"Cosmetizarea" masinii |
This topic is about "Cosmetizarea" masinii, the author, booneK9, wrote about: Ma gandesc sa fac un polish. Preventiv. Masina nu arata rau, dar am observat cateva puncte pe capota fata unde am incasat pietricele. In cele mai grav ... To read more just scroll down
"Cosmetizarea" masinii |
Jul 20 2006, 10:35 AM
Post
#41
|
|
Boier Group: Membri Posts: 580 Joined: 12-January 06 From: Buc Member No.: 65.131 |
Aveti vreo sugestie? Am sunat la firma propusa pe prima pagina (nu spui care) si mi-au zis sa le fac o vizita. Pretul e peste 4 milioane. Nu ma dau banii afara din casa, dar mai bine platesc mai mult si am calitate. Asadar, intrebarile: A facut cineva polish? Puteti da referinte? Daca va e frica sa nu fie considerate reclama, astept pareri via mp. Multumesc. -------------------- Astra Caravan 1.8i 16v
|
|
|
Jul 20 2006, 08:15 PM
Post
#42
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 188 Joined: 9-July 05 From: Alba Iulia Member No.: 50.831 |
De trei saptamani am facut eu polish. Aceleasi puncte de 1 mm de care spui tu le aveam si eu. Problema e ca dupa polish in loc de 10 puncte micute erau cam 30 de puncte micute si mi s-a spus ca e normal ca acolo era vopseaua slabita de la alte pietricele si e normal la polish sa cada de tot. Deci s-au inmultit punctuletzele. Zgarieturile s-au dus cele firave, cele adanci - semiadanci sunt tot acolo - deci nu o sa vezi vreo deiferneta mai ales ca o sa te uiti atent sa vezi vopseaua frumoasa. Prin zgarieturi adanci nu inteleg zgarieturi unde s-a dus vopseaua, alea nu mai sunt zgarieturi - sunt cratere de-a dreptul.
Foarte bine au iesit in schimb lateralele masinii: super - nota 10- dar capota pot sa spun ca arata mai rau decat inainte. In general se vede o imbunatatire a aspectului masinii in special de la o distanta de 2-3 m si mai departe, dar personal nu as mai face chestia asta a doua oara. |
|
|
Jul 21 2006, 09:07 AM
Post
#43
|
|
Boier Group: Membri Posts: 580 Joined: 12-January 06 From: Buc Member No.: 65.131 |
oooooooops,
Atunci intrebarea ar trebui sa fie "merita, iar daca da unde?" Cam nasol ce-mi povestesti. Recunosc ca m-ai cam bagat in ceata. Pana acum auzisem doar lucruri bune despre polish. Pe de alta parte recent am mai auzit doua trei pareri despre ineficacitatea creionului de rectificare... Eh, ce sa fac, ce sa fac? -------------------- Astra Caravan 1.8i 16v
|
|
|
Jul 21 2006, 10:33 AM
Post
#44
|
|
Shape-shifting Master of Darkness Group: Membri Posts: 1.210 Joined: 23-September 05 From: Chisinau. Bd. Chisinau. Member No.: 56.543 |
|
|
|
Jul 21 2006, 09:36 PM
Post
#45
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 188 Joined: 9-July 05 From: Alba Iulia Member No.: 50.831 |
QUOTE(booneK9) oooooooops,
Atunci intrebarea ar trebui sa fie "merita, iar daca da unde?" Cam nasol ce-mi povestesti. Recunosc ca m-ai cam bagat in ceata. Pana acum auzisem doar lucruri bune despre polish. Pe de alta parte recent am mai auzit doua trei pareri despre ineficacitatea creionului de rectificare... Eh, ce sa fac, ce sa fac? Si eu auzisem doar lucruri bune despre polish, si nu stiu ce sa zic despre cei la care am fost eu. Pe la noi prin oras sunt destul de laudati, adica lumea este multumita. Eu personal, dupa ce am platit 245 Ron pe un polish ma asteptam la ceva mai mult. Repet, pe laterale masina este la nivelul asteptarilor mele, dar capota si portbagajul (care de altfel erau si cele mai afectate) arata cel putin la fel de rau ca inainte, iar capota 100% arata mai rau. Poate sunt eu mai pretentios, sau poate ca nu sunt dintre cei carora le este rusine sa spuna ca au dat 245 Ron si mai bine tac din gura de rusine. Eu sunt clar NEMULTUMIT si nu cred ca o sa mai fac asa ceva. Din explicatiile ulterioareale mai multor "cunoscatori" am ajuns la concluzia ca polishul este de fapt facut pentru masini noi, care nu prea au mare lucru de remediat. Singurul lucru bun pe care il face polishul este o oarecare stralucire a vopselei, iti da impresia ca e mai bine intretinuta. |
|
|
Jul 22 2006, 12:31 AM
Post
#46
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
Nu stiu de unde aveti asemenea asteptari.
