Logan 1,5 dci sau Matiz SE ??! |
This topic is about Logan 1,5 dci sau Matiz SE ??!, the author, Gavriliu56049, wrote about: Abordez aceasta problema din prisma consumului si al fiabiliatatii avand in vedere ca am nevoie de o masina exclusiv pentru oras (fiabila , ieftina si ... To read more just scroll down
Logan 1,5 dci sau Matiz SE ??! |
Nov 20 2005, 07:31 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 18-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.042 |
Multumesc |
|
|
Nov 21 2005, 08:49 AM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 70 Joined: 5-October 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 57.710 |
nici nu ai cum sa compari loganul cu matizul.
matiz e de doua ori mai mic decat loganul cum nu m-as vedea intr-un matiz, iti zic sa iti iei logan dar daca vrei o masina pentru oras, uite-te la alte masini cum ar fi clio, polo, fabia, .... -------------------- DSN, 75HP
Laguna II, 210HP (ocazional) |
|
|
Nov 21 2005, 11:37 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
nici una. cauta cu atentie pt ca am vazut oderte destul de bune la unii dealeri.
dintre cele doua loganul. mai trebuie sa iesi din oras, nu? -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Nov 21 2005, 01:22 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 12-July 05 From: Brasov (Brasov) Member No.: 51.045 |
daca circuli numai in oras, sau 90 % in oras , atunci ia matizul , ca e mai fasnet si mai ieftin. bafta -------------------- |
|
|
Nov 22 2005, 10:44 AM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 96 Joined: 27-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.930 |
|
|
|
Nov 22 2005, 08:35 PM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 5-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.030 |
Mai bine ia un Logan 1.4 pe benzina pt ca diferenta de pret pana la 1.5 dci se amortizeza in 150.000 km.
-------------------- Octavia 1.8T
Avensis 2.2 D-4D Octavia II 2.0 TDI |
|
|
Nov 23 2005, 11:36 AM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 189 Joined: 25-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.884 |
QUOTE(cristyyy) nici nu ai cum sa compari loganul cu matizul.
matiz e de doua ori mai mic decat loganul Si de doua ori mai urat (parere personala). Si probabil de doua ori mai putin fiabil. Si de doua ori mai greu de condus in oras. Si cu consum de doua ori mai mare. Etc. Eu zic Matiz. Si mai ramai si cu bani... |
|
|
Nov 23 2005, 11:41 AM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 189 Joined: 25-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.884 |
P.S. La consum ma refeream la Loganul pe benzina. Dieselul, oricum, e mai scump, ca pret de baza si intretinere.
|
|
|
Nov 27 2005, 04:53 AM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 18-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.042 |
QUOTE(Mihai34891) P.S. La consum ma refeream la Loganul pe benzina. Dieselul, oricum, e mai scump, ca pret de baza si intretinere.
Pana la urma a condus cineva logan dci?!??!?! Oare chiar asa e cum se spune, chiar nu te mai poti auzi la 100 de km/h?? Oare chiar asa de zgomotos e? vad ca toata lumea isi da cu parerea dar nimeni nu a condus sau a vazut.... Chiar as vrea sa aud parerea cuiva care a condus Logan cu motorizare Diesel....... ASTEPT |
|
|
Nov 27 2005, 01:36 PM
Post
#10
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
eu am condus clio 1.5dci care are acelasi motor cu loganul.
motorul este common rail si este foarte silentios. matiz are un motor care se este silentios la viteze de pana la 100 km/h. ulterior scoate un tipat ascutit de iti este scarba de el. loganul va avea zgomot de diesel. din punct de vedere al consumului, loganul sta foarte bine. este diesel. inca motorina este mai ieftina ca benzina. chiar daca loganul este mai mare si te dezavantajeaza in oras, nu putine vor fi momentele in care vei avea nevoie de dimensiunea lui. comparand STRICT logan cu matiz, logan are avantaje nete: confortul, spatiu mare si pt pasageri si pt bagaje, stabilitate, performante dinamice, siguranta in cazul unui impact, arata mai bine, are o imagine superioara. in plus loganul are avantajului motorului muuuult mai puternic. acest motor iti va trage masina dupa el in locuri unde matizul nu viseaza sa ajunga nici daca ar fi autostrada. as prefera logan in fata matizului chiar de ar fi cu 2000 euro mai scump. -------------------- |
|
|
Nov 27 2005, 06:17 PM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.238 |
daca tot iti iei masina in rate, mai strange un pic cureaua si ia-ti si tu un polo nou
ai consum mic, fiabilitate,si o masina care arata superb (parerea mea) |
|
|
Nov 27 2005, 06:54 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Decat una sau alta,mai bine un Symbol 1,5 Dci cu 80 c.p.motorul care este si mai puternic si culmea,mai economic decat cel de 65 c.p. !
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Nov 29 2005, 12:12 AM
Post
#13
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Dintre cele doua, as alege si eu Loganul, dar pe benzina. Cel diesel este foarte zgomotos, masina se zguduie efectiv la relanti. Iar daca te uiti in revistele de specialitate, vei vedea ca l-au cam desfiintat pe acolo.
A, si a propos de ce zicea Eddie, este oferta la Symbol, cu super-dotari, Fidji Serie Limitata parca ii zice, dar mai bine te duci la un dealer si intrebi direct. Cat despre Matiz... nu am comentarii, in afara de cel ca de la anul nici fabrica nu va mai fi. Eu nu as lua-o nici macar in calcul. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Nov 30 2005, 12:54 AM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 18-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.042 |
Adevar graiesti ... L-au desfiintat toti... dar stii ce ma mira?
