2 . curatzare admisie de aer , fara galeria mare cea de plastic :
- desfacetzi colierele cele indicate cu sageata verde . voi avetzi doar 2 .
- scoate tzi racordu de legatura cel de cauciuc.
- scoateti mufa la debitmetru si desurubati cele doua surubitze mici indicate cu cercuri albe , il puneti undeva ferit de orice.
- daca este vevoie si vreti putetzi scoate si carcase de la filtru de aer sa o spalati sau doar pur si simplu o desfacetzi scoatetzi filtru si spalati acolo loco nu e nici o prb , dar sa stergeti la sf cu o carpa uscata .
- detashati cablu de acceleratie , eu as aam . nu am incercat la versiune fara cablu , dar banui ca e ceva in genu de scos ceva mufe sau ceva asemanator.
- slabiti cele 2 suruburi indicate cu sageata galbena si coateti parca 2 mufe eu vb de modelul 1,4 vvt-i cu cablu de acceleratie, dupa care indepratati cu grija corpul acceleratiei .
- operatiunea de curatzare sa desfasurat cam asa tot ce a fost plastic spalat cu fairy shmotruit bine bine sub preiune si pus la uscat .
- debitmetru si corpul accelratiei sa zic asa . cu betzishoare de urechi inmuiate in Alcool Izopropilic si cu o carpulitza mai mare la clapeta pe acolo.
- mare grija la debitmeru nu atingeti senzorul acela ca o boaba de stilca prea tare . manevrati cu grija , cat lucrati cu alcoolul suflati puternic din cand in cand peste el , se evapora instant si curatza f bine
- dupa ce ati terminat operatiunile de curatzare . montati totul in ordinea inversa . nu exagerati cu stransul la shuruburi montati mufele corect si cheie
ATENTIE: DUPA DEMONTAREA CORPULUI DE ACCELERATIE ASTUPATI ADMISIA CU O PUNGA PRINSA CU EN ELASTIC SAU CEVA ASEMANATOR . SA NU INTRE SAU SA CADA DIV OBIECTE IN GALERIE CA E DE RAU .