IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

VW Touareg V10 TDI- cel mai bun SUV de lux?!

This topic is about VW Touareg V10 TDI- cel mai bun SUV de lux?!, the author, Anubis, wrote about: Incercand sa fac o comparatie intre cele mai bune SUV-uri de lux existente pe piata la ora actuala in final au ajuns BMW X5 si VW Touareg. Pentru BMW ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> VW Touareg V10 TDI- cel mai bun SUV de lux?!
Anubis
post Mar 16 2004, 06:09 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 111
Joined: 30-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.674



Incercand sa fac o comparatie intre cele mai bune SUV-uri de lux existente pe piata la ora actuala in final au ajuns BMW X5 si VW Touareg. Pentru BMW am preferat motorizarea pe benzina de 4.4 l (ce echipeaza si seria 6 si 7) iar pentru Touareg motorizarea de varf V10 TDI.

Pentru a compara corect cele 2 motoare voi face abstractie de:
- vitezele maxime considerand o viteza de 200 Km/h ca fiind suficienta
- acceleratii - ambele propulseaza sub 10 sec la 100 Km/h valoare considerata suficienta
- diferenta de consum
- diferenta de intervale de service
- costuri intretinere
- durata de viata motor (50,000 Km cu siguranta duc ambele motoare)

Cel mai mult va conta tipul de transmisie 4x4, tinuta de drum pe sosea, posibilitati Off Road

BMW X5
=======
- directie si tinuta de drum impecabila, tren de rulare cu puternice accente sportive; tendinta supravibratoare caracteristica tractiunii spate nu se simte de loc, DSC-ul (ESP) corectand instant orice derapaj
- transmisia 4x4 este in mod normal 70/30 spate/fata fara posibilitatea de a fi modificata ca raport - acest lucru face de fapt din X5 marele pierzator al finalei..
- posibilitati off road bune din punct de vedere al unghiurilor de atac si iesire ale caroseriei dar EXTREM de mult diminuate de tipul transmisiei
- lipsa suspensiilor pneumatice si a garzii la sol reglabile - nu sunt oferite nici ca optiuni; un alt mare dezavantaj al lui X5

VW Touareg
=========
- directie si tinuta de drum extraordinare; desi trenul de rulare nu este la fel de sportiv ca cel a lui X5 Touraeg are un comportament total neutru la limita acest lucru fiind posibil atat transmisiei 4x4 cat si electronicii de ultima generatie (la BMW e mai multa electronica...)
- tractiune 4x4 cu raport 50/50 spate/fata in mod normal ce poate fi variat pana ls 0/100 sau 100/0 in conditii ce necesita acet lucru
- suspensie pneumatica, garda la sol reglabila manual si automat (la viteze mari garda la sol coboara automat), posibilitate de a seta electronic tipul de suspesie - toate oferite STANDARD la versiunea V10 TDI.
- posibilitati off-road echivalente cu cele ale unui Land Rover, garda la sol poate fi urcata pana la 300 mm - echivalent Land Rover; unghiurile de intrare/iesire au valori excelente
- chiar si cu cauciucuri de vara a urcat o panta de 30 grade acoperita cu zapada/gheata ca si cum ar fi fost asfalt (cantareste 2,6 tone!!!)

CONCLUZII
=========

Touareg invinge fara drept de apel nava amiral SUV a BMW-ului prin tipul transmisiei, posibilitatile fantastice off-road, faptul ca evita marea problema a SUV-urilor (garda mare la sol => tinuta de drum instabila in viraje) avand o suspensie pneumatica gestionata electronic care micsoreaza automat garda la sol la viteze mari. Singurul capitol unde X5 ramane campion este accentul de sportivitate al tinutei sale de drum.

La ora actuala Touareg (in varianta cu suspensii pneumatice) este cel COMPLET SUV de lux de pe piata nefiind egalat de nimeni la off-road, iar pe sosea DOAR X5 mai poate emite ceva pretentii. Mai mult decat atat pretul lui V10 TDI este imbatabil ~55,000 Euro CIP

BMW X5 / VW Touareg

Tinuta de Drum: 10/10
Transmisie 4x4: 7/10
Confort: 9/10
Sportivitate: 10/9
Off Road: 6/10

Astept comentarii, opinii, pareri, etc...

