Help - Search - Members - Calendar
Full Version: pareri despre servisul volvo
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volvo
cristian79720
as dori sa vb putin despre service volvo.toti avem tendinta de a cataloga masinile ca fiind bune sau proaste in funcutie de cea ce patim cu masinile din dotare.eu cred ca daca cei de la service si-ar face treaba corespunzator (cand mergem la revizii,sau cand sesizam o neregula) problemele noastre cu masinile ar fi mult reduse.dar baietii de acolo nu au nici cea mai maica grija de masinile care le trec prin mana.daca citesti cate ar trebui sa se faca la o revizie si s-ar face nu cred ca ai avea probleme cu masina.dar la noi tot timpul se cauta acoperirea defectelor in special in perioada de garantie pt ca apoi totul sa se rezolve pe banii tai sau lasa ba ca merge asa.
cosmin80337
ce probleme ai avut?
Horia65398
Incep prin a-mi cere scuze pentru nota de subiectivism ce sigur imi va influenta acest post. Si asta pentru ca sunt din "tabara cealalta", ca sa zic asa.

Ii acuzi pe colegii mei din service ca nu-si fac treaba bine. Da-mi voie sa fac o mica (si poate un pic exagerata) comparatie. Un avocat urmeaza o Facultate de Stiinte Juridice deoarece stie ca-l asteapta o meserie ce-i va aduce o caciula de bani. Ee, un mecanic isi face jobul in primul si in primul rand dintr-o mare pasiune ce o are pentru masini. Desi, am doua facultati si o prezenta catalogata de unii ca fiind elevata imi petrec foarte multa vreme printre colegii din atelier si mai sporovaim de una de alta la o tigara. Si acolo-i ascult vorbind despre clienti care-si bat efectiv joc de masini. Le conduc brutal, le fac praf si ulterior au pretentia ca in urma unui contral de rampa sa li se returneze masina ca noua.Controlul de rampa trebuie sa fie gratuit, fireste, ca omul a reclamat o nergula si deci trebuie diagnosticata masnia, nu?

La Volvo se ofera intotdeauna garantie atunci cand se constata un defect de produs. FARA EXCEPTII. Mai mult decat atat se ofera garantie chiar si atunci cand exista dubii serioase cu privire veridicitatea defectului din fabricatie. Cunosc MULTE astfel de cazuri. Dar, deh, este un client care a platit a sacosa de bani pe masina si isi imagineaza ca autoturismul merge pe kerosen si deci poa' sa-i dea blana si sa nu rateze nici o groapa..are tot dreptul..e Volvo, ce dracu, e infailibil.

Da, nu se ofera garantie la consumabile. Si printre altele discurile de frana sunt consumabile. Si se pot ovaliza, chiar si la 20,000 km. Prin trecere la succesiva de la rece la cald si invers.

Baieti, cand maistrul de atelier va consiliaza si va sfatuieste sa schimbati una alta la masina, ascultati-l si schimbati piesa. Omului ii este total indiferent daca o cumparati de la noi sau de la altii. Nu e platit la procent. El stie ca masina o sa crape la un moment dat daca tot dati din mana si spuneti "lasa, bah, ca merge asa".

Volvo este un service scump se spune. Baieti, am o surpriza pentru voi..aveti dreptate. Da, pentru a intretine un Volvo ai nevoie de mai multe resurse decat pentru a intretine o Dacia, un Ford sau un Peugeot. Pentru ca este o alta clasa de masina. De asemenea, ai nevoie de MULT mai putine resurse decat pentru un alt Premium ..MB, BMW, Audi. Veti spune voi ca brandurile enumerate de mine la final sunt net superioare lui Volvo. Va inselati amarnic...Volvo are doua clase peste...dar o discutie de acest gen nu face obiectul acestui post. Nu este vina Importatorului, nici a Dealerilor si nici a Service-ului ca omul nu a gandit ce suma sa bugeteze pentru intretinerea unei masini noi si SH. Mai mult decat atat, nu s-a interesat ce inseamna intretinerea unui Volvo inainte de a-l cumpara. Pe de alta parte, daca o suma de 3 sau 4 milioane in plus pare a fi exorbitanta..pacat de masina pe care o conduce.

La un service Volvo intre data la care ai dat telefon si data in care ai fost programat trece 1 (una) maxim 3(trei) zile.Cateodata poate patru zile. Nu o saptamana, nu doua, nu trei. Daca ai o problema cu masina, te impacientezi si apari neprogramat la service nu te trimite nimeni acasa cum se intampla prin alte parti.Esti invitat sa iei loc in sala de asteptare si un mecanic se va uita la masina ta imediat ce o rampa se elibereaza. Asta nu inseamna ca un alt client cu programare va fi dat la o parte...in concluzie vei astepta mai mult.

Intr-un service Volvo soliciti si esti lasat sa stai langa masina. Ne dorim, insa sa existe un motiv intemeiat care sa sustina cererea. Atelierul nu-i nici bulevard, nici cafenea si nici nu se proiecteaza nici filme in format HDTV. Personal, am avut o clienta, care avea o prietena al carei frate avea un prieten al carui cumat avusese o experienta neplacuta la o revizie pentru un Ford la care nu i se schimbasera filtrele. A venit cu capsa pusa si hotarata sa se lege cu lanturi de masina. I-am rugat pe colegii din receptie s-o conduca la rampa. Dupa revizie, a venit la mine si si-a cerut scuze pentru neincredere. Era extaziata de-a dreptul. Nu numai ca revizia decursese cat se poate de normal, insa mecanicul de serviciu a si scolit-o in "ale masinii". I-a vorbit cu calm, pe intelesul ei si femeia a plecat fericita ca are o asa masina.

