Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Motor turbo pe benzina la Passat (1.8T / '98)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
Dimi
Salutare,

Am intrat de curand in posesia unui Passat 1.8T din '98.

Prima intrebare : De unde stiu daca TURBO'ul functioneaza? smile.gif
Ca am mers cu un prieten cu masina (teste) si a zis ca nu-i merge turbo ca ar trebui pe la 3000 ture sa se simta o zvacnire.
Eu zic ca merge dupa cum trage (mai bine ca Vectra care o aveam cu motor de 2l/115CP).
Ce ma sfatuiti? E adevarat ce zice prietenul? sau turbo intra in functiune mai devreme si nu se simte asa evident?

PS: cam cat credeti ca valoreaza asa o masina? (climatronic, full electric, 104.000 km. reali, cam stricata tapiteria - arsa cu tigara) ca eu am luat-o la un pret de dumping si cred ca o s-o vand.

Merci
ciprian7
Salut, Dimi !
Am eu un Passat ca al tau, cu aceleasi caracteristici si nu pot sa-ti spun decat ca ai facut o super afacere cand l-ai cumparat.
Eu il am din 2000 si nu am avut nici un fel de probleme cu ea.
In ceea ce priveste turbo nu te speria pentru ca daca nu zvacneste de la 3000 de turatii nu inseamna ca nu merge. Turbosuflanta intra in actiune un pic peste 2000 de ture si daca ai avut inante o alta masina poti simti diferenta, pentru ca acest model are 150 CP.
Ca pret, daca vrei sa te scapi de masina si s-o vinzi repede poti lua linistit pe ea 9500 de euro, chiar 9800.
Eu am un anunt pe masini.ro cu masina mea, o poti vedea daca vrei si cer pe ea 9000, dar are mai multi km si nu are dotarile mentionate de tine.
Iulian HondaFan
functionarea turbo la 1.8T mie mi se pare evidenta pe mai multe aspecte:

1) cand pleci cu 1-a daca turezi sub 1500rpm abia se misca, daca il turezi peste 1900rpm si ridici ambreiajul brusc rupe asfaltul

2) de asemenea daca mergi cu viteza constanta ( si desigur nu ai alte surse de zgomot) si apesi brusc acceleratia se aude suieratul fin al turbinei

3) daca schimbi intr-a treia fiind la 2000-2200 rpm intr-a 2-a ( asfel ca a 3-a pica pe la 1500rpm) te poti delecta cu efectul turbo ( turbo lag): adica la 1500 abia trage si la 1800-1900 vine valul de putere.

Golful meu e tunat pentru 180CP din fabrica si mie prezenta turbo-ului imi este evidenta zi de zi ( am mers deja 23000km cu el de un an si-o luna).
Dimi
Multumesc de sfaturi.

Ciprian, ti-am vazut masina. arata bine. Iar km nu ai nici tu multi.

Dar mai am o intrebare la tine. La a mea farurile si semnalizatoarele fata stau cam aiurea, parca nu-s lipite unele de altele smile.gif. Nu trebuie sa fie ceva cauciucuri/chedere in jurul lor? Asa stau ele, plasticul direct pe tabla?

De fapt 2 intrebari smile.gif Cand am luat-o era furata antena smile.gif dar suportul este, numai "sarma" au desfiletat-o smile.gif. Nu stii ce antena se potriveste? Ca am auzit ca daca imi iau de la VW e f. scumpa.

Merci inca odata.

Dimi
sid
dimi....passat de romtelecom, eh? smile.gif
Ediz33425
Salut tuturor!

Sunt de un an posesorul unui Passat B5 Highline,1997,1.8T motor AEB,100.500 km.

Turbosuflanta intra in functiune la 1750 rpm.Si in cartea masinii se mentioneaza cuplul maxim ca fiind 210 Nm/1750-4000 rpm.De pe la 2000 rpm pana la 2300 rpm suieratul turbosuflantei la mine este evident,dupa care nu se mai aude.

Asa cum spune si Marius-Iulian,in viteza a treia dupa 2500 rpm se simte clar efectul turbosuflantei.

Semnalizatoarele fata incaleca direct (nu au garnitura/cheder)prin intermediul a doua picioruse din plastic tabla aripii,in exterior,iar pe partea interioara(inpre far) are o singura clema plastic + un arc metalic ptr fixare prin tensionare.

Numai bine si sa te bucuri de ea!
V l a d
se muta la vw
ciprian7
Ti-a raspuns Ediz33425.
Referitor la antena nu stiu ce sa-ti spun, dar o sa ma interesez si daca aflu ceva iti spun.
Bafta!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.