IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Swift Sport - Echipare / Pregatire de iarna

This topic is about Swift Sport - Echipare / Pregatire de iarna, the author, Sherban, wrote about: Frati intru suferinta de Swift, si in special de Sport (deh, fiecare cu ce-l doare...) Cine stie (auzite sau incercate) cum se pregateste bestia de ia ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Swift Sport - Echipare / Pregatire de iarna
Sherban
post Dec 2 2008, 03:31 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 13-March 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.646



Frati intru suferinta de Swift, si in special de Sport (deh, fiecare cu ce-l doare...)!

Cine stie (auzite sau incercate!) cum se pregateste bestia de iarna, in principal roti (janta + anvelopa) de iarna si lichide de specialitate... fie-va mila si luminati-i si pe cei care n-au nicio (sau foarte putina) treaba....

Mii de multumiri anticipate!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
XENON
post Dec 3 2008, 12:36 AM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 66
Joined: 24-September 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.032



1. cumperi cauciucuri de iarna 205/45/17 (fiindca pe 195/45/17 nu se preduc de iarna) sau cumperi de la reprezentanta un set de jante de tabla pe 15" si le incalti pe acelea cu niste gume mult mai ieftine (e posibil in felul asta sa iesi doar cu un pic mai multi bani dati, da macar ai un set separat de jante e iarna, pe care le poti monta singur toamna si demonta primavara. in plus nu-ti mai este frica ca ai putea zgaria jantele de aliaj ale SSS-ului in "capcanele" ascunse in zapada). concluzia e una singura: gume pe 17" sau jante + gume pe 15", cert e ca iti trebuie "incaltaminte" de iarna.
2. lichid de parbriz de iarna (nu-l uita pe cel de vara in rezervorul de lichid fiindca va ingheta si va plesni. atat rezervorul cat si pompitza si nu vrei sa stii cat costa niciuna din ele)
3. eventual, daca vrei sa fii perfectionist, poti pune la fiecare plin un aditiv pe baza de metanol si izopropil (gasesti de la firma 2+2 de exemplu, se chiama GASLINE ANTIFREEZE). acest aditiv absoarbe apa pe care e posibil sa o ai pe fundul rezervorului (ca doar traim in Romania...) si o arde impreuna cu benzina. in felul asta poti fii sigur ca nu iti ingheata apa din benzina in asa fel incat sa iti infunde injectoarele. probabilitatea sa se intample asa ceva e mica, dar totusi ea exista.
4. NEAPARAT sa ai in masina o racleta de zapada/gheata si mai ales un spray (MARE) pt. dezghetat parbrizul inainte de plecare.
5. O tona de atentie la conditiile de carosabil. ce faceai cu SSS-ul vara pe serpentine, e sinucidere curata in conditii de iarna.

This post has been edited by XENON: Dec 3 2008, 12:39 AM


--------------------
Citroen C1 1.0VVT-i tunat (si fulgerat :)))...): MAK Fever 5R wheels, Sebring exhaust, K&N 57i High-Flow intake kit, Philips X-Treme Power lights, Denso Iridium Power performance spark plugs and more...
A, era sa uit, si probabil un SSS pe drum... TRAIASCA CRIZA AUTO SI REDUCERILE DE PRETURI PE CARE LE VA ADUCE!!! :)))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sherban
post Dec 3 2008, 09:39 AM
Post #3


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 13-March 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.646



QUOTE (XENON @ Dec 3 2008, 12:36 AM) *
1. cumperi cauciucuri de iarna 205/45/17 (fiindca pe 195/45/17 nu se preduc de iarna) sau cumperi de la reprezentanta un set de jante de tabla pe 15" si le incalti pe acelea cu niste gume mult mai ieftine (e posibil in felul asta sa iesi doar cu un pic mai multi bani dati, da macar ai un set separat de jante e iarna, pe care le poti monta singur toamna si demonta primavara. in plus nu-ti mai este frica ca ai putea zgaria jantele de aliaj ale SSS-ului in "capcanele" ascunse in zapada). concluzia e una singura: gume pe 17" sau jante + gume pe 15", cert e ca iti trebuie "incaltaminte" de iarna.
2. lichid de parbriz de iarna (nu-l uita pe cel de vara in rezervorul de lichid fiindca va ingheta si va plesni. atat rezervorul cat si pompitza si nu vrei sa stii cat costa niciuna din ele)
3. eventual, daca vrei sa fii perfectionist, poti pune la fiecare plin un aditiv pe baza de metanol si izopropil (gasesti de la firma 2+2 de exemplu, se chiama GASLINE ANTIFREEZE). acest aditiv absoarbe apa pe care e posibil sa o ai pe fundul rezervorului (ca doar traim in Romania...) si o arde impreuna cu benzina. in felul asta poti fii sigur ca nu iti ingheata apa din benzina in asa fel incat sa iti infunde injectoarele. probabilitatea sa se intample asa ceva e mica, dar totusi ea exista.
4. NEAPARAT sa ai in masina o racleta de zapada/gheata si mai ales un spray (MARE) pt. dezghetat parbrizul inainte de plecare.
5. O tona de atentie la conditiile de carosabil. ce faceai cu SSS-ul vara pe serpentine, e sinucidere curata in conditii de iarna.



Revin cu multumiri pentru info!
Sper sa mai intre si altii sa citeasca... ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cocolinorom
post Dec 3 2008, 12:25 PM
Post #4


sofer
***

Group: Membri
Posts: 66
Joined: 15-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.481



Pentru cei care vor jante de rezerva va recomand sa va interesati de jante de aliaj. Eu am cumparat jante de aliaj noi noutze MAM pe 15 cu 295 RON bucata pe care am pus niste goodyear Ultra grip 7+ pe la vreo 3 milioane bucata. S-ar putea sa iasa la acelasi pret comparativ cu cauciucuri de iarna de 17 pe jantele originale (pe care e pacat sa le munciti iarna). Pentru cei cu buzunarul mai larg recomand totusi niste jante pe 16 (arata usor penibil pe 15). Si va mai recomand pentru cauciucuri si Dunlop WinterSport 3D pentru ca am impresia ca fata de astea pe care le am eu Dunlopurile au si protectie de janta sad.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 01:08 PM