IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Golf V

This topic is about Golf V, the author, adrian-382, wrote about: QUOTE RELE: Frane cam slabe, puturoasa raaaaaaau, volan aiurea rau (corp central mic), spatiu mult mai ingust in interior decat la concurenta. Dotari ... To read more just scroll down

5 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Golf V
adrian-382
post May 1 2005, 09:36 PM
Post #21


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 24-September 03
From: Romania
Member No.: 16.468



QUOTE
RELE:
Frane cam slabe, puturoasa raaaaaaau, volan aiurea rau (corp central mic), spatiu mult mai ingust in interior decat la concurenta. Dotari extrem de putine la un pret imens!

Intelegem frustarea dar mai sus chiar sunt exagerari :frane,volan,spatiu or fi la ceilalti dar nu la Golf - incepe sa semene cu vulpea la struguri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristian31771
post May 3 2005, 10:07 AM
Post #22


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 1-September 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 31.764



Mi se pare o masina super scumpa pentru ce ofera. Ca pret/calitate, Megane 2 il bate de departe. Si totusi, Megane 2 este cea mai vanduta masina in Europa in 2004, nu Golf 5.

Cred ca mai bine o Skoda Octavia 2 decat un Golf 5, la acelasi pret.

Faptul ca VW are probleme financiare nu cred ca arata ce bine merg vanzarile la noul Golf... dimpotriva.

Cristi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post May 3 2005, 12:48 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



Golf5 e cel mai bine vandut model in UE in 2004.

Renault face o mica "manarie"... ei spun ca "proiect Megane" e cea mai bine vanduta masina din Europa... DAR asta include Megane 2 si Scenic.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi2
post May 3 2005, 10:00 PM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 522
Joined: 4-March 03
From: Bistrita (Bistrita)
Member No.: 9.856



QUOTE(madalina)
Bolcu, cauta, te rog, ultimele rapoarte JD Power - din SUA, din Germania, Mexic sau Marea Britanie si ai sa fii uimit care este producatorul cu ce mai mare crestere a calitatii in ultimul an:Opel.

Iar VW a scazut mult.


e explicabil.
Opelu a avut de unde sa cresca.
smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CCI
post May 3 2005, 11:30 PM
Post #25


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 242
Joined: 1-September 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 31.766



Hmmm, pai mi se pare normal ca Renault aduna Scenic la M2... sunt curios cum va raporta VW Golf Plus... pariu ca in familia Golf smile.gif Doar nu sunt nebuni sa raporteze separat Golf, Bora si GP smile.gif

Oricum, merg destul de des prin Germania pe la firme cu care lucram. Si toti de pe acolo nu prea iubesc Golf 5, se plang de pretul ridicat si fiabilitate scazuta, probleme cu masinile noi, etc. Multi regreta Golf 4.

Si majoritatea se uita tot mai mult la japoneze si coreene, unii si la frantuzesti, dar la astea din urma cred ca mandria nationala ii impiedica sa le laude pe fata ;-)

Cristi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post May 4 2005, 12:25 AM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



pai, in prezent Touran e monovolumul facut pe platforma de Golf si VW nu il socoteste impreuna cu Golful, chiar daca ar face-o n-ar iesi mai bine decat duetul Megane2-Scenic2.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian-382
post May 7 2005, 11:33 AM
Post #27


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 24-September 03
From: Romania
Member No.: 16.468



Eu cred ca Golful ramane benchmarkul in clasa compacta.Daca spui "un Golf e un Golf" inseamna ceva - doar incercati sa vedeti cum suna :"un C4 e un C4" sau "o Astra e o astra" - ca la Xerox,Coca-cola,Windows,Adidas, s.a.m.d.Nu inteleg de ce se trage cu tunul in masina asta (ma enerveaza si chestiile cu Octavia inclusiv - pe aceeasi platforma si la preturi vs dotari chiar mai mari se face apologia unui experiment gen 'Logan'(de la Micra,Clio,Modus la aere de compacta)> - umflatura de caroserie de pe o clasa cu tinta pe clasa imediat superioara - cica ataca Passat ex.).No offence !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I U S
post May 7 2005, 12:33 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 525
Joined: 24-March 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 43.069