Ma mira faptul ca nimeni nu a desfiintat dacia nova, sau solenta, cand au aparut aceste modfele, in schimb Loganul l-au facut praf...... asta nu inteleg.... oare erau alea mai bune? P.S. e usor sa propui o mie de masini scumpe, bune, sau nu, dar tre sa ne amintim ca la Logan sunt posibilitati de finantare foarte avantajoase, smecherie pe care eu sunt nevoit(din pacate) sa o iau in calcul! |
|
|
Nov 30 2005, 01:21 AM
Post
#15
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 18-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.042 |
alta chestie e ca mi=as dori o parere obiectiva a unui forumist care chiar a condus o masina LOGAN dci... chiar un drive test.... eu nu am apucat inca sa fac unul (drive test).
|
|
|
Nov 30 2005, 12:32 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
nu inteleg de ce iti iei logan pe motorina. chiar nu merita. mai bine te-ai gandi la un logan pe benzina de 1.4 si cu diferenta insemnata de bani te plimbi cam 2 ani
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Nov 30 2005, 07:31 PM
Post
#17
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Eu sunt forumistul pe care il cauti...
Iata-ma. Si eu iti spun ca motorul de 1.5 dci e prea scump, Loganul Dci este prea slab insonorizat si cea mai buna alegere la modelul asta este benzina. Daca as fi subiectiv, as recomanda 1.6, trage destul de bine, nu te lua dupa ce zic altii, ammasina de 15000 km si este impecabila pana acum. Si chiar trage, mai ales in turatii mici. Consumul este de 7,3 - 7,5 in medie, depinzand de cum mergi. In oras ia ~10%, afara cam 6 la 100 km/h. Pana la 3000 ture este suficient de silentioasa, dupa care incepe se fie mai inconfortabila. Iar comparatia cu Spark-ul la drum intins este cel putin fortata. Am citit testele din AMS cu masinile de clasa mini si a fost cea mai proasta de acolo la tinuta de drum, iar motorul nu trage decat de la 3500 ture in sus, unde ma indoiesc ca mai este silentios si economic. Sa compari o masina de clasa mini cu una la limita clasei compacte, oricare ar fi aceea, la drum intins, mi se pare carcoteala. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Nov 30 2005, 11:58 PM
Post
#18
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 18-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.042 |
QUOTE(Tudor57991) Eu sunt forumistul pe care il cauti...
Iata-ma. Si eu iti spun ca motorul de 1.5 dci e prea scump, Loganul Dci este prea slab insonorizat si cea mai buna alegere la modelul asta este benzina. Daca as fi subiectiv, as recomanda 1.6, trage destul de bine, nu te lua dupa ce zic altii, ammasina de 15000 km si este impecabila pana acum. Si chiar trage, mai ales in turatii mici. Consumul este de 7,3 - 7,5 in medie, depinzand de cum mergi. In oras ia ~10%, afara cam 6 la 100 km/h. Pana la 3000 ture este suficient de silentioasa, dupa care incepe se fie mai inconfortabila. Iar comparatia cu Spark-ul la drum intins este cel putin fortata. Am citit testele din AMS cu masinile de clasa mini si a fost cea mai proasta de acolo la tinuta de drum, iar motorul nu trage decat de la 3500 ture in sus, unde ma indoiesc ca mai este silentios si economic. Sa compari o masina de clasa mini cu una la limita clasei compacte, oricare ar fi aceea, la drum intins, mi se pare carcoteala. problema este ca eu fac imobiare :wave: ... si eu omor Bucurestiul in lung si in lat... si rar ier din capitala... de asta ma gandeam la un motor diesel... si la o oferta de finantare buna( deci la Logan) ! in alta ordine de idei mi-as dori ca atunci cand parasesc orasul sa pot sa ma bucur de o masina pretabila pentru drumuri lungi.... intelegi? |
|
|
Dec 1 2005, 04:00 PM
Post
#19
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Inteleg, si cred ca ai dreptate. Pentru o masina care face cateva sute de km pe zi in oras, dieselul este cel mai bun. Atata doar ca te-am avertizat mai sus ca este destul de zgomotos. In rest, trage bine si e ok la consum, chiar daca "ia" mai mult decat clio cu acelasi motor.
Si vei putea sa te plimbi si pe afara, merge binisor si pe la 120 km/h. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Dec 1 2005, 05:30 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 688 Joined: 1-December 05 From: Craiova (Dolj) Member No.: 62.481 |
eu am condus decat Logan 1.6 Ambiton (deci full option) si pot sa iti spun ca e o masina mai mult decat corecta , chiar buna as putea spune , iar Matizul se merita cel mult in varianta de baza prin prisma pretului , dar deja sa dai 7k+ E pe un Matiz e cam bataie de joc de bani.....
baietii de la Top Gear au testat in ultimul numar toate motorizarile Logan intr-un test comparativ si sustin ca cea mai buna alegere ar fi DCI-ul pentru consumul redus de carburant , de asemenea spun ca nivelul sonor e acceptabil pana la 120km/h asa ca la viteze de oras nu ai de ce sa iti faci griji ca zgomotul va fi insuportabil. so Logan it is for me...... -------------------- _/_ C4 2006 _/_ VTR 1.6i 110cp |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 09:02 AM |