VW Touareg V10 TDI- cel mai bun SUV de lux?! |
This topic is about VW Touareg V10 TDI- cel mai bun SUV de lux?!, the author, Anubis, wrote about: Incercand sa fac o comparatie intre cele mai bune SUV-uri de lux existente pe piata la ora actuala in final au ajuns BMW X5 si VW Touareg. Pentru BMW ... To read more just scroll down
VW Touareg V10 TDI- cel mai bun SUV de lux?! |
Mar 16 2004, 06:09 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 111 Joined: 30-September 03 From: Bucuresti Member No.: 16.674 |
Pentru a compara corect cele 2 motoare voi face abstractie de: - vitezele maxime considerand o viteza de 200 Km/h ca fiind suficienta - acceleratii - ambele propulseaza sub 10 sec la 100 Km/h valoare considerata suficienta - diferenta de consum - diferenta de intervale de service - costuri intretinere - durata de viata motor (50,000 Km cu siguranta duc ambele motoare) Cel mai mult va conta tipul de transmisie 4x4, tinuta de drum pe sosea, posibilitati Off Road BMW X5 ======= - directie si tinuta de drum impecabila, tren de rulare cu puternice accente sportive; tendinta supravibratoare caracteristica tractiunii spate nu se simte de loc, DSC-ul (ESP) corectand instant orice derapaj - transmisia 4x4 este in mod normal 70/30 spate/fata fara posibilitatea de a fi modificata ca raport - acest lucru face de fapt din X5 marele pierzator al finalei.. - posibilitati off road bune din punct de vedere al unghiurilor de atac si iesire ale caroseriei dar EXTREM de mult diminuate de tipul transmisiei - lipsa suspensiilor pneumatice si a garzii la sol reglabile - nu sunt oferite nici ca optiuni; un alt mare dezavantaj al lui X5 VW Touareg ========= - directie si tinuta de drum extraordinare; desi trenul de rulare nu este la fel de sportiv ca cel a lui X5 Touraeg are un comportament total neutru la limita acest lucru fiind posibil atat transmisiei 4x4 cat si electronicii de ultima generatie (la BMW e mai multa electronica...) - tractiune 4x4 cu raport 50/50 spate/fata in mod normal ce poate fi variat pana ls 0/100 sau 100/0 in conditii ce necesita acet lucru - suspensie pneumatica, garda la sol reglabila manual si automat (la viteze mari garda la sol coboara automat), posibilitate de a seta electronic tipul de suspesie - toate oferite STANDARD la versiunea V10 TDI. - posibilitati off-road echivalente cu cele ale unui Land Rover, garda la sol poate fi urcata pana la 300 mm - echivalent Land Rover; unghiurile de intrare/iesire au valori excelente - chiar si cu cauciucuri de vara a urcat o panta de 30 grade acoperita cu zapada/gheata ca si cum ar fi fost asfalt (cantareste 2,6 tone!!!) CONCLUZII ========= Touareg invinge fara drept de apel nava amiral SUV a BMW-ului prin tipul transmisiei, posibilitatile fantastice off-road, faptul ca evita marea problema a SUV-urilor (garda mare la sol => tinuta de drum instabila in viraje) avand o suspensie pneumatica gestionata electronic care micsoreaza automat garda la sol la viteze mari. Singurul capitol unde X5 ramane campion este accentul de sportivitate al tinutei sale de drum. La ora actuala Touareg (in varianta cu suspensii pneumatice) este cel COMPLET SUV de lux de pe piata nefiind egalat de nimeni la off-road, iar pe sosea DOAR X5 mai poate emite ceva pretentii. Mai mult decat atat pretul lui V10 TDI este imbatabil ~55,000 Euro CIP BMW X5 / VW Touareg Tinuta de Drum: 10/10 Transmisie 4x4: 7/10 Confort: 9/10 Sportivitate: 10/9 Off Road: 6/10 Astept comentarii, opinii, pareri, etc... Numai bine |
|
|
Mar 16 2004, 11:03 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 438 Joined: 29-March 03 From: Constanta Member No.: 10.894 |
Sunt de acord cu tine, Touareg castiga detasat in fata X5-ului!
