Toyota Avensis partea VIII-a |
This topic is about Toyota Avensis partea VIII-a, the author, vio, wrote about: ca orice toyota de altfel ... To read more just scroll down
Toyota Avensis partea VIII-a |
Jun 7 2009, 12:24 AM
Post
#21
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Jun 7 2009, 12:39 AM
Post
#22
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
dar in poza aia ce a fost la origine? ca mie imi seamana a orice, numai a toyota nu
-------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Jun 7 2009, 08:10 AM
Post
#23
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Poza e de aici .
-------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Jun 7 2009, 08:13 AM
Post
#24
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
-------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Jun 7 2009, 05:41 PM
Post
#25
|
|
rebel fara leac Group: Membri Posts: 363 Joined: 29-March 09 From: Montreal,Canada Member No.: 119.635 |
In craiova avem un service care face indreptari de caroserie fara vopsire. xxx Am vazut un filmulet pe net cum se fac aceste operatii, rezultate chiar spectaculoase. Era un roman care repara masini in germania. Lucra doar pe exterior , cu ciocanase , adezivi si cateva scule speciale. atentie link-ul da virus This post has been edited by 22nst: Jun 7 2009, 08:23 PM
Reason for edit: sters link, site virusat.
-------------------- CHRYSLER NEON 2L-150CP, EX-TOYOTA AVENSIS 2,2 D-4D 150+CP
Eu sunt mic,tu ma faci mare |
|
|
Jun 7 2009, 08:20 PM
Post
#26
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Bravo Tibinel, ai dreptate, o sa sterg linkul!
-------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Jun 18 2009, 02:32 PM
Post
#27
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 11-December 05 From: Spain Member No.: 63.292 |
Cum se apropie revizia de 45k ma bate gandul sa folosesc alt tip de ulei. In momentul de fata am in motor ulei mineral 15w40.
Ce ulei ma sfatuiti sa folosesc avand in vedere temperaturile ridicate din Spania? -------------------- EX Toyota Corolla 1.4 vvt-i
Avensis 2.2 D-4D |
|
|
Jun 18 2009, 06:26 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
Cum se apropie revizia de 45k ma bate gandul sa folosesc alt tip de ulei. In momentul de fata am in motor ulei mineral 15w40. Ce ulei ma sfatuiti sa folosesc avand in vedere temperaturile ridicate din Spania? Nu ai precizat daca vrei sa pui tot ulei mineral sau daca vrei sa pui din categoria sintetice, respectiv nu ai precizat in ce clasa de vascozitate vrei sa te incadrezi. De asemeni, nu ai precizat ce marca de ulei este acum in motor si daca vrei sa pastrezi aceeasi marca sau vrei sa o schimbi. Dupa cum vezi, sunt mai multe variabile de luat in calcul la care trebuie sa te clarifici. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Jun 18 2009, 06:55 PM
Post
#29
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 11-December 05 From: Spain Member No.: 63.292 |
Bun....asa este ai dreptate. In primul rand vreau sa schimb tipul de ulei (sa trec de la mineral la sintetic) pt ca motorul mi se pare foarte galagios. Zic galagios doar cand acesta este rece si ..dupa ce se incalzeste doar la plecarile de pe loc. Uleiul utilizat acum este celebrul "Toyota" si voi ramne in continuare pe uleiurile lor. Ceea ce vreau este sa pun un ulei sintetic pt ca din ce m-am documentat este mult mai bun pentru motor, avand in vedere si numarul de km care ii are masina.
Problema intervine la vascozitate pentru ca aici temperaturile sunt foarte ridicate. Eu ma gandeam la un sintetic 5w30.....ceva pareri???? -------------------- EX Toyota Corolla 1.4 vvt-i
Avensis 2.2 D-4D |
|
|
Jun 18 2009, 08:59 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
Cu marca uleiului ne-am lamurit - la fel si cu categoria lui. A ramas clasa de vascozitate.
