Sfaturi Suzuki Swift pentru incepatori! |
This topic is about Sfaturi Suzuki Swift pentru incepatori!, the author, liliana.siriteanu, wrote about: Buna ziua Am achizitionat de curand un Suzuki Swift 1.3 GLX 5 usi si sunt foarte multumita de alegerea facuta. Problema este ca nu prea stiu cand treb ... To read more just scroll down
Sfaturi Suzuki Swift pentru incepatori! |
Oct 18 2007, 02:19 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 18-October 07 From: Constanta Member No.: 115.152 |
Am achizitionat de curand un Suzuki Swift 1.3 GLX 5 usi si sunt foarte multumita de alegerea facuta. Problema este ca nu prea stiu cand trebuie facuta prima revizie, la cati km trebuie schimbat uleiul, filtrul de ulei si ce o mai trebui schimbat... iar cei de lunde l-am achizitionat nu mi-au dat prea multe detalii, mi-au dat in schimb un manual pe care, rasfoindu-l bucuroasa, am descoperit ca e scris in maghiara, limba total necunoscuta mie. Am mai cautat pe net dar nu m-am descurcat prea bine nici pe acolo. Recunosc ca mi-ar prinde bine niste sfaturi de la cunoscatori, mai ales ca vine iarna si tin mult la masinuta mea si chiar nu vreau sa imi bat joc de ea.. Rautaciosii, am rugamintea sa se abtina. Va multumesc si va doresc numai bine, fara evenimente rutiere! -------------------- Fan Japan!
|
|
|
Oct 18 2007, 03:54 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Prima revizie la 10.000 km,restul din 15.000 in 15.000 de km. De obicei la prima revizie se schimba uleiul,se verifica placute,se sufla filtrul de aer (sau se schimba daca e nevoie) si se mai fac diferite verificari.
Fiind masina noua,pt iarna nu sunt f multe pregatiri de facut,inafara de cauciucuri de iarna (recomandat) si de inlocuit lichidul pt parbriz cu unul pentru iarna,care sa nu inghete. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Oct 19 2007, 07:44 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 18-October 07 From: Constanta Member No.: 115.152 |
Va multumesc.
-------------------- Fan Japan!
|
|
|
Oct 19 2007, 07:57 AM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 82 Joined: 4-October 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 114.907 |
This post has been edited by Tengeu: Oct 19 2007, 08:08 AM -------------------- Swift 1.5GS 5u Grey
|
|
|
Oct 19 2007, 11:49 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 24-September 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 114.672 |
p d alta parte..observatiile mele : in clipa in kre simti k nici p treapta 2 nu sufla aer k lumea cind e directionat sa sufle in fata,skimba urgent filtrul d pollen,k nu e scumpa,si p vreme nasoala ai mare nevoie d dezaburire... in leg cu benzina,din exp proprie iti zic,k nu e nevoie d nush c benzina plina d additive,k in afara d faptul k iti consuma d faci aritmie,nu rezolvi multe...dar nici nu te hazarda la benzina cea mai ieftina d la pompa "nonconosco" dupa c vine frigul,la pornirea d dimineata,mai ales cind e umezeala afara,e probabil sa auzi un sunet ingrozitor pana c nu o turezi un pic...via service,eu d 2 ori trebuia sa merg ptr cureaua d distributie... aaaaa...si in cazul in kre auzi un caraiit asurzitor d la roti,nu te speria nu esti p fier...placutele originale contin mult fier si ramine praful intre disc si placuta...si scoate un sunet d urci p pereti.trebuie curatat praful...apoi mai merge..dar fii atenta k sensori nu ai..iar materialul discului nu e d f buna calitate si rpd il distruge placuta daca nu mai e ferrodo p ea. break a leg! ai sa vezi cit d mult se poate iubi buburuza... -------------------- Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
|
|
|
Oct 20 2007, 12:01 AM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 183 Joined: 14-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.778 |
