Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BMW 318i
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > BMW > Seria 3
dan84690
Salutare la toti profesionistii.
Dupa cum vedeti sunt nou pe aici, dar nu in ale masinii, sper. Oricum, ce m-ar interesa este ca am vazut un BMW 318i din 1985, frumusel, culoare alba etc. si la pret 2200 euro, dar as dori ceva detalii, daca ma puteti ajuta. Daca ma uit la el, ce ar trebui sa verific si ce sa intreb. Si pe langa asta, mai merita sa iei un model ca asta in zilele noastre. Una peste alta, nu am bani prea multi, dar imi place foarte mult BMW-ul. Numai ca de unul nou nu se pune problema, deocamdata.
Sper sa ma ajutati.
dan84690
chiar nu zice nimeni nimic? au citit 18 insi ce am scris si nimi o parere?
stefan44002
Nu pot decat sa-ti zic ca, daca masina e ingrijita - adica nu a fost forjata la liniute - ai sansa sa fie cat de cat ok.Verifica si tu daca a fost lovit, fa-i un test de compresie la motor.Daca nu are rugina si motorul iese ok la test, merge sa o iei. Restul, amortizoare, bucsaraie, trebuie sa fii pregatit pt surprize, dar nu costa chiar o avere sa le schimbi.
Atentie, daca are rugina e clar ca masina a fost reparata prost.
Impulse
Te duci la dealership, platesti o inspectie generala si un tester si gata.
Intreaba ce trebuie schimbat pe viitor si la ce pret se ridica piesele si manopera pentru ca trebuie sa stii ce anume cumperi si la ce trebuie sa te astepti. De asemnea asigura-te ca nr. de km este cel real.

In ceea ce priveste tinichigeria te poti lamuri si singur: nuante la culoare, pierderi de vopsea pe chedere, lufturi, chit, geometria masinii, etc.

Succes!
Ionut45405
La reprezentanta iti vor spune ca tre' schimbata toata... Asta daca baga in seama asa o "batranica" - slabe sperante, abia se mai uita la cele <2000. Primul lucru verifica seria caroseriei - eventual fa identificare la RAR - ca asta e cea mai mare problema la masinile astea. Daca e manarita fugi cat mai repede !
Impulse
Service-ul este deschis tuturor posesorilor de BMW asa ca nu te mai lua dupa povesti. Probabil ca ai nevoie de o programare. Eu am fost la Bavaria cu cineva anul trecut pentru un 328 is Coupe din 1996 si au facut o verificare serioasa.
Nu ne-a tratat nimeni cu indiferenta si nici nu am observat sa se uite careva mai chioras...
Lucian55
Salut.
Stai linistit ca nu se uita nimeni cu indiferenta la tine, zilele trecute cand am fost sa-mi comand masina era un tip cu un bmw modelul precedent celui de care spui tu, care isi schimba nu stiu ce piesa pe la directie.
Ce pot sa-ti spun este ca modelul asta e preferatul pustanilor pentru liniute, asa ca ai grija sa nu fie vreunul care sa fi inghitit multe burn-out uri la viata lui beer.gif
Mihai64798
Ca tot veni vorba despre un 318i, am un prieten cu masina asta (model 2000-2001) si are niste probleme cu pedala de acceleratie.
Mai ales in vitezele inferioare 1-3, pedala pare sa fie blocata la prima atingere, si necesita o bruscare. Dupa ce se parcurge cursa 20%-25% pedala se comporta normal. In momentul in care se bruscheaza evident ca si motorul se accelereaza brusc si necontrolat.Este ca si cum ar avea un opritor sau ar avea ceva blocat. Asta se manifesta de vreo 2 saptamani, aproape in tot timpul mersului. A uns-o saptamana trecuta la un service, a disparut pentru vreo 2 zile problema, acum a aparut iar. Are cineva vreo idee ce poate fi ?
florin55503
sigur a fost serios alergata. cu un foarte mare noroc gasesti o masina de genul asta nealergata. in primul rand seriile sa corespunda cu cele din carte. apoi motorul. abia dupa aia incepi sa te uiti la articulatii. important sa te uiti la cardan, grup. sunt destul de scump de reparat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.