Numai bine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OMEGA
post Mar 16 2004, 11:03 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 438
Joined: 29-March 03
From: Constanta
Member No.: 10.894



Sunt de acord cu tine, Touareg castiga detasat in fata X5-ului!
Cu ce model Land Rover ai comparat, deoarece ei au un singur SUV
Adica Freelander, celelalte fiind off-roadere


--------------------
Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krysty
post Mar 16 2004, 11:57 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 802
Joined: 7-May 03
Member No.: 12.193



sa nu uitam ca Touaregul e ceva mai nou decat x5 deci e normal sa fie fie in fatza!


--------------------
always Alfa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rai
post Mar 17 2004, 01:24 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 973
Joined: 7-January 04
From: Bayern,Germany
Member No.: 19.672



Ai uitat probabil de Porsche Cayenne.Si apropo stii care e deosebirea intre Toureng si Cayenne?Nu ca sunt germane e altceva.


--------------------
Golf GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos4
post Mar 17 2004, 04:24 AM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 65
Joined: 13-April 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 11.479



XC90 nu este luat in considerare?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M i h a i
post Mar 17 2004, 04:53 AM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 795
Joined: 24-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.486



XC90 e varza in materie de offroad daca ne luam dupa Promotor

Oricum, asa se pare ca Touareg e cel mai bun cel putin prin prisma valorilor gen garda la sol, urcare in rampa, unghi atac/fuga, panta, ....


--------------------
BMW Rulez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laurentiu_007
post Mar 17 2004, 08:11 PM
Post #7


Lau
******

Group: Membri
Posts: 586
Joined: 14-January 03
From: Timisoara
Member No.: 9.065



Este adevarat ca Tuareg il "ia" pe X5, insa la fel cum a mai spus cineva, trebuie luat in considerare cand a a aparut X5.La fel se poate spune si despre Jeep Grand Cherokee, care s-a lansat in '99 si se spunea ca va fi greu de depasit de vreun model in off-road, iar acum il intrec multe modele.Despre XC90 este si normal sa nu faca fata prea mult in teren accidentat pt. ca nu a fost constuit ca un off-road-er veritabil.El pune accent mai mult pe confort.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anubis
post Mar 23 2004, 05:11 PM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 111
Joined: 30-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.674



voi incerca sa raspund la opiniile prezentate pana acum:

1. cayenne si touareg sunt construite pe o platforma comuna; totusi diferentele dintre cele 2 masini fac ca ele sa nu intre in concurenta una cu cealalta; cayenne este singurul suv de lux peste touareg la ora actuala, diferentele fiind pe sosea (si nu off-road unde touareg ramane imbatabil - 300 mm garda maxima la sol touareg vs. 272 mm cayenne) datorita motoarelor si tinutei de drum mult mai sportive a porsche-ului. am ales touareg datorita faptului ca se apropie cel mai mult de pretul lui x5 4.4i, in vreme ce chiar si versiunea atmosferica a lui porsche (cayenne s) are un pret sensibil mai ridicat.

2. modelul land rover este intr-adevar freelander

3. scopul testului nu era sa "denigrez" marca bmw. oricum vw-ul mai are ani lumina pana a ajunge marca bavareza - sa tinem cont doar de faptul ca vw produce o singura masina (touareg) - restul sunt jucarii, iar bmw produce sensibil mai multe masini si nu imitatii de masini...

numai bine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rai
post Mar 23 2004, 07:13 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 973
Joined: 7-January 04
From: Bayern,Germany
Member No.: 19.672



eu am inteles,am vazut acum cateva saptamani la tv erau comparate toate trei.no comment.si e frumos ca te straduiesti si te apreciez.


--------------------
Golf GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabi4
post Mar 26 2004, 12:28 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 565
Joined: 25-March 04
From: roman-is-bucuresti
Member No.: 22.923



cineva tre sa fie si in fata.


