Reglarea carburatorului |
This topic is about Reglarea carburatorului, the author, Daniel82595, wrote about: draci nu se vad numerele....e chestia aia ca o umbrela in carb din dreapta cu arcul ala :evil: ... To read more just scroll down
Reglarea carburatorului |
Sep 6 2006, 08:52 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
|
|
|
Sep 7 2006, 08:13 AM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
Daca ai desfacut suruburile de la tija ai modificat pozitia de deschidere a clapetei de la treapta a doua !
La alea nu trebuie umblat niciodata ! Acum fa asa : desfa suruburile si porneste motorul, trebuie sa mearga normal pana pe la 3000 rot Apoi pune suruburile asa cum au fost de noi, daca nu mai stii semnul masor eu si-ti spun maine, ar trebui sa se cam potriveasca :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Sep 7 2006, 10:07 AM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
aham mersi mult. Cand stau la stop revine la 800-1000 si apoi creste la 1300 turatia. :wave:
|
|
|
Sep 7 2006, 10:33 AM
Post
#24
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 21-June 06 From: Bucuresti Member No.: 80.493 |
|
|
|
Sep 7 2006, 02:53 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
o sa masor la doua carburatoare ia sa masoare si ceilalti sa vedem daca la toti e la fel eu masor de unde incepe tija din corpul membranei, in jos pana la primul surub (daca tin bine inte cam asa vine, nu?) si a propos de intalnire: hai sa scriem la "intalniri" cand ne mai vedem, ca mie mi s-a facut dor :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Sep 7 2006, 07:20 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
stai ca nu inteleg cum masori suruburile ating direct acolo nu....
yo am masurat pe unde am apukat si sunt 6 mm de unde incepe filetul pana la prima piulita, si am pus asa la mine si vad ca merge acceptabil dar e bine sa fie mai multe pareri ......:wave:[/b] |
|
|
Sep 8 2006, 08:01 AM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
stai ca am spus prostii, ca daca nu am timp nici sa o conduc macar mai uit cum vin piesele
am masurat asa: de jos din centrul nitului de prindere al tijei pana la piulita de contra de sub palarie, la doua carburatoare Ozon 2, acelasi rezultat: 51 mm asa ca eu zic ca daca-l pui asa o sa mearga ca nou :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Sep 8 2006, 07:34 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
dap 6 mm de filet pana la prima piulita (contra_piulita), de jos in sus, in seamna 51 mm si la mine....am masurat acum si deci e bine. Faza e ca tot nu intra camera a2a accelerez si mecanismu de actionare de la camera 1 nu vrea sa alunece sa-l traga si pe cel de la camera 2....si nu as vrea sa mai stic ceva dar nu-mi se pare normal. de la gropi mi se trage :wave:
|
|
|
Oct 1 2006, 10:01 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
Horia multzam mult pt reglaj.
Unde ziceai ca ai pus chestii despre mecanica pe masini.ro :wave: |
|
|
Oct 2 2006, 02:37 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
cu placere:)
sa ma anunti daca se mentine asa bine Si tie felicitari pentru masina…merge si trage demential :boxing: Exista un capitol pe site – Mecanica, acolo e ! :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 09:10 PM |