Jante si Cauciucuri Vara/Iarna - Subaru |
This topic is about Jante si Cauciucuri Vara/Iarna - Subaru, the author, GLC120, wrote about: QUOTE (hdi Jan 25 2009, 1030 PM) Si mai e ceva: ma enerveaza all-seasonurile despre care producatorii spun ca sunt si-si dar despre care eu spun ca su ... To read more just scroll down
Jante si Cauciucuri Vara/Iarna - Subaru |
Jan 26 2009, 09:01 AM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Si mai e ceva: ma enerveaza all-seasonurile despre care producatorii spun ca sunt si-si dar despre care eu spun ca sunt nici-nici; si in maretia principiilor si priceperii mele, tocmai m-am intepat cu 4 bucati Nokian WR G2 despre care am crezut ca sunt de iarna dar care sunt niste all-season. Am mers cu ele pe zapada si nu am fost nemultumit dar eu vroiam de iarna pt. ca aveam deja 4 G900 all-season... Hdi, cred ca nu sunt motive sa fii suparat. G900 sunt pe site-ul Yokohama dar nu scrie nicaieri ca ar fi All-Season. Sunt de vara si sunt acceptabile daca nu exagerezi. Nokian-urile sunt All-Season dar si aici sunt nuante. Astea sunt OK iarna, vara in schimb cam la limita. Nu cred ca are rost sa iei altele nici sa dai G900-le invatatoarei... Eu am luat pneuri de iarna specializate intotdeauna, dar nu am ezitat sa iau unele low cost, cat timp era o firma cunoscuta. Nu am avut experiente proaste pana acum. Diferenta intre vara si iarna este enorma, intre diferitele pneuri de iarna nu e foarte mare. Pentru OBK iau pneuri de iarna cu jante pe 16". Iarna sau off-road = cea mai mica janta permisa de masina. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 26 2009, 10:30 AM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Hdi, cred ca nu sunt motive sa fii suparat. G900 sunt pe site-ul Yokohama dar nu scrie nicaieri ca ar fi All-Season. Sunt de vara si sunt acceptabile daca nu exagerezi. Nokian-urile sunt All-Season dar si aici sunt nuante. Astea sunt OK iarna, vara in schimb cam la limita. Nu cred ca are rost sa iei altele nici sa dai G900-le invatatoarei... Observatii foarte corecte. Doar o mica completare: WR e un cauciuc foarte echilibrat, cu bune prestatii pe timp de iarna, comparabil cu multe cauciucuri specializate de iarna. Concluzie: cel mai bun allseason pe timp de iarna si chiar foarte bun iarna cand nu e zapada. La 120d m-am documentat mai bine si am ales Goodyear Ultragrip 7+ pe dimensiunea 195/55/R16 runflat. Comparat cu WR sunt superioare pe suprafete alunecoase, inclusiv zapada si gheata, dar aparent inferioare pe asfalt. Probabil datorita RWD, a puterii superioare si sigur compozitiei mai moale a cauciucului. Consider chiar mai bun decat Dunlop WinterSport M3, care e un cauciuc de iarna foarte bun.(am avut pe 2 masini) Le recomand in atentia voastra, din propria experienta ! (si pe site-urile specializate e in top) This post has been edited by pista: Jan 26 2009, 10:33 AM -------------------- |
|
|
Jan 26 2009, 01:28 PM
Post
#23
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
Foloseste careva pe OBK anvelope de 16 ? Aantaje / dezavantaje / aspect ceva de comentat ?
Nu de alta, dar am pe stoc anvelopele de iarna de la Astra care sunt 205/55/r16 si poate ma razgandesc cu vanzarea lor. -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Jan 26 2009, 01:57 PM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Foloseste careva pe OBK anvelope de 16 ? Aantaje / dezavantaje / aspect ceva de comentat ? Nu de alta, dar am pe stoc anvelopele de iarna de la Astra care sunt 205/55/r16 si poate ma razgandesc cu vanzarea lor. La OBK pe janta de tabla 16" ai nevoie de anvelope 205/60/R16 ! -------------------- |
|
|
Jan 26 2009, 02:03 PM
Post
#25
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 27-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.613 |
Nu stiu insa daca se potrivesc pe Outback. This post has been edited by bogdaro: Jan 26 2009, 02:04 PM -------------------- Subaru Legacy 2.0D 2008
|
|
|
Jan 26 2009, 02:03 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
John nu le poti folosi. La noul OBK dimeniunea pe 16" e trecuta in carte/talon: 215/60 R16
Ia in considerare sa iei jante pe 16" si vezi daca mai merita anul asta, uita-te la termometru.... -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 26 2009, 02:06 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
La acelasi tip de anvelope fata de 215/55/R17 ai un grip mai bun pe zapada, in schimb datorita taliei mai mari induce o instabilitate laterala mai mare. Poate fi mai avantajos si cand circuli foarte mult pe drum nemodernizat.