Suntem departe de a fi perfecti. Exista piese comandate care intarzie, exista zile in care atelierul este plin si se intarzie livrarea masinii, exista clienti nemultumiti de calitatea unei lucrari. Atunci cand un client reclama o discrepanta, o remediem. Daca reclamatia se face pe un ton politicos ii si multumim pentru intelegere. Daca urla la noi, da cu scaunele de pereti si ne sageteaza cu priviri a la Superman ce credeti ca facem?... pur ii multumim pentru intelegere.

Suntem oameni si prin jigniri, acuze si amenintari nu rezolvam nimc, eventul mai facem praf cativa neuroni si nastem resentimente.

Si in plus, sunt 100% sigur ca scenariul susmentionat este aplicabil oricarui Service din Romania.

Cu stima,
Horia
eddie
Dar ce te faci cand cel mai bun mecanic pe care il are Volvo la pod la Otopeni,aunge sa schimbe in 10 minute toata directie pe partea dreapta a unui S40 in garantie cu una a firmei voastre si nu ii da de cap la o bataie enervanta pe fata ?Pana atunci schimbase tot ce-a putut....
Tot el s-a ocupat de Cielo si de Tico -ul meu cand le-am avut,pentru ca este JOLLY JOKER,e cel mai bun in tot service-ul !
Proprietarul era suparat rau,spunea ca nu ii da nimeni de cap problemei si nu era multumit de masina,la pretul pe care il platise,parca vreo 21.000 de nu mai stiu ce in 2002.Ar fi fost dispus sa vina cu un avocat sa va de-a in judecata sa va ceara o masina noua ?Nu stiu pana la urma cum s-a rezolvat ... ???

Si cand spun ca e cel mai bun stiu ce spun !
Nu vreau sa-i fac publicitate,dar nici nu vreu sa aibe probleme pentru ca scriu despre el.
Cand imi baga Cielo la revizie in hala de ,,Volvo''la prima ora,se uitau toti mecanicii de la Volvo la el ca la nu stiu cine,desi ei nu aveau inca nicio masina ?!
Cand incepeau sa le vina masinile,veneau absolut toti,sa-l intrebe ce si cum sa faca la Volvo ca nu stiau cum sa stranga o chiulasa spre exemplu sau alte multe alea .....bravo lui !
Dar e numai unul singur...care stie totul si teoretic si practic,o face si din placere si mai ales nu cere niciodata nimic,lasa la aprecierea ta !
Bag mana in foc ca nici nu stiati ca aveti asa ceva in service ! biggrin.gif
Bogdan70756
Horia, iti inteleg subiectivismul. Te cred si cind spui ca si la altii e la fel. Dar nu asta e ideea. Nu ar trebui sa va intereseze ce e in ograda altora. Nu ei lucreaza la masinile voastre.

Acum, ia de asculta. Am masina de 2 ani jumate in care am facut 40.000 de km. Din acestia aprox 15000 sunt pe drumuri la service. Pentru mine un drum la service dus-intors inseamna 500km. De obicei nu aveti piese pe stoc. Raspunsul standard este sa vin in 2 saptamini ca atunci vine piesa. Adica alti 500 km. Programare mai devreme de o saptamina de la data la care am dat telefon nu mi s-a facut niciodata. Nu aveti nici macar filtre pe stoc. Eu am la masina sistem PremAir care are filtru cu carbon activ. Niciodata nu ati avut pe stoc asa ceva. Cica e prea scump si lumea nu-l vrea. Pai tineti macar unul pe stoc ca vine un timpit ca mine care vrea. Mai mult, la prima revizie l-au inlocuit cu un filtru normal (fara sa ma anunte) asa ca am mai batut un drum la service fiindca imi intrau mirosuri neplacute in masina si nu stiam de ce. In alte ocazii masina a stat ore intregi in curte fara sa se uite nimeni la ea. Vreau sa fie clar ca nu am venit niciodata fara programare si de fiecare data le-am spus ce au de verificat la masina ca sa poata sa o programeze la fiecare stand. Cu toate astea masina statea in curte pe motiv ca unul din standuri era ocupat cu alta programare. Cind stii ce ai de facut la o masina ii faci programari la toate standurile nu numai la primul. Am stat si cite 8-9 ore in service. Cind mi-au schimbat primul telescop am asteptat pina la or 5 ca sa imi spuna ca trebuie schimbat dar nu se mai poate atunci ca magazia e deja inchisa si ca nici macar nu stiu daca au telescoape pe stoc. Eu eram de la 9 dimineata acolo!
Astept de asta iarna sa imi aduceti un capac interior pentru oglinda retrovizoare (al meu are clemele rupte) si nici pina azi nu a venit. Tin sa subliniez ca s-a stricat tot la voi cind au schimbat oglinda. De cite ori sun cica o sa verifice cineva si ma suna inapoi. NICIODATA nu ati sunat.
Unui client i s-a spus in fata mea ca i se descarca bateria peste noapte din cauza ca merge cu masina numai in oras si bateria nu are timp sa se incarce. Cit de stupida e explicatia asta? Cea mai tare explicatie pe care am auzit-o a fost pentru un S80 caruia ii cadea geamul de la sofer. Cica clientul e de vina ca a deschis geamul iarna. Nene, asta e nesimtire fata de client.

Inca o data: am 2 ani de experienta cu Volvo si service-ul Volvo. Nu-ti imaginezi ce am vazut si auzit acolo. Stind atitea ore in sala de asteptare am vorbit cu o gramada de clienti de-ai vostri. Si nu uita: dau 36000 de euro pe masina asta. Ma astept macar la un tratament respectuos si la o rezolvare rapida a problemelor mele.

