Suzuki Swift Sport |
This topic is about Suzuki Swift Sport, the author, Andrei Suzuki, wrote about: ASta e problema,ca nu prea sunt... ... To read more just scroll down
Suzuki Swift Sport |
Oct 28 2007, 09:16 PM
Post
#81
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 24 2007, 12:23 PM
Post
#82
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Andrei, am vazut ca ai adaugat un Swift Sport. Ne poti comunica si noua impresiile tale? Ceva comparatii cu 1.5? Nivel de zgomot? Etajare cutie( am inteles ca e mai scurta) etc. Orice alte impresii.
Merci. This post has been edited by Lucian107416: Nov 24 2007, 12:24 PM |
|
|
Nov 24 2007, 08:25 PM
Post
#83
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 24-November 07 Member No.: 115.583 |
Va salut, ma bucur ca am gasit un forum/sub-forum dedicat acestei marci de automobile.
De 2 luni sunt mandrul posesor al unui Suzuki Swift Sport, negru . In cei 4800 km, nu am condus decat cu un zambet imens pe fata, exceptie facand poate drumurile liniare, unde datorita vitezelor foarte stranse este extrem de obositor pentru masina si pentru sofer sa conduci pe perioade lungi cu viteze mai mari de 100km/h. Spre exemplu la 100km/h turatia motorului este de aprox. 3300rpm in ultima treapta , ceea ce face o croaziera de 120-130 km/h foarte neplacuta, atat din prisma consumului la drum intins cat si din prisma zgomotului. Viteza maxima se atinge extrem de usor, si este limitata din pacate de limitatorul de viteza, la ceva mai putin de 210km/h(pe bord). Imi vine greu sa gasesc un motiv pentru care Suzuki nu au putut sa conceapa o cutie cu 6 trepte... Asadar singurul minus pe care l-am putut gasi e lipsa treptei a6a, iar plusurile sunt atat de multe incat nu stiu de unde sa incep... poate cel mai important este consumul, absolut fantastic pentru cea ce ofera. Dupa ce am terminat rodajul(adica pe la 200 km , ca n-am mai avut rabdare) am facut plinul si am inceput sa-i dau in gura ca nebunul, schimbat viteze doar peste 6000rpm si talpa la fund permanent, dupa care am facut plinul din nou si am realizat ca nu consumase decat 10,5 l/100km!! ceea ce mi se pare absolut incredibil tinand cont de cum a fost "condusa", desi ceea ce am facut cu ea nu se numeste condus. Alt mare plus sunt gumele GoodYear puse pe niste jante superbe de 17", care au o aderenta greu de imaginat, desi am incercat in conditii de siguranta sa rup aderenta pentru a vedea cum se descurca ESP-ul, nu am reusit - masina practic e lipita de asfalt. PS: masina merge doar pe benzina cu CO 98 sau peste, destul de scumpa... insa consumul foarte redus pentru ce performante ofera compenseaza acest lucru cu varf si indesat; de asemenea cauciucurile costa 600 lei bucata , si tinand cont ca masina nu are roata de rezerva.... este un aspect f important; insa am gasit multe modele de 17" pe 205(merg foarte bine pe 195) muuuult mai ieftine Sper ca mini-reviewul meu va ajuta cat mai multa lume in a lua decizia de a cumpara aceasta bijuterie de masina. Marius |
|
|
Nov 24 2007, 10:38 PM
Post
#84
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Pana in 3000rpm e super silentioasa,deci e perfect pt mersul in oras. Peste 3000 incepe sa se auda motorul,iar sunetul lui,cat si al evacuarii sunt dementiale (totusi am evacuarea sport care asteapta sa fie montata ). La orice turatie masina raspunde instant la acceleratie. Mai devreme a ajuns pana la 180 fara sa imi dau seama. Desi cutia e foarte scurta,zgomotul la mers mai lung nu e deranjat. Si oricum,e un sunet placut. Pozitia de condus parca e o idee cam inalta,dar odata ce te obisnuiesti e ok. Scaunele au un suport lateral fenomenal si materialul pare rezistent la murdarie. Incalzirea in scaune isi face treaba cu brio. In 30 sec iti arde fundul. Instalatia audio e decenta. Se putea si mai bine (ma rog,intotdeauna se poate si mai bine),dar pt un sistem