Colt 1.5 109 CP vs Colt 1.5 DI-D 95 CP |
This topic is about Colt 1.5 109 CP vs Colt 1.5 DI-D 95 CP, the author, Laurentiu49280, wrote about: Salutare, Mie mi se pare curios ca pe CZ3 e pus motoul pe curea. Stiam ca doar CZT-ul e pe curea, restul sunt pe lant, indiferent ca e benzina sau die ... To read more just scroll down
Colt 1.5 109 CP vs Colt 1.5 DI-D 95 CP |
Mar 16 2007, 12:15 PM
Post
#21
|
|
sofer Group: Membri Posts: 76 Joined: 16-June 05 From: Iasi si(sau) Timisoara Member No.: 49.273 |
Mie mi se pare curios ca pe CZ3 e pus motoul pe curea. Stiam ca doar CZT-ul e pe curea, restul sunt pe lant, indiferent ca e benzina sau diesel. Legat de viteza maxima, la motorul de 1.3 e data oficial ca fiind 180Km/h. Nu are cum sa fie 165Km/h. Eu am mers cu 160Km/h si inca mai aveam turatie sa urc. Sigur puteam atinge 180 Km/h. Spor maxim. Laurentiu -------------------- Mitsubishi Colt 1.3 Invite argintiu
|
|
|
Mar 16 2007, 03:34 PM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 133 Joined: 16-October 06 From: Bucuresti Member No.: 89.976 |
QUOTE(Laurentiu49280) Legat de viteza maxima, la motorul de 1.3 e data oficial ca fiind 180Km/h. Nu are cum sa fie 165Km/h.
Eu am mers cu 160Km/h si inca mai aveam turatie sa urc. Sigur puteam atinge 180 Km/h. Ca de-obicei site-ul romanesc da date eronate... la ei pe site e dat 165, my bad, am mai facut research si intr-adevar ei zic 180. Tu zici ca mai aveai turatie.... si eu la cel de 1.5 la 195-200 pe ceas am approximativ 5400 rpm, deci teoretic as mai avea pana la 6000 si ceva. Problema este ca nici o masina nu o sa atinga turatia maxima in ultima treapta de viteza. Am scris mai sus, am ajuns si eu la 175 pe ceas, ceea ce inseamna 165-170 real si sunt destul e sigur ca mai mult nu merge stock. Legat de eroarea vitezometrului, aceasta se situeaza in marja de 5-10 km/h la viteze de peste 150km/h. Ca sa exemplific la fostul meu Logan la 160km/h pe ceas viteza data de gps fluctua intre 150-153 km/h. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 SAM 1.5 109hp <Dimsport><K&N><GY-Eagle F1><Sparco><JBL><Hertz><Eibach>
Mitsubishi Colt Di-D INVITE 95hp Mitsubishi Colt CZ3 INVITE 1.3 95hp |
|
|
Mar 16 2007, 04:56 PM
Post
#23
|
|
novice Group: Membri Posts: 35 Joined: 13-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.093 |
La motor de 1.3 am ajuns la 180 pe ceas. Inclin sa cred ca la cel de 1.5 se poate duce mai sus. Nu inseamna ca recomand sa se si incerce - nu e viteza legala si nu pot sa sprijin incalcarea legii.
-------------------- Mitsubishi Colt 1.3 Indigo Blue
|
|
|
Mar 16 2007, 09:43 PM
Post
#24
|
|
sofer Group: Membri Posts: 98 Joined: 14-September 06 From: Suceava (Suceava) Member No.: 87.183 |
Eu cu 1,1 am avut 160 pe ceas și cred că mai mergea dar nu am vrut eu să încerc atunci, poate data viitoare, iar viteza maximă din carte zice că ar fi 165... -------------------- Mitsubishi Colt 1,1 75CP (2005)
Dacia 1310 (1983) |
|
|
Mar 18 2007, 03:44 PM
Post
#25
|
|
pilot Group: Membri Posts: 303 Joined: 24-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.298 |
-------------------- Smart Forfour 1.3, 95CP, "Passion", model 2005
|
|
|
Mar 22 2007, 10:31 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(Bogdan-Valeriu48172) CZ3-ul meu de 1,3 95CP a mers perfect cu 200 km/ora cu 4 oameni in masina fara probleme (chiar daca in carte e dat 180 maximul) pe o distanta de aproximativ 40 de km (autostrada A2). E drept consumul era de 15l/100km.
Bogdan Foarte tare CZ3-ul meu cu greu a prins 200km/h doar cu soferul si nu stiu de ce am un vag sentiment ca a fost o intamplare...mi s-a mai intamplat sa ma apropii de 200km/h insa destul de greu...nu stiu ce sa zic, poate vii la o intalnire ca sa vada si CZ3-ul meu cum un fratior mai mic il ia la fuga. Oricum cred ca CZ3 1.3 e mai fiabil decat CZ3 1.5. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Mar 24 2007, 12:09 AM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
De ce?
