IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Volkswagen Passat 1,8i

This topic is about Volkswagen Passat 1,8i, the author, , wrote about: Am cumparat de curand un VW Passat 1,8i pe benzina , fabricat in anul 1993. Din pacate nu cunosc nimic despre intretinerea acestuia. As ramane profund ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Volkswagen Passat 1,8i
Guest__*
post Aug 26 2003, 07:19 PM
Post #1





Guests






Am cumparat de curand un VW Passat 1,8i pe benzina , fabricat in anul 1993. Din pacate nu cunosc nimic despre intretinerea acestuia. As ramane profund indatorat daca mi-atiputea oferi detalii despre acest lucru Cu mii de multumiri !!! Cornel Vladescu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OMEGA
post Aug 26 2003, 07:25 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 438
Joined: 29-March 03
From: Constanta
Member No.: 10.894



Poate pui si un nr de km parcursi!
Acum:
Masina mai veche nu gaseai???(dar gusturile nu se discuta)
Deoare este second-hand ar trebui sa ii faci o revizie generala, adica:
schimbat placute frane si eventual saboti, schimbat ulei si filtru, shimbat ulei cutie, cureaua de distributie, anvelope, si facut setul motor dar depinde de km parcursi si daca masina consuma mult sau pierde ulei!
Toate operatiile de mai sus le poti face daca ele nu au fost efectuate de fostul propietar, de curand adica inainte de a vinde masina!


--------------------
Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RCS
post Aug 27 2003, 01:50 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 196
Joined: 30-July 03
From: Arad
Member No.: 14.703



Si sa nu uiti o chestie destul de importanta: verificarea elementelor de suspensie (bucse, pivoti si telescoape). Si daca ai posibilitatea sa faci si o verificare a catalizatorului care trebuie insa facut la un service specializat (sper sa gasesti un asa service).


--------------------
AUDI A4 2.0 TFSI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OMEGA
post Aug 27 2003, 02:23 PM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 438
Joined: 29-March 03
From: Constanta
Member No.: 10.894



E VW deci stai tu linistit! Pe la vreo reprezentanta ceva de genul asta gaseste dar o sa-l coste


--------------------
Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Aug 27 2003, 03:22 PM
Post #5


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



sa va povestesc patanie cu Porsche Romania, asta daca mai era nevoie sa zic si eu ca sunt total lipsiti de profesionalism.
Sambata dimineata, ma duc cu un Golf IV in service la ei, pentru a schimba un bec (faza scurta) - nu radeti da habar nu aveam ce bec ii trebuie si cum se poate schimba, a doua zi masina urmand sa plece din tara. Am ajuns pe la 12.30-12.45 in service si am plecat cum am venit. oamenii de acolo intr-un sictir total nu s-au deranjat sa-mi zica mai mult decat ca imi trebuie un bec H7, ca ei vezi doamne au inchis la 13.00. Nici macar nu au vrut sa-mi zica de unde pot cumpara un astfel de bec si nici cum pot sa-l schimb. ca sa nu mai zic ca am fost intampinat cu niste moace de vanzatoare de aprozar care au fost deranjate din crosetat.
Asa ca mike, vezi si tu cam cum sta treaba cu reprezentanta vw din romania... si mai sunt si alte povesti despre ei, unele mult mai horror decat a mea.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 27 2003, 04:41 PM
Post #6


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



loooooooooooooooooooooooooooool

si eu cand ziceam ca sunt niste magari nu ma credea nimeni. zi mersi ca tu ai avut doar un bec ars (h7 de la philips blue look, sunt dementiale dau o lumina super frumoasa si sunt si mai puternice un pic decat cele standard am avut pe golful meu)

stai sa vezi la mine: mi-au vandut masina bolnava. adica debitmetru era busit , si nu costa decat vreo 700 de euro fara taxe si tva si montaj . asa ca un an de zile , repet 1 (unu) an de zile m-au plimbat ca dom'nle e praf in atmosfera si ca nu aveti ce face ca e buba la motoarele astea ca asta este . pb era ca masina ori nu accelera ori se accelera singura ori murea motorul(dc eram pe loc) sau facea frana de motor (brusca).
cauza debitmetru + praf excesiv in urmatoarele proportii : nefuncionarea corespunzatoare a debitmetrului 95% vina + 5% vina praf din aer lol.
aveau si ei dreptate oarecum.
asa ca am mers la MIDOCAR cu ploconul de rigoare printr-o cunostiinta (frate parca am ajuns in vremea lu ceasca din nou ) si s-a rezolvat, ideea era ca masina mea iesea din garantie fix la 2 saptamani dupa ce am rezolvat-o , cei de la porsche pb vroind sa ma lungeasca sa platesc eu reparatie , asa ca sa va BIIIIIIIIIIIIIIIP in BIPPPPPP PORSCHE ROMANIA este fara echivoc si fara urma de dubiu del mai de *********** dealer de la noi din tara , sa le dea Domnu numai zile cum am avut eu , ca parca avea dacie nu VW.... mama lor de ************