This post has been edited by pista: Jan 26 2009, 02:10 PM -------------------- |
|
|
Jan 26 2009, 02:27 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
E corect. Pentru Romania, cand am de ales optez pentru ceva garda la sol (OBK prin comparatie cu Peugeot 407) si pentru jante mici cu pneuri mari. Mai mult confort si risc redus de a distruge pneul/janta. Si pretul e un avantaj. Asa cum spui compromisul este stabilitatea la viteze mari.
-------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 26 2009, 03:02 PM
Post
#29
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
E corect. Pentru Romania, cand am de ales optez pentru ceva garda la sol (OBK prin comparatie cu Peugeot 407) si pentru jante mici cu pneuri mari. Mai mult confort si risc redus de a distruge pneul/janta. Si pretul e un avantaj. Asa cum spui compromisul este stabilitatea la viteze mari. Trebuie sa recunoastem ca drumurile din Romania (sau cel putin in Regat..) nu mai sunt asa de proaste. Daca ma gandesc cum erau prin anii '90 ar trebui sa fiu chiar fericit. Fiecare are propriile sale criterii. Eu de exemplu merg predominant pe sosea si cu viteza si probabil foarte rar voi iesi la plimbare in afara ei. Asa ca imi trebuie niste incaltari care sa transmita in mod eficient catre sol intentiile exceptionalei Subaru. Altminteri.... Deci, ce sa-i iau de vara? -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 26 2009, 03:03 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
G900 nici macar aparatoare de janta nu are, sa nu mai vorbim de ranforsare. Si sunt pe jante de aliaj usor.
-------------------- |
|
|
Jan 27 2009, 01:35 AM
Post
#31
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
E corect. Pentru Romania, cand am de ales optez pentru ceva garda la sol (OBK prin comparatie cu Peugeot 407) si pentru jante mici cu pneuri mari. Mai mult confort si risc redus de a distruge pneul/janta. Si pretul e un avantaj. Asa cum spui compromisul este stabilitatea la viteze mari. Trebuie sa recunoastem ca drumurile din Romania (sau cel putin in Regat..) nu mai sunt asa de proaste. Daca ma gandesc cum erau prin anii '90 ar trebui sa fiu chiar fericit. Fiecare are propriile sale criterii. Eu de exemplu merg predominant pe sosea si cu viteza si probabil foarte rar voi iesi la plimbare in afara ei. Asa ca imi trebuie niste incaltari care sa transmita in mod eficient catre sol intentiile exceptionalei Subaru. Altminteri.... Deci, ce sa-i iau de vara? Eu am luat pentru Yaris Uniroyal Rainsport 2 (Rain tyre), urmand sfaturile unora de pe un site englez. Parerea mea este ca se comporta pe ploaie la fel de bine ca pe uscat. -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Jan 27 2009, 04:08 PM
Post
#32
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Eu am luat pentru Yaris Uniroyal Rainsport 2 (Rain tyre), urmand sfaturile unora de pe un site englez. Parerea mea este ca se comporta pe ploaie la fel de bine ca pe uscat. Trebuie sa recunosc ca ai avut tupeu...! Daca vreau, unde gasesc si eu? -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 27 2009, 06:58 PM
Post
#33
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Daca vreti cauciucuri de vara care sa se comporte bine pe apa, recomand Goodyear Hydragrip. Acum vreo 3 ani iesisera cel mai bine pe apa intr-un test. Se tocesc foarte greu (am 25.000km cu ele, dar cred ca le pun alaturi de unele noi fara probleme) dar si o idee cam zgomotoase la ce am eu pretentia a fi un cauciuc de vara.
