IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Problema motor oprit in mers

This topic is about Problema motor oprit in mers, the author, bogdaro, wrote about: De vreo 2 saptamani am o problema cu masina. Si anume, mi se opreste motorul in mers in momentul decelerarii (de exemplu ma pregatesc sa depasesc, fra ... To read more just scroll down

5 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problema motor oprit in mers, Problema motor oprit in mers
bogdaro
post Aug 21 2009, 02:15 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 139
Joined: 27-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.613



De vreo 2 saptamani am o problema cu masina. Si anume, mi se opreste motorul in mers in momentul decelerarii (de exemplu ma pregatesc sa depasesc, franez si schimb a 3-a si surpriza, cand accelerez liniste si pace). Se aprind pe bord o groaza de martori si evident trag pe dreapta. Repornesc motorul si merg mai departe. Motorul se opreste atat de frumos incat nici nu stii ca s-a oprit. Nici o smucitura, nimic. Lin si frumos. Chestia asta se pretrece de vreo 2 saptamani si mi s-a intamplat atat mie cat si sotiei.

Am fost la SMT cu ea, am facut un drive test si bineinteles ca nu s-a manifestat (doar era la doctor), au pus laptopul pe ea si nu au gasit nimic. Cei de la SMT au spus ca sunt primul cu aceasta problema (a mai fost unul cu un OBK dar la drivetest s-a demonstrat ca respectivul schimba din a 2-a in a 4-a si fiind subturat ii murea motorul). Evident ca nu au facut nimic la masina. Am impresia ca nici nu ma cred pe cuvant. Acum am lasat-o la ei pentru busitura de acum 3 saptamani. Sa vedem ce se mai intampla dupa ce iese din service.

A mai patit cineva chestia asta? Chiar sunt singurul?


--------------------
Subaru Legacy 2.0D 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai pop
post Aug 21 2009, 02:54 PM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 79
Joined: 3-February 09
Member No.: 119.172



QUOTE (bogdaro @ Aug 21 2009, 02:15 PM) *
De vreo 2 saptamani am o problema cu masina. Si anume, mi se opreste motorul in mers in momentul decelerarii (de exemplu ma pregatesc sa depasesc, franez si schimb a 3-a si surpriza, cand accelerez liniste si pace). Se aprind pe bord o groaza de martori si evident trag pe dreapta. Repornesc motorul si merg mai departe. Motorul se opreste atat de frumos incat nici nu stii ca s-a oprit. Nici o smucitura, nimic. Lin si frumos. Chestia asta se pretrece de vreo 2 saptamani si mi s-a intamplat atat mie cat si sotiei.

Am fost la SMT cu ea, am facut un drive test si bineinteles ca nu s-a manifestat (doar era la doctor), au pus laptopul pe ea si nu au gasit nimic. Cei de la SMT au spus ca sunt primul cu aceasta problema (a mai fost unul cu un OBK dar la drivetest s-a demonstrat ca respectivul schimba din a 2-a in a 4-a si fiind subturat ii murea motorul). Evident ca nu au facut nimic la masina. Am impresia ca nici nu ma cred pe cuvant. Acum am lasat-o la ei pentru busitura de acum 3 saptamani. Sa vedem ce se mai intampla dupa ce iese din service.

A mai patit cineva chestia asta? Chiar sunt singurul?

am patit asa ceva cu o masina prietenei , un aveo.
am facut doua lucruri:am reesetat calc de bord-scoti bateria si am inlocuit benzinaria de unde alimentam
poate te ajuta


--------------------
forester 09 XS
seat cordoba 07
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V_I_C_T_O_R
post Aug 21 2009, 02:58 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 590
Joined: 5-December 08
From: ARAD, ROMANIA
Member No.: 118.699



Wow, naspa problema. Ceea ce nu inteleg eu cum de iti moare motorul, pentru ca daca retrogradezi nu vad cum poate sa-ti moara. Daca ai fi zis ca moare cand o lasi in punctul mort as intelege, dar in viteza...n-am mai auzit. Sau iti moare in momentul in care o scoti din viteza si reporneste la lasarea ambreiajului dupa ce ai schimbat viteza?