stock e suficient. Suspensia e..criminala. Masina sta lipita de sosea in absolut orice conditie,nu se inclina mai deloc. Partea nasoala e ca simti si cea mai mica denivelare. Consumul e unul extrem de bun zic eu (asta in care computerul de bord arata bine). Pana de curand (adica pana in 200km) am avut in jur de 11,2. Acu,ca am aproape 300 km cb arata 10,6. Excelent,zic eu. Benzina 98 sau 100 (asa scrie pe capacul de la rezervor,asa pun). Mers exclusiv in Bucuresti (cu un drum pana la Snagov). Masina atrage privirile,fie ca e oprita la stop,pe dreapta sau in trafic, 1 la mana pt ca e rara pe drumurile noastre si 2 la mana pt ca (zic eu) o scoate in evidenta culoarea. Nu stiu ce sa mai zic momentan... Ideea e ca masina iti merita absolut toti banii. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 25 2007, 08:31 PM
Post
#85
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 13-November 07 From: BUCURESTI Member No.: 115.452 |
Masina e de vis. As putea sa incerc sa o caracterizez,atat pe ea cat si tinuta de drum,dar nu cred ca as putea sa ma exprim...sa va fac sa intelegeti cum e. sa o stapinesti sanatos sa te bucuri de ea .Pana in 3000rpm e super silentioasa,deci e perfect pt mersul in oras. Peste 3000 incepe sa se auda motorul,iar sunetul lui,cat si al evacuarii sunt dementiale (totusi am evacuarea sport care asteapta sa fie montata ). La orice turatie masina raspunde instant la acceleratie. Mai devreme a ajuns pana la 180 fara sa imi dau seama. Desi cutia e foarte scurta,zgomotul la mers mai lung nu e deranjat. Si oricum,e un sunet placut. Pozitia de condus parca e o idee cam inalta,dar odata ce te obisnuiesti e ok. Scaunele au un suport lateral fenomenal si materialul pare rezistent la murdarie. Incalzirea in scaune isi face treaba cu brio. In 30 sec iti arde fundul. Instalatia audio e decenta. Se putea si mai bine (ma rog,intotdeauna se poate si mai bine),dar pt un sistem stock e suficient. Suspensia e..criminala. Masina sta lipita de sosea in absolut orice conditie,nu se inclina mai deloc. Partea nasoala e ca simti si cea mai mica denivelare. Consumul e unul extrem de bun zic eu (asta in care computerul de bord arata bine). Pana de curand (adica pana in 200km) am avut in jur de 11,2. Acu,ca am aproape 300 km cb arata 10,6. Excelent,zic eu. Benzina 98 sau 100 (asa scrie pe capacul de la rezervor,asa pun). Mers exclusiv in Bucuresti (cu un drum pana la Snagov). Masina atrage privirile,fie ca e oprita la stop,pe dreapta sau in trafic, 1 la mana pt ca e rara pe drumurile noastre si 2 la mana pt ca (zic eu) o scoate in evidenta culoarea. Nu stiu ce sa mai zic momentan... Ideea e ca masina iti merita absolut toti banii. ce culoare ai ales ? poate ne pui ceva poaza ca sa suferim si noi un pic . -------------------- opel vectra 1.9 120 hp
|
|
|
Nov 25 2007, 08:40 PM
Post
#86
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...ki-Swift-Sport/
Aici se discuta despre ea si sunt si poze. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 25 2007, 08:45 PM
Post
#87
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 13-November 07 From: BUCURESTI Member No.: 115.452 |
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...ki-Swift-Sport/ niceeeeeeeeeeAici se discuta despre ea si sunt si poze. imi place mai ales ca nu este neagra . felicitari -------------------- opel vectra 1.9 120 hp
|
|
|
Nov 26 2007, 12:56 AM
Post
#88
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 28-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.268 |
@ Andrei
Te invidiez si te felicit pentru SSS. Ai idee cit costa cauciucurile, unde se gasesc si daca se pot inlocui cu alte dimensiuni? PS: Eu astept SSS-ul in patru usi ca sa fie toata lumea multumita in casa... |
|
|
Nov 26 2007, 01:04 AM
Post
#89
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
O sa se aduca la noi si ala in 4 usi?