in privinta rodajului ai perfecta dreptate!(desi eu nu m-am tinut 100% d treaba trebuie sa admit) ...insa dupa aia,nu uitati k e o japoneza si traieste peste 4000.stiu k lumea zice k e aiurea,dar eu cred cu tarie k masina merge cum e obisnuita.multa lume nu ma crede k nu am modificat motorul p a mea... p d alta parte..observatiile mele : in clipa in kre simti k nici p treapta 2 nu sufla aer k lumea cind e directionat sa sufle in fata,skimba urgent filtrul d pollen,k nu e scumpa,si p vreme nasoala ai mare nevoie d dezaburire... in leg cu benzina,din exp proprie iti zic,k nu e nevoie d nush c benzina plina d additive,k in afara d faptul k iti consuma d faci aritmie,nu rezolvi multe...dar nici nu te hazarda la benzina cea mai ieftina d la pompa "nonconosco" dupa c vine frigul,la pornirea d dimineata,mai ales cind e umezeala afara,e probabil sa auzi un sunet ingrozitor pana c nu o turezi un pic...via service,eu d 2 ori trebuia sa merg ptr cureaua d distributie... aaaaa...si in cazul in kre auzi un caraiit asurzitor d la roti,nu te speria nu esti p fier...placutele originale contin mult fier si ramine praful intre disc si placuta...si scoate un sunet d urci p pereti.trebuie curatat praful...apoi mai merge..dar fii atenta k sensori nu ai..iar materialul discului nu e d f buna calitate si rpd il distruge placuta daca nu mai e ferrodo p ea. break a leg! ai sa vezi cit d mult se poate iubi buburuza... Trixi draga, te rog nu ne mai "kinui" cu astfel de limbaj de Chat, scrie si tu ca toata lumea. Multumesc anticipat ! PS: pe ce te bazezi cand afirmi ca masina merge cum e obisnuita. Da-mi macar doua argumente tehnice ;-) This post has been edited by Choixalacreme: Oct 20 2007, 12:03 AM -------------------- ======================
Grand Vitara 1.9 DDIS |
|
|
Oct 20 2007, 12:53 PM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 82 Joined: 4-October 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 114.907 |
Trixi draga, te rog nu ne mai "kinui" cu astfel de limbaj de Chat, scrie si tu ca toata lumea. Multumesc anticipat ! O foarte scurta completare pentru tixi: scriem fara tz, k, sh, etc. pentru a inlesni userilor functia de cautare. Inchipuieste-ti ca ai de cautat ceva despre cutia de viteze si nu gasesti nici o refrerinta din cauza ca userii scriu: "kutya de vite" (intelegi mai bine partea cu kutya, ca esti din Oradea ). Pe forumul acesta oamenii sunt flexibili si toleranti, vor aprecia intotdeauna ce ai de spus indiferent cum spui insa, asta e regula forumului, suntem oaspeti aici. PS: pe ce te bazezi cand afirmi ca masina merge cum e obisnuita. Da-mi macar doua argumente tehnice ;-) Sa zicem niste argumente semi-tehnice: 1) un motor care merge preponderent in oras, aproape de limita de subturatie, va avea de exemplu depuneri de calamina pe supape. Ca urmare, utilizat ocazional la turatii mari nu va da satisfactie (acolo e important sa nu ai depuneri pentru a avea un motor vioi). Regimurile de turatie ridicata (specifice parcursului extraurban) vor arde acele depuneri. 2) senzorul de oxigen - este incalzit electric insa functionarea subturata a motorului si pornirile dese la rece determina o temperatura redusa a gazelor de ardere - senzorul se raceste si poate sa apara "innecarea" senzorului. E clar ca motorul nu va functiona la fel. Cred ca trixi se refera la intreg comportamentul de utilizare a motorului (nu numai strict relatia intre mers "batraneste" si mers "vioi"): in general, cei care merg subturat prezinta toate "simptomele": incalzesc motorul dimineata la relanti, fac drumuri scurte, fac porniri dese la rece, nu utilizeaza motorul in functie de sarcina si de curba de cuplu proprie, etc. Cred ca asta inseamna ca "masina merge cum e obisnuita", nu e ca si cum ai spune ca masina asta merge numai la campie fiindca nu e obisnuita sa mearga la deal. Intr-adevar, la prima vedere seamna a "mit urban" si probabil ca in lipsa explicatiilor exista exagerari de ambele parti: unii care nu coboara sub 4000rpm si altii care nu trec de 2000rpm, fara vreun argument tehnic. Trixi nu pare sa apartina nici unei categorii de exaltati din cele de mai sus. This post has been edited by Tengeu: Oct 20 2007, 12:59 PM -------------------- Swift 1.5GS 5u Grey
|
|
|
Oct 20 2007, 01:39 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 24-September 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 114.672 |
