Subaru vs. Restul Lumii Reloded, Va rog sa postati opinii corecte, obiective si fara patima |
This topic is about Subaru vs. Restul Lumii Reloded, the author, bakero, wrote about: ma pe mine nu ma deranjeaza proiectoarele altora ca nu prea ma uit la aia....in principiu ma uit in fata sau dupa femei daca e vara /thumbsup.gif" sty ... To read more just scroll down
Subaru vs. Restul Lumii Reloded, Va rog sa postati opinii corecte, obiective si fara patima |
Feb 18 2010, 10:53 PM
Post
#881
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
n-am preocupari d-astea.... oricum,nu exista o marca,preferata de cocalari.au gusturi incat sa acopere toata gama de auto disponibila pe piata....bine,exista citroen si cu ocazia asta vreau sa ma declar bizon.recunosc asta si imi pare rau.asta e! si apropo de subaru.ba frate,la Constanta posesorii de subaru,in afara de cativa care ii cunosc eu sunt foarte ciudati...stau incruntati la volan.e ciudat.dubios chiar...la Bucuresti sunt la fel? -------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Feb 18 2010, 11:40 PM
Post
#882
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
-------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Feb 18 2010, 11:54 PM
Post
#883
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Apropos de proiectoare eu le mai folosesc si cand nu sunt conditii de ceata, noaptea, ca sa vad gropile. In special cand e ud pe jos (de fapt la noi nu e doar ud, e si foarte mult noroi) reflexiile ma juta la identificarea hirtoapelor. Si da, recunosc, ma deranjeaza mai putin reflexiile de la farurile/proiectoarelor celorlalti decat loviturile incasate in craterele de pe soselele patriei.
N-am ajuns inca la 40k si deja parca tre sa umblu la bucsi ... Nu judec pe nimeni inainte sa ma judec pe mine insumi, d'asta n-as invinui pe nimeni de folosirea proiectoarelor pe un sector de drum "patriotic". Frumos e pe afara, ajunsesem la un moment dat dupa o ploaie torentiala (unde chiar se recomanda folosirea luminilor de ceata) la granita cu ungaria unde am fost avertizat prompt asupra folosirii proiectoarelor. Mult mai frumos si mai eficient : proiectoare aiurea - amenda, fara lumini de drum (faza scurta) - amenda, flash-uri - amenda, lumini defecte -amenda. Pe de alta parte, eu n-am gasit drumuri in europa (exceptand serbia) unde sa nu se vada marcajul si sa mergi strangand din buci ca mai mai nimeresti crateru fatal ... Acum lasand un pic proiectoarele si privind per total cum sta treaba cu luminile: La categoria "asta avem, cu asta defilam" intra daciile model 1300 toamna care, fara exceptie, au farurile (de)reglate sa lumineze catre stele. La categoria "evolutie" vin aia cu logane (majoritatea taximetristi) ajunsi aici din prima categorie si nah, ca sa se simta "ca acasa" simt nevoia sa le bata farurile tot in sus. Din primele doua, candideaza cu succes si la categoria "ce-i aia reglajul farurilor ?!". Tot aici intra si aia cu xenoane dereglate ... La categoria "shmekeri" sau "tuninng" sunt aia cu logane care merg numa cu pozitiile si proiectoarele, si eventual pentru maximum de efect (surpriza) si becuri albastre. Dar ... astea toate intra la "traim in romania si asta ne ocupa tot timpul" Cei mai "adevarati" sunt, de departe, aia care au suv-uri si care deja au proiectoarele la nivelul oglinzilor mele ... aia n-au cum sa rateze pe nimeni - si aici nu pot sa nu-mi aduc aminte de cativa tuareji si chiusheptari. Intorcand problema pe fata cealalta, nuu se poate sa nu vi se para si voua o provocare sa mergeti in spatele vreunui idiot caruia nu-i functioneaza stop-urile/pozitiile sau pur si simplu n-are nevoie, ca "se consuma" si oricum "ma vad ei" sau "eu oricum merg incet". Fain e cand iese nea gigi cu luminile stinse si taie 3 benzi la ralenti ca de ce s-o calce ca o sa-i consume prea mult - priceless - astea teste de indemanare si aptitudini. si apropo de subaru.ba frate,la Constanta posesorii de subaru,in afara de cativa care ii cunosc eu sunt foarte ciudati...stau incruntati la volan.e ciudat.dubios chiar...la Bucuresti sunt la fel? Noo, cred ca ori sunt concentrati la manevre acolo in "circuitul urban" ori la actionarea ambreiajului ... nu, glumesc, io de exemplu sunt incruntat cand nimeresc vreo groapa, si cum astea nu-s putine ... -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Feb 19 2010, 12:08 AM
