Problema motor oprit in mers, Problema motor oprit in mers |
This topic is about Problema motor oprit in mers, the author, bogdaro, wrote about: De vreo 2 saptamani am o problema cu masina. Si anume, mi se opreste motorul in mers in momentul decelerarii (de exemplu ma pregatesc sa depasesc, fra ... To read more just scroll down
Problema motor oprit in mers, Problema motor oprit in mers |
Aug 21 2009, 02:15 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 27-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.613 |
Am fost la SMT cu ea, am facut un drive test si bineinteles ca nu s-a manifestat (doar era la doctor), au pus laptopul pe ea si nu au gasit nimic. Cei de la SMT au spus ca sunt primul cu aceasta problema (a mai fost unul cu un OBK dar la drivetest s-a demonstrat ca respectivul schimba din a 2-a in a 4-a si fiind subturat ii murea motorul). Evident ca nu au facut nimic la masina. Am impresia ca nici nu ma cred pe cuvant. Acum am lasat-o la ei pentru busitura de acum 3 saptamani. Sa vedem ce se mai intampla dupa ce iese din service. A mai patit cineva chestia asta? Chiar sunt singurul? -------------------- Subaru Legacy 2.0D 2008
|
|
|
Aug 21 2009, 02:54 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 3-February 09 Member No.: 119.172 |
De vreo 2 saptamani am o problema cu masina. Si anume, mi se opreste motorul in mers in momentul decelerarii (de exemplu ma pregatesc sa depasesc, franez si schimb a 3-a si surpriza, cand accelerez liniste si pace). Se aprind pe bord o groaza de martori si evident trag pe dreapta. Repornesc motorul si merg mai departe. Motorul se opreste atat de frumos incat nici nu stii ca s-a oprit. Nici o smucitura, nimic. Lin si frumos. Chestia asta se pretrece de vreo 2 saptamani si mi s-a intamplat atat mie cat si sotiei. Am fost la SMT cu ea, am facut un drive test si bineinteles ca nu s-a manifestat (doar era la doctor), au pus laptopul pe ea si nu au gasit nimic. Cei de la SMT au spus ca sunt primul cu aceasta problema (a mai fost unul cu un OBK dar la drivetest s-a demonstrat ca respectivul schimba din a 2-a in a 4-a si fiind subturat ii murea motorul). Evident ca nu au facut nimic la masina. Am impresia ca nici nu ma cred pe cuvant. Acum am lasat-o la ei pentru busitura de acum 3 saptamani. Sa vedem ce se mai intampla dupa ce iese din service. A mai patit cineva chestia asta? Chiar sunt singurul? am patit asa ceva cu o masina prietenei , un aveo. am facut doua lucruri:am reesetat calc de bord-scoti bateria si am inlocuit benzinaria de unde alimentam poate te ajuta -------------------- forester 09 XS
seat cordoba 07 |
|
|
Aug 21 2009, 02:58 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
Wow, naspa problema. Ceea ce nu inteleg eu cum de iti moare motorul, pentru ca daca retrogradezi nu vad cum poate sa-ti moara. Daca ai fi zis ca moare cand o lasi in punctul mort as intelege, dar in viteza...n-am mai auzit. Sau iti moare in momentul in care o scoti din viteza si reporneste la lasarea ambreiajului dupa ce ai schimbat viteza?
-------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Aug 21 2009, 03:17 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 27-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.613 |
Wow, naspa problema. Ceea ce nu inteleg eu cum de iti moare motorul, pentru ca daca retrogradezi nu vad cum poate sa-ti moara. Daca ai fi zis ca moare cand o lasi in punctul mort as intelege, dar in viteza...n-am mai auzit. Sau iti moare in momentul in care o scoti din viteza si reporneste la lasarea ambreiajului dupa ce ai schimbat viteza? Nu moare cand e in viteza. Dupa ce schimb imi dau eu seama ca a murit. Motorul se opreste cand este ambreiajul apasat. De repornit, doar odata s-a intamplat cand am ridicat piciorul de pe ambreiaj (ca la Dacie). Noroc ca e pe lant . In rest am observat ca s-a oprit cand tocmai ma pregateam sa cuplez treapta de viteza si am tras pe drepta si am repornit motorul de la cheie (fara sa mai dau drumul la ambreiaj). -------------------- Subaru Legacy 2.0D 2008
|
|
|
Aug 21 2009, 03:28 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
-------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Aug 21 2009, 03:31 PM
Post
#6
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
motorul se mai opreste si daca pierde brusc presiune in admisie ...
