IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

pareri despre servisul volvo

This topic is about pareri despre servisul volvo, the author, sote, wrote about: ce legatura are postul tau cu sectiunea Volvo?? ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> pareri despre servisul volvo
sote
post Aug 12 2006, 02:36 PM
Post #21


novice
**

Group: Membri
Posts: 40
Joined: 22-October 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 34.743



ce legatura are postul tau cu sectiunea Volvo??


--------------------
Volvo S40,2001, 1600 cm3 (de vanzare) , Jeep Cherokee 2004, 2.5 CRD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V70XC86504
post Sep 7 2006, 11:26 AM
Post #22


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 6-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.497



arigato.gif
Am sa citesc si eu ce s-a scris pe aici si o sa vin si eu cu experientele mele.Eu fac reparatiile si reviziile numai la Volvo si am o experienta cam de 6 ani, de cind era service-ul in Pantelimon.
arigato.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V70XC86504
post Sep 7 2006, 01:48 PM
Post #23


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 6-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.497



arigato.gif
Imi pare rau sa vad ca discutiile au degenarat.Am sa invat din cum s-a discutat anterior si sa punctez strict problemele evidente si mai putin cele discutabile.

1.Cutie GEARTRONIC in garantie face probleme, schimba vitezele aiurea, cind sta pe loc masina da se plece cu piciorul pe frina, cind schimba viteza o face brusc ca si cum as lua piciorul de pe ambreiaj brusc.
OK am zis, masinile de azi cu multa electronica cam toate fac probleme indiferent de marca(parerea mea).
Merg cu ea la service si se constata ca problema vine de la o piesuta pe care cei de la Volvo incearca sa o repare pe garantie(1 timp pierdut).
Plec cu masina multumit ca merge bine si dupa 5-6 zile constat ca problemele incep sa apara din nou, nu asa de evidente ca inainte.Fac din nou o programare.De data asta se ia decizia sa se schimbe piesuta pe garantie, comanda externa.(2 timpi pierduti).
Vine piesa o schimb masina merge bine(3timpi pierduti).
Dupa citeva saptamini aceleasi probleme cu cutia.Programare din nou si dupa lungi "tratative" in care eu mi-am manifestat nemultumirea ca vin toata ziua cu masina la ei se ia decizia sa se schimbe cutia de viteze pe garantie.(4 timpi pierduti)
Vine cutia se schimba(desi nu agream ca la o masina noua de 50.000euro sa se schimbe deja cutia... nu aveam ce face)(5 timpi pierduti)

Poate va intrebati de ce am pus in paranteze timpi pierduti?Pentru ca a fost pierdere de timp si in plus multi nervi si ca dovada dupa 3-4 luni timp in care cutia a functionat bine...a inceput sa faca din nou probleme.La inceput insesizabile ce-i drept dar se simteau, am fost cu ea la service si a zis ca este ok sa mai merg cu ea.Intre timp la Volvo s-a schimbat conducerea si oamenii de pe acolo, masina a iesit din garantie si eu m-am ales cu o proforma frumoasa in valoare de citeva mii de euro si bineinteles cu cutia care acum functioneaza foarte prost.Practic mi-e frica sa nu ma lase intruna din zile.

Intrebarea mea: mai face parte din garantie cutia atita timp cit eu am sesizat problemele dupa 4 luni de la schimbarea cutiei?Se pare ca NU.
arigato.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V70XC86504
post Sep 7 2006, 02:17 PM
Post #24


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 6-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.497



De fapt acum mi-am adus aminte mai bine.
Problema asta cu cutia s-a intins pe 6-7 luni timp in care se punea problema sa trimita masina in Suedia pentru ca nu stiau sa o repare dar nici cutia nu vroiau sa o schimbe pe garantie.
Eu intre timp am solicitat o alta masina noua pentru ca masina statea mai mult pe la ei si nu am platit 50 000 de euro sa stau cu masina mai mult prin service sau sa o trimita in Suedia.
La vremea respectiva am facut si o scrisoare stufoasa la firma mama in Suedia, dar ei mi-au raspuns politicos si sec ca ..."exista o reprezentanta in Romania si ei sa va rezolve problemele"...