--------------------


BMW 530XD MY2007
BMW 320i MY 2006
Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09
Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006

Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdaro
post Aug 21 2009, 03:17 PM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 139
Joined: 27-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.613



QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Aug 21 2009, 02:58 PM) *
Wow, naspa problema. Ceea ce nu inteleg eu cum de iti moare motorul, pentru ca daca retrogradezi nu vad cum poate sa-ti moara. Daca ai fi zis ca moare cand o lasi in punctul mort as intelege, dar in viteza...n-am mai auzit. Sau iti moare in momentul in care o scoti din viteza si reporneste la lasarea ambreiajului dupa ce ai schimbat viteza?


Nu moare cand e in viteza. Dupa ce schimb imi dau eu seama ca a murit. Motorul se opreste cand este ambreiajul apasat. De repornit, doar odata s-a intamplat cand am ridicat piciorul de pe ambreiaj (ca la Dacie). Noroc ca e pe lant biggrin.gif. In rest am observat ca s-a oprit cand tocmai ma pregateam sa cuplez treapta de viteza si am tras pe drepta si am repornit motorul de la cheie (fara sa mai dau drumul la ambreiaj).


--------------------
Subaru Legacy 2.0D 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V_I_C_T_O_R
post Aug 21 2009, 03:28 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 590
Joined: 5-December 08
From: ARAD, ROMANIA
Member No.: 118.699



E clar ca e ceva de la alimentarea cu combustibil. Schimba filtu de moto, eventual un test de injectoare


--------------------


BMW 530XD MY2007
BMW 320i MY 2006
Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09
Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006

Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 21 2009, 03:31 PM
Post #6


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



motorul se mai opreste si daca pierde brusc presiune in admisie ...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Aug 21 2009, 03:35 PM
Post #7


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



Am patit si eu asa acum aproximativ o luna dar am pus pe seama carburantului, am schimbat benzinaria si nu a mai fost nici o problema pana astazi cand am pati dinnou in mijlocu intersectiei la Unirii, incercam sa repornesc motorul si tot murea, intr-un final a pornit, am turat motorul pana la 4000si l-am tinut asa cam 5 secunde am repetat de cateva ori si pe urma nu au mai fost probleme, ma gandeasc ca a fost botezata motorina, am sa ii bag ceva aditivi pentru curatarea injectoarelor si a instalatiei, daca se repeta ma duc la SMT, de bagat din 2 in 4 nu se pune problema ...

QUOTE (G e o r g e @ Aug 21 2009, 04:31 PM) *
motorul se mai opreste si daca pierde brusc presiune in admisie ...

si asta din ce motiv se intampla?



--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdaro
post Aug 21 2009, 03:49 PM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 139
Joined: 27-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.613



Eu tocmai ce am trecut de la OMV Sprint la OMV Premium. Adevarul este ca treaba as putea sa o leg de 2 evenimente:
- revizia de 15k - poate e vreun filtru prost
- schimbarea motorinei - oricum cu Premium masina merge altfel decat cu Sprint; altfel adica mai bine si mai frumos.

Nu mi s-a intamplat insa sa nu mai porneasca. O singura data a murit motorul sotiei la o urcare pe trotuar si apoi, vreo 5 min, nu a mai vrut sa porneasca. Si nici nu se stingeau o groaza de becuri de pe bord cand punea contactul.


--------------------
Subaru Legacy 2.0D 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Aug 21 2009, 04:12 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (bogdaro @ Aug 21 2009, 03:49 PM) *
Eu tocmai ce am trecut de la OMV Sprint la OMV Premium. Adevarul este ca treaba as putea sa o leg de 2 evenimente:
- revizia de 15k - poate e vreun filtru prost
- schimbarea motorinei - oricum cu Premium masina merge altfel decat cu Sprint; altfel adica mai bine si mai frumos.

Nu mi s-a intamplat insa sa nu mai porneasca. O singura data a murit motorul sotiei la o urcare pe trotuar si apoi, vreo 5 min, nu a mai vrut sa porneasca. Si nici nu se stingeau o groaza de becuri de pe bord cand punea contactul.


La revizia de 15 k nu se schimba decat filtrele de aer, ulei si habitaclu. Chestia cu refuzul pornirii s-a intamplat si sotiei mele, insa am constatat ca nu o lasa cateva secunde intre doua incercari de dat la cheie (uneori e nevoie de 10 secunde), si nu calca ambreiajul pana la fund - o problema frecventa la persoanele de sex feminin - mai ales ca pedala de ambreiaj de la Subaru e tare rau.