Inca o chestie. De ce insistati cu reviziile la 10.000 de km? Cartea de service a masinii vine cu program de service la 20.000km. Voi mai capsati niste pagini la sfirsit si ziceti ca trebuie facut la 10.000 din cauza conditiilor din RO! Ia lumineaza-ma! Puneti ulei prost in masini cumva? Filtre proaste? Pai daca uleiul e sintetic, motorina e buna, filtrele bune, de ce sa vin la 10.000? Si crede-ma: am comparat motorina de la OMV cu cea de afara si NU E NICI O DIFERENTA!!! Si atunci de ce? Ca sa imi luati voi poala de bani la revizii? Ieri am fost la BMW: revizii la 30.000 si costa 6 mil revizia. La voi ultima data a fost 10 mil si trebuie facuta de trei ori mai des.
cristian79720
pentru Horia
discurile de frina sunt consumabile asa este.ele trebuiesc schimbate cand se consuma (se subtiaza sub o anumita grosime limita si este logic utilizatorul sa plateasca),dar cind se ovalizeaza este vorba de un viciu de material(au fost facute dintr-un material prost sau necorespunzator).faptul ca se incalzesc si se trece prin apa apoi este un lucru firesc pt orice masina si toti constructorii de masini cunosc asta,mai putin cei de la volvo banuiesc din moment ce vii cu argumente de genul asta.in fizica de cls a-6-a se invata ca prin frecare se degaja caldura si nu este vina mea ca volvo nu m-a anuntat ca nu am voie sa merg pe ploaie,acum am aflat si mi-am cumparat alta masina.referitor la costuri este vb de ce platestesti si ce primesti in schimb ,(lucru total in defavoare posesorului de volvo ) ,nu de ceea ce isi permite fiecare.eu sunt convins ca daca totul ar fi ok la service nimeni nu ar comenta pretul.
importatorul este de 2 lei pt ca la cat costa masina la livrare nu au dat un set de covorase pe care le puteau include in pret ca nu se observa...dar asta inseamna managnent la o marca "premium".pana si la dacia am auzit ca au inceput sa faca un cadou de genul asta la livrare.cat despre comparatia cu bmw (vb de aceasta marca pt ca asta am acum) nu se poate face comparatie la nici un capitol.nemtii sunt la facultate volvo abia incepe scoala (nu stiu nimic de service pt ca am 15 mii km si nu am avut nici o problema si nici revizie,ca asa e la ei).despre corectitudonea servisului ce poti spune ca am platit 5 l de ulei( un mil/litru cred)s-au pus 4,5 l in motor iar restul poate imi comunici tu ce s-a intimplat cu el,ca eu "nu cred"ca l-au adunat mecanicii cu alti 0,5 l de la altii,si au facut de un schimb volvo pt o noua masina,dar poate ma luminezi si pe mine...
despre masina spun ca este proasta pt nivelul de pret.cu 6-7 mii mai putin se poate cumpara ford mondeo,peugeot,opel...cu motorizari apropiate ca performante ,sau 5- 7 mii in plus pt un audi a4,bmw seria3 mercedes c classe,care sunt mult peste volvo s 40,care pt mine intra in liga a-2-a calitativa.ca service nu sunteti singurii cu preturi mari si servicii proaste,dar asta nu este o scuza.
Bogdan70756
Misto asta cu discurile de frina. Fizica e chestie grea. Ha, pot sa o adun si pe asta la galeria cu "perle" de explicatii auzite in service la ei?

Covorase? Nici macar un breloc ca lumea nu primesti. Oricum, alea de cauciuc pe care le iei din prima benzinarie sunt mai practice decit alea din velur pe care dai o poala de bani.

In rest, ai mare dreptate. Se vede ca ai trecut pe acolo. E drept ca acu ceva vreme i-am sensibilizat un pic cind am inceput sa strig la ei in mijloculu show-roomului ca mai bine imi luam A6 decit S60. Chestia asta i-a facut sa fie foarte atenti cu mine si mi-au schimbat un telescop in doar 30 de minute (de cind le-am dat cheia si pina mi-au adus-o inapoi). Cred ca asta e recordul lor personal, mai ales ca imi explicasera inainte ca le ia 2 ore ca sa-l schimbe. Mi-au dat chiar si un discount de 10% pentru urmatoarea revizie si pe un tip de acolo sa se ocupe de mine de cite ori am o problema. Chestia e ca in 2-3 luni isi schimabasera tot personalul de acolo si astia ai noi nu ma stiau asa ca am luat-o de la capat. Bafta lor ca a iesit din garantie si au scapat de mine.
cristian79720
cea mai tare chestie cu discurile a fost alta.apropo de profesionalism domnule Horia.cum explicati ca un reprezentat al serviceului dvs merge cu masina in probe .vine inapoi si spune da d-ne stiu ce are masina trebuiesc inlocuite discurile si se apuca omul sa faca hirtiile...totul merge ok pana cand ridic problema inlocuirii lor in garantie pt ca este vb de VICIU DE MATERIAL (asa se numeste d-l Horia un material necorespunzator scopului pt care a fost prelucrat si utilizat ,este o problema de calitate a materialelor utilizate intr-un anumit scop ,e un curs prin anul intai de facultate pt cine a trecut pe acolo)si nu de uzura fireasca a unui consumabil.aici apar alti reprezentanti ai firmei care nici nu vor sa auda de asa ceva,mai mult incearca sa ma convinga ca sunt prea pretentios(aici au dreptate sa ai pretentii de la un volvo) ca de fapt masina nu are nimic si am cine stie ce relatie cu persoana respectiva pe care o vedeam pt prima sau a doua oara.
aici vreau sa ma lamuriti d-le Horia:prima persoana era un salariat incompetent sau corupt (cum au spus colegii dvs care nu au fost de acord cu opinia dansului)si atunci apare problema cine lucreaza la masina mea? un astfel de om pune diagnostice si recomanda lucrarile la masina ???si eu trebuie sa am incredere ca totul este ok desi colegii dansului au alte pareri.
sau omul este un meserias adevarat(si dupa mine este un tip serios si bine pregatit care a vazut multe masini si slava domnului multe probleme la volvo) dar supervizori dinsului s-au gandit hai domne sa il aburim pe asta ca merge si asa ca doar suntem in Romania ii spunem ca a trecut cu masina prin balta si alte trasnai demne de emisiunea aia a lui Iantu si scapam de el ce sa ne mai inregistram cu sesizari cheltuieli si alte lucruri ca poate sa mearga si asa.
am rugamintea pt ca tot spuneti ca v-am jignit sa raspundeti cum va pricepeti dvs mai bine,am sa urmaresc cu mare atentie tot ce aveti de spus.
sa auzim de bine
cristian79720
domnu Horia esti in vacanta?roaga un coleg sa explice ceva pe aici
Horia65398
QUOTE(cristian79720)
domnu Horia esti in vacanta?roaga un coleg sa explice ceva pe aici


