IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

BMW 318i

This topic is about BMW 318i, the author, dan84690, wrote about: Salutare la toti profesionistii. Dupa cum vedeti sunt nou pe aici, dar nu in ale masinii, sper. Oricum, ce m-ar interesa este ca am vazut un BMW 318i ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> BMW 318i
dan84690
post Aug 15 2006, 11:39 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 14-August 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 84.683



Salutare la toti profesionistii.
Dupa cum vedeti sunt nou pe aici, dar nu in ale masinii, sper. Oricum, ce m-ar interesa este ca am vazut un BMW 318i din 1985, frumusel, culoare alba etc. si la pret 2200 euro, dar as dori ceva detalii, daca ma puteti ajuta. Daca ma uit la el, ce ar trebui sa verific si ce sa intreb. Si pe langa asta, mai merita sa iei un model ca asta in zilele noastre. Una peste alta, nu am bani prea multi, dar imi place foarte mult BMW-ul. Numai ca de unul nou nu se pune problema, deocamdata.
Sper sa ma ajutati.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dan84690
post Aug 15 2006, 01:04 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 14-August 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 84.683



chiar nu zice nimeni nimic? au citit 18 insi ce am scris si nimi o parere?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan44002
post Aug 15 2006, 02:43 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 224
Joined: 5-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.995



Nu pot decat sa-ti zic ca, daca masina e ingrijita - adica nu a fost forjata la liniute - ai sansa sa fie cat de cat ok.Verifica si tu daca a fost lovit, fa-i un test de compresie la motor.Daca nu are rugina si motorul iese ok la test, merge sa o iei. Restul, amortizoare, bucsaraie, trebuie sa fii pregatit pt surprize, dar nu costa chiar o avere sa le schimbi.
Atentie, daca are rugina e clar ca masina a fost reparata prost.


--------------------
Ford Escort
Daewoo Matiz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Aug 15 2006, 11:11 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



Te duci la dealership, platesti o inspectie generala si un tester si gata.
Intreaba ce trebuie schimbat pe viitor si la ce pret se ridica piesele si manopera pentru ca trebuie sa stii ce anume cumperi si la ce trebuie sa te astepti. De asemnea asigura-te ca nr. de km este cel real.

In ceea ce priveste tinichigeria te poti lamuri si singur: nuante la culoare, pierderi de vopsea pe chedere, lufturi, chit, geometria masinii, etc.

Succes!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post Aug 16 2006, 12:56 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



La reprezentanta iti vor spune ca tre' schimbata toata... Asta daca baga in seama asa o "batranica" - slabe sperante, abia se mai uita la cele <2000. Primul lucru verifica seria caroseriei - eventual fa identificare la RAR - ca asta e cea mai mare problema la masinile astea. Daca e manarita fugi cat mai repede !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Aug 17 2006, 03:01 AM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



Service-ul este deschis tuturor posesorilor de BMW asa ca nu te mai lua dupa povesti. Probabil ca ai nevoie de o programare. Eu am fost la Bavaria cu cineva anul trecut pentru un 328 is Coupe din 1996 si au facut o verificare serioasa.
Nu ne-a tratat nimeni cu indiferenta si nici nu am observat sa se uite careva mai chioras...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post Dec 22 2006, 09:32 AM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



Salut.
Stai linistit ca nu se uita nimeni cu indiferenta la tine, zilele trecute cand am fost sa-mi comand masina era un tip cu un bmw modelul precedent celui de care spui tu, care isi schimba nu stiu ce piesa pe la directie.
Ce pot sa-ti spun este ca modelul asta e preferatul pustanilor pentru liniute, asa ca ai grija sa nu fie vreunul care sa fi inghitit multe burn-out uri la viata lui beer.gif


--------------------
Multe masini cu multe turbine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai64798
post Feb 16 2007, 02:36 PM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 100
Joined: 7-January 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 64.791



Ca tot veni vorba despre un 318i, am un prieten cu masina asta (model 2000-2001) si are niste probleme cu pedala de acceleratie.
Mai ales in vitezele inferioare 1-3, pedala pare sa fie blocata la prima atingere, si necesita o bruscare. Dupa ce se parcurge cursa 20%-25% pedala se comporta normal. In momentul in care se bruscheaza evident ca si motorul se accelereaza brusc si necontrolat.Este ca si cum ar avea un opritor sau ar avea ceva blocat. Asta se manifesta de vreo 2 saptamani, aproape in tot timpul mersului. A uns-o saptamana trecuta la un service, a disparut pentru vreo 2 zile problema, acum a aparut iar. Are cineva vreo idee ce poate fi ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Feb 16 2007, 05:11 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



sigur a fost serios alergata. cu un foarte mare noroc gasesti o masina de genul asta nealergata. in primul rand seriile sa corespunda cu cele din carte. apoi motorul. abia dupa aia incepi sa te uiti la articulatii. important sa te uiti la cardan, grup. sunt destul de scump de reparat


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 10:55 PM