IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Toyota Avensis 1,8 Luna vs Honda Accord 2 Confort

This topic is about Toyota Avensis 1,8 Luna vs Honda Accord 2 Confort, the author, Ciprian-153, wrote about: Arunc o manusa acum privind doua din cele mai bune masini din clasa lor la acest nivel de pret. Initiez acest versus pentru a fi de ajutor celor care ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Toyota Avensis 1,8 Luna vs Honda Accord 2 Confort
Ciprian-153
post Aug 3 2007, 10:28 AM
Post #1


sofer
***

Group: Membri
Posts: 53
Joined: 20-February 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 21.395



Arunc o manusa acum privind doua din cele mai bune masini din clasa lor la acest nivel de pret.
Initiez acest versus pentru a fi de ajutor celor care nu sunt hotarati si pot fi ajutati cu pareri concrete,pline de bun simt si bine sustinute, dar si pentru a se clarifica parerile unor toyotisti "cu vechi state de plata" care in versusuri asemanatoare, nu erau foarte convingatori in sustinerea Avensisului. Fanii Accord spuneau ca favorita lor e mai buna, fanii Avensisului spuneau ca sunt "doua masini de isprava".
Daca am interpretat gresit spusele unora,imi cer iertare si le dau acum ocazia sa "faca lumina".
Iata informatiile :
Toyota Avensis 1,8 Luna,pret CIP 16.300 eur (are discount).
Avantaje :
- spatiu interior si portbagaj mai mare
- consum mai mic de combustibil
- costuri de intretinere mai mici
- filtreaza mai bine denivelarile (suspensii mai confortabile)
- 5 stele Euro NCAP ( + 1 airbag genunchi)
- mai multe dotari : cauciucuri de 205 cu jante aliaj, faruri ceata, MP3 cu 4 boxe, senzori de ploaie si lumina, volan in piele.
Honda Accord 2 L Confort, pret CIP 16.480 eur.
Avantaje :
- tinuta de drum mai buna ( sasiu mai bun-spun unii!)-stabilitate mai buna in curbe
- motor mai laudat decat cel de 2.0 de pe Avensis
- design exterior si alura superioare
- facuta in Tara Soarelui Rasare
- recunosc ca am avut un "feeling" mai bun in Accord,dupa un drive test cu ambele modele. Dar din foarte multe motive, am ales Avensis.
Daca e sa discutam de motorizari identice ( pana acum am discutat de acelasi nivel de pret), trebuie sa mai adaugam 1.500 eur CIP la Toyota. Pentru a creea egalitate deplina ca pret si motorizare, trebuie sa adaugam inca 1.500 eur CIP si la Honda. Aici cred ca Avensisul pierde categoric. De ce? Acum 2 saptamani a aparut un nou nivel de echipare pe Accord,din varianta Executive scotandu-se interiorul de piele (la 17.980 eur CIP). Deci la aproape 18.000 eur Avensisul are in plus motor de 2 L si 147 CP, cruise control si schimbari de design in interior, pe cand Accordul are in plus halogen, trapa electrica, scaune incalzite, magazie de CD, cruise control, suport lombar (o nebunie!!!!), dispozitiv de spalare faruri, 155 CP si parafa "made in Japan". La Honda se subinteleg acum cauciucuri de 205,jante aliaj, senzori ploaie si lumina,faruri ceata,volan in piele, inca 4 boxe la sistemul audio.
Arunc manusa!!!! Constantin, Legionaru, ...ce spuneti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Aug 3 2007, 10:37 AM
Post #2


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Foarte pe scurt vreau sa ma leg de treaba cu 'made in Japan' smile.gif
Am discutat de multe multe ori treaba ca Toyota e cine e tocmai pentru ca nu exista diferente intre acelasi model asamblat la 2 fabrici diferite, oricare ar fi acele fabrici. arigato.gif
De asemenea 'I move to strike' ideea ca una arata mai bine decat cealalta pe doua considerente:
1) tu stai inauntru smile.gif
2) e o chestie pur si simplu de gusturi, nu poate fi luat de 'fapt'


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Aug 3 2007, 11:56 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



I dare to disagree.. a little smile.gif.
Unde e facuta masina conteaza, si nu neaparat din motive ca muncitorul turc stringe piesa mai prost ca japonezul. De exemplu in cazul mazdei, mazda 6 e facuta in US si are niste hibe clare din acesta cauza, prima si cea mai cunoscuta fiind vopseaua. In US e ilegal sa folosesti compusi cu plumb in vopsea la fabricare si sint niste restrictii in procesul tehnologic, ca atare vopseaua data in USA se cojeste mai repede si e mai fragila decit aia data in Japonia. Deci numai aparatul legislativ diferit in doua tari poate duce la diferente deloc minore de fabricatie. Nu mai zic eventualele porobleme de industrie orizontala, care ipoate nu apar la toyota dar se prea poate sa apara la marci gen renault.

