Probleme Swift 1.3 MTA |
This topic is about Probleme Swift 1.3 MTA, the author, hebean113598, wrote about: salutare poate ma puteti ajuta de catva timp (dupa ce am alimentat de la un Rompetrol in Constanta) masina a inceput sa-mi faca probleme la relanti, c ... To read more just scroll down
Probleme Swift 1.3 MTA |
Oct 23 2008, 08:25 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 43 Joined: 9-September 07 From: Bucuresti Member No.: 113.591 |
poate ma puteti ajuta de catva timp (dupa ce am alimentat de la un Rompetrol in Constanta) masina a inceput sa-mi faca probleme la relanti, cand nu o scot din viteza. Trepideaza, turometrul sta la 600 ture si parca vrea sa se opreasca. Daca o scot pe N aceste trepidatii dispar. Deasemenea, daca o scot pe N si imediat o trec pe D, nu am nici o problema. Problemele nu le sesizez cand motorul e rece! (cand masina e mai turata). Deasemenea, mi se pare ca se ineaca putin si la plecarea de pe loc. ma poate ajuta cineva? cei de la service m-au spus ca trebuie sa le las masina cateva zile....ideea nu mi-a prea suras, insa probabil ca voi fi nevoit sa o fac. |
|
|
Oct 23 2008, 08:41 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 102 Joined: 3-October 07 From: Bucuresti Member No.: 114.882 |
Cam de cat timp ai problema asta? Ai consumat toata benzina pusa, acum mergi cu alta benzina?
-------------------- Suzuki Swift 1.3 GLX
|
|
|
Oct 23 2008, 08:56 AM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Iesi un pic din oras si mergi constant mai turat, 5-10km cu 90 in a3a e posibil sa fie suficient, dupa care poti incerca sa dai un reset la ECU scotand borna + de la baterie timp de 10-15min. Pe langa ECU se mai reseteaza ceasul, consumul mediu si posturile radio memorate. Daca si dupa asta apare problema ajungi la service.
-------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Oct 23 2008, 09:34 AM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 102 Joined: 3-October 07 From: Bucuresti Member No.: 114.882 |
Mai tarziu am descoperit in manualul de service ca acea siguranta de accesorii face inclusiv reset de ECM. Si pentru ca nu am respectat procedura de dupa reset, masina nu a mers in parametrii normali. OFF: Acum pun benzina tot de la Rompetrol, insa de 98. Cu Efix ralanti-ul avea o usoara fluctuatie si statea ceva ma jos. Cu 98 mi se pare mult mai ok. This post has been edited by Visatoru: Oct 23 2008, 09:34 AM -------------------- Suzuki Swift 1.3 GLX
|
|
|
Oct 23 2008, 09:58 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
-------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Oct 23 2008, 08:19 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 43 Joined: 9-September 07 From: Bucuresti Member No.: 113.591 |
pe scurt
de cand am intampinat aceste probleme am mai facut 3000 km. am schimbat si benzina, am mers si turat, insa nu s-a rezolvat voi incera si cu resetul. ceea ce ma face sa cred ca nu e de la benzina este ca daca o scot pe N si o bag imediat pe D trepidatiile dispar. nu stiu ce sa zic... |
|
|
Oct 23 2008, 08:54 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 106 Joined: 14-December 06 From: Bucuresti Member No.: 94.920 |
Bun, dar daca stai cu ea pe "manual" se manifesta in vreun fel? Eu as banui cutia, mai repede...
-------------------- 2007 Suzuki Swift 1,3 GS
2003 Matiz 0,8 E |
|
|
Oct 23 2008, 10:56 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 102 Joined: 3-October 07 From: Bucuresti Member No.: 114.882 |
Nu cred ca in situatia ta va ajuta reset-ul de ECM. Nu stiu cum ai reusit sa mergi cu ea 3000 de km daca zici ca aproape moare motorul. Parerea mea este sa nu mai astepti si sa iti faci programare in service...
This post has been edited by Visatoru: Oct 23 2008, 10:57 PM -------------------- Suzuki Swift 1.3 GLX
|
|
|
Oct 24 2008, 07:06 AM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 43 Joined: 9-September 07 From: Bucuresti Member No.: 113.591 |
am facut resetul
problemele aproape au disparut in totalitate. pe scurt dupa reset - turometrul la relanti statea la 400 ture!!!! insa nici o problema. am plecat spre serviciu si am vazut ca a inceput sa urce usor pana la 700 (cat avea cand am ajuns). Vibratiile au inceput sa apara cand turometrul statea intre 600-700. oricum, mi s-a intamplat de muuult mai putine ori decat intr-o zi obisnuita. pe manual cred ca se intampla acelasi lucru, merg destul de rar, insa problema e cand stau pe loc si este in viteza. la comutarea pe N apoi iarasi D, problemele dispar. vad cum sta treaba si daca nu reusesc o programez la service. de service-ul din bucuresti nu stiu ce sa zic...nu mi s-a parut ca sunt capabili sa rezolve problema. Sa las masina "cateva zile" sa o testeze ei nu imi prea convine. |
|
|
Oct 24 2008, 08:55 AM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Cati km are masina? O folosesti predominant in oras?