Post
#884
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
las agropile,ca la noi nu prea erau -pana la zapezile astea cand s-a umplut de gropi-decat pe o artera frecventata de camioane,petru ca virgula Constanta are doar juma de sosea de centura si deci,o jumatate e prin "city"... nu stiu,mi se par asa,incordati...o fi de la orez? oricum au parut multe diesel,si am observat ca se uita ciudat la mine unii gen "uite-l si pe cretinul ala cu foresteru' ala aspirat cu jante aurii "... bine ca nu merg cu proiectoarele aprinse ca ma linsau -------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Feb 19 2010, 01:01 PM
Post
#885
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Apropos de proiectoare eu le mai folosesc si cand nu sunt conditii de ceata, noaptea, ca sa vad gropile. ... + 1 In special pe drumuri mai de țarã si/sau pe drumuri nemarcate (cum, din pacate, sunt prea multe in Romania). Legat de posesorii de Subaru - la inceput mai faceam semne cand intalneam cate un in trafic. Acum am renuntat. Cand faceam semn cu mana se uitau luuuuung la mine ! Cand faceam semn cu farurile, credeau ca-i radar ! Intr-un an, doar unul singur mi-a raspuns ! PS: Poate ar trebui sa ne stabilim un semn in trafic, poate asa ne recunoastem astia, putinii, care suntem pe-aici ... -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Feb 19 2010, 01:14 PM
Post
#886
|
|
pilot Group: Membri Posts: 288 Joined: 27-May 09 Member No.: 120.074 |
da, sa le dam masii de subaru si sa ne luam oltcit si trabant, ca posesorii lor se salutau si respectau in trafic
si nu mergeau co proiectoarele de ceata aprinse in miezul zilei -------------------- Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008 ex Subaru Outback 2005 |
|
|
Feb 19 2010, 11:50 PM
Post
#887
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Cand faceam semn cu mana se uitau luuuuung la mine ! Cand faceam semn cu farurile, credeau ca-i radar ! Intr-un an, doar unul singur mi-a raspuns ! PS: Poate ar trebui sa ne stabilim un semn in trafic, poate asa ne recunoastem astia, putinii, care suntem pe-aici ... Asa e, dar exista si partea plina a paharului. La viteze mici pe drumuri mai izolate, avand contact vizual, toti au raspuns la salut. La fel toti pe care i-am abordat prin strainatate, parcari, benzinarii, statiuni turistice.... au fost OK si am avut un dialog. Pe sosea normala dupa ce am facut de 3-4 ori semn cu farurile celor din fata sau cu avariile celor din spate.... am renuntat pentru ca vorbeam singur. Sa stabilim un semn usor de recunoscut mi se pare o idee buna. Propun doua beep-uri scurte si trei lungi... cu proiectoarele sau nu, mai bine cu claxonul. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Feb 24 2010, 01:09 AM
Post
#888
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Ia uitati aici:
http://issuu.com/martini1367/docs/brochure_dacia_duster E vorba de un document intern, s-ar putea sa nu ramana prea mult pe site! This post has been edited by GLC120: Feb 24 2010, 01:10 AM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Feb 24 2010, 08:52 AM
Post
#889
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Bun, deci vor baga si dieselul de 110CP! Asa pare deja mult mai decent.
-------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Feb 25 2010, 12:49 PM
Post
#890
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Da-l incolo de Logan !