Trixi draga, te rog nu ne mai "kinui" cu astfel de limbaj de Chat, scrie si tu ca toata lumea. Multumesc anticipat ! PS: pe ce te bazezi cand afirmi ca masina merge cum e obisnuita. Da-mi macar doua argumente tehnice ;-) imi cer scuze ! din cite stiu eu nu sunt foarte multe swifturi in tara asta ,din 2006 care au la bord 57000 d km,si am incercat si eu sa fiu de folos...scuze inca o data!!!nu se va mai intimpla!!promit!:) si ma bazez pe simplul fapt,ca din 1996 swiftul e a patra masina pe care o detin timp mai indelungat.prima a fost jetta,apoi un vento si apoi un passat.cu toate 3 am patit la fel ca si cu suzuki,adica dupa ce trag de ele vreo 50000 d km, masinile mele accelereaza mult mai usor de la 0 la 100 decit celelalte ,cu aceeasi motorizare. imi pare rau k nu iti pot explica mai pe placul tau,nu sunt mecanic! numai bine ! -------------------- Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
|
|
|
Oct 20 2007, 08:19 PM
Post
#9
|
|
sofer Group: Membri Posts: 82 Joined: 4-October 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 114.907 |
...dupa c vine frigul,la pornirea d dimineata,mai ales cind e umezeala afara,e probabil sa auzi un sunet ingrozitor pana c nu o turezi un pic...via service,eu d 2 ori trebuia sa merg ptr cureaua d distributie... trixi, spune-mi, te rog, ca te-ai referit la cureaua de la alternator si nu la cea de distributie!? This post has been edited by Tengeu: Oct 20 2007, 08:20 PM -------------------- Swift 1.5GS 5u Grey
|
|
|
Oct 21 2007, 10:14 AM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 8-October 07 Member No.: 115.001 |
mie dealerul mi-a zis ca la swift distributia e pe lant...
|
|
|
Oct 22 2007, 09:20 AM
Post
#11
|
|
sofer Group: Membri Posts: 82 Joined: 4-October 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 114.907 |
mie dealerul mi-a zis ca la swift distributia e pe lant... e pe lant la ambele motorizari pe benzina. This post has been edited by Tengeu: Oct 22 2007, 09:58 AM
Attached File(s)
-------------------- Swift 1.5GS 5u Grey
|
|
|
Oct 22 2007, 11:13 PM
Post
#12
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 24-September 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 114.672 |
trixi, spune-mi, te rog, ca te-ai referit la cureaua de la alternator si nu la cea de distributie!? am sa postez cu dictionarul ....da..aia e "ekszij" -------------------- Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
|
|
|
Aug 25 2008, 05:08 PM
Post
#13
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 25-July 08 From: Galati Member No.: 117.590 |
Am comandat un Siwft 1.3 GLX SE de la Sara Motors. Cam peste 3 saptamani ar trrebui sa vina. La ce probleme pot sa ma astept in momentul in care ma duc sa iau masina. Nu am mai cumparat niciodata o masina pana acum si imi cam lipseste experienta. Voi de ce probleme v-ati lovit in momentul in care ati luat masina de la dealer?
|
|
|
Aug 25 2008, 07:04 PM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 17-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.138 |
Am comandat un Siwft 1.3 GLX SE de la Sara Motors. Cam peste 3 saptamani ar trrebui sa vina. La ce probleme pot sa ma astept in momentul in care ma duc sa iau masina. Nu am mai cumparat niciodata o masina pana acum si imi cam lipseste experienta. Voi de ce probleme v-ati lovit in momentul in care ati luat masina de la dealer? Eu personal am avut probleme cu franele, care erau infinit mai bune decat cele de la Dacia Sport de dinainte. M-am cam dat cu capul de parbriz Acum serios, ce probleme crezi ca ar putea fi ? Sa ai actele la tine, si gata. Semnezi 2 foi, ti se dau cheile si "drum bun". Succese ! Mergi si tu mai usor pana te obisnuiesti. -------------------- Swift 1.3 GS, Sunlight Copper
|
|
|
Aug 25 2008, 07:31 PM
Post
#15
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 25-July 08 From: Galati Member No.: 117.590 |
La cate am citit, mai ales despre Sara... Vreau sa ma pazesc cat mai mult, mai ales ca fac un drum de 800km ca sa-mi iau masina. Am auzit cum ca la alti dealeri de alte marci lipseau si capacelele la cauciucuri. Poate cei care au patit diverse chestii pot sa le impartaseasca!
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 12:34 PM |