Dupa aia eu as prefera o masina facuta intr-o tara ca Japonia care probabil se vinde si prin alte parti decit in Europa, deci trebuie sa invinga o concurenta mai diversa si de multe ori mult mai acerba decit cea europeana.
Ma rog, pina la urma astea sint niste consideratii generale si s-ar putea sa nu se aplice deloc la o masina anume.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Aug 4 2007, 11:35 AM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Ozz, in privinta calitatii vopselei, vreau sa te contrazic categoric.
Yarisul meu 2006 (deci ultimul tip) este facut in Franta iar Corolla Sedan 2007 este made in Japan.
Vopseaua Yarisului a rezistat mult mai bine pana acum la "intemperii" (criblura, insecte, gainat, inclusiv ploile din primavara 2007 din Grecia cand masina se "albise" etc) decat cea a Corollei care este cu un an mai tanara si care a fost mai protejata.
Poate ca, intr-adevar, faptul ca masina este made in Japan, poate insemna o relaxare psihologica a proprietarului, dar cel putin in ceea ce priveste vopseaua, ti-am demonstrat ca lucrurile stau pe dos.

In privinta acestui versus, cred ca s-au discutat si s-au rasdiscutat caracteristicile acestor 2 masini.
Constantin a avut, ca de obicei, cel mai bun sfat pentru viitorul cumparator:dintre cele 2 merita cea care are cele mai multe optionale la pretul cel mai mic. arigato.gif


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Aug 4 2007, 11:49 AM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Dintre cele doua merita cea care place cumparatorului cel mai mult smile.gif

Mie unuia mi se falfaie de optionale. Vreau CP, confort (adica scaune dupa forma fundului meu biggrin.gif) si tinuta de drum. Altii vor optionale.... alti stele NCAP. Altii imagine. Altii economie.
Fiecare cu piticul lui. Piticul celui cu banii are intotdeauna dreptate. smile.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drabisan
post Aug 4 2007, 01:37 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.326
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.001



QUOTE(Ciprian-153)
Daca e sa discutam de motorizari identice ( pana acum am discutat de acelasi nivel de pret), trebuie sa mai adaugam 1.500 eur CIP la Toyota. Pentru a creea egalitate deplina ca pret si motorizare, trebuie sa adaugam inca 1.500 eur CIP si la Honda. Aici cred ca Avensisul pierde categoric. De ce? Acum 2 saptamani a aparut un nou nivel de echipare pe Accord,din varianta Executive scotandu-se interiorul de piele (la 17.980 eur CIP). Deci la aproape 18.000 eur Avensisul are in plus motor de 2 L si 147 CP, cruise control si schimbari de design in interior, pe cand Accordul are in plus halogen, trapa electrica, scaune incalzite, magazie de CD, cruise control, suport lombar (o nebunie!!!!), dispozitiv de spalare faruri, 155 CP si parafa "made in Japan". La Honda se subinteleg acum cauciucuri de 205,jante aliaj, senzori ploaie si lumina,faruri ceata,volan in piele, inca 4 boxe la sistemul audio.
Arunc manusa!!!! Constantin, Legionaru, ...ce spuneti?


