IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Opel Vectra A

This topic is about Opel Vectra A, the author, Bogdan89455, wrote about: am un opel vectra a motor 1,8 c18nz din 1992. e pe gpl cu instalatie BRC. problema e urmatoarea: cand e rece motorul nu tine relantiul pe GPL. dupa ce ... To read more just scroll down

12 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Vectra A
Bogdan89455
post Oct 11 2006, 08:32 AM
Post #61


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 10-October 06
From: Vaslui (Vaslui)
Member No.: 89.448



am un opel vectra a motor 1,8 c18nz din 1992. e pe gpl cu instalatie BRC. problema e urmatoarea: cand e rece motorul nu tine relantiul pe GPL. dupa ce se infierbanta nu mai face figuri decat foarte rar la viteza mare cand scot din viteze se mai opreste. de unde poate fi defectiunea ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Oct 13 2006, 03:06 PM
Post #62


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Pentru cei cu motorizarea C16NZ daca vi s-a dus dreac' (blocat pe deschis) termostatu' nu chinuiti sa-l inlocuiti cu altul nou ca implica prea multe de demontat:
1. cutia filtrului de aer
2. cureaua de alternator
3. capacele de la distributie
4. cureaua de distributie
5. carcasa inferioara a distributiei
6. roata dintata de la axul cu came (asta nu sunt sigur daca trebe' demontata)

Montati un termostat de Dacia 1310 exact in locul de unde pleaca furtunul din motor spre radiator, intra perfect.
Acum la introducerea termostatului nou (a se citi de Dacia) se orienteaza cu termometrul spre motor. Intra destul de putin pe furtun dar dupa ce l-ati bagat in furtun bagati si furtunul inapoi in locas si impinge-ti mai tare de furtun ca sa fixati bine termostaul dupa care prindeti la loc colierul de fixare al furtunului si inca un colier care se monteaza pe termostat si pe furtun, strangeti bine si gata...talpa la greu.
Asta am facut eu si merge struna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
attila90010
post Oct 17 2006, 10:55 PM
Post #63


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 16-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 90.003



eu am un vectra a 1.6 90
1)mi se aprinde un bec cu semnul exclamarii ( in stanga de la frana de mana) doar cand e motorul rece, si cand accelerez se stinge si gata stie cineva cauza?
2): am schimbat luna trecuta baterie, ulei , filtrele toate, releul de pornire,cablul principal de curent spre delcou si totusi masina porneste dupa ce invart motorul de cateva ori ( de pornit porneste dar nu la sfert de cheie )
3) rulmentul din pompa de apa face ceva zgomot am facut mai mult de 3000 km asa , c-am cat mai pot merge pana trebe neaparat sa il schimb?
astept un sfat si niste raspunsuri , va multumesc de acum:) bine v-am gasit
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Oct 19 2006, 06:26 PM
Post #64


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



pai tu ce faci o lasi pana cade nu stiu exact cum e la 1,6 dar daca pompa de apa e pe cureau de la axu cu came daca a sarit cureaua ai stricat motorul!asa ca fa bine si schimbo repede!


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Oct 19 2006, 06:59 PM
Post #65


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Attila900010
1: fa un test motor si afli mai multe.
2: nu-ti fa probleme, poate fi din cauza bateriei care este prea slaba, la motorul de 1.6 (C16NZ sau C16NZ II) ai nevoie de o baterie de 72Ah (la mine merge si cu una de 55Ah); schimba bujiile, iti recomand Beru sau Bosch (eu am Bosch cu 4 eletrozi, fostele tot Bosch dar cu 1 electrod - nu am simtit nicio diferenta intre cele 2 tipuri)
3: esti sigur ca-ti este rulmentu' de la pompa de apa? vezi sa nu fie rola intinzatoare de la cureaua de alternator. (rola costa 80 ron; intinzator+rola 180ron; curea @50 ron); intrebi cat mai poti merge asa, pai pana pica de tot si nu se mai roteste biggrin.gif
Daca mai ai probleme cu masina baga un mesaj si te ajut si eu cum pot.
Ionut83652
La motorul C16NZ daca se rupe cureaua de distributie nu se intampla mare lucru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian69300
post Oct 20 2006, 03:11 PM
Post #66