--------------------
SLZ Scala 1.4 MPI :D
CFR SUCKS!
Pro cee'd
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halba
post Mar 29 2004, 10:55 PM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 29-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.123



dupa parerea mea motivul pentru care suv-urile sunt atat de populare este ca unora le era jena sa-si parcheze aro-ul (care in alte tzari poate insemna un patrol sau land cruiser ) intr-o parcare "de orash". cu alte cuvinte e vorba de design...

mie sincer sa fiu si acum imi place mai mult design-ul de la ml (bineinteles cu bull-bar, bare de protectie laterale si roata de rezerva montata in spate) care mi se pare la limita agresivitatzii unui suv (adica daca era un pic mai agresiv trecea la off-roadere . lasand gluma la o parte nu stiu daca la suv-urile de varf (ml, x5, touareg, cayene) are rost sa facem comparatii de performante... pt ca cine isi ia suv nu vrea sa "zboare" deci viteza maxima/acceleratia nu conteaza foarte mult, si de obicei suv-urile nu merg prin paduri deci nici capacitatile off-road nu sunt f importante... conteaza comfort-ul designul si alte lucruri subiective
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ion
post Apr 1 2004, 07:14 PM
Post #12


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 142
Joined: 6-November 02
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 7.653



eu unul tot nu inteleg de unde e nebunia asta pt. suv sau off-road.

la noi, zice omul ca sunt drumurile proaste si pline de gropi, dar afara? conform statisticilor, merg peste 80% din traseu pe asfalt.

cred ca e o chestie de moda. si pentru unii, ca sa vada "prostimea" de sus, sa se etaleze ca au avere.

eu unul nu mi-as lua asa ceva. nu inteleg de ce trebuie sa "plimb" 2000 kg de otel de colo colo sau chiar mai mult. asta atrage dupa sine toate celelalte: consum mare, cheltuieli de intretinere pe termen mediu mari si pe termen lung foarte mari. poate ar fi ca avantaj, ideea de siguranta, fiindca daca te lovesti de alta masina, esti "deasupra". bine, faptul ca "tu" esti mare devine problema "celuilalt".

ca pasionat de masini, as preferea o masina clasica, in 3 volume, sau eventual 2.
daca s-ar pune problema pentru deplasari "off-road", as alege o masina spartana, fara piele si alte chestii de lux. o masina cu care sa te poti urca pe munte.

chestia cu suv, pentru ca iesi de 3 ori pe an la munte, e ca si cum ai merge la munte in frac, iar in restul timpului ai umbla prin casa cu bocanci de alpinist. ma rog, daca asta e "tendinta pietii" asta e. e si o vorba, nu e fraier cine cere, e problema celui care da...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ion25197
post May 12 2004, 05:42 PM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 12-May 04
From: Bucuresti
Member No.: 25.190



Ioane, tot Ion ai ramas :colors:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V l a d u t z
post Mar 7 2005, 06:53 PM
Post #14


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 141
Joined: 18-February 04
From: Bucuresti
Member No.: 21.290



Acestui topic ii e locul la Versus


--------------------
Mercedes Benz S 320 CDI,200 CP Sup3r!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Mar 7 2005, 07:56 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Ce faci manu?Te apuci sa invii topicuri demult uitate? laugh.gif


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 7 2005, 09:09 PM
Post #16


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



se facea anul intr-o luna de cand nu se mai scrisese pe el biggrin.gif

eu zic ca e timpul sa se inchida tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macovei41721
post Mar 12 2005, 10:24 AM
Post #17


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 6-March 05
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 41.714



La SUV-uri ati uitat de Range Rover, care este regele neincoronat al off-roadului, dar Tuareg ramine intradevar pe primul loc.
De ce o asemenea masina ? e simplu, pt a acapara piata americana si pt faptul ca nu-ti mai trebuie mai multe masini, una dar buna pt toate ; ma duc pe litoral, iar de acolo direct la munte, nu vin acasa sa schimb masina.
Dar bineinteles astea-s masini pt bogatani, eu ( de ex. ) nu fac decit sa le privesc si sa visez. blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 12 2005, 10:31 AM
Post #18


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



offtopic.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macovei41721
post Mar 13 2005, 08:18 AM
Post #19


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 6-March 05
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 41.714



:dontgetit: daa ?
si acum tot offtopic.gif ???
http://www.masini.ro/stiri-detalii,1716,1,...-altitudine.htm

:harhar:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miki54890
post Sep 4 2005, 09:51 AM
Post #20


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 3-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 54.883



ce si-ar plimba ion tonele toata ziua daca ar avea touareg... nu ai avea loc pe sosea de el...

Stai calm ioane ca la 8-10l motorina consum, t-regu consuma mai puin ca multe masini care sunt mai usoare de 1 tona...

welcome to 2005 !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th May 2024 - 07:21 AM