Cristian,

Daca iti imaginezi vreun moment ca am sa transform acest post intr-un teren de lupta Horia - Cristian, te inseli amarnic.
In alta ordine de idei, invata de la Bogdan70756 cum se poarta o discutie. Stie sa ridice o problema, sa semnaleze o neregula si sa atraga atentia asupra unei disfunctionalitati.
Tu..ai transformat totul intr-un razboi personal si nu am nici caderea si nici dorinta de a alimenta acest conflict.
In weekend am sa incerc sa-mi fac timp sa-i raspund lui Bogdan.

Best,
Horia
cristian79720
pt Horia
nu este vb de nici un razboi .eu doar trag un semnal de alarma ca datorita nespasarii serviceului fata de clienti oamenii percep volvo ca pe o masina proasta .am spus ca e firesc sa apara mici probleme la cate o masina si interventia promta si responsabila a serviceului ar putea remedia problema si toata lumea ar fi multumita.lucrurile nu stau asa si de aceea tot scriu aici.faptul ca nu veniti cu raspunsuri serioase la intrebarile adresate imi confirma ca am dreptate.
bafta si vanzari bune,ca despre serviciile post vanzare se va convinge fiecare pe pielea lui
Bogdan70756
Pt. Horia

Daca vrei intr-adevar sa porti o discutie asta inseamna sa si raspunzi la problemele ridicate aici. Personal nu cred ca exista un alt raspuns decit cel referitor la calitatea masinii mai slaba decit ceea ce se asteapta de la segmentul de pret in care se incadreaza si reflexul service-urilor (asta e un caz general, nu numai la voi dar asta nu e o scuza) de a da vina pe client daca vad cea mai mica posibilitate de a face asta.

Orice masina se poate strica in garantie (in cazul meu mai des decit ma asteptam) dar un tratament corespunzator aplicat clientului duce la atenuarea nemultumirii acestia si pastrarea lui ca potential client in viitor. Pe mine unul m-ati pierdut de client. Daca voi va permiteti sa pierdeti clienti in conditiile vinzarilor minuscule pe care le aveti e o problema de mentalitate la nivelul firmei.

Relatia cu clientii e o componenta foarte importanta a afacerii voastre. Daca firma mea ar oferi servicii la aceeasi calitate ca voi as trage obloanele in maxim 2 luni. Pe mine m-au sunat o singura data colegii tai de la relatii cu clientii, le-am explicat ce probleme am si nici ca au mai sunat vreodata. Daca s-ar pricepe la ce fac ar fi urmarit problema si ar fi incercat sa ma mai contacteze ca sa vada cum evolueaza atitudinea clientului fata de serviciile oferite. Cred ca daca ii intrebi o sa-ti zica ca situatia e roz si ca toata lumea e fericita.
Bogdan70756
Din nefericire vad ca reprezentatii Volvo ignora problemele ridicate de neinspiratii cumparatori de Volvo. Dupa cum spuneam, amabilitatea se termina dupa ce ti-au vindut masina. Apar pe aici pe forum se bat cu pumnii in piept ca sunt buni si de fapt clientii sunt de vina dar dupa ce li se ridica niste probleme uita sa mai raspunda. Ii vezi postind prin alte topicuri ignorind topicurile cu "probleme". Problemele au din nefericire un singur raspuns evident (care tine de calitatea masinii) si cum raspunsul nu le convine aleg sa ignore problema. Eu am ajuns chiar sa ma bucur ca mi-a iesit masina din garantie si nu mai trebuie sa am de a face cu ei.

Sper ca acest topic sa le serveasca drept aviz amatorilor de Volvo noi.

P.S. Piesa comandata asta iarna a venit vinerea trecuta. Miracol! Chestia e ca au promis sa o puna luni la posta si pina acum n-a ajuns. Nu m-ar mira sa aflu ca au uitat sa o puna la posta.
Horia65398
Pt Cristian si Bogdan