Cu ce model Land Rover ai comparat, deoarece ei au un singur SUV Adica Freelander, celelalte fiind off-roadere -------------------- Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
|
|
|
Mar 16 2004, 11:57 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
sa nu uitam ca Touaregul e ceva mai nou decat x5 deci e normal sa fie fie in fatza!
-------------------- always Alfa
|
|
|
Mar 17 2004, 01:24 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
-------------------- Golf GTI
|
|
|
Mar 17 2004, 04:24 AM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 65 Joined: 13-April 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 11.479 |
|
|
|
Mar 17 2004, 04:53 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
XC90 e varza in materie de offroad daca ne luam dupa Promotor
Oricum, asa se pare ca Touareg e cel mai bun cel putin prin prisma valorilor gen garda la sol, urcare in rampa, unghi atac/fuga, panta, .... -------------------- BMW Rulez
|
|
|
Mar 17 2004, 08:11 PM
Post
#7
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
Este adevarat ca Tuareg il "ia" pe X5, insa la fel cum a mai spus cineva, trebuie luat in considerare cand a a aparut X5.La fel se poate spune si despre Jeep Grand Cherokee, care s-a lansat in '99 si se spunea ca va fi greu de depasit de vreun model in off-road, iar acum il intrec multe modele.Despre XC90 este si normal sa nu faca fata prea mult in teren accidentat pt. ca nu a fost constuit ca un off-road-er veritabil.El pune accent mai mult pe confort.
|
|
|
Mar 23 2004, 05:11 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 111 Joined: 30-September 03 From: Bucuresti Member No.: 16.674 |
voi incerca sa raspund la opiniile prezentate pana acum:
1. cayenne si touareg sunt construite pe o platforma comuna; totusi diferentele dintre cele 2 masini fac ca ele sa nu intre in concurenta una cu cealalta; cayenne este singurul suv de lux peste touareg la ora actuala, diferentele fiind pe sosea (si nu off-road unde touareg ramane imbatabil - 300 mm garda maxima la sol touareg vs. 272 mm cayenne) datorita motoarelor si tinutei de drum mult mai sportive a porsche-ului. am ales touareg datorita faptului ca se apropie cel mai mult de pretul lui x5 4.4i, in vreme ce chiar si versiunea atmosferica a lui porsche (cayenne s) are un pret sensibil mai ridicat. 2. modelul land rover este intr-adevar freelander 3. scopul testului nu era sa "denigrez" marca bmw. oricum vw-ul mai are ani lumina pana a ajunge marca bavareza - sa tinem cont doar de faptul ca vw produce o singura masina (touareg) - restul sunt jucarii, iar bmw produce sensibil mai multe masini si nu imitatii de masini... numai bine |
|
|
Mar 23 2004, 07:13 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
eu am inteles,am vazut acum cateva saptamani la tv erau comparate toate trei.no comment.si e frumos ca te straduiesti si te apreciez.
-------------------- Golf GTI
|
|
|
Mar 26 2004, 12:28 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 565 Joined: 25-March 04 From: roman-is-bucuresti Member No.: 22.923 |
cineva tre sa fie si in fata.
-------------------- SLZ Scala 1.4 MPI :D
CFR SUCKS! Pro cee'd |
|
|
Mar 29 2004, 10:55 PM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 29-March 04 From: Bucuresti Member No.: 23.123 |
dupa parerea mea motivul pentru care suv-urile sunt atat de populare este ca unora le era jena sa-si parcheze aro-ul (care in alte tzari poate insemna un patrol sau land cruiser ) intr-o parcare "de orash". cu alte cuvinte e vorba de design...
