Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii, Unde / Feed-back / Costuri |
This topic is about Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii, the author, hdi, wrote about: QUOTE (bogdaro Jan 24 2009, 1109 PM) Revizie Legacy 2.0D la 5.000 km = 1000 RON din care : - 250 = geometrie roti = 2,5 ore manopera (se pare ca pe a ... To read more just scroll down
Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii, Unde / Feed-back / Costuri |
Jan 24 2009, 11:18 PM
Post
#21
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Revizie Legacy 2.0D la 5.000 km = 1000 RON din care : - 250 = geometrie roti = 2,5 ore manopera (se pare ca pe a mea au uitat sa faca geometria in fabrica, eu nu m-am dus imediat ce am luat masina sa reclam acest lucru, asa ca la 5k am platit-o ca "de unde stim noi ca nu ati dat in gropi?"; nu mai spun ca toata revizia a durat 1,5 ore si am fost facturat 3,5) - 750 = ulei, filtru si 1h manopera (nu mai am factura sa va zic detaliile exacte) In concluzie, scump Doamna scump...mai departe (15k, 30k, etc) nu cred ca o sa fie vreo revizie sub 1000 RON. Ce nu inteleg eu, daca am schimbat uleiul la 5k, de ce trebuie sa-l schimb la 15k? Unde ai facut revizia? Da un ochi si pe aici: http://masini.ro/forum/content/Subaru/2095...u-Welcome-Area/ -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 24 2009, 11:27 PM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 27-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.613 |
Unde ai facut revizia? SMT...noi sa fim sanatosi si sa n-avem probleme cu masinile ca pielea de pe noi iau astia in service daca ne prind pacolo -------------------- Subaru Legacy 2.0D 2008
|
|
|
Jan 24 2009, 11:57 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Bogdaro, cred ca se poate face ceva. 750RON pare chiar putin, avand in vedere ca uleiul e vreo 600 si manopera 300.
Cand ai facut revizia asta? A fost o afacere buna pentru Subaru! Cu geometrie e penibil dar nu ma mira. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 25 2009, 05:52 AM
Post
#24
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
Nu de alta, dar poate combinam utilul cu placutul, adica un gulas corect cu un pret gustos. -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Jan 25 2009, 09:53 AM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Locuiesc la Chicago. De ce Subaru ? Pt ca ma identific cel mai bine cu aceasta firma si produsele ei si datorita raportului excelent pret calitate: Legacy GT a fost 24,000 si Foresterul 22,200 de dolari. Voi dati 30,000 si pe aia in Euro. Mare amator de F1, fete frumoase, vinatoare, masini iuti si intilniri Subaru - pe care le organizez singur (15-30 de masini, excursii de cite 1000+ km). .. La dealership nu prea ma duc...ca...nu ii suport si ultima data, in garantie - pe toamna, mi-au tinut-o 4 zile pt. o lucrare de 3 ore. F1natic, cu preturile masinilor de acolo nu e asa enervant, stiam, si in plus 23600 Euro pentru un OBK Diesel cu toate dotarile de aici si cu USD-ul in crestere nu mai e chiar groaznic. Mai trist e cu service-ul, sa intelegem ca si acolo sunt la fel de "performanti"? Cum sunt preturile la piese? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 25 2009, 12:13 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
Eu de un an incoace m-am mutat cu service-ul in Ungaria - cu Impreza. Mai intai la Bekescsaba si acum cred ca voi merge la Szeged ca tocmai s-a deschis o reprezentanta nou-nouta. Preturile sunt mult mai mici. La Tm plateam 10 - 12 mil depinde de cate filtre imi schimba, iar in Hu plateam maxim 150 eur - asta cand euro era pe la 3.5. Am schimbat o data si bujiile si atunci mi-au incarcat nota la 240 de eur. Eu ma asteptam clar peste 300, dar nu, + ca la fiecare revizie sau service imi predau masina curata. Asteptarea era una destul de placuta, aveau o cafenea cu diverse produse - puteai sa mananci si sa bei - si mai aveau 4 monitoare pe care se puteau urmari lucrarile care se fac pe masina ta. Probabil ca voi continua tot acolo cu service-ul dar din curiozitate luni la service-ul de 5000 merg la Tm nu de alta dar s-a schimbat dealerul, si vreau sa vad modul de lucru si politica de preturi.
-------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Jan 25 2009, 01:24 PM
Post
#27
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Pe mine m-ar intereseaza sa montez bare de portbagaj+suporturi pt. schiuri. Nu sunt sigur ca nu ma vor enerva atunci cand le voi avea. Se aud zgomote, suieraturi, se simte ca umbli cu acareturile pe masina?
