Problema opel vectra B 2.0TDI din 2001 |
This topic is about Problema opel vectra B 2.0TDI din 2001, the author, exu11, wrote about: Salut am si eu un opel vectra b 2.0TDI tip motor Y20DTHdin din 2001 101cp si nu ii dau de cap /sad.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":(" borde ... To read more just scroll down
Problema opel vectra B 2.0TDI din 2001 |
Oct 17 2011, 02:36 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 17-October 11 From: Constanta Member No.: 135.858 |
verificat: - debitmetru - filtru motorina - sorb rezervor - conducte tur-retur - pompa injectie - calculator pompa injectie - senzor sonda lambda Nu stiu ce sa mai zic astept pareri si sugestii. |
|
|
Oct 17 2011, 02:48 PM
Post
#2
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Cred ca s-a dus turbina.
-------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Oct 17 2011, 02:50 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 17-October 11 From: Constanta Member No.: 135.858 |
|
|
|
Oct 17 2011, 02:53 PM
Post
#4
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Nivelul uleiului a scazut? Fumul ce culoare are? Alb/albastru sau negru? -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Oct 17 2011, 03:10 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 17-October 11 From: Constanta Member No.: 135.858 |
|
|
|
Oct 17 2011, 04:19 PM
Post
#6
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Fumul alb sugereaza ca se arde ulei, ceea ce se intampla atunci cand o turbina este uzata si uleiul se pierde prin sistemul ei de ungere, ajungand in evacuare.
Turbina se invarte tot timpul, inca de la relanti, insa abia de la 2.500 rpm se invarte suficient de repede incat sa se faca simtita. S-ar putea ca turbina sa se fi gripat din cauza uzurii, situatie in care sugruma traseul de admisie si de evacuare. Cand accelerezi se injecteaza mai multa motorina, dar aer aproape deloc. Sonda lambda vede asta si comanda calculatorului intreruperea injectiei. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Oct 17 2011, 07:39 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 17-October 11 From: Constanta Member No.: 135.858 |
Fumul alb sugereaza ca se arde ulei, ceea ce se intampla atunci cand o turbina este uzata si uleiul se pierde prin sistemul ei de ungere, ajungand in evacuare. Turbina se invarte tot timpul, inca de la relanti, insa abia de la 2.500 rpm se invarte suficient de repede incat sa se faca simtita. S-ar putea ca turbina sa se fi gripat din cauza uzurii, situatie in care sugruma traseul de admisie si de evacuare. Cand accelerezi se injecteaza mai multa motorina, dar aer aproape deloc. Sonda lambda vede asta si comanda calculatorului intreruperea injectiei. se poate sa ai dreptate o sa incerc si treaba asta sa vad. sper sa fie cu succes . Mersi mult! astept si alte pareri sau sugestii |
|
|
Oct 17 2011, 09:24 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Si dupa pararea mea este turbina, sau, in caz fericit traseul aerului de la turbina catre motor este oprit (spre exemplu un furtun crapat care a sarit de la locul lui)... Totusi faptul ca fumul e alb si nu negru ma duce mai degraba la turbina.
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 6 2011, 11:04 AM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 23-January 07 From: Bucuresti Member No.: 97.569 |
Salut! am si eu un opel vectra b 2.0TDI tip motor Y20DTHdin din 2001 101cp si nu ii dau de cap .. dupa 1500 de rotatii intrerupe, nu se mai accelereaza si scoate mult fum. verificat: - debitmetru - filtru motorina - sorb rezervor - conducte tur-retur - pompa injectie - calculator pompa injectie - senzor sonda lambda Nu stiu ce sa mai zic astept pareri si sugestii. Daca ai eroare P1220 e pistonasul de avans blocat. Trebuie deblocat si eventual inlocuit. Poti sa-mi spui unde ai gasit senzor sonda lambda la motorul tau ? |
|
|
Dec 4 2011, 08:26 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 4-December 11 Member No.: 136.546 |
salut asi dori un sfat daca este posibil. am un opel vectra b din 98 200 TDI 101 cv si nu stiu de ce nu se accelereaza si scoate un fel de fum albastru. am schimbat tutbina ,filtru de motorina si altele dar nimic se accelereaza pana la 2000 de turati si scoate munt fum si daca merg cu ea un pic asi da drumu si merge normal.dar de multe ori cand merg in antaia merge si dintro-data se opreste brusc ca si cum ar fi ceva infundat. nu stiu de la ce poate fi:
asteft sfaturi multumesc |
|
|
Dec 6 2011, 04:00 PM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 30-November 11 From: Bucuresti Member No.: 136.454 |
FUMUL ALBASTRU:
Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui: Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei. Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV. Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului. Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali. Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 04:17 PM |