Mah, baieti, la voi e patologic. Cu scuzele de rigoare c-o spun, insa prea imi sta pe limba.
Activitatea mea pe acest forum nu are ca scop rezolvarea problemelor voastre. Si asta dintr-un singur motiv. Voi sunteti cei ce nu vor sa le rezolve.
Stiu cine sunteti, va cunosc istoria in service. In momentul in care apari, faci galagie ca doar s-au prefacut baietii ca ti-au schimbat uleiul, apoi ti se face schimbul inca o data in fata ta si tu singur constati ca uleiul are acceasi culoare cu cel suspectat de tine a fi neschimbat...si in loc sa te retragi discret in continuare arunci cu noroi...este dupa cum spuneam o problema patologica.
Vreti voi doi neaparat sa spun ca masina este proasta? Pentru a va lumina voua diminetile, o spun, na...masina Volvo este proasta. Voi ramaneti cu frustrarea, eu cu multumirea ca am zeci de clienti fericiti cu Volvo-urile lor si cu placerea de a le acorda asistenta atunci cand este cazul.
Cand va decideti sa va vindeti masinile, sa-mi dati de stire. Cu mare bucurie voi identifica doi clienti de second hand, care sa aprecieze masinile mai mult decat o faceti voi si in plus sa aprecieze munca pe care o depun mecanicii la intretinerea masinii. Pentru ca, ma intorc la un post mai vechi si spun din nou...a acuza un om pe care nu-l cunosti de lipsa de pregatire pe baza unor impresii, e pur si simplu lipsa de respect.
Stau si bat campii p-aci sa va raspund voua stiind din start ca-mi pierd timpul dintr-un singur motiv. Veti continua sa aruncati cu noroi si nu veti intelege niciodata un principiu simplu si la indemana oricui..atat timp cat nu arati deschidere si disponibilitate la mediere ti se va intoarce spatele cum apari.
Cred c-am aberat destul pentru o zi.

Cu stima (si o mare dragoste fata de ceea ce inseamna Volvo),

Horia
andrei82970
si inca o problema Horia.am venit si eu la voi la service pentru o problema la motor (un 5254 fs)si mi-ati spus ca trebuie schimbat lichidul de servo pe care l-am si faut la voi dar motorul mergea la fel de ''bine'' ca inainte si ca din cauza asta se aprinde becul cu semnul lambda pe bord
ca o concluzie ati ''schimbat ''lichidul de servodirectie dar intradevar nu s-a mai aprins becul respectiv deoarece ati taiat firul de la el.concluzia este ca habar nu aveti sa reparati masini iar masinile volvo sunt chiar fff bune dar sa revenim la cazul meu,defectul erau fisele ce trebuiau schimbate,lucru de care voi sunteti pe dinafara complet(se schimba la fiecare 30k).deci????????mai bine imi luam un A6??????
Bogdan70756
QUOTE(Horia65398)
In alta ordine de idei, invata de la Bogdan70756 cum se poarta o discutie. Stie sa ridice o problema, sa semnaleze o neregula si sa atraga atentia asupra unei disfunctionalitati.


Hmmm, acum sint patologic..... Nici macar nu esti consecvent in aprecieri. Iti multumesc ca ai ilustrat modul de rezolvare pe care il aveti mult mai bine decit as fi putut sa o fac eu.

Zici ca ai studiat istoria masinii in service. Frumos din partea ta. Cel putin stii ca postul meu contine informatii corecte. Aia cu uleiul nu se refera la mine asa ca o ignor. As fi apreciat niste raspunsuri punctuale daca tot stii istoricul de defecte al masinii dar presupun ca ai considerat ca raspunsul asta patetic pe care l-ai dat e mai bun.

Oricum se pare ca ai ratat ideea principala a posturilor noastre. Nu cred ca se asteapta cineva la o rezolvare tardiva a problemelor. Eu m-as fi multumit si cu o recunoastere a problemei si cu niste scuze. Ideea posturilor este avertizarea celorlalti posesori si potential posesori de Volvo asupra unor lucruri neplacute care ni s-au intimplat noua. Niste pareri ale unora care au cumparat Volvo si au fost la voi in service, nu doar ce se prezinta in pliante de vinzare sau ce iti spun reprezentantii comerciali. Reactia ta la ce s-a scris aici dovedeste cu virf si indesat atitudinea tipica fata de client.
Andy77155
Bogdan .... scurt si la obiect .... cumpara-ti passat. e perfecta masina si au un service IMPECABIL ! Mare spatioasa, nemteasca, au si diesel chiar.


Andrei, apropo' de faza cu taiatu firelor .... ma bufneste rasul. Si ceea ce spui tu acolo e aberant pentru ca nu au treaba una cu cealalta. Sunt 2 probleme diferite. Andrei... problema s-a rezolvat? Si acum ...nu stiu, spune-mi tu, mai bine iti luai A6?


acum sincer, chiar nu vad rostul unui asemenea post. Va plangeti toti, si nu zic ca nu va asculta nimeni dar asa cum spunea si Horia mai sus, cand veniti cu scandal ca stiu eu ce dihanie vi s-a intamplat noi vrem sa va ajutam, dar in clipa in care dati in noi cu vorbe-n vant...ca noi v-am facut si am dres... ramanem blink.gif
Bogdan70756
Am explicat mai sus rostul unui asemenea post. Eu personal nu am venit niciodata cu scandal. Scandal am facut numai dupa ce ati facut voi ceva care sa duca la scandal.

Dupa cum ai scris si in alt topic pe aici, a fost alegerea mea sa stau 8-9 ore in service. Corect. Nu sint din Bucuresti si nu prea aveam ce sa fac in timpul asta. In plus puteam sa lucrez linistit in timp ce stateam acolo si mai schimbam impresii cu ceilalti posesori de Volvo care erau acolo. Si crede-ma ca nu erau putini. Ai dreptate si cind spui ca aveam idee cit dureaza operatia. Ce nu aveam idee e cit dureaza mutatul masinii intre standuri din cauza altor programari facute. Va intreb inca o data: cind stii ca ai de facut la o masina de ce nu faceti progamarea pentru toate standurile la care trebuie sa intre? De fiecare data eu am anuntat telefonic cind am facut programarea toate problemele care trebuie sa fie verificate. Niciodata nu s-a descoperit ceva in plus fata de ce am solicitat eu la programare. Si atunci de ce statea masina 3 ore in curte nemiscata din cauza ca la urmatorul stand erau programate alte masini?