Poate mai gasesc scrisoarea sa o postez aici, era foarte interesanta...daca nu rog pe cei de la Volvo daca o mai au in arhiva sa o posteze aici, sa discutam putin pe ea.
Multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V70XC86504
post Sep 7 2006, 02:50 PM
Post #25


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 6-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.497



Cautind in arhiva prin hirtii am vazut ca scrisoarea catre Volvo Suedia era defapt pentru o alta problema si nu pt. problema cutiei...imi cer scuze.
La vremea respectiva timp de 4 luni motorul nu pornea decit dupa citeva chei bune 3 sau 4.Si cind pornea facea ca o dacie veche, galgaia motorul pentru citeva secunde.Aveam 28.000km.Si am tot schimbat piese pentru rezolvarea problemei dar nimic.Banii normal din buzunarul meu pentru piese.Atunci se punea problema sa o trimita in Suedia si eu ceream o masina noua.Nu mai stiu cum s-a rezolvat problema asta.Cert este ca a durat cam 5-6 luni si eu am bagat bani in niste piese care nu trebuiau schimbate.Nu mai punem drumurile la service si timpul pierdut.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V70XC86504
post Sep 7 2006, 03:01 PM
Post #26


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 6-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.497



arigato.gif
Probleme vopsea ASH GOLD in garantie.

Ce s-a intimpla mai exact?:...sus pe plafonul masinii exista 2 zone de plastic sau fibra, care au luat un aspect de rugina.Este o problema stiuta si afara ca la vopseau ASH GOLD sa apara aceasta lucru.
Scurt, sa nu o mai lungesc, cei de la Volvo spun asa:
Stim de problema care apare la culoarea asta, dar elementele respctive nu vin vopsite din fabrica si practic asa vine ele( blink.gif ), drept urmare nu intra la problema vopsea garantie.Dar noi Volvo sa va ajutam ca sinteti client fidel o sa le vopsim si cheltuielile le facem jumi/juma.
Tin sa mentionez ca sint elemente din caroserie si sint vopsite in culoarea masinii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V70XC86504
post Sep 7 2006, 03:14 PM
Post #27


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 6-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.497



arigato.gif
Nu vreau sa fiu rautacios dar eu sesizez niste probleme care mi s-au intimplat mie, atit.
Ma duc sa schimb bec in bord.
Ca sa schimbe becul trb. sa scoata cumva bordul.Baga 2 surubelnite si ma aleg cu 2 zghirieturi stinga si dreapta pe bord. blink.gif ...masina noua.
In 6 ani de zile am observat ca se lucreaza murdar, adica gasesc urme de ulei pe volan si pe fata usii.La asa nivel nu se admite.
......hai ca m-am incalzit... :boxing: ...ce am relatat acum sint o mica parte din probleme.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V70XC86504
post Sep 7 2006, 04:04 PM
Post #28


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 6-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.497



QUOTE
Da, nu se ofera garantie la consumabile. Si printre altele discurile de frana sunt consumabile. Si se pot ovaliza, chiar si la 20,000 km. Prin trecere la succesiva de la rece la cald si invers.


Aici faza cu discurile e discutabila.Nu va sfatuiesc sa rulati in balti mari sau sa spalati masina cind sint calde rotile/discurile.

Dar hai sa va spun ce am patit eu cu discurile la volvo.Ma duc la o revizie si mi se spune sa schimbam discurile ca sint uzate.Atunci am stat si mi-am adus aminte ca eu defapt intr-un decurs de citeva luni am mai schimbat 2 seturi fata/spate de discuri.Intreb cit este garantia si cind am schimbat precedentul set de discuri.Se uita oamenii in arhiva si mi se spune ca au iesit din garantie.Caut si eu in arhiva mea si vad ca schimbasem unele destul de curind si vin cu factura dovada. Studiaza ei problema si ajung la concluzia ca discurile sint in garantie dar sint prost exploatate, drept urmare nu se poate acorda garantie punct.

PS eu 90% merg in oras cu masina si chiar la un motor T5 de 250 de cai nu se pot uza asa repede, stim cu totii ce circulatie este in Bucuresti.
arigato.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V70XC86504
post Sep 7 2006, 04:24 PM
Post #29


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 6-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.497



QUOTE
Si acolo-i ascult vorbind despre clienti care-si bat efectiv joc de masini. Le conduc brutal, le fac praf si ulterior au pretentia ca in urma unui contral de rampa sa li se returneze masina ca noua.Controlul de rampa trebuie sa fie gratuit, fireste, ca omul a reclamat o nergula si deci trebuie diagnosticata masnia, nu?


Eu de mult am renuntat la practica de a spala masina inainte de a o duce la service.De ce?Pentru ca baietii de acolo nu sint deloc atenti si lucreaza cu miinile unsuroase si masina pleaca cu pete si pe interior si pe exterior.O perioada am vrut sa vad cum functioneaza spalatoria din cadrul service-lui.Am fost complet dejamagit sa vad cum masina pleaca de acolo nu foarte curata si la interior aproape ca nu se vedea nici o schimbare.
arigato.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V70XC86504
post Sep 7 2006, 04:31 PM
Post #30


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 6-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.497



arigato.gif

Trapa din sticla sparta la spalatorie(NU LA VOLVO).O schimb pe casco, si le trag atentia celor de la volvo cind o schimba sa aspire bine cioburile sa nu ramina nici un ciob susu pe plafon sa faca zgomot.
Rezultat...acum trapa scirtie de la cioburile ramase prin mecanism si se mai aud si niste zgomote ciudate cind merg pe piatar cubica.
arigato.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V70XC86504
post Sep 7 2006, 04:42 PM
Post #31


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 6-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.497



Info pret amortizor.
Amortizor spate AUTONIVELANT V70XC 800-900euro/buc.
Amortizor spate SPORT Audi A4 150-200euro/buc.

