Motor turbo pe benzina la Passat (1.8T / '98) |
This topic is about Motor turbo pe benzina la Passat (1.8T / '98), the author, Dimi, wrote about: Salutare, Am intrat de curand in posesia unui Passat 1.8T din '98. Prima intrebare : De unde stiu daca TURBO'ul functioneaza? /smile.gif" style="verti ... To read more just scroll down
Motor turbo pe benzina la Passat (1.8T / '98) |
Oct 16 2004, 10:31 AM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 20-March 04 From: Arad (Arad) Member No.: 22.710 |
Am intrat de curand in posesia unui Passat 1.8T din '98. Prima intrebare : De unde stiu daca TURBO'ul functioneaza? Ca am mers cu un prieten cu masina (teste) si a zis ca nu-i merge turbo ca ar trebui pe la 3000 ture sa se simta o zvacnire. Eu zic ca merge dupa cum trage (mai bine ca Vectra care o aveam cu motor de 2l/115CP). Ce ma sfatuiti? E adevarat ce zice prietenul? sau turbo intra in functiune mai devreme si nu se simte asa evident? PS: cam cat credeti ca valoreaza asa o masina? (climatronic, full electric, 104.000 km. reali, cam stricata tapiteria - arsa cu tigara) ca eu am luat-o la un pret de dumping si cred ca o s-o vand. Merci |
|
|
Oct 16 2004, 12:19 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 9-January 04 From: Alba Iulia (Alba) Member No.: 19.738 |
Salut, Dimi !
Am eu un Passat ca al tau, cu aceleasi caracteristici si nu pot sa-ti spun decat ca ai facut o super afacere cand l-ai cumparat. Eu il am din 2000 si nu am avut nici un fel de probleme cu ea. In ceea ce priveste turbo nu te speria pentru ca daca nu zvacneste de la 3000 de turatii nu inseamna ca nu merge. Turbosuflanta intra in actiune un pic peste 2000 de ture si daca ai avut inante o alta masina poti simti diferenta, pentru ca acest model are 150 CP. Ca pret, daca vrei sa te scapi de masina si s-o vinzi repede poti lua linistit pe ea 9500 de euro, chiar 9800. Eu am un anunt pe masini.ro cu masina mea, o poti vedea daca vrei si cer pe ea 9000, dar are mai multi km si nu are dotarile mentionate de tine. |
|
|
Oct 16 2004, 02:52 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
functionarea turbo la 1.8T mie mi se pare evidenta pe mai multe aspecte:
1) cand pleci cu 1-a daca turezi sub 1500rpm abia se misca, daca il turezi peste 1900rpm si ridici ambreiajul brusc rupe asfaltul 2) de asemenea daca mergi cu viteza constanta ( si desigur nu ai alte surse de zgomot) si apesi brusc acceleratia se aude suieratul fin al turbinei 3) daca schimbi intr-a treia fiind la 2000-2200 rpm intr-a 2-a ( asfel ca a 3-a pica pe la 1500rpm) te poti delecta cu efectul turbo ( turbo lag): adica la 1500 abia trage si la 1800-1900 vine valul de putere. Golful meu e tunat pentru 180CP din fabrica si mie prezenta turbo-ului imi este evidenta zi de zi ( am mers deja 23000km cu el de un an si-o luna). -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 16 2004, 08:49 PM
Post
#4
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 20-March 04 From: Arad (Arad) Member No.: 22.710 |
Ciprian, ti-am vazut masina. arata bine. Iar km nu ai nici tu multi. Dar mai am o intrebare la tine. La a mea farurile si semnalizatoarele fata stau cam aiurea, parca nu-s lipite unele de altele . Nu trebuie sa fie ceva cauciucuri/chedere in jurul lor? Asa stau ele, plasticul direct pe tabla? De fapt 2 intrebari Cand am luat-o era furata antena dar suportul este, numai "sarma" au desfiletat-o . Nu stii ce antena se potriveste? Ca am auzit ca daca imi iau de la VW e f. scumpa. Merci inca odata. Dimi |
|
|
Oct 17 2004, 11:24 AM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 25-September 03 From: Arad (Arad) Member No.: 16.543 |
|
|
|
Oct 17 2004, 01:24 PM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 91 Joined: 28-September 04 From: Buc,Cta Member No.: 33.418 |
Salut tuturor!
Sunt de un an posesorul unui Passat B5 Highline,1997,1.8T motor AEB,100.500 km. Turbosuflanta intra in functiune la 1750 rpm.Si in cartea masinii se mentioneaza cuplul maxim ca fiind 210 Nm/1750-4000 rpm.De pe la 2000 rpm pana la 2300 rpm suieratul turbosuflantei la mine este evident,dupa care nu se mai aude. Asa cum spune si Marius-Iulian,in viteza a treia dupa 2500 rpm se simte clar efectul turbosuflantei. Semnalizatoarele fata incaleca direct (nu au garnitura/cheder)prin intermediul a doua picioruse din plastic tabla aripii,in exterior,iar pe partea interioara(inpre far) are o singura clema plastic + un arc metalic ptr fixare prin tensionare. Numai bine si sa te bucuri de ea! |
|
|
Oct 18 2004, 09:02 AM
Post
#7
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
se muta la vw
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Oct 20 2004, 11:53 AM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 9-January 04 From: Alba Iulia (Alba) Member No.: 19.738 |
Ti-a raspuns Ediz33425.
Referitor la antena nu stiu ce sa-ti spun, dar o sa ma interesez si daca aflu ceva iti spun. Bafta! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 12:05 AM |