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.293



attilla, cel mai probabil problema cu pornirea e de la baterie.
Daca ti s-ar si opri motorul in mers, la relanti, ar trebui sa mergi si sa cureti si injectoarele.
Dar mai inainte de toate, trebuie s-o pui pe computer, ca sa stie si mecanicii care-i treaba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Oct 21 2006, 09:23 AM
Post #67


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Adi, Vectra A are doar un singur injector fiind modelul cu injectie monopunct, cele cu injectie multipunct au cate un injector pe fiecare cilindru.
La mine cand s-a aprins becul cu semnul exclamarii nu a mai durat mult si mi s-a dus drac' alternatorul, iti sugerez sa faci un test sa vezi daca iti incarca alternatorul bine si bateria daca e buna, la baterie tre sa ai minim 14v daca e sub tre sa o schimbi.
Daca vrei sa vezi daca e rulmentul de la rola de la cureaua de alternator
demonteaza filtru de aer si cu o cheie de 15 apasa pe rola si da jos cureau
a si roteste rola sa vezi daca face urat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flavius91777
post Nov 8 2006, 01:14 AM
Post #68


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 8-November 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 91.770



Salut! Dintre cei care aveti Opel Vectra 1.7 TD imi poate spune careva daca este normal sa bage aer cald pe parbriz asa de putin incat in treapta maxima de-abia se simte la mana?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Nov 8 2006, 01:47 PM
Post #69


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Ai directionat tot aerul numai pe parbriz ? Atunci trebuie sa sufle tare....


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flavius91777
post Nov 9 2006, 10:35 PM
Post #70


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 8-November 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 91.770



Da tot aerul e directionat spre parbriz si de-abia se simte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad94062
post Dec 3 2006, 06:08 PM
Post #71


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 3-December 06
From: Roman (Neamt)
Member No.: 94.055



alo...alex F-1...am si eu o vectra A si o problema s-a ivit azi 3.12.2006: in bord mi se aprinde semnalul de la sonda lambda.DE CE? Am schimbat sonda acum 5 luni.Astea cica se strica la 2 ani aprox... Ce cauza are si ce remediu? Merci,ciao
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caraiman94561
post Dec 9 2006, 09:30 PM
Post #72


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 9-December 06
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 94.554



sal, am si eu o problema.
am un opel vectra A din 92 motor C16NZ si am observat ca la viteze mari dar numai la drum intins ... de exemplu daca merg 10 -20 de min pe autostrada cu peste 100 km/h motorul moare din senin. daca apas repde pedala de acceleratie de cateva ori isi revine. daca o las moare de tot, dupa ce se opreste masina ii dau cheie si porneste ca si cum nimic nu s/ar fi intamplat. am crezut ca e o problema de alimentare dar am verificat pompa si totul e OK, am curatat rezervorul crezand ca sunt gunoaie in el, am schimbat filtrul de benzina si sita de la pompa de benzina dar problema nu s/a rezolvat. am dus masina in service autorizat si mi/au pus/o pe calculator si mi/au zis ca nu are nici o problema (mi/au mai luat si banii degeaba sa imi spune ca nu are nimic ) sincer nu cred ca o sa gasesc solutie ca am intrebat multa lume si nimeni nu a mai auzit de problema asta.
Help plssss!!!!
thank you !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alin70594
post Dec 11 2006, 10:40 PM
Post #73


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 12-March 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 70.587



am o vectra A din 95 cu motor de isuzu pe motorina. problema apare cand trebuie sa urc vreo panta...sau chiar si la drum drept...motorul moare chiar daca acceleratia e calcata la maxim..pierde din viteza si se opreste.
Am observat ca pe furtunul de la filtrul de motorina sunt bule de aer si spuma. ce ar putea sa fie?
multumesc anticipat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius78703
post Dec 18 2006, 12:14 PM
Post #74