Este un post informativ, nu trebuie sa justificati pretul, sau sa ma intrebati de ce am comparat audi a4 cu v70-ul! :brave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V70XC86504
post Sep 8 2006, 03:14 PM
Post #32


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 6-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.497



Am observat ca daca exista o problema in garantie se incearca repararea piesei, iar daca nu se afla in garantie se schimba imediat piesa(o gramada de bani).
Pe linga exemplele de mai sus mai vin cu unu:
Trec peste ceva mai inalt si ating usor burta masinii, mai exact toba intermediara care se apropie de cardanul masinii(am zis corect sper blink.gif ).
In anumite momente mai exact cind intram intr-o balta, toba isi modifica usor pozitia si atingea cardanul rezultind un zgomot.
Ma duc la Volvo, constata iute baietii defectul si vin cu o proforma cam de 1200euro = schimbat toata toba cap=coada blink.gif
Le multumesc frumos si sincer, si ma duc la un baiat specialist in tobe care la cald imi coboara toba citiva milimetrii de nu mai am nici azi probleme dupa 50.000de km de la reparatie.Cost 300.000 de lei cu spaga...cu restul de bani pina la 1200 de euro plec in concediu... beer.gif

PS am auzit ca se vorbeste prin service la Volvo ca merg urit cu masina.Desi nu este deloc adevarat, eu avind o grija exagerata fata de masina, apropiatii stiu treaba asta...este un subiect pe care o sa il atac putin mai tirziu si care ma deranjeaza.
arigato.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan70756
post Sep 9 2006, 10:10 AM
Post #33


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 14-March 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 70.749



Trebuie sa spun ca eu am avut probleme mai mici decit tine.

In privinta garantiei e simplu. Poti sa citesti Legea privind protectia consumatorului (ei nu o citesc la service) si o sa constati ca daca ti-au schimbat cutia in garantie atunci noua cutie beneficiaza de aceeasi perioada de garantie ca si cutia originala. Deci daca ai avut 2 ani sau 100.000 km la cutia originala (la mine in certificat nu se specifica o perioada anume pt. cutie deci i se aplica garantia acordata intregii masini) atunci si cutia noua are aceeasi garantie. Daca i-ai sesizat la 4 luni dupa ce au schimbat cutia atunci cu certitudine era in garantie.

Chestia cu vopseaua. Nu e problema clientului cine a produs sau vopsit chestiile alea. Au acceasi garantie ca si masina.

O prevedere interesanta in legea sus-amintita zice asa: daca perioada de nefunctionare a produsului in garantie depaseste 10% din termenul de garantie (asta cumulat, nu trebuie sa fie 10% dintr-o data) atunci vinzatorul este obligat sa schimbe intregul produs sau sa returneze banii. Aviz amatorilor care stau cu masina pe dreapta asteptind tot soiul de piese care intirzie. In cazul unei garantii de 2 ani ajunge ca masina sa nu poata fi folosita 2,4 luni din cauza defectiunilor ca sa puteti cere o masina noua sau returnarea banilor.

Mai sint si alte prevederi misto in legea aia dar nu mi le amintesc acum.

Chiar si consumabilele au garantie, chestie care nu i se spune niciodata clientului. Iar cind ei spun ca defectul e din cauza clientului trebuie sa si dovedeasca asta. Numai ca la noi cultura protectiei consumatorului e in faza incipienta. Intr-o tara occidentala nici nu le trece prin cap sa vina cu motive din astea deoarece clientii sunt mai bine informati si chiar un avocat incepator poate sa scoata o gramada de bani din asa ceva. Noi mai avem pina acolo.

O chestie misto care mi-au zis-o chiar inainte de a iesi masina din garantie. Venise piesa si am fost s-o schimb cu o saptamina sau doua inainte de a iesi din garantie. Zice omu de acolo: "Mare bafta ca ati venit acum!". Cica daca se strica piesa in garantie dar inlocuirea are loc dupa terminarea garantiei trebuie sa platesti manopera ca asa e politica Volvo. Era sa mor de ris. I-am explicat omului ca politica Volvo ma lasa rece atit timp cit legea spune altceva dar se pare ca si pe el legea l-a lasat la fel de rece. Presupun ca pe unii i-au fraierit cu chestia asta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 12:05 PM