Ia uitati ce poate face un ... 8 x 8 !! O fi Subaru ...???? This post has been edited by Marius30562: Feb 25 2010, 12:49 PM -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Feb 26 2010, 05:35 PM
Post
#891
|
|
pilot Group: Membri Posts: 338 Joined: 5-October 07 From: Suceava/Bucuresti Member No.: 114.935 |
Cand faceam semn cu mana se uitau luuuuung la mine ! Cand faceam semn cu farurile, credeau ca-i radar ! Intr-un an, doar unul singur mi-a raspuns ! PS: Poate ar trebui sa ne stabilim un semn in trafic, poate asa ne recunoastem astia, putinii, care suntem pe-aici ... Asa e, dar exista si partea plina a paharului. La viteze mici pe drumuri mai izolate, avand contact vizual, toti au raspuns la salut. La fel toti pe care i-am abordat prin strainatate, parcari, benzinarii, statiuni turistice.... au fost OK si am avut un dialog. Pe sosea normala dupa ce am facut de 3-4 ori semn cu farurile celor din fata sau cu avariile celor din spate.... am renuntat pentru ca vorbeam singur. Sa stabilim un semn usor de recunoscut mi se pare o idee buna. Propun doua beep-uri scurte si trei lungi... cu proiectoarele sau nu, mai bine cu claxonul. Astazi de dimineata un Legacy blue m-a blitzuit in Botosani pe langa Tribunal. Fiind concentrat sa gasesc un loc de parcare legal, acolo se ridica masinile in draci, nu am apucat sa ii raspund. Da, Doamne sa fie un forumist de pe aici! Am fost oricum foarte incantat de gest. -------------------- Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6 |
|
|
Mar 6 2010, 12:29 AM
Post
#892
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Ultima oferta: 240 CP automata 6 trepte, integrala cu dif activ, 7 secunde, multe optiuni dar nu lux. 25000 cu TVA. Nici nu e greu de ghicit masina. Poate o iei si faci un body lifting! Body liftingul pe MLR voi experimenta dupa impresiile tale cu OBD suspensie sport si garda la sol de 12cm. In cei 25000 cu TVA era bine sa fie incluse macar volanul reglabil pe adancime si scaunele incalzite. La o masina rapida nici farurile bi-Xenon nu sunt un moft. Iar pneurile de 215/45R18 sunt numai bune pentru soselele patriei si ideale pentru macadam. Intrebare serioasa, care e mai avantajos: A.) 25000 pentru A14, eventual leasing B.) 29000 pentru GS A15, eventual leasing C.) 25000 pentru GS A15, cash sau transfer bancar, dar adus din Germania Mitsubishi Lancer Ralliart... ai uitat sa spui ca are motor de 2.0 (taxe si impozite decente). E o oferta atat de buna incat toata lumea ar trebui sa aiba asa ceva... cel putin pe hartie (ma rog monitor) e fabuloasa... unde mai pui ca arata si foarte bine... Pe de alta parte nu are garda la sol de peste 20 de cm, si nu e subaru. Pe langa diferentialul central electrohidraulic mai are doua diferentiale tip LSD. Intr-adevar e o oferta tentanta si masina arata bine din exterior. La un upgrade motor insa trebuie acordata atentie si franelor fiindca sunt ca la versiune standard. P.S. Adevarat, nu are garda la sol de peste 20 de cm si nu e Subaru. This post has been edited by pista: Mar 6 2010, 12:32 AM -------------------- |
|
|
Mar 6 2010, 03:10 AM
Post
#893
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Ce pot sa spun e ca la noile radare in functiune pe "soselele" patriei n-ar fi rau de luat in considerare nici un Mercedes. Daca tot nu te mai poti deplasa cu viteza prea mare, macar s-o faci in stil.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 7 2010, 07:23 PM
Post
#894
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
asteptam cu nerabdare noile detctoare d radare invizibile....
-------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Mar 27 2010, 12:56 AM
Post
#895
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
La Dacia pe site gasesti tot felul de cifre despre Duster. Nu numai ca sunt OK dar multe mi se par entuziasmante.
Ca din intamplare m-am inecat la mal, chiar ultima pe care am vazut-o este (sper) singura mai jalnica. Vadul maxim 350 mm. Best of: 1.5dci 4x4 nivelul de top, cu ESP si inca 2-3 optiuni. Cred ca masina asta va schimba mai profund mentalitatea ca tot ce e romanesc e prost sau "ce vor zice prietenii/vecinii/soacra daca imi cumpar Dacie.... Dumnezeule!" -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 27 2010, 07:40 AM
Post
#896
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Pai la cat e de usoara, ce vrei, o ia apa daca merge printr-un vad mai adanc
-------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Apr 17 2010, 06:51 PM
Post
#897
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Dupa drive test lung impresia generala este excelenta. Ce am remarcat :