Intr-adevar, uleiul 15W40 face ca motorul sa fie mai galagios la rece deoarece pana se incalzeste uleiul, acesta este destul de vascos si nu reuseste sa circule foarte usor prin orificiile tachetilor hidraulici, iar acestia la randul lor nu reusesc sa compenseze perfect jocul dintre supape si axul cu came (raman putin in urma cu deschiderea completa, iar cama loveste peste ei in loc sa fie in contact permanent de frecare). Nu am manualul la indemana, dar daca vrei sa mergi pe categoria sintetic, atunci ai avea de ales 10W40, 5W40 si recomandatul Toyota 5W30. As sugera in masura posibilitatilor sa vezi ce ulei recomanda Toyota in manualul din limba spaniola. Eu am mers de cand am masina doar cu 5w30, iar motorul s-a comportat foarte bine si in timpul caniculelor de la noi. Masina mea are 49.500km. La schimbul de la 15.000 mi s-a pus ulei imbuteliat Toyota, la 30.000 m-au fentat si am realizat prea tarziu ca mi se pune Mobil (nu ca ar fi rau, dar as fi dorit sa merg doar pe Toyota), iar la revizia de 45.000 m-am suparat si mi-am cumparat Motul. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Jun 18 2009, 11:43 PM
Post
#31
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 11-December 05 From: Spain Member No.: 63.292 |
Am inteles.
Cand i-am intrebat de ce au pus ulei mineral mi-au raspuns ca datorita climei din aceasta tara si sa stau linistit ca este un ulei foarte bun, insa daca sufletelul meu doreste au si uleiuri mult mai bune. Scopul acestul ulei mineral este de a minimiza cheltuielile in ceea ce priveste manopera....de exemplu revizia de 30.000 a costat in jur de 100 € ...Acum vad ca de 2 luni si ceva Toyota recomanda pentru Spania ulei semi-sintetic 10w40 . Eu o sa cer sa-mi puna sintetic 5w30...sa vad cum se comporta. Multumesc de info ....numai bine. PS: balena mea are instructiunile scrise in romana este venita de pe plaiuri mioritice -------------------- EX Toyota Corolla 1.4 vvt-i
Avensis 2.2 D-4D |
|
|
Jun 18 2009, 11:50 PM
Post
#32
|
|
sofer profesionist Group: Banned Posts: 240 Joined: 30-March 09 From: dictatura basinesciana Member No.: 119.645 |
Am inteles. Cand i-am intrebat de ce au pus ulei mineral mi-au raspuns ca datorita climei din aceasta tara si sa stau linistit ca este un ulei foarte bun, insa daca sufletelul meu doreste au si uleiuri mult mai bune. Scopul acestul ulei mineral este de a minimiza cheltuielile in ceea ce priveste manopera....de exemplu revizia de 30.000 a costat in jur de 100 € ...Acum vad ca de 2 luni si ceva Toyota recomanda pentru Spania ulei semi-sintetic 10w40 . Eu o sa cer sa-mi puna sintetic 5w30...sa vad cum se comporta. Multumesc de info ....numai bine. PS: balena mea are instructiunile scrise in romana este venita de pe plaiuri mioritice Pune 5 W 30 . Uleiul Toyota este de fapt Mobil 1 ... -------------------- AVENSIS 2.0 D-4 D color 8S6
- BANAT PE PERIOADÃ NETEDERMINATÃ - |
|
|
Jun 19 2009, 12:02 AM
Post
#33
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 11-December 05 From: Spain Member No.: 63.292 |
This post has been edited by bhp: Jun 19 2009, 12:03 AM -------------------- EX Toyota Corolla 1.4 vvt-i
Avensis 2.2 D-4D |
|
|
Jul 4 2009, 06:00 AM
Post
#34
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 25-February 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 100.206 |
Salutare, baieti.