Despre gume nu stiu,presupun ca le gasesti pe oriunde. Alte dimensiuni? Cred ca ai putea sa pui de 205, dar mi-e teama ca ar trebui sa scada talonul,adica sa fie 40. Prea putin,zic eu. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 26 2007, 09:03 AM
Post
#90
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 26-November 07 Member No.: 115.600 |
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...ki-Swift-Sport/ niceeeeeeeeeeAici se discuta despre ea si sunt si poze. imi place mai ales ca nu este neagra . felicitari iti raspund eu la intrebarea ta despre gume. acum vreo 2 saptamani mi-am spart cauciucul pe dreapta fata in strazile lu' Videanu plus janta usor lovita. si am inceput sa caut pe unde as putea sa-mi cumpar un cauciuc. precizez ca pe cel spart nu am putut sa mi-l repar cu acel kit pe care il are SSS in doatare. am dasit un site al unei reprezentante germnane aflata in timisoare. firma se numeste DELTICOM iar site-ul pt romania este www.cauciucuridirect.ro. aici este singurul loc unde poti gasi acest tip de cauciuc din toata tara asta, sau bine inteles la Suzuki. pe site un cauciuc (model: Goodyear Eagle F1 195/45 R17 81W) costa 330 lei + 40 lei transportul daca vrei doar unu asa cum am vrut eu. de la doua in sus nu mai platesti curieratul. deci am dat comanda pe 13 Nov. si in confirmarea comenzii am primit estimarea livrarii pe 26 Nov. precizez ca in aceeasi zi l-am si platit. in aceeasi zi de 13 am sunat la Suzuki si am intrebat cat costa un cauciuc la ei si SURPRIZA 377 euro. am notat pretu in euro si l-am convertit in lei, mi-a dat fabuloasa suma de 1300 lei. bine inteles ca am zis ca e o greseala, am sunat iar la Suzuki sa intreb daca pretul asta de 377 euroi nu este pentru patru bucati. Doamna de acolo, razand, mi-a raspuns ca sigur pretul este pe bucata. baietii de la Delticom au facut livrarea marti pe 20 Nov. adica pe 20 cauciucul era in aeroportul Otopeni venit direct din Germania in depozitul Cargus. Acum bine inteles ca romanii nu s-au dezmintit in privinta neprofesionalismului. normal a doua zi Miercuri am primit telefon de la Cargus ca imi livreaza un colet si l-am rugat pe baiat sa mi-l aduca dupa 5 seara ca eram la servici. ideea e, cauciucul abia Vineri seara l-am luat dupa ce am dat o mie de telefoane la Cargus in toate astea trei zile. Cargusul pana Vineri nu a fost in stare sa-l aduca din Otopeni in Bucuresti. povestea cu Cargusul e lunga si complicata nu are rost sa va povestest tot jocul de situatii pe care l-am intampinat. pana la urma m-am dus eu la sediul lor de la Foisorul de Foc si l-am luat ca ei nu au fost in stare sa-l livreze la adresa mea. cel mai bine e sa ai grija sa nu iti spargi vreo roata ca dupa aia ai dat de dracu in romania. hai ca am apasat gresit. raspunsul e pt SUKI This post has been edited by tudor_dontu: Nov 26 2007, 09:24 AM |
|
|
Nov 26 2007, 09:24 AM
Post
#91
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
IMi pare rau sa aud toate astea. Totusi,pretul de 330 de lei mi se pare nu bun, extrem de foarte bun pt un cauciuc pe 17. M-am mai linistit...
Ma bucur sa vad ca a inceput lumea cu SSS sa intre pe forum,sa mai schimbam impresii. Mai ales ca eu sunt 'al mic de are nevoie de sfaturi. Cumva are cineva de pe aici un SSS negru cu BXXDOG la nr? -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 26 2007, 09:28 AM
Post
#92
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 26-November 07 Member No.: 115.600 |
IMi pare rau sa aud toate astea. Totusi,pretul de 330 de lei mi se pare nu bun, extrem de foarte bun pt un cauciuc pe 17. M-am mai linistit... Ma bucur sa vad ca a inceput lumea cu SSS sa intre pe forum,sa mai schimbam impresii. Mai ales ca eu sunt 'al mic de are nevoie de sfaturi. Cumva are cineva de pe aici un SSS negru cu BXXDOG la nr? eu am unu negru cu 66 JRN. si dupa o aventura la politie la constatari am ajuns si la Omniasig tot la constatari. acolo in parcare era acest DOG, si el lovit. am incercat sa schimb cateva vorbe cu el dar baiatu nu prea e comunicativ asa ca nu cred ca-l vei gasi pe aici. |
|
|
Nov 26 2007, 10:07 AM
Post
#93
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Am inteles.Eh,asta mai putin conteaza.. Bine ca a inceput lumea sa se stranga pe aici. Poate in curand facem si o intalnire.. sa schimbam impresii.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 26 2007, 11:10 PM
Post
#94
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 19-October 07 Member No.: 115.168 |