-------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Oct 24 2008, 09:34 AM
Post
#11
|
|
novice Group: Membri Posts: 43 Joined: 9-September 07 From: Bucuresti Member No.: 113.591 |
|
|
|
Oct 24 2008, 10:13 AM
Post
#12
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Posibil sa fie injectoarele usor infundate. Eu as sugera sa bagi un flacon de injector cleaner sau decarbusolv (acelasi efect dar mult mai ieftin) in jumatate de rezervor si sa iesi in weekend 2-3 ore pe autostrada. Mergi constant cu treapta a5a sau a4a, mersul constant cu turatie mare curata motorul, in accelerare nu e la fel.
-------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Oct 24 2008, 10:29 AM
Post
#13
|
|
novice Group: Membri Posts: 43 Joined: 9-September 07 From: Bucuresti Member No.: 113.591 |
Posibil sa fie injectoarele usor infundate. Eu as sugera sa bagi un flacon de injector cleaner sau decarbusolv (acelasi efect dar mult mai ieftin) in jumatate de rezervor si sa iesi in weekend 2-3 ore pe autostrada. Mergi constant cu treapta a5a sau a4a, mersul constant cu turatie mare curata motorul, in accelerare nu e la fel. voi incerca si asta. merci de sfaturi |
|
|
Jan 11 2009, 09:26 AM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 43 Joined: 9-September 07 From: Bucuresti Member No.: 113.591 |
am fost la service si baietii mi-au resoftat cutia si ambreiajul
totul e ok acum. sincer nu credeam ca o sa-i dea de cap. |
|
|
Jan 11 2009, 04:56 PM
Post
#15
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 24-September 08 From: Bucuresti Member No.: 118.032 |
ori tu iti bati joc de noi, ori aia si-au batut joc de tine. cum adica sa "resoftezi" niste piese??? e ca si cand ai zice ca resoftezi aragazul sau cana de ceai. REPET, DACA NU E VREO GLUMA PROASTA DE A TA, ATUNCI AU FACUT CEL MAI ORDINAR MISTO POSIBIL LA ADRESA TA.
RECUNOSC, N-AM AUZIT TAMPENIE MAI MARE IN VIATA MEA. NU STIU DACA A RAD SAU CE SA FAC...SUNT IN STARE DE SOC!!! This post has been edited by XENON: Jan 11 2009, 05:00 PM -------------------- Citroen C1 1.0VVT-i tunat (si fulgerat :)))...): MAK Fever 5R wheels, Sebring exhaust, K&N 57i High-Flow intake kit, Philips X-Treme Power lights, Denso Iridium Power performance spark plugs and more...
A, era sa uit, si probabil un SSS pe drum... TRAIASCA CRIZA AUTO SI REDUCERILE DE PRETURI PE CARE LE VA ADUCE!!! :))) |
|
|
Jan 11 2009, 05:04 PM
Post
#16
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 24-September 08 From: Bucuresti Member No.: 118.032 |
zi-mi te rog la ce service ai fost, sa nu ma duc niciodata. spre binele lor, nu al meu. cred ca daca auzeam asa ceva puneam mana pe primul obiect contondent si-i crapam fata idiotului. -------------------- Citroen C1 1.0VVT-i tunat (si fulgerat :)))...): MAK Fever 5R wheels, Sebring exhaust, K&N 57i High-Flow intake kit, Philips X-Treme Power lights, Denso Iridium Power performance spark plugs and more...