Polishul nu repara gaurile ci elimina micile zgarieturi si ceruieste masina pentru o anumita perioada de timp. Fiecare polishare implica o subtiere a stratului de lac, respectiv vopsea (cele nemetalizate). O polisare profesionala lucreaza si mai in profunzime; desigur vorbim de o subtiere de microni dar exista. De aceea este bine sa faci o polishare, doua pe an doar manual. Este ceva munca dar iese frumos si nu afectezi in mod deosebit stratul de vopsea. Polishul este foarte bun in sensul ca da masinii un luciu deosebit si acopera vopseaua cu un strat protector dupa cum am spus pentru o perioada de timp. Gaurile, ciobiturile sau micile cratere rezultate in urma pietrelor numai la vopsitor mai ies: chit, smirghel, fuller, vopsea, lac. Tocmai de aceea acum pe partea din fata a masinii (1/3 di n capota, oglinzi, spoiler fata) se aplica folie transparenta 3M. Protejeaza masina si vopseaua de pietricele fara sa afecteze aspectul exterior. Si nu este adevarat: polishul este foarte indicat mai ales la masini vechi. Ia sa vezi cum arata una de 20 de ani intretinuta dar cam mata dupa o polishare profesionala. Am mai scris despre subiectul respectiv si in topicul urmator: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?p...ht=polish#91640 |
|
|
Jul 23 2006, 01:49 PM
Post
#47
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 22-February 06 From: Bucuresti Member No.: 68.849 |
Daca doriti o programare la unul din centrele noastre pentru rezolvarea problemelor estetice puteti suna la 0 72xxxxxxx.Nu pomenesc numele complet al societatii si sper sa nu se considere reclama!!
Mai multe informatii la tel. |
|
|
Jul 24 2006, 08:05 AM
Post
#48
|
|
Boier Group: Membri Posts: 580 Joined: 12-January 06 From: Buc Member No.: 65.131 |
Multzam fain, Impulse.
Acum inteleg ca asteptarile mele erau putin marisoare... Cred ca cel mai corect (din partea mea) ar fi fost sa intreb cum sa scap de micile cratere produse de pietricelele patriei... Si undeva parca nu am incredere intr-un strat de "plastilina" aplicat de mine in parcare. Iar pentru cateva puncte parca n-as vopsi-o. cel putin nu inca. Intrebare: merita sa incerc creioane de rectificare? -------------------- Astra Caravan 1.8i 16v
|
|
|
Jul 24 2006, 09:45 AM
Post
#49
|
|
Shape-shifting Master of Darkness Group: Membri Posts: 1.210 Joined: 23-September 05 From: Chisinau. Bd. Chisinau. Member No.: 56.543 |
Mda, deci pana la urma polish-ul nu te scapa de probleme, ci numai da un luciu vopselei si o acopera cu un strat protector. Pai daca vopseaua e absolut impecabila, de ce sa-mi fac polish? Pentru luciu? Cred ca luciul "natural" al vopselei e mult mai frumos decat polish-ul. Iar cu stratul protector, nici atat. Protejeaza impotriva pietricelelor, a cretinilor care zgarie cu cheia? Nu cred, asa ca mie mi se par bani aruncati pe fereastra. Parerea mea...
|
|
|
Jul 24 2006, 10:20 AM
Post
#50
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 22-February 06 From: Bucuresti Member No.: 68.849 |
Simplu spus: polisharea este o actiune in urma careia se lustruieste suprafata vopselei.
Acest proces poate fi simplu ca o decontaminare sau ca o polishare de curatare – necesitand, poate, un singur pas – sau poate fi un proces de durata care implica folosirea diferitelor paste si a diferitelor tampoane (lana, burete). Pregatirea unei masini pentru showroom, spre exemplu, poate merge pana la 13 pasi de polishare. Iar in acest caz masina este noua-nouta! Un alt lucru care ar trebui sa fie inteles este acela ca polisharea este cu totul diferita de ceruire, chiar daca aparent sunt asemanatoare. Polisharea are ca scop lustruirea suprafetei, ceruirea are ca scop protejarea si punerea in valoare a lustrului. Compozitia produsului cu care se face polisharea este una destul de complexa (un amestec de paste abrazive, rasini, polimeri si diverse alte substante) iar ca urmare si actiunea sa este una complexa: taie din stratul de vopsea, umple imperfectiunile si poate lasa in urma un strat de protectie. Ca urmare a acestei complexitati, multa lume exagereaza posibilitatile de actiune ale polishului si de multe ori il transforma intr-un produs minune care ar trebui sa rezolve toate problemele (Lasam la o parte faptul ca producatorii si marketerii acestor produse se folosesc de aceasta inclinatie naturala a automobilistului in interes propriu, alimentand-o!). Pentru informare, mai jos gasesti o parte din lista de probleme care POT fi rezolvate de polishul profesional. Ce probleme ale vopselei pot fi eliminate de polishul profesional? petele de apa, oxidarile, atacurile acide ale gainatului (daca sunt tratate la vreme), urmele de ploi acide, lipsa de luciu si zonele matuite capatate la spalatorie, contaminarile de toate felurile (gazari cu vopsea straina, cu ciment, cu var, pete de la taninul copacilor, rasina de copaci si insecte uscate, s.a.m.d.), zgarieturile care nu depasesc masa lacului sau a vopselei, aspectul de vopsea imbatranita, decolorarile provocate de razele UV |
|
|
Jul 24 2006, 01:21 PM
Post
#51
|
|
Boier Group: Membri Posts: 580 Joined: 12-January 06 From: Buc Member No.: 65.131 |
Iata un exemplu de raspuns documentat.