PS mi-am cenzurat singur mesajul


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Aug 27 2003, 04:44 PM
Post #7


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



cam asa ceva. pe mine m-a deranjat atitudinea lor, masina avand numere de germania (pentru ca acolo are rezidenta).
mersi de info cu becul, dar problema s-a rezolvat in 2 minute in austria deh, acolo e respectat customerul ca el tine in spate firma.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paul2
post Aug 27 2003, 06:15 PM
Post #8


sofer
***

Group: Membri
Posts: 59
Joined: 14-August 03
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 15.145



Sa ii lasam in pace pe incompetenti de la Porsche Romania. Daca vrem sa discutam despre ei o facem pe alt subiect .. aici este vorba de un VW Passat din 93
Vlad am avut si eu un passat 1,8i 115Cp .
L-am avut pe o perioada de 3 ani si am tras de el in ultimul hal masina comportandu-se extraordinar .
Problemele care le-am avut cu el pe acesta perioada au fost legate de electric la un moment dat si anume masina cand se incalzea nu mai pornea si am stat cu ea asa mult si bine pt ca cei din service veneau cu cate o idee noua dar nu era buna .. in fine problema se tragea de la un releu(care?... nu mai stiu)
Motorul original a facut 425000km ... ceea ce eu o consider o performanta .. deci nu trebuie sa te stresezi cu o capitala la motor.
Directia .. ce sa zic ... cel mai des se duceau buscile de la brat .. in schimb rotule, capete de bara am schimbat doar o singura data.
Am mai avut probleme cu servo-directia.
Eu te sfatuiesc .. indiferent de ce ti-a spus vechiul proprietare .. sa iti schimbi toate curelele de pe masina, ulei motor(sa ii pui ARAL), cutie de viteza(nu te juca cu uleiuri romanesti), sa ii faci o inspectie la partea electrica.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cornel1
post Aug 28 2003, 01:09 AM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 23-August 03
From: Mangalia (Constanta)
Member No.: 15.405



Tin sa va multumesc tuturor celor care mi-ati raspuns cu detalii despre VW Passat 1,8i si va astept in continuare cu alte lucruri interesante.Cornel Vladescu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BOGDAN17
post Sep 1 2003, 11:36 PM
Post #10


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 1-September 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 15.680



hei! ati sarit pe om mai rau ca aia de la service-ul vw cand vor sa-ti ia banii!(apropos au dreptate in ceea cei priveste pe romanii din reprezentante! preturi exorbitante,manopera ca la DACIA SERVICE, aroganta si tupeu. daca ajungeti la IASI feritiva!!!!-sandra trading se cheama si am vazut un A3.a stat la ei.L-AU DISTRUS IN INTERIOR-DEVASTAT!!!) Acum despre masina! 1993-cel mai bun an VW-PASAT! super! baietii au avut dreptate! revizie totala la trenul de rulare, iar la motor sa nu-ti faci mari probleme 450000 a mers pana s-a vandut! -totusi verifica compresia si punel pe tester. sa-l conduci cuplacere
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi
post Sep 2 2003, 01:51 AM
Post #11


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 2-July 03
From: Bucuresti
Member No.: 13.928



Pentr Cornel Vladescu

Daca masina merge ceas nu ai nevoie sa-i faci nimic.
Daca te iei dupa sfaturile unor asa zisi experti de pe acest forum o sa investesti aiurea bani grei in fundul mecanicilor.
Daca merge las-o in pace.
Astia care va plingeti de Porsche Ro. pune-ti mina pe stilouri sau trimite-ti e-mailuri in Germania la Porsche AG in care sa va plingeti de incompetenta si obraznicia acestor smecheri care va fura banii fiindca-i lasati.
Purtarea lor aroganta combinata cu nepriceperea fac de ris marca Porsche si plus si celelate marci germane reprezentate de ei.
Pentru ala cu becul de xeon. Puteai sa ti-l schimbi singur fara sa mai treci prin reprezentanta sau sa ti-l fi schimbat peste hotare la alti dealeri mai cinstiti ca vad ca ziceai ca masina iesea din tara a doua zi ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OMEGA
post Sep 2 2003, 03:12 PM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 438
Joined: 29-March 03
From: Constanta
Member No.: 10.894



Pt Titi!
Masina cu becul era un golf 4 care probabil era in garantie si un bec cand il montezi sar putea sa trebuiasca sa-l si reglezi!


--------------------
Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th May 2024 - 10:44 PM