Chestia cu opritul in mers mi s-a intamplat de vreo doua ori in primele 5000 km mai ales cand faceam sprinturi cu turatii ale motorului catre 4000-4500. De atunci nu am mai patit chestia asta. Mergi si la alt Service si vezi ce zic si ei. Motorina OMV nu prea am vazut sa faca probleme.........

Problema asta e o meteahna veche a golfului de exemplu. La al meu motivul era defectarea senzorului de turatie. Nu stiu daca asta poate fi si la Subaru, insa oricum s-ar fi vazut pe tester.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdaro
post Aug 21 2009, 04:22 PM
Post #10


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 139
Joined: 27-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.613



QUOTE (bogcot76 @ Aug 21 2009, 05:12 PM) *
La revizia de 15 k nu se schimba decat filtrele de aer, ulei si habitaclu. Chestia cu refuzul pornirii s-a intamplat si sotiei mele, insa am constatat ca nu o lasa cateva secunde intre doua incercari de dat la cheie (uneori e nevoie de 10 secunde), si nu calca ambreiajul pana la fund - o problema frecventa la persoanele de sex feminin - mai ales ca pedala de ambreiaj de la Subaru e tare rau.


La mine, cu contactul pus, nu se stingeau vreo 4 martori, inlusiv check engine si indicatorul de baterie (care in mod normal se sting la cateva sec dupa punerea contactului). Sotiei i-am facut instructajul si asteapta frumos sa se stinga toate becurile inainte de a porni. Sper biggrin.gif









--------------------
Subaru Legacy 2.0D 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kroko
post Aug 21 2009, 04:32 PM
Post #11


Powered by: Scoobaru
*****

Group: Membri
Posts: 350
Joined: 14-November 08
Member No.: 118.534



QUOTE (bogdaro @ Aug 21 2009, 02:22 PM) *
.........
La mine, cu contactul pus, nu se stingeau vreo 4 martori, inlusiv check engine si indicatorul de baterie (care in mod normal se sting la cateva sec dupa punerea contactului). Sotiei i-am facut instructajul si asteapta frumos sa se stinga toate becurile inainte de a porni. Sper biggrin.gif


Daca te-ar fi ascultat, ar fi si acum in parcare.... rolleyes.gif

This post has been edited by kroko: Aug 21 2009, 04:33 PM


--------------------
Subaru: ala din avatar....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdaro
post Aug 21 2009, 04:39 PM
Post #12


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 139
Joined: 27-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.613



QUOTE (kroko @ Aug 21 2009, 04:32 PM) *
Daca te-ar fi ascultat, ar fi si acum in parcare.... rolleyes.gif


Ma asculta, ma asculta...dar e si un mic pilot de raliu.
Sa-mi ziceti mie care mai consumati 13-14. Ea reuseste.; eu nu prea. Si n-are consum mare ca merge subturat biggrin.gif


--------------------
Subaru Legacy 2.0D 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Aug 21 2009, 04:47 PM
Post #13


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



QUOTE (bogdaro @ Aug 21 2009, 05:39 PM) *
QUOTE (kroko @ Aug 21 2009, 04:32 PM) *
Daca te-ar fi ascultat, ar fi si acum in parcare.... rolleyes.gif


Ma asculta, ma asculta...dar e si un mic pilot de raliu.
Sa-mi ziceti mie care mai consumati 13-14. Ea reuseste.; eu nu prea. Si n-are consum mare ca merge subturat biggrin.gif

De multe ori mersul subturat consuma mai mult decat un condus semi sporiv, banuiesc ca consumul de 13-14 e strict in oras, nu?


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdaro
post Aug 21 2009, 04:52 PM
Post #14


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 139
Joined: 27-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.613



QUOTE (andrei5130 @ Aug 21 2009, 04:47 PM) *
De multe ori mersul subturat consuma mai mult decat un condus semi sporiv, banuiesc ca consumul de 13-14 e strict in oras, nu?


Da, este consum de oras, de Bucuresti mai exact.


--------------------
Subaru Legacy 2.0D 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Aug 21 2009, 06:23 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Voi astia cu diesel ar trebui ca macar o data la doua trei plinuri sa bagati cate un flacon de aditiv la plinul de carburant ca sa va curete traseul si sa elimine apa din rezervor. Eu fac la benzina, vorba aia, iarna o fac la fiecare al doilea plin.