A, era sa uit, si probabil un SSS pe drum... TRAIASCA CRIZA AUTO SI REDUCERILE DE PRETURI PE CARE LE VA ADUCE!!! :))) |
|
|
Jan 11 2009, 05:17 PM
Post
#17
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 24-September 08 From: Bucuresti Member No.: 118.032 |
Posibil sa fie injectoarele usor infundate. Eu as sugera sa bagi un flacon de injector cleaner sau decarbusolv (acelasi efect dar mult mai ieftin) in jumatate de rezervor si sa iesi in weekend 2-3 ore pe autostrada. Mergi constant cu treapta a5a sau a4a, mersul constant cu turatie mare curata motorul, in accelerare nu e la fel. bai oameni buni, nu mai debitati toate tampeniile aici pe forum!!! cum sa torni decarbusolv in rezervorul unei masini? stii macar la ce se foloseste decarbusolvul ala? iti spun eu ca tu habar nu ai. ala se foloseste cand desfaci carburatorul (sau alte componente afectate de depunerea de hidrocarburi) ca sa il cureti. in nici un caz nu trebuie introdus in procesul de ardere. ai avut macar curiozitatea sa mirosi macar decarbusolvul? are compozitia foarte apropiata cu cea a nitrodiluantului. in schimb solutia de curatat injectoare miroase f. putin, cu totul alta compozitie, se bazeaza 99% pe kerosen, e facut sa protejeze sondele de oxigen, convertorii catalitici etc. sa bagi decarbusolv in rezervor...am auzit-o si p-asta...mai sunteti multi destepti d-astia p-aici? tu iti dai seama ca un om care spune ca i s-au "resoftat" cutia si ambreiajul nu stie absolut nimic despre masini (si nu e de condamnat, fiecare are pasiunile lui pana la urma...) si ar putea foarte bine sa se ia dupa un "cunoscator" ca tine si sa distruga motorul punand decarbusolv?la cat e de volatil decarbusolvul, pe langa distrugerea f. probabila a tuturor senzorilor ai toate sansele sa obtii niste detonatii care sa distruga pur si simplu arborele sau setul motor http://www.fabryo.com/Auto-15-decarbusolv-30 This post has been edited by XENON: Jan 11 2009, 05:19 PM -------------------- Citroen C1 1.0VVT-i tunat (si fulgerat :)))...): MAK Fever 5R wheels, Sebring exhaust, K&N 57i High-Flow intake kit, Philips X-Treme Power lights, Denso Iridium Power performance spark plugs and more...
A, era sa uit, si probabil un SSS pe drum... TRAIASCA CRIZA AUTO SI REDUCERILE DE PRETURI PE CARE LE VA ADUCE!!! :))) |
|
|
Jan 11 2009, 05:43 PM
Post
#18
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Sunt multi destepti si tu te numeri printre ei, pune mana si citeste ce contine o benzina si pe urma ce contine decarbusolv detaliat. Dupa aia pui mana si mai citesti despre kerosen. Si pe urma poti sa pui mana sa citesti cate ceva despre cifra octanica si putere calorica, poate o sa poti sa le intelegi pe fiecare detaliat fara sa le faci ciorba. Si la sfarsit mai pui mana si citesti ce e detonatia. Iar la desert enumeri toti senzorii aia multi care intra in contact cu combustibilul inainte de ardere si care sunt compusii care rezulta in urma arderii unei hidrocarburi sau a unei cetone. Si ca sa te racoresti la final poate detaliezi care este volatilitatea benzinei si care a decarbusolvului, a alcolului izopropilic sau a kerosenului.
-------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Jan 11 2009, 10:11 PM
Post
#19
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 24-September 08 From: Bucuresti Member No.: 118.032 |
vezi tu, chimia suna bine in teorie, dar e mai greu putin in practica, atunci cand vezi finalitatea. dupa teoria ta, daca vopsesc un gard si vreau sa diluez voseaua, pot sa pun benzina in loc de nitrodiluant ca e cam acelasi lucru. daca merge sau nu, nu am incercat, dar iti garantez ca intr-un motor situatia e cu totul si cu totul alta. pune mai intai jumatate de litru de decarbusolv in masina ta, fa o tura si zi-ne si noua cum/daca va merge dupa aceea. ca eu sunt convins ca nu ai incercat pana acum.
si ca sa iti demonstrez ca spui prostii iti propun sa pui pe o sursa de foc deschis o cantitate de decarbusolv si apoi o cantitate de kerosen (orice aditiv de benzina pt. curatat injectoare). ceea ce vei constata vor fi urmatoarele: - decarbusolvul produce o ardere oribila, degaja "tone" de funingine densa, aproape vascoasa. - kerosenul arde cu flacara incredibil de pura, aproape transparenta si nu produce pic de fum. doar vazand funinginea de la nitrodiluant/decarbusolv poate orice om sa isi dea seama de pagube ar putea produce catalizatorului si senzorilor de oxigen. iar cea ce ar iesi pe esapament... -------------------- Citroen C1 1.0VVT-i tunat (si fulgerat :)))...): MAK Fever 5R wheels, Sebring exhaust, K&N 57i High-Flow intake kit, Philips X-Treme Power lights, Denso Iridium Power performance spark plugs and more...
A, era sa uit, si probabil un SSS pe drum... TRAIASCA CRIZA AUTO SI REDUCERILE DE PRETURI PE CARE LE VA ADUCE!!! :))) |
|
|
Jan 12 2009, 12:23 AM
Post
#20
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 24-September 08 From: Bucuresti Member No.: 118.032 |
am scris "ceea ce" cu un singur "e" . cam tarziu sa editez. scuze.
-------------------- Citroen C1 1.0VVT-i tunat (si fulgerat :)))...): MAK Fever 5R wheels, Sebring exhaust, K&N 57i High-Flow intake kit, Philips X-Treme Power lights, Denso Iridium Power performance spark plugs and more...
A, era sa uit, si probabil un SSS pe drum... TRAIASCA CRIZA AUTO SI REDUCERILE DE PRETURI PE CARE LE VA ADUCE!!! :))) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 09:21 PM |