Adevarul este ca la Golf se merita numai TDI, chiar daca sunt zgomotoase. Nu stiu cel de 2l cum e dar cel de 1.9 105cp e destul de zgomotos(de altfel trage supersi consuma putin). Problema este la motoarele pe benzina care sunt total nereusite...parerea mea.Apropo de Octavia o skoda ramane tot o skoda(adika o copie mai putin reusita vw).Cum au putut scoate vw celebrul FSI care pe langa faptul ca (virgula) consuma mult merge numai cu benz de 98?Pot ei sa faca fata japonezilor care au distributie variabila vvt-i sau vvtl-i sau vtec?Nu prea cred
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 7 2005, 12:39 PM
Post #29


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



care masini ale japonezilor cer tot benzina RON 98 . blush.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post May 7 2005, 02:15 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



nu toate cer premium si alea care cer premium se vede de ce o fac.

VAG la motoare pe benzina sta destul de rau. exceptii 1,8T, 2,0FSI turbo si V8-urile lui Audi. FSI-ul asta nu prea l-au nimerit bine dar cred ca lucrurile se vor imbunatati cu urmatoarea generatie. oricum fata de MPI-urile de dinainte FSI-urile sunt un progres.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian-382
post May 7 2005, 04:54 PM
Post #31


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 24-September 03
From: Romania
Member No.: 16.468



1.4 fsi cere minim co95 ,1.6 fsi minim co98.Motoarele sunt dezvoltate de Audi din tehnologia masinilor de curse (injectie directa).Comportamentul lor e similar celor diesel la turatii joase (plaja mare de viteze pe turatie relativ constanta,cuplu,consum) si sare la putere mare pe turatii inalte ca un benzinar.Mai degraba TDI-urile sunt usor in urma fata de alte tehnologii diesel (cel putin la nivelul de zgomot,mentenanta) dar consumul e bun.Iar cu JD Power sau statistici financiare ale grupului VAG - hai sa fim seriosi - probabil ca VAG inca nu aplica inca o politica serioasa de 'cost-cutting' si atunci doamne fereste o sa miroase si Golful a Megane,307 ,C4 sau Corolla.Deci prefer sa dau circa 1000 - 1500 de euro in plus (la aceleasi dotari si motorizari) pentru Golf decat sa le fac pe plac celor care au macelarit masina ca sa se incadreze in costuri si sa ne trimita ulterior cat mai des la service.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post May 7 2005, 07:41 PM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



injectia directa a fost introdusa prima oara de Mitsubishi. deja acum afara de VAG si GM/Opel, Alfa, Mazda si Honda au introdus motoare cu injectie directa.

FSI-ul inca e sub motoarele Toyota si Honda la consum si pt. 2,0 si ca putere litrica. cel de 1,6 pe Golf5 este sub performantele lui 1,6VVTi si 1,6VTEC de pe Corolla/Civic desi are putere nominala mai mare (115 vs. 110 vs. 105 CP). diferenta de performante/consum vine in buna parte din faptul ca invariabil modelele VW sunt mai grele decat cele japoneze ( si asta la echipari similare).

TDI cu PD este in linie cu alte diesele exceptand poate Multijetul Fiat ( livrat si catre Opel) care e cel mai avansat tehnologic la ora asta.

Corolla te trimite clar mai putin la mecanic decat Golf. de fapt aud ca multi spun ca Golf5 are mai multe probleme decat Golf4 ( vom vedea datele de fiabilitate in putin timp cred). Iar Golf4 la fiabilitate era surclasat de japoneze...

cat priveste pretul VW nu prea isi prea permite sa vanda mai ieftin nu pt. ca pune componente mai scumpe ci pt. ca eficienta in uzinele lor lasa de dorit. de ani de zile componentele electronice la VAG pica in draci in timp ce Honda si Toyota, desi in general vand mai ieftin, nu au nici a zecea parte din problemele VAG la acest capitol.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian-382
post May 7 2005, 08:10 PM
Post #33