Voi uitati ca vorbiti de o masina despre care spuneti ca se afla in segmentul premium (mai ales pretul e de premium). De aceea nu ma astept sa mi se exfolieze ornamentele interioare dupa 1 an sau sa am lufturi la torpedou. Faci tu acolo o comparatie cu Loganul. Pai daca imi luam Logan nici nu aveam pretentii de la el. Vi se pare anormal sa am pretentii de la un Volvo? Pai daca nu e o masina cu pretentii atunci mi-am luat teapa si am aruncat banii pe geam si terminam discutia.

Mai zici de revizia de 10.000 km. Eu am pus o intrebare mai sus in legatura cu reviziile si nu mi-ati raspuns nici pina acum la ea.

Va vaietati ca ne luam de Volvo. Pai daca Volvo am! Despre ce vrei sa scriu? Daca aveam Passat scriam depre problemele pe care le aveam cu Passat-ul. Eu zic sa lasati la o parte complexul asta de persecutie pe care il aveti. Ar fi mai simplu sa raspundeti concret problemelor pe care la ridica unul sau altul. Evident, daca aveti raspunsuri decente si concrete.

Zici ca nu sintem experti. Corect. Dar nici prosti. Poate ca avem idee despre functionarea unei masini. Iar unele din raspunsurile auzite la voi in service de la expertii vostri veneau parca din partea unor experti in agronomie.

Observ si la tine aceeasi atitudine fata de client ca si la Horia. Pe voi nu va invata nimeni cum sa va purtati cu clientii? Mai ales cu cei care mai si cumpara masina de la voi!

Incercati sa incepeti prin shimbarea atitudinii si dupa aceea poate ca o sa avem un dialog civilizat cu intrebari si raspunsuri bazate pe argumente. Eu incerc sa fac asta de cind postez aici. Poate ca incepeti si voi.
cristian79720
bine ai revenit d-l Horia

d-le ai lacune nu doar la fizica si logica,dar nu cunosti sensul unor cuvinte sau expresii pe care le folososeti sau intalnesti(de ex:patologic,viciu de material,frustrat,etc).
_eu nu ma simt frustrat ci inselat si dezamagit de produsul si serviciile oferite de compania dvs.de ce? cititi si incercati sa intelegeti intrebarile pe care le-am adresat in interventiile anterioare,la care nu am primit raspunsuri...
_chestia cu uleiul ,chiar am avut dreptate (avea d-le alta culoare,dupa al doilea schimb),iar dupa ce am stat langa masina si am vazut cum se schimba uleiul la alte masini,chiar ma felicit ca stau si urmaresc operatiunile salariatilor dvs.am adresat o intrebare referitoare si la ulei nu ati inteles la ce se refera sau nu puteti raspunde.
_eu nu am aruncat cu noroi in nimeni doar am relatat o serie de fapte si evenimente care s-au intimplat la serviceul dvs.daca ma stiti si ati urmarit fisa masini puteti confirma ca tot ce am scris este real asa ca ,nu vad cu ce nu sunteti de acord?(scrieti aici cat a durat inlocuirea unui geam,si de la ce data am sesizat un tiuit care nu este rezolvat nici acum?)
_nu am dispute personale cu nimeni. am mai scris ,doar TRAG UN SEMNAL DE ALARMA ASUPRA UNUI PRODUS CU UN RAPORT CALITATE PRET NET IN DEFAVOAREA CLIENTULUI,la care se adauga un service amabil doar cat nu ai probleme cu masina.am avut si am relatii cu alte serviceuri (la alte marci auto)de care sunt foarte multumit,de unde rezulta ca problema nu este la mine.eu nu scriu aici pt a-mi rezolva dvs problemele(circul foarte putin cu volvo asa ca le ignor),dar incercati sa fiti obiectiv si sa recunoasteti ca sunt probleme rezolvabile dar pe care le ocoliti din motive doar de dvs stiute
_vorbiti de deschidere si dialog,dar la cate intrebari din cele adresate aici a raspuns cineva de la volvo cu competenta si obiectivitate?
Bogdan67993
Amicul meu tot tinea sa-si cumpere Volvo. Dar ii voi transmite amabilele "invitatii" ale d-lui Andy: :angel:
QUOTE
cumpara-ti passat. e perfecta masina si au un service IMPECABIL ! Mare spatioasa, nemteasca, au si diesel chiar.
QUOTE
...nu stiu, spune-mi tu, mai bine iti luai A6?

E de memorat, intr-adevar. Multumesc. :wave:
sote
ce legatura are postul tau cu sectiunea Volvo??
V70XC86504
arigato.gif
Am sa citesc si eu ce s-a scris pe aici si o sa vin si eu cu experientele mele.Eu fac reparatiile si reviziile numai la Volvo si am o experienta cam de 6 ani, de cind era service-ul in Pantelimon.
arigato.gif
V70XC86504
arigato.gif
Imi pare rau sa vad ca discutiile au degenarat.Am sa invat din cum s-a discutat anterior si sa punctez strict problemele evidente si mai putin cele discutabile.