Motivele pot fi multiple, de la carburant la injectoare, ECU, instalatie electrica sau chiar butucul de contact (desi nu cred ca nu-i asa de veche masina).

Cat costa un OBD in Romania? Eu am unul al meu si merge la mai toate marcile de masini. Este convenabil ca poti verifica tu insuti atunci cand se intampla si poti citi si erorile survenite in timp de la ultima stergere si stii despre ce este vorba fara sa ti se puna in carca la service si alte piese a caror inlocuire nu este necesara.



--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Aug 21 2009, 07:47 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



Intreb si eu ca pinguinul - ce e ala OBD? (Outback Diesel? biggrin.gif)

On-board diagnostics?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Aug 21 2009, 08:51 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (bogcot76 @ Aug 21 2009, 02:47 PM) *
On-board diagnostics?


You got it.
On Board Diagnostic System
Vezi ca in postarea precedenta OBD este un link activ, poti vedea cateva modele.

This post has been edited by Rebel: Aug 21 2009, 09:01 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Aug 21 2009, 09:03 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (Rebel @ Aug 21 2009, 09:51 PM) *
QUOTE (bogcot76 @ Aug 21 2009, 02:47 PM) *
On-board diagnostics?


You got it!
On Board Diagnostic System
Vezi ca in postarea precedenta OBD este un link activ; poti vedea despre ce vorbesc.


Interesant. Dar de unde stiu ce trebuie folosit pentru Subaru si in special pentru boxer diesel. Exista un soft pentru Subaru sau sunt ceva universal. Pe urma tipul de mufa banuiesc ca nu e universal pentru toate computerele masinilor. Sau este? Da-mi un exemplu din linkul respectiv te rog.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Aug 21 2009, 09:27 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Eu personal il am pe ASTA

Un articol din 2003 cu cateva detalii aici.
Desigur cele mai noi au alt software si sunt la zi.
Din lista mentionata in carte stiu ca si Subaru este inclus. Aici nu avem diesel deci nu stiu daca sunt aceste coduri incluse desi banuiesc ca da. Oricum are functia de download si update si chiar poti updata software-ul masinii daca producatorul iti ofera asa ceva.
Mufa a fost impusa ca standard acum cativa ani in urma. Exceptie fac cateva automobile dar vorbim de ani in urma. Masinile mai noi nu au nici o problema din acest punct de vedere. Totusi verifica.

Eu l-am luat pentru Jaguar pentru ca cei de la dealership incepusera sa imi insire o mare lista de rahaturi cand defapt era o garnitura...
Si-a scos banii din primul cod citit. In plus am ajutat si cativa prieteni cu alte masini cu el.

This post has been edited by Rebel: Aug 21 2009, 09:31 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Aug 21 2009, 10:00 PM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (Rebel @ Aug 21 2009, 09:27 PM) *
Eu personal il am pe ASTA

Un articol din 2003 cu cateva detalii aici.
Desigur cele mai noi au alt software si sunt la zi.
Din lista mentionata in carte stiu ca si Subaru este inclus. Aici nu avem diesel deci nu stiu daca sunt aceste coduri incluse desi banuiesc ca da. Oricum are functia de download si update si chiar poti updata software-ul masinii daca producatorul iti ofera asa ceva.
Mufa a fost impusa ca standard acum cativa ani in urma. Exceptie fac cateva automobile dar vorbim de ani in urma. Masinile mai noi nu au nici o problema din acest punct de vedere. Totusi verifica.

Eu l-am luat pentru Jaguar pentru ca cei de la dealership incepusera sa imi insire o mare lista de rahaturi cand defapt era o garnitura...
Si-a scos banii din primul cod citit. In plus am ajutat si cativa prieteni cu alte masini cu el.


Mda. M-am lamurit partial. Subaru are standard OBD2 dinainte de 2000 deci teoretic ar trebui sa mearga. Pe aici prin Romania am gasit ceva - OBD2 la vreo 150 euro, dar nu era Innova. Oricum am ramas surprins sa aflu ca Innova face si asa ceva. Noi avem kitturi de analize genetice si de alte tampenii medicale de la Innova.

Am sa intreb pe niste prieteni de la un service la care merg cu VW-ul. Probabil ca pentru cine nu are niste prieteni de incredere in Service merita cu siguranta investitia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 01:57 PM