Spre exemplu la 100km/h turatia motorului este de aprox. 3300rpm in ultima treapta , ceea ce face o croaziera de 120-130 km/h foarte neplacuta, atat din prisma consumului la drum intins cat si din prisma zgomotului. 100 km/h la 3300 rpm ?.. nu e cam mult 3300 rpm? eu am swift cu motor de 1.3 si la 100km/h am undeva la 2800, 2900 rpm. si am inca sub 1000 km... am trecut 1 singura data pragul de 100 km/h (incerc sa ma tin de sfaturile legate de prima 1000 km.). ce mai zicea dealearul e ca dupa 3000-4000 km ar trebui sa ajunga la 3000 rpm undeva la 120 km/h sa fie motorul de sss atat de diferit ? eu stiam ca cu cat e capacitatea mai mare cu atat atingi viteze mai mari la rpm mai mic ... dar nu sunt un cunoscator in materie, .. bravo pentru sport ... mi'ar fi placut si mie, .. am ales varianta mai eftina ... de care pe moment sunt tare multumit ... mi'ar place totusi sa incerc si sportul .. |
|
|
Nov 26 2007, 11:25 PM
Post
#95
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
M-am uitat eu in seara asta.La 2000 rot/min intr-a 5-a am 60 la ora. E de la cutie,care este foarte foarte scurta (avantaj la demaraje),nu de la motor. Daca ar fi avut o a sasea treapta,fiind foarte usoara cred ca ar fi sarit de 200 cu ceva. Asa,din cate am vazut pe la 210 intra pe rosu.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 27 2007, 12:09 AM
Post
#96
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 15-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.481 |
Salut salut,
In calitate de viitor posesor de sport (sper eu ) as fi si eu cu curios cam ce consumuri scoateti prin bucuresti in conditii de trafic de "calitate" pe la 9 dimineata sau 6 seara . Stie cineva ceva sigur de SSS cu 4 usi. Din cate stiam eu editia asta cu 4 usi e pentru asia si australia. De asemenea din cate stiu eu la ei nu sunt disponibile variantele in 2 usi iar jantele standard au doar 16'. Pe tipu cu DOG il stiu si eu din auzite. Am o mare dilema apropo de culoare: rosu vs. negru. Eu sunt cam spre rosu iar prietena il tot vede pe domnu dog pe negru parcat undeva pe barbu vacarescu zilnic si ma inebuneste ca mai bine negru. Nu zic imi place mult da e dificila rau culoarea aia, nu e deloc compatibila cu namolu bucurestean. Am remarcat intr-o zi si un SSS gri metalizat. Arata surprinzator de bine si avea si anglel eyes. Frumusel ce sa mai. |
|
|
Nov 27 2007, 12:12 AM
Post
#97
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Mie imi place mai mult cum da rosu pe el.Mai ales la partea din fata unde contrastul cu grila neagra si cu zona din jurul proiectoarelor e foarte misto.
Stiu si eu SSS-ul cu angel eyes.Sapt asta sper sa ajung sa imi montez si eu farurile. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 27 2007, 12:16 AM
Post
#98
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 15-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.481 |
Marioos in primu rand felicitari pentru alegerea facuta si sa o conduci sanatos.
Sunt curios pe la 140-150 de km/h ai observat cumva ce consum instant scoate? Pentru un drum de o ora si ceva pe autostrada ai putea sa o tii la viteze care bat spre 150 fara sa devina deranjant zgomotul? |
|
|
Nov 27 2007, 08:55 AM
Post
#99
|
|
sofer Group: Membri Posts: 52 Joined: 26-November 07 Member No.: 115.600 |
mie imi este greu sa cred ca ungurii vor face si varianta in 4 usi. asta implica o dezvoltare a liniei de productie practic bifurcarea acesteia de la un moment dat in procesul de executie a unei masini. iar dupa cum vedeti pana si la asta in doua usi exista o singura varianta si vreo 4 culori. (nici chiar BMW seria 1 nu are inca varianta in 2 portiere). singura speranta poate ar fi ca Suzuki sa faca un studiu de piata din care sa reiasa ca varianta in 4 portiere va avea un asa de mare succes incat sa merite investitia in fabrica, ceea ce nu cred. plus de asta e swif-ul clasic la care poti adauga o multime de chestii sa arate cam ca asta sport.
|
|
|
Nov 27 2007, 12:28 PM
Post
#100
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 24-September 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 114.672 |
din fabrica din ungaria,in mod cert nu va iesi sport cu 4 usi in curind...
vind foarte putine si din alea cu 2 usi..sigur nu se vor complica,cind abia fac fata la comenzile glx si gs... in schimb se aude cite ceva de fabrica din St.Petersburg...poate ei vor face asa ceva ca sa intre cumva pe piata dominata de fabrica din Gyor... altfel...am vazut sport alb combinat cu negru....n-am cuvinte!!! desi eu sunt nebuna dupa negru...dar contrastul alb-negru i-a accentuat agressivitatea... -------------------- Warning!I have an attitude,and I know how to use it!
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 01:25 PM |