mie sincer sa fiu si acum imi place mai mult design-ul de la ml (bineinteles cu bull-bar, bare de protectie laterale si roata de rezerva montata in spate) care mi se pare la limita agresivitatzii unui suv (adica daca era un pic mai agresiv trecea la off-roadere . lasand gluma la o parte nu stiu daca la suv-urile de varf (ml, x5, touareg, cayene) are rost sa facem comparatii de performante... pt ca cine isi ia suv nu vrea sa "zboare" deci viteza maxima/acceleratia nu conteaza foarte mult, si de obicei suv-urile nu merg prin paduri deci nici capacitatile off-road nu sunt f importante... conteaza comfort-ul designul si alte lucruri subiective |
|
|
Apr 1 2004, 07:14 PM
Post
#12
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 142 Joined: 6-November 02 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 7.653 |
eu unul tot nu inteleg de unde e nebunia asta pt. suv sau off-road.
la noi, zice omul ca sunt drumurile proaste si pline de gropi, dar afara? conform statisticilor, merg peste 80% din traseu pe asfalt. cred ca e o chestie de moda. si pentru unii, ca sa vada "prostimea" de sus, sa se etaleze ca au avere. eu unul nu mi-as lua asa ceva. nu inteleg de ce trebuie sa "plimb" 2000 kg de otel de colo colo sau chiar mai mult. asta atrage dupa sine toate celelalte: consum mare, cheltuieli de intretinere pe termen mediu mari si pe termen lung foarte mari. poate ar fi ca avantaj, ideea de siguranta, fiindca daca te lovesti de alta masina, esti "deasupra". bine, faptul ca "tu" esti mare devine problema "celuilalt". ca pasionat de masini, as preferea o masina clasica, in 3 volume, sau eventual 2. daca s-ar pune problema pentru deplasari "off-road", as alege o masina spartana, fara piele si alte chestii de lux. o masina cu care sa te poti urca pe munte. chestia cu suv, pentru ca iesi de 3 ori pe an la munte, e ca si cum ai merge la munte in frac, iar in restul timpului ai umbla prin casa cu bocanci de alpinist. ma rog, daca asta e "tendinta pietii" asta e. e si o vorba, nu e fraier cine cere, e problema celui care da... |
|
|
May 12 2004, 05:42 PM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 12-May 04 From: Bucuresti Member No.: 25.190 |
Ioane, tot Ion ai ramas :colors:
|
|
|
Mar 7 2005, 06:53 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 141 Joined: 18-February 04 From: Bucuresti Member No.: 21.290 |
Acestui topic ii e locul la Versus
-------------------- Mercedes Benz S 320 CDI,200 CP Sup3r!
|
|
|
Mar 7 2005, 07:56 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Ce faci manu?Te apuci sa invii topicuri demult uitate?
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Mar 7 2005, 09:09 PM
Post
#16
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
se facea anul intr-o luna de cand nu se mai scrisese pe el
eu zic ca e timpul sa se inchida -------------------- |
|
|
Mar 12 2005, 10:24 AM
Post
#17
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 6-March 05 From: Craiova (Dolj) Member No.: 41.714 |
La SUV-uri ati uitat de Range Rover, care este regele neincoronat al off-roadului, dar Tuareg ramine intradevar pe primul loc.
De ce o asemenea masina ? e simplu, pt a acapara piata americana si pt faptul ca nu-ti mai trebuie mai multe masini, una dar buna pt toate ; ma duc pe litoral, iar de acolo direct la munte, nu vin acasa sa schimb masina. Dar bineinteles astea-s masini pt bogatani, eu ( de ex. ) nu fac decit sa le privesc si sa visez. |
|
|
Mar 12 2005, 10:31 AM
Post
#18
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Mar 13 2005, 08:18 AM
Post
#19
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 6-March 05 From: Craiova (Dolj) Member No.: 41.714 |
:dontgetit: daa ?
si acum tot ??? http://www.masini.ro/stiri-detalii,1716,1,...-altitudine.htm :harhar: |
|
|
Sep 4 2005, 09:51 AM
Post
#20
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 3-September 05 From: Bucuresti Member No.: 54.883 |
ce si-ar plimba ion tonele toata ziua daca ar avea touareg... nu ai avea loc pe sosea de el...
Stai calm ioane ca la 8-10l motorina consum, t-regu consuma mai puin ca multe masini care sunt mai usoare de 1 tona... welcome to 2005 !! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 07:21 AM |