Cine are (bogdaro, valentin)? De care? Cat au costat? Cum va intelegeti cu ele? Feedback please. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 25 2009, 01:36 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
Eu am bare cu suporturi de skiuri sau este cand imi montez jetbag-ul. Zgomotul exista, e clar, insa e mult diminuat in cazul Jetbag-ului sau cand pe suportul de ski-uri sunt puse ski-urile. Cu suporturile goale zgomotul e mai mare, iar numai cu barele goale e cel mai enervant. Mi-am luat de la Thule 770 ron dispozitiv de prindere + bare de aluminiu, care au forma mai aerodinamica si cica nu sunt asa zgomotoase + ca arata de 100 de ori mai bine.
In ceea ce priveste suportu de ski-uri e cam nasol la noi din cauza mizeriei care este pe drumuri (mocirla+nisip) si iti pot afecta buna functionare a legaturilor de la ski-uri. De aceea pentru Romania eu zic ca cel mai bun e Jetbag-ul, cu toate ca e considerabil mai scump, in jur de 250 - 350 eur un model decent. -------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Jan 25 2009, 03:33 PM
Post
#29
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 27-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.613 |
Pe mine m-ar intereseaza sa montez bare de portbagaj+suporturi pt. schiuri. Nu sunt sigur ca nu ma vor enerva atunci cand le voi avea. Se aud zgomote, suieraturi, se simte ca umbli cu acareturile pe masina? Cine are (bogdaro, valentin)? De care? Cat au costat? Cum va intelegeti cu ele? Feedback please. Eu am avut ceva probleme in gasitul barelor pentru ca nu am sine longitudinale ca la Outback. Am reusit sa gasesc la Thule dar evident ca nimeni din Bucuresti nu aducea asa ceva. Am reusit sa gasesc la un dealer Thule din Cluj care mi le-a trimis prin curier (pentru contacte PM ca sa nu zica lumea ca fac reclama) . Pentru cei interesati combinatia castigatoare este: 750 (Foot pack) + 769 (Square) + 1340 (Kit) + 544 (Lock) Despre zgomot...e mare de tot...de la 60km/h vajaie de zici ca-mi iau zborul. Cred ca am gresit cand mi-am luat barele square si nu aero. Vreau sa le schimb. Asa ca daca va luati, neaparat AERO (indiferent de masina). Pe de alta parte, cand aveam montate legaturile de biciclete nu se auzea nimic...deci ideea ar fi ca barele sa nu fie singure in fata curentului; sa existe ceva montat longitudinal (suporti biciclete sau cutie) care sa taie curentul. Atasez o poza cu Dihania 2724509335_8fca0624f6.jpg ( 167.86K ) Number of downloads: 32 This post has been edited by bogdaro: Jan 25 2009, 03:33 PM -------------------- Subaru Legacy 2.0D 2008
|
|
|
Jan 25 2009, 03:41 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
La Subaru Brasov am platit la fiecare revizie in jur de 700 RON.
-------------------- |
|
|
Jan 25 2009, 03:41 PM
Post
#31
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 27-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.613 |
Bogdaro, cred ca se poate face ceva. 750RON pare chiar putin, avand in vedere ca uleiul e vreo 600 si manopera 300. Cand ai facut revizia asta? A fost o afacere buna pentru Subaru! Cu geometrie e penibil dar nu ma mira. Revizia este facuta la inceputul lui Decembrie. Ulei intra cu nemiluita - asta este acceptat de la momentul achizitiei de diesel. Ceea ce mi se pare scump este manopera, mai ales ca mie mi s-a facturat mai mult timp decat a fost folosit. In alta ordine de idei, masina mai avea si volanul montat stramb (ca masina sa mearga drept el trebuia tinut putin rotit catre stanga)...pe indreptatul lui nu mi s-a luat bani (chemam televiziunile daca se intampla asa ceva )...putin dezamagit din punctul asta de vedere; am dat totusi 28k euro pe ea. Dar sunt optimist ca toate o sa fie extraordinare de acum incolo si oricum iubesc masina asta. -------------------- Subaru Legacy 2.0D 2008
|
|
|
Jan 25 2009, 09:08 PM
Post
#32
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
In ceea ce priveste suportu de ski-uri e cam nasol la noi din cauza mizeriei care este pe drumuri (mocirla+nisip) si iti pot afecta buna functionare a legaturilor de la ski-uri. De aceea pentru Romania eu zic ca cel mai bun e Jetbag-ul, cu toate ca e considerabil mai scump, in jur de 250 - 350 eur un model decent. Montat set Thule cu suport skiuri ( fara cutie ). Skiurile le pun cu varful inspre spate (la 170Km/h le simti daca sunt cu varful inainte ). Contra mizeriei folosesc o metoda de gospodina : un sul de folie alimentara si o banda izolatoare cu care infasor temeinic legaturile. Banda izlatoare peste folie ca sa nu se sfasie de la curentul de aer. Ajung cu legaturle in perfecta stare iar zgomotul nu e semnificativ. Pentru zgomot barele trebuie montate mai spre spate , limita fiind data de distanta dintre varful skiurilor si haionul ridicat (sau ai grija sa nu mai ridici haionul pana nu dai jos skiurile). Uite-l si pe al meu in campul muncii, ca de aia l-am adoptat :