Nu degeaba lucrezi acolo... Intrebare (ca pentru specialist): exista un proces, oricum s-ar numi el care sa faca simultan si acelasi timp urmatoarele? (cel putin eu cam asta mi-as dori) Umplerea zonelor unde a sarit vopseaua (suprafete de ~1cmp) combinata cu depunerea unui strat de ceara sau ce-o fi. Ma intereseaza sa-mi protejez masina, sa dureze. Cata vreme parchez sub copaci ... e greu sa am masina ca de expozitie... Din punct de vedere estetic nu am pretentii prea mari, dar stiu ca vopsea ciupita inseamna expunerea straturilor inferioare, eventual pan'la tabla si asta deja nu mai e ok... -------------------- Astra Caravan 1.8i 16v
|
|
|
Jul 24 2006, 01:45 PM
Post
#52
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 22-February 06 From: Bucuresti Member No.: 68.849 |
Din pacate nu exista asa ceva,cel putin in Romania.Ca un sfat pe care ti l-as putea da este la un interval de 1-2 luni sa aplici si o ceara de Caranuba pentru protectia lacului vopselei,mai ales daca parchezi si sub copaci,iar rasinile si gainatul de la pasari au un efect foarte NOCIV asupra vopselei putand penetra chiar stratul de lac si asa mai departe. De asemenea, sa ai grija unde iti speli masina.Chiar daca ti-o curata de praf si alte depuneri,fiecare spalare mai reduce un pic din aspectul de nou si poate fi un prilej foarte bun pentru a accentua uzura suprafetelor daca nu este realizata de un personal echipat corespunzator si corect pregatit!
In realitate,peste 90% din masinile din trafic au nevoie de un serviciu de detailing auto.Aceasta este o activitate complexa si meticuloasa ce are ca scopuri principale REFACEREA CALITATII suprafetelor masinii si PROTEJAREA SISTEMATICA a acestora. Folosirea in mod regulat a serviciilor de detailing reduce imbatranirea materialelor si pastreaza mai mult aspectul stralucitor de nou al automobilului. In strainatate sunt foarte raspandite si cunoscute serviciile de detailing auto.Deocamdata la noi in tara suntem printre putinii ,daca nu,singurii care prestam astfel de servicii la o calitate comparabila cu cea din SUA si alte tari din Europa de Vest. Si asta o pot confirma cei care ne-au facut cel putin o vizita la unul din centrele noastre si care la sfarsit au plecat foarte incantati de "noua" lor masina. Pentru mai multe detalii sau o programare pentru ca specialistii nostrii sa-ti inspecteze masina si sa-ti recomande cel mai potrivit pachet de servicii,iar tu sa alegi in cunostiinta de cauza putem discuta la un telefon. |
|
|
Jul 24 2006, 01:50 PM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
QUOTE(Ciprian68856) Si asta o pot confirma cei care ne-au facut cel putin o vizita la unul din centrele noastre si care la sfarsit au plecat foarte incantati de "noua" lor masina.
Pentru mai multe detalii sau o programare pentru ca specialistii nostrii sa-ti inspecteze masina si sa-ti recomande cel mai potrivit pachet de servicii,iar tu sa alegi in cunostiinta de cauza putem discuta la un telefon. Chiar ma intrebam de unde asa un profesionist in polishare...acum ca mi-am dat seama,vad ca se incalca regulamentul si nu e bine deloc ! :ban: -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Jul 24 2006, 01:53 PM
Post
#54
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
@Ciprian68856: Doresc sa-ti atrag atentia ca publicitatea pe acest forum e interzisa sub orice forma ar fi ea!
Daca vrei sa contribui la bunul mers al forumului esti bine venit, daca incerci sa iti faci publicitate iti va fi interzis accesul aici. Daca totusi vrei publicitate, vezi pe site -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 01:35 AM |