toyota Corolla partea a III-a |
This topic is about toyota Corolla partea a III-a, the author, StefanVVTi, wrote about: QUOTE(vio Nov 29 2007, 1108 AM) pai intreaba poate au si pt sedan /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> o ... To read more just scroll down
toyota Corolla partea a III-a |
Nov 29 2007, 09:18 AM
Post
#41
|
|
JapaneseFreaks Group: Membri Posts: 2.345 Joined: 20-June 06 From: Bucuresti / Craiova Member No.: 80.350 |
pai intreaba poate au si pt sedan oricum daca vrei sa ti faci mashina sa arate bine cu stopuri gen lexus , ia ti pe fond negru stopurile si schimbatzi si jantele cu unele negre cu spitze cat mai subtiri sau mai putine .. o sa arata marfa Sa vad daca o maritam sau nu! Daca nu, poate ii mai fac cateva operatii estetice pana-mi vine si mie randul la "masina mea"! -------------------- |
|
|
Dec 1 2007, 09:20 AM
Post
#42
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
nu am gasit daca este vreun topic special , parca stiam ca este , dar cred ca e pre de dimineatza
LA MULTI ANI ! tot ce ti doresti si numai bine Domnule Guerrilla . sate vadem cu un Lexus sau o mashina de teren super dotata This post has been edited by vio: Dec 1 2007, 09:21 AM -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Dec 1 2007, 10:53 AM
Post
#43
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
-------------------- |
|
|
Dec 6 2007, 12:39 AM
Post
#44
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
alta prb care poate aparea la Corolla sau avensis , daca vi se infunda scurgerile de apa de la grila de aerisire de sub stergatoare o sa va treziti inundati sau ca nu mai baga aer deloc ... apa + filtru activ de polen = antiorice .. nu mai trece nimic pe acolo ..... practic aeroterma nu mai trege nici un fir de aer . daca mai are cineva aceasat prb sa zica , pot sa descriu cum sa faca operatiunea fara sa ajunga la service unde cred ca o sa coste ... -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Dec 6 2007, 09:57 AM
Post
#45
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
-------------------- |
|
|
Dec 6 2007, 05:51 PM
Post
#46
|
|
JapaneseFreaks Group: Membri Posts: 2.345 Joined: 20-June 06 From: Bucuresti / Craiova Member No.: 80.350 |
Joia viitoare am programare la service!
-------------------- |
|
|
Dec 6 2007, 07:33 PM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
baga descrierea. Chiar te rugam! La ce de praf a fost la mine pe strada in ultimile 2 luni de cind, normal, se schimba bordurile, tre' sa fac asta. -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Dec 6 2007, 10:00 PM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
operatiune complicata asta seara la corolla ......... curatzat filtru de aer , tubulatura , debitmetru , throttle body . un jeg acolo .... parerea mea ca Toyota ar trebuii sa reduca din nou revizia la 7500 km din 15 000 ... nici in desert nu e asa ceva .... alta prb care poate aparea la Corolla sau avensis , daca vi se infunda scurgerile de apa de la grila de aerisire de sub stergatoare o sa va treziti inundati sau ca nu mai baga aer deloc ... apa + filtru activ de polen = antiorice .. nu mai trece nimic pe acolo ..... practic aeroterma nu mai trege nici un fir de aer . daca mai are cineva aceasat prb sa zica , pot sa descriu cum sa faca operatiunea fara sa ajunga la service unde cred ca o sa coste ... daca ai si ceva poze care sa descrie locurile unde trebuie umblat ar fi mult mai interesant ... ti-am ramane indatorati -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Dec 6 2007, 10:59 PM
Post
#49
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
poze ... chiar nu m am gandit sa fac
1. daca vi se infunda scurgerile laterale de la priza de aer de la aeroterma : scoti stergatoarele , ridici capota sunt 2 nipluri de plastic in st si in dr cele in cerc roshu le scoti. pe lungimea chederului de etansare unde sunt spoturile galbene sunt niste cleme care prind chederul prin grila de caroserie , se scot si acestea o data cu chederul .NU TRAGETI DE CHEDER . MANEVRATZI CU F MARE GRIJA CA IESE REPEDE SAU SE POATE RUPE CHEDERUL . apoi cu o miscare de tragere scurta si rasucire in sus iese toata grila afara ... cu o sarma de 2-3 maxim incercati sa o impingeti si sa scurmonitzi in dr si in st in cele 2 gauri situare la extrimitati in grila metallica de sub asta de plastic , de preferat sa avetzi 1-2 sticle de apa la voi sa turnati acolo sa vedeti cand incepe sa curga , cand curge f repede e oki . montati grila de plastic in 2 etape , prima data partea din stanga apoi pe ce din dreapta e mai simplu , apoi fixatzi chederul in cleme la loc si gata inchidetzi capota si montzti stergatoarele identic ca inainte pe acelashi locash . asta e treaba .