-------------------- |
|
|
Aug 21 2009, 03:35 PM
Post
#7
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
Am patit si eu asa acum aproximativ o luna dar am pus pe seama carburantului, am schimbat benzinaria si nu a mai fost nici o problema pana astazi cand am pati dinnou in mijlocu intersectiei la Unirii, incercam sa repornesc motorul si tot murea, intr-un final a pornit, am turat motorul pana la 4000si l-am tinut asa cam 5 secunde am repetat de cateva ori si pe urma nu au mai fost probleme, ma gandeasc ca a fost botezata motorina, am sa ii bag ceva aditivi pentru curatarea injectoarelor si a instalatiei, daca se repeta ma duc la SMT, de bagat din 2 in 4 nu se pune problema ...
motorul se mai opreste si daca pierde brusc presiune in admisie ... si asta din ce motiv se intampla? -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Aug 21 2009, 03:49 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 27-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.613 |
Eu tocmai ce am trecut de la OMV Sprint la OMV Premium. Adevarul este ca treaba as putea sa o leg de 2 evenimente:
- revizia de 15k - poate e vreun filtru prost - schimbarea motorinei - oricum cu Premium masina merge altfel decat cu Sprint; altfel adica mai bine si mai frumos. Nu mi s-a intamplat insa sa nu mai porneasca. O singura data a murit motorul sotiei la o urcare pe trotuar si apoi, vreo 5 min, nu a mai vrut sa porneasca. Si nici nu se stingeau o groaza de becuri de pe bord cand punea contactul. -------------------- Subaru Legacy 2.0D 2008
|
|
|
Aug 21 2009, 04:12 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Eu tocmai ce am trecut de la OMV Sprint la OMV Premium. Adevarul este ca treaba as putea sa o leg de 2 evenimente: - revizia de 15k - poate e vreun filtru prost - schimbarea motorinei - oricum cu Premium masina merge altfel decat cu Sprint; altfel adica mai bine si mai frumos. Nu mi s-a intamplat insa sa nu mai porneasca. O singura data a murit motorul sotiei la o urcare pe trotuar si apoi, vreo 5 min, nu a mai vrut sa porneasca. Si nici nu se stingeau o groaza de becuri de pe bord cand punea contactul. La revizia de 15 k nu se schimba decat filtrele de aer, ulei si habitaclu. Chestia cu refuzul pornirii s-a intamplat si sotiei mele, insa am constatat ca nu o lasa cateva secunde intre doua incercari de dat la cheie (uneori e nevoie de 10 secunde), si nu calca ambreiajul pana la fund - o problema frecventa la persoanele de sex feminin - mai ales ca pedala de ambreiaj de la Subaru e tare rau. Chestia cu opritul in mers mi s-a intamplat de vreo doua ori in primele 5000 km mai ales cand faceam sprinturi cu turatii ale motorului catre 4000-4500. De atunci nu am mai patit chestia asta. Mergi si la alt Service si vezi ce zic si ei. Motorina OMV nu prea am vazut sa faca probleme......... Problema asta e o meteahna veche a golfului de exemplu. La al meu motivul era defectarea senzorului de turatie. Nu stiu daca asta poate fi si la Subaru, insa oricum s-ar fi vazut pe tester. |
|
|
Aug 21 2009, 04:22 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 27-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.613 |
La revizia de 15 k nu se schimba decat filtrele de aer, ulei si habitaclu. Chestia cu refuzul pornirii s-a intamplat si sotiei mele, insa am constatat ca nu o lasa cateva secunde intre doua incercari de dat la cheie (uneori e nevoie de 10 secunde), si nu calca ambreiajul pana la fund - o problema frecventa la persoanele de sex feminin - mai ales ca pedala de ambreiaj de la Subaru e tare rau. La mine, cu contactul pus, nu se stingeau vreo 4 martori, inlusiv check engine si indicatorul de baterie (care in mod normal se sting la cateva sec dupa punerea contactului). Sotiei i-am facut instructajul si asteapta frumos sa se stinga toate becurile inainte de a porni. Sper -------------------- Subaru Legacy 2.0D 2008
|
|
|
Aug 21 2009, 04:32 PM
Post
#11
|
|
Powered by: Scoobaru Group: Membri Posts: 350 Joined: 14-November 08 Member No.: 118.534 |
......... La mine, cu contactul pus, nu se stingeau vreo 4 martori, inlusiv check engine si indicatorul de baterie (care in mod normal se sting la cateva sec dupa punerea contactului). Sotiei i-am facut instructajul si asteapta frumos sa se stinga toate becurile inainte de a porni. Sper Daca te-ar fi ascultat, ar fi si acum in parcare.... This post has been edited by kroko: Aug 21 2009, 04:33 PM -------------------- Subaru: ala din avatar....