Costache si Legionaru' fac cura de bere asa ca trebuiesc supliniti.
In primul rind, nu prea am inteles de ce daca la Avensis trebuiesc adaugati 1500 si la Accord ai adaugat aceiasi 1500. Puteam sa vorbim foarte bine de doratile cu minus 1500.
Dar hai sa discutam de cele cu +1500.
Avensisul Executive are halogen;
Trapa nu e decit after-market - decit un -
Scaunele incalzite sint la ambele;
Magazia de cd-uri cu MP3-uri e la fel;
Cruise-ul de asemenea
suport lombar - cind am luat masina am intrebat de ce nu. Dupa putina vreme m-am intrebat singur - de ce da? Scaunele de Avenesis chiar nu au nevoie - cel putin eu nu simt deloc nevoia!
Spalatoarele de faruri vin obligatoriu cu xenoanele - iarasi nu se pune la comparatie;
155CP vs 147 - aici as face diferenta la greutate! Pe care nu o stiu la Accord - la Avensis 1350kg. Spune tu cum e la Accord.
Avensisul are 215/45/17 si arata chiar belea!
Sensori de ploaie au ambele - nu se pune
Senzori de lumini - asta intotdeauna mi s-a parut o prostie! Cit iti trebuie iq-ul sa uiti sa aprinzi luminile - iar ca sa le uiti aprinse...asculta cum urla Avensisul...tre sa fi si surd ca sa le uiti...

Pina acum am fost obiectiv!
Sa fiu si subiectiv- as fi ipocrit sa nu recunosc faptul ca Accord-ul arata foarte bine!

Sper ca am citit atent postul de deschidere, dar mie chiar mi se pare cel putin ciudat. O comparatie intre 2 masini care au aproximativ acelasi pret si care au ca target aceiasi piata. Are vreun rost? Obiectiv nu poti sa faci o diferenta. Subiectiv da!
Eu am Avensis si nu l-as da pe un Accord!
Sint sigur ca nici o masina din clasa asta nu ma poate face sa regret Avensis-ul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drabisan
post Aug 4 2007, 01:54 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.326
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.001



Ce am uitat sa precizez - Avensisul are rotile spate care "vireaza" 5 grade. Si daca nu ai descoperit cit de mult conteaza asta, te invit la un test. In viraje e o dementa rara si asta fara sa pot spune cit % inseamna rotile spate!
Pretul CIP nu stiu cit difera, dar cel DDP e sensibil egal.
Deci tot subiectivismul ramine! Trapa si suportul de ochelari (sic) sint singurele chestii obiective!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Henry90720
post Aug 5 2007, 05:43 PM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 364
Joined: 24-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 90.713



Ca unul care a sofat/sofeaza ambele modele, pot spune ca sunt ceva diferente intre cele 2 modele. Ma refer aici nu la design, ci la feeling-ul pe care il ai cu masina, unde Accord-ul este cu mult peste Avensis. Placerea de a o conduce, pentru cei care conteaza, este "arma" Accordului. Avensis-ul exceleaza prin spatiul interior mai mare.
Oricum, amandoua sunt masini excelente de familie si iti ofera bucuria de a nu vizita prea des service-ul, in compartie cu celalte marci concurente.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian-153
post Aug 6 2007, 01:47 PM
Post #9


sofer
***

Group: Membri
Posts: 53
Joined: 20-February 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 21.395



QUOTE(drabisan)
Costache si Legionaru' fac cura de bere asa ca trebuiesc supliniti.
In primul rind, nu prea am inteles de ce daca la Avensis trebuiesc adaugati 1500 si la Accord ai adaugat aceiasi 1500. Puteam sa vorbim foarte bine de doratile cu minus 1500.
Dar hai sa discutam de cele cu +1500.

Imi cer scuze ca nu mi-am exprimat foarte clar rationamentul.
Prima varianta analizata a fost clara:Avensis 1,8 Luna 16.300 eur CIP vs Accord 2L Confort 16.480 eur CIP.
A doua varianta : am egalizat motorizarile, adicatelea am dorit sa compar Avensis 2L Sol cu Accord 2L Confort. Aici Accordul ramane la acelasi pret si dotari, dar Avensisul este mai scump cu 1.500 eur si are ca dotari fata de "1,8 Luna" cruise control si cateva elemente de design interior.
A treia varianta : egalizam si motorizarile si preturile, ca sa nu existe carcotasi. Carele vra sa zica, punem fata in fata Avensis 2L Sol la 17.800 eur CIP (aproximativ) si Accord 2L "noua echipare de piata" la 17.980 eur CIP. In aceasta a treia varianta analizata spuneam ca Accordul are in plus fata de Avensis halogen,trapa electrica,suport lombar,reglaje electrice scaune, incalzire in scaune,magazie CD,..etc....+ 8 CP. biggrin.gif. Astfel de dotari sunt la Avensis doar la Executive, cum bine spuneai Drabisan, insa la un pret binisor mai mare decat cel discutat mai sus.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 2nd May 2024 - 02:15 AM