Attached File(s)
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Dec 6 2007, 11:20 PM
Post
#50
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
2 . curatzare admisie de aer , fara galeria mare cea de plastic :
- desfacetzi colierele cele indicate cu sageata verde . voi avetzi doar 2 . - scoate tzi racordu de legatura cel de cauciuc. - scoateti mufa la debitmetru si desurubati cele doua surubitze mici indicate cu cercuri albe , il puneti undeva ferit de orice. - daca este vevoie si vreti putetzi scoate si carcase de la filtru de aer sa o spalati sau doar pur si simplu o desfacetzi scoatetzi filtru si spalati acolo loco nu e nici o prb , dar sa stergeti la sf cu o carpa uscata . - detashati cablu de acceleratie , eu as aam . nu am incercat la versiune fara cablu , dar banui ca e ceva in genu de scos ceva mufe sau ceva asemanator. - slabiti cele 2 suruburi indicate cu sageata galbena si coateti parca 2 mufe eu vb de modelul 1,4 vvt-i cu cablu de acceleratie, dupa care indepratati cu grija corpul acceleratiei . - operatiunea de curatzare sa desfasurat cam asa tot ce a fost plastic spalat cu fairy shmotruit bine bine sub preiune si pus la uscat . - debitmetru si corpul accelratiei sa zic asa . cu betzishoare de urechi inmuiate in Alcool Izopropilic si cu o carpulitza mai mare la clapeta pe acolo. - mare grija la debitmeru nu atingeti senzorul acela ca o boaba de stilca prea tare . manevrati cu grija , cat lucrati cu alcoolul suflati puternic din cand in cand peste el , se evapora instant si curatza f bine - dupa ce ati terminat operatiunile de curatzare . montati totul in ordinea inversa . nu exagerati cu stransul la shuruburi montati mufele corect si cheie ATENTIE: DUPA DEMONTAREA CORPULUI DE ACCELERATIE ASTUPATI ADMISIA CU O PUNGA PRINSA CU EN ELASTIC SAU CEVA ASEMANATOR . SA NU INTRE SAU SA CADA DIV OBIECTE IN GALERIE CA E DE RAU .
Attached File(s)
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Dec 6 2007, 11:24 PM
Post
#51
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
pozele sunt de la mashina mea dar nu de la operatinile astea
o alta patzanie din seara asta am uitat sa cuplez mufa de la debimetru drept care dupa vreo 3 km sa aprins martorul luminos cu motoru ala galben mi am adus aminte am pus la loc dupa care tot nu sa stins , am intrat in csist service al mashinii i am dat check la cei 3-4 parametrii sa resetat ECU sau ce se reseteaza si gata a disparut .. cool -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Dec 7 2007, 02:08 AM
Post
#52
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
pozele sunt de la mashina mea dar nu de la operatinile astea o alta patzanie din seara asta am uitat sa cuplez mufa de la debimetru drept care dupa vreo 3 km sa aprins martorul luminos cu motoru ala galben mi am adus aminte am pus la loc dupa care tot nu sa stins , am intrat in csist service al mashinii i am dat check la cei 3-4 parametrii sa resetat ECU sau ce se reseteaza si gata a disparut .. cool Pai, decat sa merg la service, mai bine vin la tine cu o lada de bere si ma rezolvi cu chestiile astea... Oricum, nu stiu ce mai cauti in tara asta de cacat. Cu pasiunea ta ai putea face multi bani in alta parte... This post has been edited by M A R I A N: Dec 7 2007, 02:10 AM -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Dec 7 2007, 08:21 AM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
Bijuterie la casa omului Vio asta...