|
|
|
Aug 21 2009, 04:39 PM
Post
#12
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 27-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.613 |
Daca te-ar fi ascultat, ar fi si acum in parcare.... Ma asculta, ma asculta...dar e si un mic pilot de raliu. Sa-mi ziceti mie care mai consumati 13-14. Ea reuseste.; eu nu prea. Si n-are consum mare ca merge subturat -------------------- Subaru Legacy 2.0D 2008
|
|
|
Aug 21 2009, 04:47 PM
Post
#13
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
Daca te-ar fi ascultat, ar fi si acum in parcare.... Ma asculta, ma asculta...dar e si un mic pilot de raliu. Sa-mi ziceti mie care mai consumati 13-14. Ea reuseste.; eu nu prea. Si n-are consum mare ca merge subturat De multe ori mersul subturat consuma mai mult decat un condus semi sporiv, banuiesc ca consumul de 13-14 e strict in oras, nu? -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Aug 21 2009, 04:52 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 27-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.613 |
De multe ori mersul subturat consuma mai mult decat un condus semi sporiv, banuiesc ca consumul de 13-14 e strict in oras, nu? Da, este consum de oras, de Bucuresti mai exact. -------------------- Subaru Legacy 2.0D 2008
|
|
|
Aug 21 2009, 06:23 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Voi astia cu diesel ar trebui ca macar o data la doua trei plinuri sa bagati cate un flacon de aditiv la plinul de carburant ca sa va curete traseul si sa elimine apa din rezervor. Eu fac la benzina, vorba aia, iarna o fac la fiecare al doilea plin.
Motivele pot fi multiple, de la carburant la injectoare, ECU, instalatie electrica sau chiar butucul de contact (desi nu cred ca nu-i asa de veche masina). Cat costa un OBD in Romania? Eu am unul al meu si merge la mai toate marcile de masini. Este convenabil ca poti verifica tu insuti atunci cand se intampla si poti citi si erorile survenite in timp de la ultima stergere si stii despre ce este vorba fara sa ti se puna in carca la service si alte piese a caror inlocuire nu este necesara. -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Aug 21 2009, 07:47 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Intreb si eu ca pinguinul - ce e ala OBD? (Outback Diesel? )
On-board diagnostics? |
|
|
Aug 21 2009, 08:51 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
On-board diagnostics? You got it. On Board Diagnostic System Vezi ca in postarea precedenta OBD este un link activ, poti vedea cateva modele. This post has been edited by Rebel: Aug 21 2009, 09:01 PM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Aug 21 2009, 09:03 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
On-board diagnostics? You got it! On Board Diagnostic System Vezi ca in postarea precedenta OBD este un link activ; poti vedea despre ce vorbesc. Interesant. Dar de unde stiu ce trebuie folosit pentru Subaru si in special pentru boxer diesel. Exista un soft pentru Subaru sau sunt ceva universal. Pe urma tipul de mufa banuiesc ca nu e universal pentru toate computerele masinilor. Sau este? Da-mi un exemplu din linkul respectiv te rog. |
|
|
Aug 21 2009, 09:27 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Eu personal il am pe ASTA
Un articol din 2003 cu cateva detalii aici. Desigur cele mai noi au alt software si sunt la zi. Din lista mentionata in carte stiu ca si Subaru este inclus. Aici nu avem diesel deci nu stiu daca sunt aceste coduri incluse desi banuiesc ca da. Oricum are functia de download si update si chiar poti updata software-ul masinii daca producatorul iti ofera asa ceva. Mufa a fost impusa ca standard acum cativa ani in urma. Exceptie fac cateva automobile dar vorbim de ani in urma. Masinile mai noi nu au nici o problema din acest punct de vedere. Totusi verifica. Eu l-am luat pentru Jaguar pentru ca cei de la dealership incepusera sa imi insire o mare lista de rahaturi cand defapt era o garnitura... Si-a scos banii din primul cod citit. In plus am ajutat si cativa prieteni cu alte masini cu el. This post has been edited by Rebel: Aug 21 2009, 09:31 PM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Aug 21 2009, 10:00 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Eu personal il am pe ASTA Un articol din 2003 cu cateva detalii aici. Desigur cele mai noi au alt software si sunt la zi. Din lista mentionata in carte stiu ca si Subaru este inclus. Aici nu avem diesel deci nu stiu daca sunt aceste coduri incluse desi banuiesc ca da. Oricum are functia de download si update si chiar poti updata software-ul masinii daca producatorul iti ofera asa ceva. Mufa a fost impusa ca standard acum cativa ani in urma. Exceptie fac cateva automobile dar vorbim de ani in urma. Masinile mai noi nu au nici o problema din acest punct de vedere. Totusi verifica. Eu l-am luat pentru Jaguar pentru ca cei de la dealership incepusera sa imi insire o mare lista de rahaturi cand defapt era o garnitura... Si-a scos banii din primul cod citit. In plus am ajutat si cativa prieteni cu alte masini cu el. Mda. M-am lamurit partial. Subaru are standard OBD2 dinainte de 2000 deci teoretic ar trebui sa mearga. Pe aici prin Romania am gasit ceva - OBD2 la vreo 150 euro, dar nu era Innova. Oricum am ramas surprins sa aflu ca Innova face si asa ceva. Noi avem kitturi de analize genetice si de alte tampenii medicale de la Innova. Am sa intreb pe niste prieteni de la un service la care merg cu VW-ul. Probabil ca pentru cine nu are niste prieteni de incredere in Service merita cu siguranta investitia. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 08:14 PM |