sofer
***

Group: Membri
Posts: 52
Joined: 24-September 03
From: Romania
Member No.: 16.468



Uniunea Europeana in general incepe sa resimta probleme de competitivitate.La Mercedes li s-au micsorat salariile si s-a marit saptamana de lucru,la Opel au dat 10000 afara,la VW li s-au inghetat salariile ca sa-si pastreze slujbele pana in 2012.Altfel sunt cu totii amenintati cu relocarea capacitatilor de productie : spre est ,spre Turcia si mai nou China.Probabil ca Golful 5 e si asta printre ultimele care-l luam din Germania (sau Belgia),ca la Golf 6 sa nu fie deja Turcia sau China.Asta e ,ne cresc noua salariile aici in sfarsit ,dar in Germania scad,asa ca produsul original nemtesc va fi mai greu de gasit.Cu motorina si dieselul - sa nu fie iar un balon de sapun - pretul la motorina in cel mult 2 ani va fi ca la benzina - deci ce vom avea in plus la acea masina (trancaneala si mentenanta scumpa - la pret oricum mai mare de achizitie).Revenind la alegerea Golfului ,ea vine din optiunea mea pentru alegerea masinii nemtesti si nu a celei frantuzesti (la telecomunicatii ar fi invers :Alcatel si nu Siemens).Nu am nimic cu Toyota sau Honda ,dar la % de piata pe care-l ocupa in Ro sau Eu,e greu sa tragi o concluzie.In plan mondial e altceva.Initial cochetam cu ideea unui Jazz,dar desi exista dealer in oras ,e pur si simplu nesimtit in a da orice relatii - eu nu inteleg cum naiba vand astia in Ro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post May 8 2005, 01:37 PM
Post #34


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



Honda e practic absenta pe piata romaneasca si francizele sunt date unor smecheri. chiar si modelele asamblate in Europa (Civic si CR-V) sunt considerate de import dupa regulile romanesti. parerea mea ca la preturile respective nu prea se merita. Toyota are insa oferta competitiva. Golf5 e o masina excelenta mai ales TDI sau 2,0FSI +/-turbo...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan27
post May 9 2005, 12:53 PM
Post #35


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 296
Joined: 30-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.528



eu zic ca e scumpa pt un benzinar..cat despre costul motorinei/benzina e de raport 1,1/1 in ue+consumul mai mic!uite de ex ford fiesta tdci 1.4 consuma5.3%in oras!!!!!!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post May 9 2005, 03:40 PM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



La fel si Clio bicorp DCI 1,5 DCI 80 c.p. consuma 5,3 oras si 3,6 afara in carte.In realitate mai pui un litru maxim si cu a/c pornit.


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G a B r I e L
post Jun 11 2005, 09:40 AM
Post #37


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 148
Joined: 25-May 05
Member No.: 47.744



numele topicului e reprezentativ.. GOLF V ... e deschis la VW .. dar pana la urma sa ajuns la VERSUS ... se compara diverse masini in loc sa se posteze despre minusuri si plusuri la golf.... :argue:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 11 2005, 10:12 AM
Post #38


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



gabriel NU MAI POSTA DEGEABA ! :evil:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan27
post Jun 11 2005, 09:35 PM
Post #39


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 296
Joined: 30-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.528



"diferenta de performante/consum vine in buna parte din faptul ca invariabil modelele VW sunt mai grele decat cele japoneze ( si asta la echipari similare). "

oare de ce?undeva crede-ma se gaseste o caliate mai buna in piesele alea...poate chiar tabla
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jun 11 2005, 10:19 PM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



greutate mai mare= inertie mai mare = acceleratie mai slaba si consum mai mare; a construi o masina cu greutate mica dar cu rezistenta structurala mare e idealul iar Honda si Toyota folosesc aliaje usoare si la motoare ( multe din blocurile motor la VW sunt inca din fonta in timp ce Honda foloseste aluminiu si la motorul diesel) si la structura de baza a sasiului.

si BMW. Merc, Audi au structuri din aliaje de aluminiu in cea mai mare parte. Audi ( ca si VAG) insa foloseste pe scala larga fonta si otelul la motoare care sunt in general mai grele si mai zgomotoase ( motoarele cu bloc din aluminiu sunt si mai silentioase nu doar mai usoare)...

tabla la Civic e mai subtire ca la Golf dar nu cred ca asta conteaza f. mult.

in fine pot forta o comparatie: masinile jaloneze sunt similare sabiilor si armurilor de samurai mai usoare si aparent mai fragile dar in fapt f. reziliente... cele germane sunt ca si sabiile si armurile teutonilor: masive dar greoaie... asta e impresia mea si, cel putin la comparatia Golf4 vs. Civic7, se aplica...

BMW au si ei toate benzinarele pe blocuri din aluminiu...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th May 2024 - 05:06 PM