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 4-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 78.696



salutare tuturor
fratilor am o mare problema la caldura si nu ii dau de cap de loc
cand masina ajunge pe la aprox 92grade caloriferul incepe sa se raceasca si baga aer rece in habitaclu,ventilatorul porneste pe la 94 si coboara temp repede la 92 dar caloriferul pana nu scad temperatura(drum intins cu un pic de viteza) un pic sub 90 nu baga caldura.am schimbat termostatul,am verificat caloriferul sa nu fie infundat,nu pierd antigel,ce pot sa-i fratilor?ii dau foc?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius78703
post Dec 18 2006, 12:27 PM
Post #75


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 4-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 78.696



aceeasi masina am si eu,doar ca este 94,si aceeasi marca de inst.gpl
pornirea la mine se face la rece direct pe benzina si trece pe gaz la 30 grade si 2000 rotatii in decelerare,motorul este totusi destul de mare si puterea calorica a gazului este mai mica decat a benzinei,totusi poti incerca sa cureti motorasul pas cu pas din injector care iti regleaza relantiul s-ar putea sa fie imbacsit,dar totusi e bine sa pornesti intai pe benzina si dupa ce se incalzeste putin sa comuti pe gaz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Dec 18 2006, 05:54 PM
Post #76


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Benzina sau diesel???
Codul motorului, pls.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caraiman94561
post Dec 18 2006, 06:17 PM
Post #77


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 9-December 06
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 94.554



cam aceeasi pb o am si eu cu vectra mea pe benzina dar nu imi face pb in panta sau urcare.numai drum intins si viteze mari si are aceleasi simptome.daca ii gasesti buba pls da/mi un semn ca eu nu am rezolvat.ms
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Dec 18 2006, 07:52 PM
Post #78


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



QUOTE(vlad94062)
alo...alex F-1...am si eu o vectra A si o problema s-a ivit azi 3.12.2006: in bord mi se aprinde semnalul de la sonda lambda.DE CE? Am schimbat sonda acum 5 luni.Astea cica se strica la 2 ani aprox... Ce cauza are si ce remediu? Merci,ciao


Man, sincer habar n-am cu ce se mananca sonda aia....io (daca am asa ceva) nici nu stiu unde este la masina mea, de schimbat ce sa mai vorbim, dar in bord nu mi se aprinde nimic! Cosmin (aka Skywalker) ar trebui sa te lamureasca, ca cica el chiar azi si-a schimbat sonda cu pricina....Cosmineeeeeee, ajute-l si tu pe omu asta....zi-i care-i treaba cu sonda aia.... bicycle.gif


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Dec 18 2006, 08:07 PM
Post #79


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



QUOTE(Flavius91777)
Salut! Dintre cei care aveti Opel Vectra 1.7 TD imi poate spune careva daca este normal sa bage aer cald pe parbriz asa de putin incat in treapta maxima de-abia se simte la mana?


Stai putin....iti sufla slab la viteza maxima doar cand directionezi fluxul de aer spre parbriz sau si atunci cand e directionat spre cabina (in fata)? Daca e slab jetul doar spre parbriz, iar in rest e puternic, atunci e {partial} infundata/obturata conducta prin care ajunge aerul spre parbriz sau deflectoarele alea de aer din bord au o buba si nu mai directioneaza aerul spre parbriz, dar daca jetul e slab in orice situatie, atunci sunt arse una sau mai multe trepte ale termostatului de la motorasul care sufla aerul inauntru....probabil vitezele 3 si 4 sunt duse, poate chiar si viteza 2 e arsa si atunci iti sufla doar ca la treapta 1, chiar daca tu ai pus pe 2, pe 3 sau pe 4.... Termostatul ala se afla in compartimentul motor, in fata parbrizului, sub stergatoate, sub plasticul ala negru, langa motorul de ventilatie....de preferat sa se bage un electrician pe-acolo.... Mai scrie si tu ce si cum ai facut... Bafta! :wave:


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Dec 21 2006, 02:32 PM
Post #80


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



La modelele Vectra A sunt conectati aproximativ 16 senzori la martorul de bord "check engine". Sondele de oxigen aka lambda se busesc doar daca nu sunt de calitate, itit recomand cele originala din reprezentanta Opel (in TM am platit 303ron).
La motorizarile TD si D de la Vectra A nu m-am prea bagat pentru ca nu ma interesau, benzinarele le stiu destul de bine (nu sunt mecanic ci doar un fan al mecanicii auto si numai)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th May 2024 - 03:50 PM