Nu am scris cam de multisor pe forum, ocupat fiind cu constructia casutei (si cu tot ce implica acest demers aproape sinucigas in vremuri de criza). Ultimele noutati cu Avensisul meu: am ajuns la 187.000 de km si ceva maruntis. Zero probleme de cand am scris ultima data. Cu o exceptie. Acum circa doua saptamani, in Orsova, pe o ploaie torentiala, pe strada paralela cu Dunarea inainte de iesirea spre stanga catre Timisoara, am transformat masina in barca. Mai exact, am mers doua ture, ambele de circa 4-500 de metri, in apa care depasea inaltimea farurilor. Viteaz si neinfricat, am apasat pedala de acceleratie. Ca sa nu ramanem in balta, ii explicam eu, optimist, sotiei. Care sotie se uita, destul de sceptic, la masinile localnicilor de pe trotuarul din dreapta. Baieti patiti, orsovenii mergeau pe trotuar, zona in care eu nu mai aveam nicio sansa sa ajung. Altfel ma pupam cu ei in bot. Ce sa o mai lungesc, dupa repriza a doua, la scurt timp dupa ce am intrat pe drumul de Timisoara, canci acceleratie. Se aprinde martorul galben de defectiune la sistemul electronic de control al acceleratiei. Ploua torential. Eu cu sotia si cei doi copii in masina. Ma trec toate transpiratiile. Depasesc momentul. Trag pe dreapta. Cumva. Il sun pe Tinu, mecanicul meu. Uleiul e OK? Da. Atunci ai o bujiie uda. Vino acasa, ca merge. Tinule, dar mai am 400 de km pana acasa. Calc-o usor ca merge. Zis si facut. Incetisor, fara bruscari, ca imediat imi taia alimentarea, am ajuns la Oradea. La verificare, bobina de inductie de la cilindrul 1, dusa. Scurt de la apa sau soc termic, tot de acolo. Inlocuita. 7,3 milioane una noua. Noroc ca am facut rost de o bucata de la un Avensis dauna totala. Morala? Am o masina care mi-a permis sa vin in trei cilindri cale de circa 400 de km. Din cate am inteles eu, mai rar asa soft la ECU. Norocul meu ca am Toyota. Si sa le dea D-zeu sanatate la inginerii care s-au chinuit si au gandit softul de functionare in trei cilindri: cu calcul de cuplu virtual, compensare de vibratii si functie de protectie a motorului la detonatii peste limitele admise (informatii furnizate de Tinu). Doamne ajuta! Va doresc toate cele bune. -------------------- Avensis 1.8 VVT-i Luna
|
|
|
Jul 4 2009, 05:59 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
Horia, tu ai doi ani de cind ai masina?
Sint curios sa fac o medie: cite ore stai tu in masina pe zi... -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Jul 9 2009, 10:08 PM
Post
#36
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 9-July 09 Member No.: 120.420 |
s-a mai discutat problema...dar nu am gasit inca un raspuns clar... la un avensis 1.8 2005 cum se rezolva problema suieratului la viteza peste 170-180?
|
|
|
Jul 9 2009, 10:12 PM
Post
#37
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
Daca vorbesti de fluieratul chederelor, da - se rezolva prin inlocuirea lor.
Eu le-am schimbat pe amindoua in 2006. Stinga nu mai face, dar drepta face mai incet. Tocmai ce m-am interesat cit costa sa-l inlocuiesc. Astept raspunsul de la Toyota si o sa spun aici. -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Jul 10 2009, 04:02 PM
Post
#38
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 9-July 09 Member No.: 120.420 |
merci pt raspuns! la mine face doar pe partea stanga. Am inteles ca ar putea sa faca zgomotul asta si oglinda.
|
|
|
Jul 11 2009, 09:21 PM
Post
#39
|
|
rebel fara leac Group: Membri Posts: 363 Joined: 29-March 09 From: Montreal,Canada Member No.: 119.635 |
SOLUTIE-Mers silentios sub 170-180
Sa fim seriosi toate suiera mai mult sau mai putin la viteze mari. -------------------- CHRYSLER NEON 2L-150CP, EX-TOYOTA AVENSIS 2,2 D-4D 150+CP
Eu sunt mic,tu ma faci mare |
|
|
Jul 12 2009, 05:20 PM
Post
#40
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
Daca problema lui e cea pe care o stiu si eu...e imposibil de suportat.
La vint lateral puternic poate sa faca galagie mare la 130km/h. Si nu cred ca e nimeni dispus sa suporte asta. Da, la viteze mari face si la vint lateral destul de slab, dar una e sa nu merge cu 180 si alta e sa te faca zgomotul sa reduci de la 130 pe autostrada. -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 01:45 PM |