QUOTE(Choixalacreme @ Oct 19 2007, 10:01 PM)
Trixi draga, te rog nu ne mai "kinui" cu astfel de limbaj de Chat, scrie si tu ca toata lumea.
Multumesc anticipat !
O foarte scurta completare pentru tixi: scriem fara tz, k, sh, etc. pentru a inlesni userilor functia de cautare. Inchipuieste-ti ca ai de cautat ceva despre cutia de viteze si nu gasesti nici o refrerinta din cauza ca userii scriu: "kutya de vite" (intelegi mai bine partea cu kutya, ca esti din Oradea
). Pe forumul acesta oamenii sunt flexibili si toleranti, vor aprecia intotdeauna ce ai de spus indiferent cum spui insa, asta e regula forumului, suntem oaspeti aici.
QUOTE(Choixalacreme @ Oct 19 2007, 10:01 PM)
PS: pe ce te bazezi cand afirmi ca masina merge cum e obisnuita. Da-mi macar doua argumente tehnice ;-)
Sa zicem niste argumente semi-tehnice: 1) un motor care merge preponderent in oras, aproape de limita de subturatie, va avea de exemplu depuneri de calamina pe supape. Ca urmare, utilizat ocazional la turatii mari nu va da satisfactie (acolo e important sa nu ai depuneri pentru a avea un motor vioi). Regimurile de turatie ridicata (specifice parcursului extraurban) vor arde acele depuneri. 2) senzorul de oxigen - este incalzit electric insa functionarea subturata a motorului si pornirile dese la rece determina o temperatura redusa a gazelor de ardere - senzorul se raceste si poate sa apara "innecarea" senzorului. E clar ca motorul nu va functiona la fel.
Cred ca trixi se refera la intreg comportamentul de utilizare a motorului (nu numai strict relatia intre mers "batraneste" si mers "vioi"): in general, cei care merg subturat prezinta toate "simptomele": incalzesc motorul dimineata la relanti, fac drumuri scurte, fac porniri dese la rece, nu utilizeaza motorul in functie de sarcina si de curba de cuplu proprie, etc. Cred ca asta inseamna ca "masina merge cum e obisnuita", nu e ca si cum ai spune ca masina asta merge numai la campie fiindca nu e obisnuita sa mearga la deal. Intr-adevar, la prima vedere seamna a "mit urban" si probabil ca in lipsa explicatiilor exista exagerari de ambele parti: unii care nu coboara sub 4000rpm si altii care nu trec de 2000rpm, fara vreun argument tehnic. Trixi nu pare sa apartina nici unei categorii de exaltati din cele de mai sus.