1.Cutie GEARTRONIC in garantie face probleme, schimba vitezele aiurea, cind sta pe loc masina da se plece cu piciorul pe frina, cind schimba viteza o face brusc ca si cum as lua piciorul de pe ambreiaj brusc.
OK am zis, masinile de azi cu multa electronica cam toate fac probleme indiferent de marca(parerea mea).
Merg cu ea la service si se constata ca problema vine de la o piesuta pe care cei de la Volvo incearca sa o repare pe garantie(1 timp pierdut).
Plec cu masina multumit ca merge bine si dupa 5-6 zile constat ca problemele incep sa apara din nou, nu asa de evidente ca inainte.Fac din nou o programare.De data asta se ia decizia sa se schimbe piesuta pe garantie, comanda externa.(2 timpi pierduti).
Vine piesa o schimb masina merge bine(3timpi pierduti).
Dupa citeva saptamini aceleasi probleme cu cutia.Programare din nou si dupa lungi "tratative" in care eu mi-am manifestat nemultumirea ca vin toata ziua cu masina la ei se ia decizia sa se schimbe cutia de viteze pe garantie.(4 timpi pierduti)
Vine cutia se schimba(desi nu agream ca la o masina noua de 50.000euro sa se schimbe deja cutia... nu aveam ce face)(5 timpi pierduti)

Poate va intrebati de ce am pus in paranteze timpi pierduti?Pentru ca a fost pierdere de timp si in plus multi nervi si ca dovada dupa 3-4 luni timp in care cutia a functionat bine...a inceput sa faca din nou probleme.La inceput insesizabile ce-i drept dar se simteau, am fost cu ea la service si a zis ca este ok sa mai merg cu ea.Intre timp la Volvo s-a schimbat conducerea si oamenii de pe acolo, masina a iesit din garantie si eu m-am ales cu o proforma frumoasa in valoare de citeva mii de euro si bineinteles cu cutia care acum functioneaza foarte prost.Practic mi-e frica sa nu ma lase intruna din zile.

Intrebarea mea: mai face parte din garantie cutia atita timp cit eu am sesizat problemele dupa 4 luni de la schimbarea cutiei?Se pare ca NU.
arigato.gif
V70XC86504
De fapt acum mi-am adus aminte mai bine.
Problema asta cu cutia s-a intins pe 6-7 luni timp in care se punea problema sa trimita masina in Suedia pentru ca nu stiau sa o repare dar nici cutia nu vroiau sa o schimbe pe garantie.
Eu intre timp am solicitat o alta masina noua pentru ca masina statea mai mult pe la ei si nu am platit 50 000 de euro sa stau cu masina mai mult prin service sau sa o trimita in Suedia.
La vremea respectiva am facut si o scrisoare stufoasa la firma mama in Suedia, dar ei mi-au raspuns politicos si sec ca ..."exista o reprezentanta in Romania si ei sa va rezolve problemele"...

Poate mai gasesc scrisoarea sa o postez aici, era foarte interesanta...daca nu rog pe cei de la Volvo daca o mai au in arhiva sa o posteze aici, sa discutam putin pe ea.
Multumesc.
V70XC86504
Cautind in arhiva prin hirtii am vazut ca scrisoarea catre Volvo Suedia era defapt pentru o alta problema si nu pt. problema cutiei...imi cer scuze.
La vremea respectiva timp de 4 luni motorul nu pornea decit dupa citeva chei bune 3 sau 4.Si cind pornea facea ca o dacie veche, galgaia motorul pentru citeva secunde.Aveam 28.000km.Si am tot schimbat piese pentru rezolvarea problemei dar nimic.Banii normal din buzunarul meu pentru piese.Atunci se punea problema sa o trimita in Suedia si eu ceream o masina noua.Nu mai stiu cum s-a rezolvat problema asta.Cert este ca a durat cam 5-6 luni si eu am bagat bani in niste piese care nu trebuiau schimbate.Nu mai punem drumurile la service si timpul pierdut.
V70XC86504
arigato.gif
Probleme vopsea ASH GOLD in garantie.

Ce s-a intimpla mai exact?:...sus pe plafonul masinii exista 2 zone de plastic sau fibra, care au luat un aspect de rugina.Este o problema stiuta si afara ca la vopseau ASH GOLD sa apara aceasta lucru.
Scurt, sa nu o mai lungesc, cei de la Volvo spun asa:
Stim de problema care apare la culoarea asta, dar elementele respctive nu vin vopsite din fabrica si practic asa vine ele( blink.gif ), drept urmare nu intra la problema vopsea garantie.Dar noi Volvo sa va ajutam ca sinteti client fidel o sa le vopsim si cheltuielile le facem jumi/juma.
Tin sa mentionez ca sint elemente din caroserie si sint vopsite in culoarea masinii.
V70XC86504
arigato.gif
Nu vreau sa fiu rautacios dar eu sesizez niste probleme care mi s-au intimplat mie, atit.
Ma duc sa schimb bec in bord.
Ca sa schimbe becul trb. sa scoata cumva bordul.Baga 2 surubelnite si ma aleg cu 2 zghirieturi stinga si dreapta pe bord. blink.gif ...masina noua.
In 6 ani de zile am observat ca se lucreaza murdar, adica gasesc urme de ulei pe volan si pe fata usii.La asa nivel nu se admite.
......hai ca m-am incalzit... :boxing: ...ce am relatat acum sint o mica parte din probleme.
V70XC86504
QUOTE
Da, nu se ofera garantie la consumabile. Si printre altele discurile de frana sunt consumabile. Si se pot ovaliza, chiar si la 20,000 km. Prin trecere la succesiva de la rece la cald si invers.


Aici faza cu discurile e discutabila.Nu va sfatuiesc sa rulati in balti mari sau sa spalati masina cind sint calde rotile/discurile.

Dar hai sa va spun ce am patit eu cu discurile la volvo.Ma duc la o revizie si mi se spune sa schimbam discurile ca sint uzate.Atunci am stat si mi-am adus aminte ca eu defapt intr-un decurs de citeva luni am mai schimbat 2 seturi fata/spate de discuri.Intreb cit este garantia si cind am schimbat precedentul set de discuri.Se uita oamenii in arhiva si mi se spune ca au iesit din garantie.Caut si eu in arhiva mea si vad ca schimbasem unele destul de curind si vin cu factura dovada. Studiaza ei problema si ajung la concluzia ca discurile sint in garantie dar sint prost exploatate, drept urmare nu se poate acorda garantie punct.