Multumim -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Dec 7 2007, 11:38 AM
Post
#54
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
cum se intra in modul service al mashinii . cred ca merge la majoritatea vehiculelor toyota . de unde am luat eu tipul scria ca la un 4Runner a intrat asa , io la corolla deci incercati :
Diagnostic Mode is: 1) Turn Ignition to ACC 2) Press Preset 1 and 6 while hitting DISC 3 Times 3) Use the SEEK TRACK Buttons to step through 4) When done hit DISC 2 Times and trun off ignition See what it tells you. If you do not get "numbers" and the word "good" on the diagnostics it maybe the head unit http://www.troublecodes.net/Toyota/ This post has been edited by vio: Dec 7 2007, 11:44 AM -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Dec 7 2007, 02:29 PM
Post
#55
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Accesorii originale Toyota pentru Corolla Sedan 2007:
-barele de sustinere pentru portbagaj suplimentar 895 RON fara TVA -cutie portbagaj 1925 RON fara TVA -manopera montaj accesorii 160 RON fara TVA Bare transversale marca Atera pentru aceeasi masina - 93 euro fara TVA Portbagaj suplimentar 320 l marca Montblanc - 305/350 euro (in functie de culoare) fara TVA. Sfaturi? -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Dec 7 2007, 03:20 PM
Post
#56
|
|
membru vesel Group: Membri Posts: 1.829 Joined: 7-January 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 96.184 |
Marian, accesoriile originale Toyota nu-s vestite prin pretul lor mic...sunt sigur ca sunt produse similare dar la preturi mult mai mici...
Din cate am vazut pe net, mai erau si niste portbagaje prinse cu magnet de cupola, dar iti limitau viteza la cca 100/h... -------------------- Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!" Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D |
|
|
Dec 12 2007, 05:58 PM
Post
#57
|
|
JapaneseFreaks Group: Membri Posts: 2.345 Joined: 20-June 06 From: Bucuresti / Craiova Member No.: 80.350 |
Am fost la service azi, au venit piesele, maine la 8.30 o duc la operatie! Se pare ca o sa o iau miercurea sau joia viitoare!
Apreciez faptul ca s-au tinut de cuvant baietii! M-au programat pentru joi, 13.12.2007, iar azi la ora 16.00 erau toate piesele si urma sa fiu sunat! -------------------- |
|
|
Dec 13 2007, 12:18 AM
Post
#58
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Ce am constatat azi: Corolla hatch 1.4 din iunie 2006 porneste dupa o saptamana de stat in garaj (cu temperaturi noaptea de ~1-2 grade) la fel ca intr-o zi de vara iar Corolla Sedan 1.6 din aprilie 2007 porneste mai greu (tot din prima dar dureaza mai multe fractiuni de secunda pana "o ia") dupa 2 zile de stat in garaj.
Sa fie oare din cauza ca noua Corolla are push start? -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Dec 13 2007, 12:25 AM
Post
#59
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
Ce am constatat azi: Corolla hatch 1.4 din iunie 2006 porneste dupa o saptamana de stat in garaj (cu temperaturi noaptea de ~1-2 grade) la fel ca intr-o zi de vara iar Corolla Sedan 1.6 din aprilie 2007 porneste mai greu (tot din prima dar dureaza mai multe fractiuni de secunda pana "o ia") dupa 2 zile de stat in garaj. Sa fie oare din cauza ca noua Corolla are push start? am si io la 1.4 HB din 2005 Push start si o ia la fel ca si la cheie e din modulul telecomenzii , sg data cand a pornit mai greu a fost pe la - 23 de grade parca .. a luat-o mai greu cam 5-7 sec de automat:D doar atat maine am revizia de 45 000 de km revin cu impresii This post has been edited by vio: Dec 13 2007, 12:27 AM -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Dec 13 2007, 01:32 PM
Post
#60
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
astazi i am facut revizia de 45 000 km ... sau schimbat ulei , filtru ulei si bujiile + manopera cam o ora si 20 min , total cost = 0 ...pretzul era de 425 RON .... bineintzeles ca nu sau putut abtine sa nu dea nuste talpi la mashina de rasuna tot serviceul acolo )
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd May 2024 - 05:48 AM |