IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Seat Ibiza nou sau Volkswagen din 2001?

This topic is about Seat Ibiza nou sau Volkswagen din 2001?, the author, Justina, wrote about: Au exact acelasi pret, 10400 euroi. Ce ati alege dintre acestea doua, daca ati stii ca o sa conduceti destul de mult (deci sa aiba consumul mic) si nu ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza nou sau Volkswagen din 2001?
Justina
post Oct 25 2005, 02:30 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 3-November 04
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 35.241



Au exact acelasi pret, 10400 euroi. Ce ati alege dintre acestea doua, daca ati stii ca o sa conduceti destul de mult (deci sa aiba consumul mic) si nu mai vreti sa aveti de reparat la masina nimic?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catalin51707
post Oct 25 2005, 02:31 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 178
Joined: 20-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 51.700



Buna in primul rand la ce fel de Volkswagen te gandesti?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 25 2005, 02:31 PM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Masina noua


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catalin51707
post Oct 25 2005, 02:32 PM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 178
Joined: 20-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 51.700



Pt MR28673
Mai stii daca o fi vreun passat cu 80.000 km la bord biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Justina
post Oct 25 2005, 02:33 PM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 3-November 04
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 35.241



VW Golf cu 80.000 la bord.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catalin51707
post Oct 25 2005, 02:41 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 178
Joined: 20-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 51.700



Din punctul meu de vedere nu se merita la mana a doua...si eu am fost la un pas sa mi iau ceva la mana a doua...inainte de ibiza...era vorba despre un mondeo (2001) sau un passat acelasi an...dar am renuntat la ambele....si am preferat o ibizia noua...care sper ca la anul se va transforma in noul leon blush.gif
In primul rand o masina noua nu se compara cu una la mana a doua...indiferent despre ce este vorba....nu ai siguranta ca nu va incepe sa ti cada cate ceva de pe ea...nu ai garantie despre ce a fost cu masina aia si cati km reali are....nu ai garantie la ea.....pretul ii scade vertiginos...e cu totul si cu totul alta sensatie intr-una noua biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai34891
post Oct 25 2005, 03:08 PM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 189
Joined: 25-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.884



Ibiza noua, fara discutie.
In VW-ul cu 80.000 Km incepi sa bagi bani incepand de a doua zi.
Masina noua e masina noua. O apreciezi atunci cand o ai, comparativ cu second hand-urile (e vorba si de senzatia pe care ti-o da..._)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aer Curat
post Oct 25 2005, 05:13 PM
Post #8


sofer
***

Group: Membri
Posts: 81
Joined: 7-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.850



Pretul scade vertiginos in cazul unei masini noi. Mai putin la un s.h..
De fapt acesta este unul din avantajele unui s.h. : o devalorizare sensibil mai scazuta decat la una noua.
Pe de alta parte as fi foarte atent daca mi s-ar propune la achizitie o masina (Vw.......) din 2001 cu doar 80k km la bord. Daca mai este si diesel, intareste suscebilitatea ca s-a umblat la masina respectiva. Ar rezulta o medie anuala de aprox. 16k km (5 ani).


--------------------
Skoda Fabia Combi 1,4Tdi 80cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Oct 25 2005, 06:10 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Nu e de necrezut sa aiba 80000 km. In fine ... trebuie oricum sa-i faci o verificare tehnica.
Daca au aceleasi dotari, si sint ambele benzina sau diesel, eu as alege Seat-ul.
DAR daca Golful are si alte avantaje (clima/climatronic, TD, ...) atunci l-as prefera. 80000 km nu sint cine stie ce.


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Justina
post Oct 26 2005, 07:25 AM
Post #10


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 3-November 04
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 35.241



Am uitat sa precizez ceva destul de important, Ibiza e pe benzina si VW e diesel.... Sunt foarte multe de luat in considerare... De fapt cred ca cea mai buna alegere ar fi o Ibiza noua diesel dar aceea este peste 13.000 euro...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Oct 26 2005, 08:02 AM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



daca vw e din romania, atunci alege ibiza noua...
daca e din strainatate, atunci la pretul lui mai adaugi vama si alte mici taxe care te pot duce la 13000 euro total, si atunci mai bine ibiza diesel
eu te sfatuiesc sa iei masina noua..
bafta


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Oct 26 2005, 08:02 AM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



daca vw e din romania, atunci alege ibiza noua...
daca e din strainatate, atunci la pretul lui mai adaugi vama si alte mici taxe care te pot duce la 13000 euro total, si atunci mai bine ibiza diesel
eu te sfatuiesc sa iei masina noua..
bafta


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai34891
post Oct 26 2005, 08:06 AM
Post #13


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 189
Joined: 25-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.884



QUOTE(Justina)
Am uitat sa precizez ceva destul de important, Ibiza e pe benzina si VW e diesel.... Sunt foarte multe de luat in considerare... De fapt cred ca cea mai buna alegere ar fi o Ibiza noua diesel dar aceea este peste 13.000 euro...


De ce Diesel ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Justina
post Oct 27 2005, 07:55 AM
Post #14


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 3-November 04
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 35.241



QUOTE(Mihai34891)
QUOTE(Justina)
Am uitat sa precizez ceva destul de important, Ibiza e pe benzina si VW e diesel.... Sunt foarte multe de luat in considerare... De fapt cred ca cea mai buna alegere ar fi o Ibiza noua diesel dar aceea este peste 13.000 euro...


De ce Diesel ?