PS eu 90% merg in oras cu masina si chiar la un motor T5 de 250 de cai nu se pot uza asa repede, stim cu totii ce circulatie este in Bucuresti.
arigato.gif
V70XC86504
QUOTE
Si acolo-i ascult vorbind despre clienti care-si bat efectiv joc de masini. Le conduc brutal, le fac praf si ulterior au pretentia ca in urma unui contral de rampa sa li se returneze masina ca noua.Controlul de rampa trebuie sa fie gratuit, fireste, ca omul a reclamat o nergula si deci trebuie diagnosticata masnia, nu?


Eu de mult am renuntat la practica de a spala masina inainte de a o duce la service.De ce?Pentru ca baietii de acolo nu sint deloc atenti si lucreaza cu miinile unsuroase si masina pleaca cu pete si pe interior si pe exterior.O perioada am vrut sa vad cum functioneaza spalatoria din cadrul service-lui.Am fost complet dejamagit sa vad cum masina pleaca de acolo nu foarte curata si la interior aproape ca nu se vedea nici o schimbare.
arigato.gif
V70XC86504
arigato.gif

Trapa din sticla sparta la spalatorie(NU LA VOLVO).O schimb pe casco, si le trag atentia celor de la volvo cind o schimba sa aspire bine cioburile sa nu ramina nici un ciob susu pe plafon sa faca zgomot.
Rezultat...acum trapa scirtie de la cioburile ramase prin mecanism si se mai aud si niste zgomote ciudate cind merg pe piatar cubica.
arigato.gif
V70XC86504
Info pret amortizor.
Amortizor spate AUTONIVELANT V70XC 800-900euro/buc.
Amortizor spate SPORT Audi A4 150-200euro/buc.

Este un post informativ, nu trebuie sa justificati pretul, sau sa ma intrebati de ce am comparat audi a4 cu v70-ul! :brave:
V70XC86504
Am observat ca daca exista o problema in garantie se incearca repararea piesei, iar daca nu se afla in garantie se schimba imediat piesa(o gramada de bani).
Pe linga exemplele de mai sus mai vin cu unu:
Trec peste ceva mai inalt si ating usor burta masinii, mai exact toba intermediara care se apropie de cardanul masinii(am zis corect sper blink.gif ).
In anumite momente mai exact cind intram intr-o balta, toba isi modifica usor pozitia si atingea cardanul rezultind un zgomot.
Ma duc la Volvo, constata iute baietii defectul si vin cu o proforma cam de 1200euro = schimbat toata toba cap=coada blink.gif
Le multumesc frumos si sincer, si ma duc la un baiat specialist in tobe care la cald imi coboara toba citiva milimetrii de nu mai am nici azi probleme dupa 50.000de km de la reparatie.Cost 300.000 de lei cu spaga...cu restul de bani pina la 1200 de euro plec in concediu... beer.gif

PS am auzit ca se vorbeste prin service la Volvo ca merg urit cu masina.Desi nu este deloc adevarat, eu avind o grija exagerata fata de masina, apropiatii stiu treaba asta...este un subiect pe care o sa il atac putin mai tirziu si care ma deranjeaza.
arigato.gif
Bogdan70756
Trebuie sa spun ca eu am avut probleme mai mici decit tine.

In privinta garantiei e simplu. Poti sa citesti Legea privind protectia consumatorului (ei nu o citesc la service) si o sa constati ca daca ti-au schimbat cutia in garantie atunci noua cutie beneficiaza de aceeasi perioada de garantie ca si cutia originala. Deci daca ai avut 2 ani sau 100.000 km la cutia originala (la mine in certificat nu se specifica o perioada anume pt. cutie deci i se aplica garantia acordata intregii masini) atunci si cutia noua are aceeasi garantie. Daca i-ai sesizat la 4 luni dupa ce au schimbat cutia atunci cu certitudine era in garantie.

Chestia cu vopseaua. Nu e problema clientului cine a produs sau vopsit chestiile alea. Au acceasi garantie ca si masina.

O prevedere interesanta in legea sus-amintita zice asa: daca perioada de nefunctionare a produsului in garantie depaseste 10% din termenul de garantie (asta cumulat, nu trebuie sa fie 10% dintr-o data) atunci vinzatorul este obligat sa schimbe intregul produs sau sa returneze banii. Aviz amatorilor care stau cu masina pe dreapta asteptind tot soiul de piese care intirzie. In cazul unei garantii de 2 ani ajunge ca masina sa nu poata fi folosita 2,4 luni din cauza defectiunilor ca sa puteti cere o masina noua sau returnarea banilor.

Mai sint si alte prevederi misto in legea aia dar nu mi le amintesc acum.

Chiar si consumabilele au garantie, chestie care nu i se spune niciodata clientului. Iar cind ei spun ca defectul e din cauza clientului trebuie sa si dovedeasca asta. Numai ca la noi cultura protectiei consumatorului e in faza incipienta. Intr-o tara occidentala nici nu le trece prin cap sa vina cu motive din astea deoarece clientii sunt mai bine informati si chiar un avocat incepator poate sa scoata o gramada de bani din asa ceva. Noi mai avem pina acolo.

O chestie misto care mi-au zis-o chiar inainte de a iesi masina din garantie. Venise piesa si am fost s-o schimb cu o saptamina sau doua inainte de a iesi din garantie. Zice omu de acolo: "Mare bafta ca ati venit acum!". Cica daca se strica piesa in garantie dar inlocuirea are loc dupa terminarea garantiei trebuie sa platesti manopera ca asa e politica Volvo. Era sa mor de ris. I-am explicat omului ca politica Volvo ma lasa rece atit timp cit legea spune altceva dar se pare ca si pe el legea l-a lasat la fel de rece. Presupun ca pe unii i-au fraierit cu chestia asta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.