Ma rog, presupun ca ramane valabila vorba, nu se poate si cu slana-n pod si cu sufletu-n rai... -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Jan 27 2009, 09:49 PM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
Daca vreti cauciucuri de vara care sa se comporte bine pe apa, recomand Goodyear Hydragrip. Acum vreo 3 ani iesisera cel mai bine pe apa intr-un test. Se tocesc foarte greu (am 25.000km cu ele, dar cred ca le pun alaturi de unele noi fara probleme) dar si o idee cam zgomotoase la ce am eu pretentia a fi un cauciuc de vara. Ma rog, presupun ca ramane valabila vorba, nu se poate si cu slana-n pod si cu sufletu-n rai... Ti-o fost rusine sa pui proverbu? asa cum e ea originala? -------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Jan 27 2009, 10:03 PM
Post
#35
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Pai deh... nu putem sa ne "slobozim" tastatura cum vrem p-acilea...
-------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Jan 27 2009, 10:07 PM
Post
#36
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
Scuze pt "dezacoardele"de mai sus. Eu stie romaneste bine, pe cuvant
-------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Jan 27 2009, 11:56 PM
Post
#37
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Eu am luat pentru Yaris Uniroyal Rainsport 2 (Rain tyre), urmand sfaturile unora de pe un site englez. Parerea mea este ca se comporta pe ploaie la fel de bine ca pe uscat. Trebuie sa recunosc ca ai avut tupeu...! Daca vreau, unde gasesc si eu? De pe cauciucuridirect insa vad ca momentan nu au. Eu pe Yaris am tot pe 17 insa 205/45 Uniroyal sunt anvelope foarte apreciate in special in Germania, din pacate necunoscute la noi. Asta e site-ul englez. http://www.tyrereviews.co.uk/Grid/ This post has been edited by M A R I A N: Jan 27 2009, 11:57 PM -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Jan 28 2009, 08:12 PM
Post
#38
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Azi am testat Nokian WR G2-urile pe apa.
Am mers cu 130km/h pe DN1 in conditiile in care ploua cu galeata. Toti mergeau incet pentru ca era f. multa apa pe sosea. Subby a fost suveran! Symmetrical AWD+Nokian=rulez. Am alergat si vreo 2 gipuri: un Tuareg care s-a dat la o parte fara sa insiste prea mult si un CR-V care s-a incapatanat sa-mi stea in fata pe banda 2 si sa accelereze ca doar nu era sa-l depaseasca un break!!! Nu sunt fan-ul depasirilor prin dreapta asa ca l-am exasperat stand la 15m in spatele lui si zadarnicindu-i toate eforturile disperate de a se indeparta. Cred ca mai avea un pic si se dadea jos ca sa vada daca nu cumva m-am agatat de el... N-a putut el cu gipu' sa scape de un brec ? Si pe ploaie cu galeata? Ce dreacu brec era ala? Sigur era vr'unu cu bemveu tunat de nici nu-l mai cunosteai. Ador taranii ofticosi! -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 28 2009, 08:31 PM
Post
#39
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
Hehe, o poveste foarte foarte asemanatoare am vrut sa scriu si eu aseara. Si eu sunt foarte multumit de alegerea facuta la capitolul anvelope (Vredestein - Wintrack Xtrem). Dupa faza cu Passatu de pe autostrada, am iesit pe national unde a inceput sa ploua parca si mai tare. Drumu plin de curbe, nemarcat, cu santuri pline de apa....o adevarata placere cu Subby. Am mers 120-130 fara nici un fel de problema sau sentiment de nesiguranta. Interesant este faptul ca nu am simtit deloc nici o balta, ca stiti ca de obicei le mai simti in volan. Incep sa iubesc masina din ce in ce mai mult, desi acomodarea a fost destul de greutza.
Apropos....dupa primu schimb de ulei de la 5000 pregatiti-va, pt ca veti conduce o alta masina. Poate e si autosugestie, dar la 5000 deja merge incomparabil fata de cum mergea cand am luat-o. Stiu, o sa-mi spuneti ca e normal pt o masina in rodaj. -------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Jan 28 2009, 08:52 PM
Post
#40
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Cauciucurile de iarna sunt foarte bune pe apa din start, mai ales daca sunt si unidirectionale. Chiar azi am facut o constatare interesanta: mergeam destul de incet printre blocuri in spatele unui Logan, probabil echipat cu gumele din fabrica. Desi viteza era mica, atunci cand trecea prin balti Loganul improsca foarte multa apa, in timp ce eu cu Foresterul faceam doar valuri prin balta desi mergeam cu aceeasi viteza si am si cauciucuri mai late (185 Loganul, 205 Foresterul). Gume de iarna, Nexen Winguard SUV.
-------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 03:17 AM |