-pneuri Continental 215/65 R16 M+S cu o scultura originala. Partea interioara are sculptura de iarna deci acele serpentine, partea exterioara are sculptura normala cam de vara. Nu am mai vazut asa ceva. Sunt fabricate in Romania. -Tapiteria cam plasticoasa s-ar putea sa merite cei 400 Euro pentru piele -butoanele pentru geamurile spate sunt jos intre scaunele din fata. Deci exista un singur buton si pentru sofer si pentru pasagerii din spate. Nu radeti, e ok, si se poate trai cu asta. Nu exista nici un fel de buton pe usi. Geamurile fata pe consola centrala, oglinzi laterale jos langa schimbator. -Reglaj faruri din interior dar mecanic. Nici asta nu am mai vazut. Adica invarti in buton mare si misti cu niste cabluri farurile. Nu exista vreun reper misti si tu pana se vede drumul -Motorul de 1.6 benzina pe 4x2 are cutie cu 5 trepte si este Euro 4 deci taxa. Pe 4x4 are cutie cu 6 trepte si este Euro 5 fara taxa. Pentru 4x4 aceeasi motorizare/echipare platesti 1900 Euro in plus (toate preturile includ TVA) -Un sistem original si ieftin de acoperire a portbagajului nu este rulou ci o chestie cu doua pozitii. Portbagajul pare mic ca latime. Volumul e mare 475L datorita inaltimii dar scade semnificativ la 4x4. -1,5dci este Euro 4 la 85cp si Euro 5 la 110 cp. Cel mic are cutie cu 5 trepte cel "mare" are cutie cu 6 trepte -ESP este optional dar numai pentru motorizarea Diesel de 110cp 4x2 si 4x4. -N-ar fi rau : cotiera fata (exista la accesorii) cotiera spate cu acces la portbagaj, si Cruise Control. Cred ca este o masina ideala de frecat toata ziua prin Bucuresti/Romania. Sau de mers prin padure ca sa protejati super masinile Subaru. Cele mai interesante par cele 1.5dci 110 cp nivelul de top cu ESP. 4x2 daca e pentru doamna si Bucuresti. 4x4 daca vrei sa mergi pe oriunde, oricand. Iar daca vreti sa se uite toata lumea la voi (de fapt la masina, nu va bucurati prea tare ) ca la urs, mergeti maine sa faceti un drive test cu Duster. This post has been edited by GLC120: Apr 17 2010, 06:53 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Apr 17 2010, 08:09 PM
Post
#898
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Dupa drive test lung impresia generala este excelenta. Ce am remarcat : -pneuri Continental 215/65 R16 M+S cu o scultura originala. Partea interioara are sculptura de iarna deci acele serpentine, partea exterioara are sculptura normala cam de vara. Nu am mai vazut asa ceva. Sunt fabricate in Romania. -Tapiteria cam plasticoasa s-ar putea sa merite cei 400 Euro pentru piele -butoanele pentru geamurile spate sunt jos intre scaunele din fata. Deci exista un singur buton si pentru sofer si pentru pasagerii din spate. Nu radeti, e ok, si se poate trai cu asta. Nu exista nici un fel de buton pe usi. Geamurile fata pe consola centrala, oglinzi laterale jos langa schimbator. -Reglaj faruri din interior dar mecanic. Nici asta nu am mai vazut. Adica invarti in buton mare si misti cu niste cabluri farurile. Nu exista vreun reper misti si tu pana se vede drumul -Motorul de 1.6 benzina pe 4x2 are cutie cu 5 trepte si este Euro 4 deci taxa. Pe 4x4 are cutie cu 6 trepte si este Euro 5 fara taxa. Pentru 4x4 aceeasi motorizare/echipare platesti 1900 Euro in plus (toate preturile includ TVA) -Un sistem original si ieftin de acoperire a portbagajului nu este rulou ci o chestie cu doua pozitii. Portbagajul pare mic ca latime. Volumul e mare 475L datorita inaltimii dar scade semnificativ la 4x4. -1,5dci este Euro 4 la 85cp si Euro 5 la 110 cp. Cel mic are cutie cu 5 trepte cel "mare" are cutie cu 6 trepte -ESP este optional dar numai pentru motorizarea Diesel de 110cp 4x2 si 4x4. -N-ar fi rau : cotiera fata (exista la accesorii) cotiera spate cu acces la portbagaj, si Cruise Control. Cred ca este o masina ideala de frecat toata ziua prin Bucuresti/Romania. Sau de mers prin padure ca sa protejati super masinile Subaru. Cele mai interesante par cele 1.5dci 110 cp nivelul de top cu ESP. 4x2 daca e pentru doamna si Bucuresti. 4x4 daca vrei sa mergi pe oriunde, oricand. Iar daca vreti sa se uite toata lumea la voi (de fapt la masina, nu va bucurati prea tare ) ca la urs, mergeti maine sa faceti un drive test cu Duster. Am vazut-o si eu. Impresie destul de buna, in general, are ceva din Logan dar si multe chestii noi. La 15000 euro masina de frecat in oras? Pai cu 15000 eu personal as lua un Hilux sau un L200 second hand de prin 2007. Nu stiu cat de smecher e 4X4. Poate ca nu e mare diferenta fata de 4X2, nu stiu. Insa stiu sigur ca Dacia Logan este o masina al naibii de rezistenta. -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
May 5 2010, 03:18 PM
Post
#899
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Despre Toyobaru FT-86 aka Subaru 216A cand incepem dezbaterile ?
-------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jun 12 2010, 11:01 AM
Post
#900
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
din ciclul "unde e Subaru"?
http://www.caradisiac.com/Enquete-de-satis...scade-57631.htm Cred ca masini proaste, necumparabile nu se mai fac. Diferenta intre 82% si 74% nu e ceva inspaimantator. Iar daca Suzuki, Opel si Ford sunt cele mai slabe masini..... cred ca Dacia are motive de mandrie. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 01:46 PM |