Diesel pentru ca dupa cum am spus se va merge foarte mult cu acea masina si este preferabil sa aiba consumul cat mai mic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Oct 27 2005, 08:42 AM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



avantaje pt ibisa:masina noua, garantie
dezavantaje: spatiu mic, devalorizare puternica, faptul ca e pe benzina si u vei merge mult

avantaje golf: motorina, spatiu mai mare, cofor
dezavantaje: kilometrajul e dubios, posibilitatea de a-ti cade ceva fiind masina SH


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 27 2005, 09:26 AM
Post #16


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Golful care din diesele e? Daca e vorba de SDI sau de TDI 90 eu l-as evita oricum. Pe primul datorita lipsei de putere si performante, pe al doilea datorita problemelor de fiabilitate.

La sh as alege oricum benzina, eventual as pune GPL dupa daca fac foarte multi km. O problema la un diesel costa enorm.... o motorina aghesmuita (au aghezmuita, nu stiu ca dau rar pe la biserica smile.gif ) si mai bine iei alta masina decat sa o repari pe aia. La benzinare, nu e chiar atat de grav, in general scapi mult mai ieftin orice s-ar intampla.
Diesel as lua doar nou si cu garantie. Un injector, o pompa, chiar si un filtru, la diesel costa cu aproape un ordin de marime in plus, sau chiar cu doua, in cazul unei pompe de injectie. Nu mai spun de turbina..

Parerea mea smile.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aer Curat
post Oct 27 2005, 11:49 AM
Post #17


sofer
***

Group: Membri
Posts: 81
Joined: 7-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.850



Nu este nici chiar asa de neagra situatia cu diesel-urile.
Tdi de 90cp este unul dintre cele mai fiabile tdi-uri.
Dar destul de dubios Golf-ul ala, verifica-l bine. Daca mergi mult se justifica un diesel.
De preferat, din varii motive, ar fi o masina noua. Dar dezavantajul major este pretul, plus ca daca vrei ceva optionale pretul sare si mai si. O varianta de compromis ar fi sa iei o masina de 2 ani (nu mai mult) cu o echipare buna, si la care pretul ar fi rezonabil, binenteles cu un rulaj rezonabil si o exploatare normala. Ar fi o masina aproape noua, destul de bine dotata si la un pret mai bun.


--------------------
Skoda Fabia Combi 1,4Tdi 80cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai34891
post Oct 27 2005, 01:36 PM
Post #18


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 189
Joined: 25-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.884



QUOTE(Justina)
QUOTE(Mihai34891)
QUOTE(Justina)
Am uitat sa precizez ceva destul de important, Ibiza e pe benzina si VW e diesel.... Sunt foarte multe de luat in considerare... De fapt cred ca cea mai buna alegere ar fi o Ibiza noua diesel dar aceea este peste 13.000 euro...


De ce Diesel ?


Diesel pentru ca dupa cum am spus se va merge foarte mult cu acea masina si este preferabil sa aiba consumul cat mai mic.


Ibiza Reference 1,4 75CP, benzina = 11.729 EUR DDP
Ibiza Reference 70 CP, diesel = 13.481 EUR DDP.
Diferenta= 1.752 EUR
1 l benzina= 1 EUR
1 l motorina=0.91 EUR

Daca luam in calcul cele de mai sus, rezulta ca amortizarea diferentei de pret la masina se amortizeaza dupa circa 80.000 km. Daca adaugam si niste costuri suplimentare impuse de reviziile unui motor diesel rezulta ca trebuie sa faci chiar multi km ca sa merite. Ca sa nu mai vorbesc de performante atunci cand comparam cele doua modele de mai sus intre ele...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Oct 27 2005, 02:41 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



QUOTE(MR28673)
La sh as alege oricum benzina, eventual as pune GPL dupa daca fac foarte multi km.


daca o treci pe gaz nu pierzi garantia la masina?

si apoi o instalatie de gaz performanta e in jur de 1000 de euro, mai pui si montajul etc, te apropii de preul unui diesel


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 27 2005, 02:52 PM
Post #20


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Depinde de dealer, si probabil de tara. La mine, la Opel, Daewoo si Mitsubishi, e ok, am verificat. La altii nu am intrebat.
La Daewoo se ocupa dealerul si de instalare, daca doresti, si o include si se ocupa tot dealerul si de revizii si garantia instalatiei.
Costa chiar mai mult 1000 euro de atat (1800 una nu tocmai top), insa exista niste deduceri de impozite babane (cam 1500€) incat ramai cu ea aproape gratuit.
In Romania, din cate am vazut, cea mai performanta e cam 800€, cu injectie secventiala. Toate preturile cu tot cu manopera.

Eu am una cu injectie multipunct care in Ro e cam 400€. Merita, pentru ca gazul e 0.41€ iar benzina 1.26€. In cazul meu a fost instalata si intretinuta de Daewoo, chiar daca montarea propriu-zisa a fost facuta in alta parte.
Fata de diesel, are avantajul ca are si taxe de rulare mai reduse. La masinile GPL sunt cam 60€/an, indiferent de cat sunt de mari motoarele, in timp ce la diesele peste 200, chiar si la cele mai mici si mai curate.
In Franta avantajele GPL nu sunt chiar atat de mari, gazul e mai scump, nu prea exista scutiri de taxe, etc. Insa in Belga merita.
In Romania, nu prea stiu. Insa avand in vedere ca e intre 400 si 800 instalatia, cred ca se amortizeaza destul de repede. La cele cu injectie secventiala supraconsumul e aproape inexistent (din cate am inteles)


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 04:07 PM