masinute unde le postam?
Florin50070
...
sandor-csaba
QUOTE (Andrei Suzuki @ Apr 18 2008, 05:51 AM) *
Eu asa tin minte ca mi-au pus la revizie.Am cumparat un bidon de 4L si unu mic,de 1L.Si mi-au dat inapoi jumatate din bidonul mic.

Uleiul ESSO ULTRON 5w40 e bun pt.IGNIS?
masterp
QUOTE (sandor-csaba @ Apr 20 2008, 06:54 PM) *
QUOTE (Andrei Suzuki @ Apr 18 2008, 05:51 AM) *
Eu asa tin minte ca mi-au pus la revizie.Am cumparat un bidon de 4L si unu mic,de 1L.Si mi-au dat inapoi jumatate din bidonul mic.

Uleiul ESSO ULTRON 5w40 e bun pt.IGNIS?



In principiu orice ulei 5w40 e bun...acum cred ca tine de fiecare: ce incredere are in anumite marci de ulei. Eu, de exemplu, prefer MOBIL deoarece din asta am folosit si la vechiul Tico, si m-a dus pana la 260 000 km fara sa-i schimb segmentii (si inca mai merge - nu scoate fum pe teava de esapament).
Florin50070
m-am luat dupa Andrei si am montat ieri filtru sport Pipercross. impresii dupa cateva drumuri: respiratie mai buna, parca am usurat motorul de ceva, la regim normal trage ceva mai bine nu mult si se simte cu adevarat doar de la 4000 rpm in sus unde mananca asfaltul. imi place la nebunie dar incerc sa ma abtin cand ma gandesc cum papa benzina. problema a fost cu montatul debitmetrului pentru care a trebuit sa comand o teava de inox cu gaura corespunzatoare
ceva sugestii de unde sa-si ia aer mai rece? prin tubul ala se incalzeste cam tare dupa o vreme
xplicit
salut.


m-am gandit sa scriu si eu la jurnalul de bord....


am venit aseara cu ignisul meu de la fak si vreau sa zic ca i-am dat in guru pana mi-a taiat gazu (in a2a)....avea 90 la hora.

altfel sunt f multumit de el, consum mic......mers semi-sportiv...8,7-9% in oras...da sunt convins ca se poate si mai bine.

Voiam sa ii pun senzori de parcare dar cred ca investesc banii astia in sunet pt ca basul la ignis e slab(foarte). zici ca asculti muzica la cutiuta muzicala a bunicii. ma gandesc la un miez de 800 de wati...am vazt sony la 3,5 milioane.

am auzit ca firele la ignis sunt subtiri....sper sa duca miezu ala de 800. a. i. sa nu am surprize,zurprize.....sau mai bine il leg direct la baterie?

sfaturi...daca este,care este.

masterp
Back again...30k.

USTURATOR.
M-a costat 1000 lei toata chestia (970 something) ceea ce mi s-a parut cam mult. Iata ce am platit:
- cele obisnuite:
- ulei 5l (mobil one)
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru polen
- lichid de frana
- verificat si reglat directie
- verificat si aerisit frana

Nu ma asteptam sa coste atat de mult, dar asta e...data viitoare o sa incerc la alt service ca aici parca s-au pus pe jecmanit.
In plus e a doua oara cand imi da 1 l de ulei nefolosit, dar platit...ca sa nu mai spun ca am intrebat daca pot veni cu uleiul meu (acelasi tip) si mi-au spus ca se poate dar nu imi mai dau garantie daca se strica ceva, ca "de unde stim noi ca uleiul e original". Data viitoare o sa ma infig putintel in ei.
xplicit
QUOTE (masterp @ Dec 3 2008, 03:59 PM) *
Back again...30k.

USTURATOR.
M-a costat 1000 lei toata chestia (970 something) ceea ce mi s-a parut cam mult. Iata ce am platit:
- cele obisnuite:
- ulei 5l (mobil one)
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru polen
- lichid de frana
- verificat si reglat directie
- verificat si aerisit frana

Nu ma asteptam sa coste atat de mult, dar asta e...data viitoare o sa incerc la alt service ca aici parca s-au pus pe jecmanit.
In plus e a doua oara cand imi da 1 l de ulei nefolosit, dar platit...ca sa nu mai spun ca am intrebat daca pot veni cu uleiul meu (acelasi tip) si mi-au spus ca se poate dar nu imi mai dau garantie daca se strica ceva, ca "de unde stim noi ca uleiul e original". Data viitoare o sa ma infig putintel in ei.



e adevarat faptul ca ai platit cam mult, dar una peste alta eu zic ca ai o masina super si in timp se amortizeaza cheltuiala pt ca nu investesti in piese asa mult(cu conditia sa nu se strice prea multe la ea, iar premisele sunt ca acest lucru sa fie posibil.)


sentimentul pe care il ai in ignis e super...

am mers azi cu masina lu' taicamiu (vw passat) si aveam impresia ca sunt incoltit,parca nu aveam loc sa ma misc acolo ca sa nu mai zic de garda la sol...zici ca esti lipit de pamant...si apoi mai e si sunetul ala de diesel care nu imi place....prefer tot ignisul meu vvt.

personal nu as da ignisul pe un passat....never.ever
ntire2002
970 ron ?!?!

pe mine la 30k km m-a costat 32000 ft uleiul si 9500 ft manopera plus restul (filtre).
deci 41500 ft x 0,15 (1,5 ron era 100 forinti) deci am platit in jur de 620 ron....
scump dom'le, scump, o diferenta de 350 ron nu se justifica.....
numai daca nu cumva in banii astia e inclus si datul la pompa a unei hostese pe perioada manoperei.... whistling.gif
cribo25
QUOTE (xplicit @ Dec 4 2008, 11:37 AM) *
sentimentul pe care il ai in ignis e super...

am mers azi cu masina lu' taicamiu (vw passat) si aveam impresia ca sunt incoltit,parca nu aveam loc sa ma misc acolo ca sa nu mai zic de garda la sol...zici ca esti lipit de pamant...si apoi mai e si sunetul ala de diesel care nu imi place....prefer tot ignisul meu vvt.

personal nu as da ignisul pe un passat....never.ever

Asa este si parca prind aripi cind merg cu el...pozitie inalta, demaraj OK, te strecori usor, nu esti robul gropilor si denivelarilor.
Mai am o batrinica Skoda Felicia care a ramas in familie si cind trec de la una la alta contrastul e si mai evident.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.