Attached File(s)
Galtur2009_448.JPG ( 1.48MB )
Number of downloads: 24
Galtur2009_469.JPG ( 1.45MB ) Number of downloads: 23 -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Jan 25 2009, 09:33 PM
Post
#33
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Montat set Thule cu suport skiuri ( fara cutie ). (la 170Km/h le simti daca sunt cu varful inainte ). Foarte utila experienta ta. Din poze imi dau seama ca oricum nu puteai monta suporturile mult mai in fata. Poate ai o poza si din lateral cu toata masina. Cat te-a costat instalatia si de unde ai luat-o? Barele transversale se pot scurta astfel incat sa nu mai iasa in afara prinderilor? -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 25 2009, 09:39 PM
Post
#34
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
-------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 25 2009, 10:09 PM
Post
#35
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
He he! In capatul (la propriu) Austriei ! Wirl dupa care drumul se inchide. Adica numai asta m-a oprit :
Attached File(s)
-------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Jan 25 2009, 11:36 PM
Post
#36
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Aaaaa, BTW: inteleg ca Subaru nu are pretentii la marca de ulei de motor folosit (La Peugeot scrie peste tot Total ). Ce ulei folositi? Sunteti multumiti? Hai ca ma citez singur! Deci ce marca de ulei aveti in boxere? Ce ar fi cel mai bun? -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 26 2009, 12:06 AM
Post
#37
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 5-October 07 From: Suceava Member No.: 114.947 |
Motul V Power 5w40
Cu toate ca eu tot incerc sa gasesc sau sa-i conving pe cei de la service sa puna 5w30, asa cum scrie cartea. -------------------- Forester 2.0X 2006
|
|
|
Jan 26 2009, 09:06 AM
Post
#38
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
La Subaru Brasov am platit la fiecare revizie in jur de 700 RON. Asta e tare, comparabil cu Ungaria. Am vazut factura Bucuresti OBK 2.5i 30000km peste 1600 RON. Ulei si filtre PUNCT! -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 26 2009, 09:17 AM
Post
#39
|
|
pilot Group: Membri Posts: 338 Joined: 5-October 07 From: Suceava/Bucuresti Member No.: 114.935 |
Am verificat, si am zis bine, era 79.7 roni cu tot cu TVA litrul de ulei. Acum, cu iuroiul asta, presupun ca bate spre milion Nu cum sa-mi dau seama de ulei ca e bun sau nu. Se innegreste repede, si stiam ca asta e bine, ca inseamna ca unge si-si face treaba. Altceva nu stiu. O problema pe care vreu sa o ridic la revizia de 15.000: motorul la relanti are un fel de bataie. La mers normal, in masina nu se aude nimic, nu se simte nimic, dar parca nu-mi place cum se aude bataia aia la relanti si turatii mici. Cureaua de la motor e intinsa bine in mers? Sau are un mic joc? Am avut si e o astfel de problema si s-a rezolvat in garantie. Era o piesa (un brat de aluminiu) care nu fusese prins bine in suruburi si nu mai tinea cureaua intinsa, astfel ca aceasta plesnea in capacul de protectie de sus. In timpul mersului nu se auzea dar la stopuri facea ca toate alea. -------------------- Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6 |
|
|
Jan 26 2009, 10:08 AM
Post
#40
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
La Subaru Brasov am platit la fiecare revizie in jur de 700 RON. Asta e tare, comparabil cu Ungaria. Am vazut factura Bucuresti OBK 2.5i 30000km peste 1600 RON. Ulei si filtre PUNCT! La mine tot ulei Motul au pus si schimbat filtre (ulei, aer, polen). Eu zic ca merita de intrebat la mai multi dealeri Subaru. Eu am gasit pretul OK si nu am sunat in alta parte. In schimb la 120d datorita pretului piperat la BMW am sunat la 4 dealeri, cel mai bun pret a fost la Tg.Mures, cu vreo 30% mai bun, cu programare la 2 zile. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd May 2024 - 05:08 AM |