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Mar 25 2007, 10:50 AM
Post
#28
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 26-February 07 From: Bucuresti Member No.: 100.323 |
Vineri sau sambata imi vine coltul disel
Apropos, numai varianta 1.5 benzina are frane spate pe discuri. |
|
|
Mar 26 2007, 02:00 PM
Post
#29
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 133 Joined: 16-October 06 From: Bucuresti Member No.: 89.976 |
QUOTE(Radu100330) Vineri sau sambata imi vine coltul disel
Apropos, numai varianta 1.5 benzina are frane spate pe discuri. Ce zice maica? Ce zice? cine te-a dezinformat? eu am colt de 1.3 cu discuri pe spate. NU am platit extra pentru ele. Pur si simplu asa a venit masina. Am inteles de la cei de la reprezentanta ca unele vin cu discuri, altele cu tamburi... -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 SAM 1.5 109hp <Dimsport><K&N><GY-Eagle F1><Sparco><JBL><Hertz><Eibach>
Mitsubishi Colt Di-D INVITE 95hp Mitsubishi Colt CZ3 INVITE 1.3 95hp |
|
|
Mar 27 2007, 08:31 AM
Post
#30
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 26-February 07 From: Bucuresti Member No.: 100.323 |
Ma rog, defapt dealerul mi-a spus ca 1.5 pe motorina are frane pe tamburi pe spate, si ca numai versiunea de top de 1.5 benzina are frane pe discuri spate.
|
|
|
Apr 10 2007, 09:08 AM
Post
#31
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 26-February 07 From: Bucuresti Member No.: 100.323 |
Salut!
Scuze pt inactivitate! Sunt posesorul unui colt disel negru, de 1 saptamana. Pana acum am facut vreo 800Km. Impresii: - prima impresie buna: Suspensiile. Nu stiu ce intelege lumea prin suspensii tari, dar ale coltului sunt excelente. In Bucuresti, simti gropile, dar in nici un caz nu te doare ficatul la fiecare groapa luata. Mi se par suficient de confortabile.La drum intins, in serpentine se lipeste efectiv de sosea. - A doua impresie buna: spatiul interior. E incredibil de spatioasa. Cred ca spatiul interior e mai mare decat la Opel Astra sau Megane. - Motorul: e superb Trage de nu se poate de pe la 1900-2000 de ture si are un sunet de adevarat benzinar Pe serpentine sau pe un drum mai aglomerat opresc muzica si ascult motorul cum se tureaza in depasiri. Mult mai melodios - Consumul e maricel. Prin Bucuresti pana acum scot cam 9%, dar in 7-8 km cat fac pana la munca nu schimb treapta 3-a. Ambuteiaje la greu.... La drum intins, cam 5 - 5.5% mers relativ linistit (rodaj) - E foarte mica la exterior, nu are nici bot, nici fund Gasesti usor locuri de parcare si e usor de parcat sau de mers prin aglomeratia din Bucuresti. La puncte negative: Vizibilitatea la 45 de grade, cam mica. Sunt situatii, destul de rare ce e drept, dar sunt, in care trebuie sa faci ceva eforturi pt a vedea, mai ales in curbe sau intersectii. Porbagaj mic: Cu scaunele nerabatate, si duse maxim in spate, pt spatiu interior maxim, im porbagaj mai bagi 2-4 genti de voiaj (4 daca le pui una peste alta). Cam atat... Daca pot sa ajut pe cineva cu raspunsuri la intrebari despre Coltul diesel, as fi fericit sa va ajut. |
|
|
Apr 10 2007, 10:02 AM
Post
#32
|
|
novice Group: Membri Posts: 35 Joined: 13-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.093 |
S-o folosesti sanatos!
-------------------- Mitsubishi Colt 1.3 Indigo Blue
|
|
|
Apr 18 2007, 03:07 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(Radu100330) Salut!
- prima impresie buna: Suspensiile. Nu stiu ce intelege lumea prin suspensii tari, dar ale coltului sunt excelente. In Bucuresti, simti gropile, dar in nici un caz nu te doare ficatul la fiecare groapa luata. Mi se par suficient de confortabile.. Are suspensii bune, atat de bune incat a fost nevoie sa schimb amortizoarele pe spate...ce-i drept se lipeste de sosea dar daca e echipata si cu pneuri 205/r45 16 se simte fiecare pietricica. QUOTE(Radu100330) - Motorul: e superb Trage de nu se poate de pe la 1900-2000 de ture si are un sunet de adevarat benzinar Pe serpentine sau pe un drum mai aglomerat opresc muzica si ascult motorul cum se tureaza in depasiri. Mult mai melodios
Da, dieselul se aude bine. Ai face un ban daca ai imprimaun CD, Colt Sound Engine... -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Jul 14 2007, 09:58 PM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
1.5 benzina, turbo se aude si mai bine.
Comparatia cea mai potrivita era intre aceste doua motoare...1.5 benzina, turbo 150 CP, 210 Nm si 1.5 Did 95 CP. 210 Nm |
|
|
Jul 14 2007, 11:29 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
te cred, ca de la turbo la turbo.
si 1.5 benzina cu ce sa-l comparam ? -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Jul 16 2007, 01:17 AM
Post
#36
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Cu evo 8, ca sunt comparabile...
Pe bune, l-am fugarit odata pe un coleg de-al meu, el cu evo 8, eu cu CZT, de pe la ambasada chineza, arcul de triuf piata presei... de-ma mai linistit un pic pe la arcul de triunf, ca venise un domn pe un motor BMW alb cu beculete albastre, curios nevoie mare. In final amucul a luat o amenda de viteza, eu nu, ca eram lipit de portbagajul evo-ului ca un timbru de plic.. |
|
|
Jul 16 2007, 07:56 AM
Post
#37
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
te credeam baiat serios
-------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 11:27 AM |